The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: wat te doen?
You do not have permission to vote in this poll.
korte pass en tackle mix
66.67%
2 66.67%
iets anders.....
33.33%
1 33.33%
Total 3 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

wat te doen?
#1
Ik heb wat gebabbeld met Gemini en ik denk dat we volgend seizoen( misschien gedeelte van dit seizoen nog)spelers met elkaar gaan uitwisselen om nog ff flink en goed te kunnen trainen.
Vanaf 14 december gaan wij iig 4 weken tackle doen, maar wat daarna?
Wat mij betreft gaan onze mids ook gewoon voor 20 tackle( de verdedigers dus ook voor 20 korte pass), dus ik dacht zelf om een mix temaken van deze 2 en dat te gaan trainen tot het einde van dit seizoen.
De vleugelaanvallers kan ik onderbrengen in een Israëlisch team, de FC's zijn lekker bezig in Polen.
Ik moet dus alleen rekening houden met de mids en verdedigers.
Dus wat willen jullie?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ik zit natuurlijk niet meer in FC CT, maar denk altijd wel graag ff mee.

Wat ga je doen met de MR en ML gaan zij ook tot 20 tackle doen? Lijkt mij wat overbodig behalve als je er DMR en DML van wil maken, maar dan hou je naast je spitsen geen spelers over die aanvallend ook wat extra's kunnen brengen, want je middenvelders zullen vooral defensief nuttig zijn. Ik snap dat het voor de verdedigers vereist is om 20 op tackle te hebben en voor de middenvelders om 20 op korte pass te hebben. Zeker als ze ook voor de U21 in aanmerking willen komen. Een verdediger zonder 20 op tackle zal daar heus niet inkomen. Ik ben er niet van overtuigd dat een verdediger 20 op korte pass nodig heeft. Hij kan beter een combinatie hebben met ook wat lange pass. Dus ik zou proberen om je middenvelders een gedeelte van de korte pass extern te laten opdoen. En als je toch ze dit hele seizoen in het team wil houden dan nog wat spelinzicht en positiespel te trainen.

Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe je er voor gaat zorgen dat de vleugelmiddenvelders en vleugelaanvallers voldoende vaardigheid in voorzetten en dribbelen krijgen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
Om in ieder geval te antwoorden: het maakt me niet zoveel uit. Voor mijn gevoel zijn dribbelen en voorzetten, zoals Forever ook zegt, erg belangrijk (voor de vleugels), samen met kort passen en daar zit nog niemand heel hoog in. Hoe we dat opkrikken maakt me niet uit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Ik ben een verdediger en heb zeker 20 nodig op de tackle. Volgens mij is 20 op korte pass iets overdreven, maar dat zou in een eventueel later stadium nog handig kunnen zijn.

Dus wat mij betreft....begin maar met de (party)mix
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#5
Forever Wrote:Ik zit natuurlijk niet meer in FC CT, maar denk altijd wel graag ff mee.

Wat ga je doen met de MR en ML gaan zij ook tot 20 tackle doen? Lijkt mij wat overbodig behalve als je er DMR en DML van wil maken, maar dan hou je naast je spitsen geen spelers over die aanvallend ook wat extra's kunnen brengen, want je middenvelders zullen vooral defensief nuttig zijn. Ik snap dat het voor de verdedigers vereist is om 20 op tackle te hebben en voor de middenvelders om 20 op korte pass te hebben. Zeker als ze ook voor de U21 in aanmerking willen komen. Een verdediger zonder 20 op tackle zal daar heus niet inkomen. Ik ben er niet van overtuigd dat een verdediger 20 op korte pass nodig heeft. Hij kan beter een combinatie hebben met ook wat lange pass. Dus ik zou proberen om je middenvelders een gedeelte van de korte pass extern te laten opdoen. En als je toch ze dit hele seizoen in het team wil houden dan nog wat spelinzicht en positiespel te trainen.

Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe je er voor gaat zorgen dat de vleugelmiddenvelders en vleugelaanvallers voldoende vaardigheid in voorzetten en dribbelen krijgen?


In principe zijn de ML en MR dienend, maar ik wil idd wel dat ze ook aanvallend iets kunnen voor als we met 2 FC's een keer spelen. Hoe?
Waarschijnlijk dat ze extern gaan volgend seizoen, want buiten Gemini heb ik nog wat andere teams waar ik wel wat mee kan af stemmen. Maar eerst wil ik verdedigend de boel dicht gespijkerd hebben.
Lange pass kan mij dus niet bekoren, want er wordt veel cross gespeeld over korte afstand.
spelinzicht , techniek, positie enz. zal waarschijnlijk volgend seizoen worden afgewerkt.( ff kijken hoe snel het dit seizoen allemaal gaat met de training.
Voorzetten en dribbelen gaan ze, zo goed als, extern doen. Dwz ,de FL/FR, want ML/MR blijven voorlopig nog bij FC CT.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Maakt mij niet uit, Ruudje volgt gewoon wat de grote master aangeeft.
Reply
#7
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik zit natuurlijk niet meer in FC CT, maar denk altijd wel graag ff mee.

Wat ga je doen met de MR en ML gaan zij ook tot 20 tackle doen? Lijkt mij wat overbodig behalve als je er DMR en DML van wil maken, maar dan hou je naast je spitsen geen spelers over die aanvallend ook wat extra's kunnen brengen, want je middenvelders zullen vooral defensief nuttig zijn. Ik snap dat het voor de verdedigers vereist is om 20 op tackle te hebben en voor de middenvelders om 20 op korte pass te hebben. Zeker als ze ook voor de U21 in aanmerking willen komen. Een verdediger zonder 20 op tackle zal daar heus niet inkomen. Ik ben er niet van overtuigd dat een verdediger 20 op korte pass nodig heeft. Hij kan beter een combinatie hebben met ook wat lange pass. Dus ik zou proberen om je middenvelders een gedeelte van de korte pass extern te laten opdoen. En als je toch ze dit hele seizoen in het team wil houden dan nog wat spelinzicht en positiespel te trainen.

Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe je er voor gaat zorgen dat de vleugelmiddenvelders en vleugelaanvallers voldoende vaardigheid in voorzetten en dribbelen krijgen?


In principe zijn de ML en MR dienend, maar ik wil idd wel dat ze ook aanvallend iets kunnen voor als we met 2 FC's een keer spelen. Hoe?
Waarschijnlijk dat ze extern gaan volgend seizoen, want buiten Gemini heb ik nog wat andere teams waar ik wel wat mee kan af stemmen. Maar eerst wil ik verdedigend de boel dicht gespijkerd hebben.
Lange pass kan mij dus niet bekoren, want er wordt veel cross gespeeld over korte afstand.
spelinzicht , techniek, positie enz. zal waarschijnlijk volgend seizoen worden afgewerkt.( ff kijken hoe snel het dit seizoen allemaal gaat met de training.
Voorzetten en dribbelen gaan ze, zo goed als, extern doen. Dwz ,de FL/FR, want ML/MR blijven voorlopig nog bij FC CT.

Ik ben het met Forever eens dat de MR/ML ook dribbelen en voorzetten nodig hebben en zelf wil ik dat ook graag, zonder die skills ga je nooit in het NT belanden. Prima dat 'wij' verhuurd gaan worden daarvoor. Ik snap alleen niet wat je met je laatste zin bedoeld Adder, wat bedoel je met voorlopig? Als je dit seizoen de FL/FR gaat verhuren voor alleen voorzetten en dribbelen lijkt het mij handig dat de ML/MR mee gaan.

Maar misschien denk ik nu iets teveel in eigen belang..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#8
Ik wil eerst dat de mids en verdedigers verdedigend hun mannetje staan. Ik kan altijd nog de ML/MR volgend seizoen in een winger team onderbrengen.( ff lobbyen her en der en ik heb zo een team te pakken).
De MC's zit ik ook nog mee, want die moeten eigenlijk afstandschieten (evt. scoren) in hun pakket hebben.
Maar ook dat is latere zorg.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Ben het op zich wel eens met het verhaal om het verdedigend goed af te timmeren.
Maar net als Voyou zie ik ook graag het aanvallende aspect terugkomen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#10
Uberhaupt het voordeel van nog niet helemaal een skill maxen, is dat als een speler wordt uitgeleend aan bijvoorbeeld een verdedigers-farm hij dan ook nog met tackle-training mee kan doen. Je kan dan altijd nog aan teamtraining mee doen. Ik weet niet hoe hard de afspraken zijn, Adder, die jij kan maken met de andere teams. hoe makkerlijk haal je een speler terug, als ze opeens wat anders gaan trainen? Maxen kan je uiteindelijk altijd ook nog een keer met je personal trainer doen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#11
Forever Wrote:Uberhaupt het voordeel van nog niet helemaal een skill maxen, is dat als een speler wordt uitgeleend aan bijvoorbeeld een verdedigers-farm hij dan ook nog met tackle-training mee kan doen. Je kan dan altijd nog aan teamtraining mee doen. Ik weet niet hoe hard de afspraken zijn, Adder, die jij kan maken met de andere teams. hoe makkerlijk haal je een speler terug, als ze opeens wat anders gaan trainen? Maxen kan je uiteindelijk altijd ook nog een keer met je personal trainer doen.


pt wordt lastig, want de lonen zijn laag.
Je kan een speler na 4 weken terug halen, als je die optie in het voorstel zet.
Zit wel wat in van het niet gaan maxen. Waarschijnlijk na die 4 weken tackle dat ik nog meer dingen er in mix dan.
Tijd zat nog om over na te denken.
Forever iig bedankt dat je meedenkt en mij ook aan het denken zet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Samenwerking met Gemini gaat er komen. Misschien dat we dit seizoen al starten met wat uitwisselen. We houden dit seizoen ieder ons eigen schema aan. Zij gaan nog dribbel doen dit seizoen, dus misschien dat we daar nog van kunnen profiteren.
Volgend seizoen verwacht ik wel dat we onze schema's op elkaar af stemmen. Toeval wil namelijk dat zij precies het tegenovergestelde hebben gedaan, namelijk het accent van de tt is daar meer gericht op de aanvallers. En de verdedigers hun loon ligt hoger.
Bij ons is alles naar beneden qua loon, maar hopelijk hebben we ook geen pt nodig.
Financiën van de club liggen nu rond een ton.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
schema Gemini:


Onze TT ziet er voor dit seizoen als volgt uit:
24 nov - 21 dec: scoren en snelheid
22 dec - 11 jan: korte passes en techniek
12 jan - 01 feb: positiespel en spelinzicht
02 feb - 22 feb: snelheid en dribbelen
23 feb - 01 mrt: korte passes en positiespel



Het Israëlische team gaat vanaf 14 december dribbelen doen. Hoe lang moet ik nog antwoord op krijgen. Iig de FL/FR gaan daarheen.
Als iemand van ons nog suggesties/ideeën hebt, spui ze maar ff in dit topic.
Misschien dat ik toch 1 ML en 1 MR mee laat gaan naar Israël. Heb nog ff de tijd om daar over na te denken en jullie om mij te overtuigen/af te houden..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Adder Wrote:Misschien dat ik toch 1 ML en 1 MR mee laat gaan naar Israël. Heb nog ff de tijd om daar over na te denken en jullie om mij te overtuigen/af te houden..... :wink:

:/\







:wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#15
schema van Gemini voor het volgende seizoen:


Nope. Volgend seizoen ziet ons schema er als volgt uit:

02 mrt - 15 mrt: korte passes en positiespel
16 mrt - 12 apr: scoren en spelinzicht
13 apr - 03 mei: techniek en snelheid
04 mei - 24 mei: positiespel en dribbelen
25 mei - 14 jun: techniek en spelinzicht
15 jun - 21 jun: snelheid en dribbelen

Als jullie een schema kunnen opbouwen wat hier goed op aansluit, dan zou dat ideaal zijn.

Groeten,
Klaas



Hier moet natuurlijk wat in geswitched worden zo dat wij ook optimaal kunnen profiteren. Iedereen denk mee, als je wilt, en ga er van uit dat wij een verdedigend tt in elkaar moeten zetten.
Ikzelf heb wel geopperd dat zij bv. dribbel 2x achter elkaar doen ipv steeds iets er tussen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Adder Wrote:Het Israëlische team gaat vanaf 14 december dribbelen doen. Hoe lang moet ik nog antwoord op krijgen. Iig de FL/FR gaan daarheen.
Als iemand van ons nog suggesties/ideeën hebt, spui ze maar ff in dit topic.
Misschien dat ik toch 1 ML en 1 MR mee laat gaan naar Israël. Heb nog ff de tijd om daar over na te denken en jullie om mij te overtuigen/af te houden..... :wink:



5 weken. Ik heb nu gevraagd wat hij daar na gaat doen en hoe lang.
En ook hoeveel spelers ik mag sturen.



EDIT:

you pay the salary...you can sand me many players...
5 Dribbling
4-5 technique
5 speed


Dus het gaat 8 of 12 weken worden dat ik de FL/FR op pad stuur met evt 1 ML en MR er bij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Gemini zegt o.a.:

Ik denk dat het verschil is dat ik niet alleen spelers train/opleid op dit moment. Wij gaan ook voor de prijzen, dus mijn basisspelers zullen niet verhuurd worden aan jou. Het gaat bij mij alleen om mijn niet-basis spelers. Als jij basisspelers wilt verhuren aan mij, dan vind ik dat prima hoor. Maar omdat mijn basisspelers bij mij blijven, kan ik niet 2 blokken achter elkaar dribbelen trainen.


Ik snap wat je bedoelt. 4 weken is inderdaad beter voor het uitleensysteem. Ik zal er nog eens naar kijken. Ik kom hier nog op terug.







Doordat ze nu al voor de pegels gaan , lopen ze een achterstand op( in mijn ogen). Moeten ze helemaal zelf weten, maar voor ons begint het pas vanaf ons 21e. Hij gaat iig nog opnieuw naar zijn schema kijken, dus misschien dat er wel wat interessants uit komt.
Ik blijf iig verder kijken om de vaste kern optimaal te kunnen laten trainen( desnoods verhuur ik alles......)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
aangepast schema van Gemini, ze houden nu rekening met 4 weken ivm huren :

week 13-16: 02 feb - 01 mrt: scoren en snelheid

seizoen 9
week 01-04: 02 mrt - 29 mrt: korte passes en spelinzicht
week 05-08: 30 mrt - 26 apr: techniek en positiespel
week 09-12: 27 apr - 24 mei: snelheid en dribbelen
week 13-16: 25 mei - 21 jun: positiespel en spelinzicht


Hier moeten wij dus een schema op af stemmen. Dat moet toch wel lukken, denk ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
denk het ook wel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Volgens mij hoeven wij alleen een mix te maken van tackle, korte pass en koppen dan, dat zijn de verdedigende skills.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#21
Koopen heeft iedereen al, snelheid ( ook handig ook) spelinzicht ( ook algemeen ook)
Voor de defjes dan idd alleen nog echt ( strength, die hebben we dacht ik ook al) tackle passing en koppen, al heeft iedereen koppen ook al redelijk staan

Dus Tackle en korte pass lijken mij nu de beste opties
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Adder Wrote:aangepast schema van Gemini, ze houden nu rekening met 4 weken ivm huren :

week 13-16: 02 feb - 01 mrt: scoren en snelheid

seizoen 9
week 01-04: 02 mrt - 29 mrt: korte passes en spelinzicht
week 05-08: 30 mrt - 26 apr: techniek en positiespel
week 09-12: 27 apr - 24 mei: snelheid en dribbelen
week 13-16: 25 mei - 21 jun: positiespel en spelinzicht


Hier moeten wij dus een schema op af stemmen. Dat moet toch wel lukken, denk ik.

Gemini wilt, als het kan, geen tackle en conditie volgend seizoen. Kan dat uiteraard niet garanderen,maar kan wel proberen om het dit seizoen wat vaker te trainen zodat we het volgend seizoen minder nodig hebben.
Mijn voorstel is om na die 4 weken tackle op 14 December een schema te doen met 3x tackle, 2x korte pass en 2x conditie.
Conditie wil ik niet te lang doen, maar ik wil het dus wel iets hoger hebben dan wat we nu hebben.
Als jullie het anders willen, lees ik het wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Gemini heeft een federatie aangemaakt voor onze samenwerking. Nu weet ik niet of iedereen ( zonder gold of silver) zich zo maar kan inschrijven daar, maar ondervinding is de beste leermeester.
Hoe meer er van ons daar zich laten zien( en ideeën spuien) , des te beter.

Gemeenschap-zoeken- federatie en dan 832 invullen bij id.


EDIT:alleen FS fan leden kunen zich aanmelden. Bij ons in het team hebben Mac en EB dat, dus als je je wilt aanmelden dan kan dat.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Henkie "Hot wiskunde" Lips heeft uitgerekend dat het trainen bij een bot zonder boost van je pt , effectiever ( 75 om 76,5) is dan bij je eigen club.
Ik wilde dat dus weten, omdat de 2 FC's trainen bij een club die ophoudt te bestaan in Januari. Alleen het huren duurt tot 8 Februari.
Vanaf 2 Februari gaan de FC's sowieso naar Gemini( snelheid en scoren).
Tevens dacht ik dat het trainen tot je 21e was, maar dat is dus 20.....
Dit is dus het laatste seizoen zeer effectief, daarna verliezen we 25%.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Smile
75 om 76,5 was bij een rekenvoorbeeld van 220 trainingen en ervanuitgaande dat je na 20 trainingen (op basis van 100% effectiviteit) een stijging hebt van 1 skill. Maar 220 trainingen is een voorbeeld en 20 is een willekeurige aanname.
Je kunt echter wel met zekerheid zeggen dat b sneller is.
Alleen als je dit precies wilt weten dan moet je weten na hoeveel trainingen er 1 stijging is en dit is natuurlijk weer afhankelijk van leeftijd etc etc.

a met een effectiviteit van 75% en b met een effectiviteit van 85%.
Ga er gemakshalve vanuit dat je na 20 trainingen bij een 100% effectiviteit stijgt naar positiespel 1 (dus van 0 waar ik op begonnen ben, naar 1)
Bij methode a duurt t dus ongeveer 25 trainingen, je traint immers 75% en bij b ongeveer 24 trainingen, je traint nl. op 82%.

Als er geen adder onder t gras zit, kies je dus logischerwijs altijd voor methode b.
Echter als je fitness onder de 82% train je minder effectief, dus dan moet je fitness gaan trainen om weer op 100% te komen. Dit kost 2 trainingen.

Bij methode a hoef je maar 2x fitness te trainen na 18 trainingen en bij metohde b moet je na 9 trainingen al 2 x fitness trainen.
Als je fitness traint, train je logischerwijs geen positiespel.
Dus methode b is sneller trainen, maar na pak m beet 44 trainingen ben je veel meer trainingen kwijt aan fitness (nl. om de 9x, 2 x fitness) dus 36 trainingen bij metohde b.
na 44 trainingen heb je volgens methode a ( om de 18x 2x fitness) 40 trainingen gehad (echter staat fitness dan wel weer op 96%)

Handigste voorbeeld lijkt mij dus een moment waarbij bij beide trainingen de fitness weer op 100% komt.
220 trainingen is dus een ideaal voorbeeld.
Ervanuit gaande dat je na 20 positiespel trainingen een skill verbetering hebt, sta je na 220 trainingen volgens methode a positiespel op 10 staan (200 keer positiespel en 20 x fitness) * effectivieit van 75% dus 7,5
Volgens methode B heb je dan 180 keer positiespel getraind en 20x fitness. dus positiespel = 9 * effectivitiet van 85% = 7,65.
Volgens mij is dit dus meteen het antwoord op de vraag.
Methode b = sneller
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Vergeet niet dat naar mate de skills hoger worden de penalties beneden de 90% groter worden..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
ook nog, maar ik ben in mijn berekenng alleen uitgegaan van de gegevens verstrekt door Adder Smile
Als alle cijferstjes en de penalties precies bekend zijn, kan ik t wel uitrekenen, maar daar zal mijn baas niet blij mee zijn Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Adder Wrote:
Adder Wrote:Het Israëlische team gaat vanaf 14 december dribbelen doen. Hoe lang moet ik nog antwoord op krijgen. Iig de FL/FR gaan daarheen.
Als iemand van ons nog suggesties/ideeën hebt, spui ze maar ff in dit topic.
Misschien dat ik toch 1 ML en 1 MR mee laat gaan naar Israël. Heb nog ff de tijd om daar over na te denken en jullie om mij te overtuigen/af te houden..... :wink:



5 weken. Ik heb nu gevraagd wat hij daar na gaat doen en hoe lang.
En ook hoeveel spelers ik mag sturen.



EDIT:

you pay the salary...you can sand me many players...
5 Dribbling
4-5 technique
5 speed


Dus het gaat 8 of 12 weken worden dat ik de FL/FR op pad stuur met evt 1 ML en MR er bij.


Ik ga geen ML/MR mee sturen. Die 4 weken tackle vind ik belangrijker dan 4 weken dribbel.
We gaan na die 4 weken tackle, 3 tackle, 2 kort en 2 conditie( kan ook nog 3,3,1 worden) doen en dat vins ik voor de mids op dit moment belangrijker.
Dus sorry Ribery....

Het wordt voortaan dat de nieuwe tt op een Maandag in gaat( nieuwe week).
Dus tackle gaat starten op 15 December.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
Die Spiekeman heeft een topic op Nl-forum geopend over het begeleiden van verhuur van mogelijk spelers voor U18/U21. Misschien valt er voor FC CT ook wel wat nuttigs hiermee te regelen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#30
Forever Wrote:Die Spiekeman heeft een topic op Nl-forum geopend over het begeleiden van verhuur van mogelijk spelers voor U18/U21. Misschien valt er voor FC CT ook wel wat nuttigs hiermee te regelen.

Ik zal eens kijken, maar ik heb al meerdere topics geopend over het huren/verhuren van spelers. Nederlandse( op Gemini na)teams geven geen reactie.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: