The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doe mij maar...
Dugarry Wrote:ZO een patatje oorlog, nadat ik net even lekker wat kipling op de markt gevolgd door een broodje Hollandse nieuwe naar binnne gestauwd heb.

Vanavond voor het eerst in 3 weken groente, gebakken aardappels, veel may en saté, met wat overheerlijke en gzonde sla!!!

ALs toetje een lekker balletje gehakt, daar de vla op is.

Hela!
Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet misbruiken, want de Heer zal diegene niet ongestraft laten, die Zijn naam misbruikt.
Ik wil mijn naam (ook niet in afgekorte vorm) niet in 1 zin zien MET saté, behalve als duidelijk gemaakt wordt dat ik er niet van hou! :8:

Enne, Kipling lijkt me wat bedorven:

[Image: kipling.jpg]

En weer on-topic: zometeen zelf eerst maar even een ti-ta-tosti (lekker istie, weinig kostie!) maken met een litertje self-made jus d'orange erbij voor de fruitige afdronk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ja, Kibbeling ist hè?

Ik kijk niet hoe ik het moet typen maar eet het liever op voor dat ik de naam ook maar naar uitgesproken of getypt heb.
Reply
Het naar uitspreken van een naam lijkt me ook niet de manier om vrienden te maken. Ook al is de man al enige decennia historie.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Doe mij maar twee geroosterde sneetjes witbrood met kaas, een bakje griekse yoghurt, een fruitshake en een kopje koffie....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
betere nacht gehad dus dan gister Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lol, hahaha, zekers! Ben maar weer eens gelijktijdig met het vrouwke naar bed gegaan, wat dus inhoudt om 22.30 naar beneden en maar lezen tot je moe bent... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Lol, hahaha, zekers! Ben maar weer eens gelijktijdig met het vrouwke naar bed gegaan, wat dus inhoudt om 22.30 naar beneden en maar lezen tot je moe bent... Wink

Heb ik ook altijd last van, maar ik kruip dan maar weer achter de computer voor een potje Dominate Game of Battlefield 1942.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen
Reply
Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen

Tsja, we zijn geen studenten meer die tot 1100uur kunnen blijven liggen Maccie Wink Het hertje moet om 6.15uur het bed uit en ik mag iets langer blijven liggen... maar ja...
Reply
Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen

of erger nog: IN bed stappen om een spelletje te gaan spelen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ligt eraan wat voor spelletjes gerben Tongue
Reply
Mens erger je niet =P~ =P~ =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Mens erger je niet =P~ =P~ =P~

Twister? Dokter Bibber? Ezeltje strekje? Vier op een rij?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ganzenbord :razz:
Reply
Hoedje wip zonder hoedje :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Marshall Wrote:
Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen

Tsja, we zijn geen studenten meer die tot 1100uur kunnen blijven liggen Maccie Wink Het hertje moet om 6.15uur het bed uit en ik mag iets langer blijven liggen... maar ja...

Nee, maar we zijn ook nog geen dooie bejaarden :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
ik ga altijd schapen tellen in bed :oops:








:wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:
Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen

Tsja, we zijn geen studenten meer die tot 1100uur kunnen blijven liggen Maccie Wink Het hertje moet om 6.15uur het bed uit en ik mag iets langer blijven liggen... maar ja...

Nee, maar we zijn ook nog geen dooie bejaarden :Big Grin

Nooouuuuu....

Quote:Treesong
Leeftijd:: 34


Wink
Reply
Balthazar Wrote:ik ga altijd schapen tellen in bed :oops:
:wink:

En Mukkus telt met je mee?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:
Mac Wrote:pfff tegelijk met je vrouw naar bed en dan gaan lezen...of erger nog uit bed stappen om een spelletje te gaan spelen

Tsja, we zijn geen studenten meer die tot 1100uur kunnen blijven liggen Maccie Wink Het hertje moet om 6.15uur het bed uit en ik mag iets langer blijven liggen... maar ja...

Nee, maar we zijn ook nog geen dooie bejaarden :Big Grin

Nooouuuuu....

Quote:Treesong
Leeftijd:: 34


Wink

I may be O-L-D, maar zolang ik nog ken stifte, gaat ik geen boekie leze met me meissie in de sek :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
OUWE LUL! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:OUWE LUL! :wink:

[gay]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: