The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) K1-Finale
#31
Nee hoor, want mensen vergeten dit soort momenten niet en dat is juist wat al helemaal bij k1 het zo sensationeel maakt...

WK 2006 whatever..
Economists do it with models...
Reply
#32
nee, mensen vergeten dit niet en vragen daarom ook om een schorsing. Dat hij goed kan vechten, dat is duidelijk. Dat je bij een zware overtreding als deze een forse schorsing krijgt, hoort daar bij.

Dat mensen Zidane zullen herinneren, natuurlijk. Maar hij heeft weinig fans over gehouden aan die kopstoot. Wellicht onder Algerijnen, die menen dat als iemand iets over je zus zegt het fysiek geweld rechtvaardigd. Sensationeel? zeker. Goed voor de sport? in geen geval
Mijn gras is groener
Reply
#33
Ach wat kleurrijke vechters bij K1 die de grenzen opzoeken horen er bij. Die Le Banner is er toch ook zo één. Maar zonder zelfbeheersing zal Hari nooit zo groot worden als Hoost of Aerts.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#34
Dit heeft niets met sport te maken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#35
sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
Gewoon pure frustratie van Hari. Hari kan Bonjasky niet luchten of zien, dat is al jaren zo. Er schijnt ooit al eens iets zijn voorgevallen, dat is geweest nog vóór beide heren K1 in wedstrijd verband deden. Je ziet het ook aan alles, geen boks na het uitleggen van de regels door de scheids, geen boks aan het begin van (iig) ronde 1. Erg, erg triest maar Bonjasky kan er alleen om lachen. Hij wist precies wat hem te doen stond, hij kende de regels, speelde het mooi mee en doet zo (bewust op een laffe manier winnen) Hari alleen maar extra pijn. 100% zeker dat ie het daarom deed, hij wilde maar 1 ding en dat was diskwalificatie van Hari. Kost Hari 2 ton + een gigantisch slecht imago. Ik zou het ook zo doen, als iemand zo laf is om zo door te gaan (zie ook de klap ná de bel in ronde 1) als je op de grond ligt én de scheids er tussen zit dan gewoon nog laffer terugpakken. Bonjasky was echt niet bang voor Hari. Hij weet wel dat Hari goed is maar Hari was noooooooooooooit meer terug gekomen van een gele kaart + 8 tellen. Dat zijn zoveel punten aftrek... Dan had Hari Bonjasky KO of TKO moeten slaan/schoppen maar Bonjasky krijg je niet neer. Amper nooit niet...

Dat is ook het hele verhaal... wat je in die finale zag was het PSV van 2 a 3 jaar geleden tegen het AZ van nu. Bonjasky heeft wel mooie flying knee's en weet ik wat meer, hij is een zeer afwachtende vechter. Hij maakt gewoon geen enkele fout (hij wordt ook wel de nieuwe Mr Perfect (Hoost was de oude) genoemd) en slaat direct toe als de tegenstander een foutje maakt. Zijn afweer + incasseringsvermogen is zo top dat ie zich makkelijk wat lowkicks kan permiteren. Hari is iemand van de mooie KD's en KO's, daarom is/was ie ook zo geliefd bij het publiek. Super vechter wel hoor maar veel, heel veel supporters verloren nu. Kan Moker wel zeggen het hem supporters opleverd maar dat is echt niet zo.... als er in 1 sport respect voor de tegenstander en sportiviteit hoog in het vaandel staat is het wel in de K1. K1 is ook wel wat saaier geworden laatste jaren vind ik..

Denk overigens wel dat Bonjasky dit ook wel wat populariteit kost, iedereen kon wel zien dat hij best wel door kon. Toch genoeg jappen die daar zaten en 10k voor een kaartje betaald hebben :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Ehm, heb je dit zelf bedacht? Jij noemt Bonjasky laf, ik noem het slim, bedachtzaam en effectief. Ik zie niet in wat er mis is met wachten op een kans en die dan met twee handen aanpakken (en dan je knie omhoog batsen). Hij laat de tegenstander uitrazen om dan toe te slaan en daardoor is ie zo goed. Dat Hari zo blind en onnozel is om in zijn val te trappen betekent voor mij dat hij slechts een domme, rancuneuze zak hooi is, zonder tactisch inzicht. Die KD's en KO's maakt ie puur op (domme)kracht, net als (leeft die nog?) Mike Tyson bij het boksen, maar hij heeft het IQ van een zak doppinda's (net als Tyson). Hup Bonjasky! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, heb je dit zelf bedacht? Jij noemt Bonjasky laf, ik noem het slim, bedachtzaam en effectief. Ik zie niet in wat er mis is met wachten op een kans en die dan met twee handen aanpakken (en dan je knie omhoog batsen). Hij laat de tegenstander uitrazen om dan toe te slaan en daardoor is ie zo goed. Dat Hari zo blind en onnozel is om in zijn val te trappen betekent voor mij dat hij slechts een domme, rancuneuze zak hooi is, zonder tactisch inzicht. Die KD's en KO's maakt ie puur op (domme)kracht, net als (leeft die nog?) Mike Tyson bij het boksen, maar hij heeft het IQ van een zak doppinda's (net als Tyson). Hup Bonjasky! =D>


Hari kan ik niet over oordelen( volg het K1 niet zo), maar wat je zegt over Tyson ben ik het niet helemaal eens.
Ja, hij is dom.
Ja, hij heeft kracht.
Maar, in het begin van zijn carriere( toen Gus d'Amato nog zijn begeleider/trainer was) was hij een verschrikkelijke, goede en vooral gedisciplineerde vechter. Heel bewegelijk en niet te raken.
Vanaf dat d'Amato dood ging, is het helemal mis gegaan met hem.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, heb je dit zelf bedacht? Jij noemt Bonjasky laf, ik noem het slim, bedachtzaam en effectief. Ik zie niet in wat er mis is met wachten op een kans en die dan met twee handen aanpakken (en dan je knie omhoog batsen). Hij laat de tegenstander uitrazen om dan toe te slaan en daardoor is ie zo goed. Dat Hari zo blind en onnozel is om in zijn val te trappen betekent voor mij dat hij slechts een domme, rancuneuze zak hooi is, zonder tactisch inzicht. Die KD's en KO's maakt ie puur op (domme)kracht, net als (leeft die nog?) Mike Tyson bij het boksen, maar hij heeft het IQ van een zak doppinda's (net als Tyson). Hup Bonjasky! =D>

ho ho, ik veroordeel het nergens!!! Ik vind het zekerrrr slim zoals Bonjasky het doet, ik ben ook zeker (al jaren) fan van hem. Ik geef alleen aan (heb zelf ook op redelijk niveau gekickboxed) dat wat Bonjasky doet hetzelfde is zoals PSV afgelopen jaren kampioen is geworden, ook zoals Italie zovaak wint etc etc. Maar als PSV zo speelt is het wel volgens heel NL laf en verdedigend voetbal etc etc... dat is alleen wat ik aan wil geven. Ik ben daar zeker een fan van, ook in het voetbal.

Dat Hari om DIE reden zo doorging is natuurlijk onzin, er is in het verleden al een aanvaarding geweest waarna het nooit meer goed gekomen is. Dat ie die KD's en KO's op domme kracht maakt slaat helemaal nergens op. Gast is echt SUPER goed. Commentator zei het al in de partij van Aerts tegen Hari... wat je daar zag is een wisseling van de wacht. Hari gaat de komende 10 jaar zeker een keer of 4 de K1 world GP titel winnen, misschien nog wel vaker. Probleem is echter dat ie weet hoe goed ie is, dat is alleen maar een extra oorzaak waarom ie zich zo liet gaan. Die 2 ton interesseert hem niet zo veel, die titel wel natuurlijk maar hij weet dat ie komende 10 (misschien wel 20 zoals Aerts :Big Grin ) jaar nog genoeg kansen zal krijgen. Hij is 1 van de weinige straatschoffies in de sport, zo wil ie zichzelf ook neerzetten. En dat is hem gelukt...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
Adder Wrote:(volg het K1 niet zo)

Jij zit zeker wat meer in de K3? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:(volg het K1 niet zo)

Jij zit zeker wat meer in de K3? :wink:

Ben er inmiddels al weer een beetje uit( zoon is bijna 6).
Nu zit ik midden in Avatar en Sponse Bob.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
Adder Wrote:Ben er inmiddels al weer een beetje uit( zoon is bijna 6).
Nu zit ik midden in Avatar en Sponse Bob.

Bijna 6? Dan wordt het al gauw tijd voor the Cannonball Run en de 4 vuisten! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
en natuurlijk naar de Arena..
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Treesong Wrote:
Adder Wrote:Ben er inmiddels al weer een beetje uit( zoon is bijna 6).
Nu zit ik midden in Avatar en Sponse Bob.

Bijna 6? Dan wordt het al gauw tijd voor the Cannonball Run en de 4 vuisten! =D>

Eerst komen nog films als E.T. en de Goonies o.a......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Mukkus Wrote:E.T. en de Goonies

Xtragaap4de [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#46
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:E.T. en de Goonies

Xtragaap4de [gay]

Voor 6- en 7-jarigen is het meer: [baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4UtzbNtbOWw[/youtube]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#48
Iemand gekeken?
Wa bezielt die Badr Hari toch?
Hij gaat die partij gewoon winnen als ie zich onhoudt en dan maar weer ff iemand een trap geven als ie al ligt... :crazy:
The great old Ludwig von...
Reply
#49
It's Showtime World Title Heavyweight
Hesdy Gerges vs Badr Hari
Hesdy Gerges door diskwalificatie Badr Hari

Zelfs van een 6e rangs tegenstander kan hij dus niet winnen zonder vals spelen.



Quote:TEGENSTANDER BADR HARI VOOR IT’S SHOWTIME ARENA

In de door ons gehouden enquête met betrekking tot wie u het liefst tegen Badr Hari in de Amsterdam ArenA zou zien vechten, kwam Remy Bonjasky als favoriet naar voren. Wij hebben daarom ook Remy benaderd om tegen Badr Hari te vechten. Overigens hadden wij Remy al eerder benaderd om tegen Badr te vechten, maar toen was Remy resoluut en wilde dit niet omdat hij en zijn familie na zijn overwinning verleden jaar in de K-1-finale veelvuldig werden lastiggevallen en uitgescholden, zowel op straat als via Hyves. Deze beledigingen (bedreigingen) gingen zo ver dat Remy en zijn familie dit niet als prettig hebben ervaren.

Nu een jaar na deze veel besproken finale stond Remy wel open voor een gevecht met Badr in de ArenA, omdat hij vond dat de spanning wel voor het grootste gedeelte weg was. De financiën waren nagenoeg rond en kleine details zouden alleen nog worden besproken. Toen wij echter de volgende morgen bij elkaar kwamen, kwam Remy met het slechte nieuws dat hij toch van de partij afzag met als reden dat hij na verschillende gesprekken met zijn familie erachter kwam dat hij niet weer zo’n periode in wil. Remy vreest ervoor dat, op het moment dat deze partij wereldkundig zou worden gemaakt, deze beledigingen weer van voor af aan zullen beginnen.

Deze bovenstaande tekst is natuurlijk niet goed voor het imago voor onze sport maar toch heeft zowel Remy Bonjasky als wij van IT’S SHOWTIME gekozen om dit verhaal duidelijk naar de mensen over te brengen. Wij hopen daarom ook dat dit een incident is en in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Onze sport groeit de laatste jaren geweldig, laten we er dan ook voor zorgen dat de sport zegeviert.

Wel willen wij er duidelijk bij vermelden dat Badr zelf of zijn begeleidingsteam niets, maar dan ook niets met deze beledigingen te maken had. De relatie tussen Badr en Remy is al lang verbeterd en gebaseerd op wederzijds respect.

Wij van IT’S SHOWTIME gaan nu op zoek naar een goede en volwaardige tegenstander voor Badr Hari in de Amsterdam ArenA. In ieder geval heeft Badr Hari er weer zin in om de Amsterdam ArenA in vuur en vlam te zetten!

Voor het laatste nieuws: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fight.nl">http://www.fight.nl</a><!-- m -->



Bedreiging? Belediging? Door wie dan toch?

Hier geloof ik niets van....... ](*,)
Reply
#50
"Deze beledigingen (bedreigingen) gingen zo ver dat Remy en zijn familie dit niet als prettig hebben ervaren."

Zijn er ook bedreigingen die wel als prettig worden ervaren?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
Lamme Lennie Wrote:Zijn er ook bedreigingen die wel als prettig worden ervaren?

Ja, als je tegen Gordon zegt: "Als ik je tegen kom, steek ik een paraplu in je hol en dan klap in hem open!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Undecided
Reply
#53
gittermaster Wrote:Iemand gekeken?
Wa bezielt die Badr Hari toch?
Hij gaat die partij gewoon winnen als ie zich onhoudt en dan maar weer ff iemand een trap geven als ie al ligt... :crazy:

Hier trouwens de beelden <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=U9YSiqeNzSw">http://www.youtube.com/watch?v=U9YSiqeNzSw</a><!-- m -->

Wat een ongelooflijke mongool.
Die voldane kop ook van hem :-&

Nu wordt hij ook nog eens gezocht:
Quote:De politie zoekt sinds woensdag kickbokser Badr Hari. Justitie denkt alsnog te kunnen bewijzen dat de Marokkaanse Amsterdammer in februari een portier van een club aan het Kleine-Gartmanplantsoen zwaar heeft mishandeld. Dat meldt Het Parool.

Drie medeverdachten, 22 tot 47 jaar oud, zijn wel gearresteerd, maar weer vrijgelaten. Het drietal zou een bijrol hebben gespeeld.

De portier (33) zou dusdanig door Hari geslagen en geschopt zijn dat hij een oogkas en zijn neus brak. Tijdens een spoedoperatie kreeg de portier een metalen plaat in zijn gezicht geplaatst.

Hari en zijn vrienden zouden bij club Blinq zijn geweigerd omdat de kickbokser een trainingsbroek droeg. De portier wilde geen aangifte doen van de mishandeling en de politie kon niet beschikken over beelden van de beveiligingscamera's van de club: deze zijn verdwenen.

De recherche is ondanks het missen van de aangifte een onderzoek begonnen, waarin vier verdachten in beeld kwamen. Twee van hen zijn woensdag van hun bed gelicht, één meldde zich vrijwillig.

Hari was niet aanwezig in de woning waar de politie naar hem zocht. Zijn advocaat beloofde dat zijn cliënt zich in de loop van woensdag zou melden, maar dit gebeurde niet. Hari is nog altijd voortvluchtig.

,,De vorige keer waren Hari en zijn advocaat boos dat we hem niet gewoon hadden ontboden. Nu deden we dat, maar kwam hij niet", aldus een woordvoerder van de politie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: