The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe zorgverzekering
#31
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Weet iemand wat een standaard huisartsenbezoek kost? Wat een uitzoekwerk zeg, die nieuwe zorgverzekering (zeker met eigen risico)

Waarom moet je dat weten? Volgens mij valt een huisartsenbezoek buiten je eigen risico. Of ben ik dan in de war met je no claim #-o

Huisartsenbezoek telt niet mee voor je no claim, maar wel voor je eigen risico. Ik zit te twijfelen tussen wel of geen eigen risico, vandaar dat ik op zoek ben naar de standaardkosten van een huisartsenbezoek. Volgens mij zal het zo'n 40 euro zijn.

Een eigen risico van 500 euro nemen is best een leuke gok, aangezien je ongeveer 250 euro minder aan premies betaalt (daarentegen kan je met een beetje pech wel 250 euro per jaar verliezen als je vaak naar de huisarts moet of je no claim snel op is (door bijvoorbeeld een ziekenhuisopname)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Het lijkt wel of ik om de twee weken die achterlijk hoge, maandelijkse premie moet betalen Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Een meevaller hier..Normaliter zat ik bij de AGIS. Lekker 116 aso euro's in de maand, wat idd voelt alsof het bijna wekelijks wordt afgeschreven...Ben nu overgestapt op het Zilveren Kruis. Mijn werkgever (UWV) is een collectieve overeenkomst aangegaan met het ZK. Ik ben voor (bijna) hetzelfde verzekerd maar ben maar 93 euro kwijt p/m. En mn werkt ook bij het UWV, dus ook zij gaat er op vooruit..Scheelt jaarlijks honderden euro's

Ik kon door de overgang afgelopen week alleen geen inhaler ophalen bij de apotheek, omdat er geen polisnummer van mij bekend was. Beetje jammer Tongue
Reply
#34
maupster Wrote:Ik kon door de overgang afgelopen week alleen geen inhaler ophalen bij de apotheek, omdat er geen polisnummer van mij bekend was. Beetje jammer Tongue

Hmmz, er zijn vrouwen die er minder last van hebben.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:
maupster Wrote:Ik kon door de overgang afgelopen week alleen geen inhaler ophalen bij de apotheek, omdat er geen polisnummer van mij bekend was. Beetje jammer Tongue

Hmmz, er zijn vrouwen die er minder last van hebben.

Ik wist ook niet dat, als je in de overgang was, je geen polisnummer meer krijgt. Dat vrouwen dan nog onvoorspelbaarder worden is duidelijk, maar dit is ook overdreven. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Kreeg vandaag een brief over de no-claim uitkering over 2005... :eeeek: Ik wist niet dat de no-claim ook al met terugkerende werking voor 2005 geldt/gold?! Dacht dat dat pas per 2006 was ingegaan?
255,- euri's worden rond 1-4 op mijn rekening bijgeschreven (en ja, is echt van verzekeraar afkomstig, dus lijkt me geen 1-april grap)...

=D> Financieel meevallertje dus!!!
Reply
#37
Marshall Wrote:Kreeg vandaag een brief over de no-claim uitkering over 2005... :eeeek: Ik wist niet dat de no-claim ook al met terugkerende werking voor 2005 geldt/gold?! Dacht dat dat pas per 2006 was ingegaan?
255,- euri's worden rond 1-4 op mijn rekening bijgeschreven (en ja, is echt van verzekeraar afkomstig, dus lijkt me geen 1-april grap)...

=D> Financieel meevallertje dus!!!

klopt, helaas is dat alleen voor de ziekenfondskneusjes. :razz:
Reply
#38
als ik... toch lekker 255,- Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Hier 200
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Vandaag eindelijk de brief gekregen. €255,- Big Grin. Had ff navraag gedaan bij collega van mij die bij Menzis werkt Big Grin.
Reply
#41
waf Wrote:
Marshall Wrote:Kreeg vandaag een brief over de no-claim uitkering over 2005... :eeeek: Ik wist niet dat de no-claim ook al met terugkerende werking voor 2005 geldt/gold?! Dacht dat dat pas per 2006 was ingegaan?
255,- euri's worden rond 1-4 op mijn rekening bijgeschreven (en ja, is echt van verzekeraar afkomstig, dus lijkt me geen 1-april grap)...

=D> Financieel meevallertje dus!!!

klopt, helaas is dat alleen voor de ziekenfondskneusjes. :razz:

en trots erop :p
Reply
#42
sloebers... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
Hier maar 68,55 :roll: !
Reply
#44
Blijf dan ook van die Methanon af Bakke Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#45
Marshall Wrote:Blijf dan ook van die Methanon af Bakke Wink

Eeeehhhhhh...bedoel je methadon? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Nee, het rare is dat mijn maximale no-claim al 68,55 was! Mijn ma heeft wel 255,- maar daar ging wel wat af... ik helemaal blij omdat ik geen cent ervan had opgemaakt, moet ik 't doen met 68 euro... nou ja, is in ieder geval weer wat avondjes stappen Wink.
Reply
#47
Bakke Wrote:... ik helemaal blij omdat ik geen cent ervan had opgemaakt, moet ik 't doen met 68 euro... nou ja, is in ieder geval weer wat avondjes stappen Wink.


sloeber! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Blijf dan ook van die Methanon af Bakke Wink

Eeeehhhhhh...bedoel je methadon? :wink:
Nee, methanon... Methadon ga je ook raar van doen maar van methanon nog wat raarder denk ik Wink
Reply
#49
Het einde van het jaar is in zicht en veel mensen besluiten al dan niet over te stappen naar een andere zorgverzekeraar. Hoe zit dat bij jullie? Ik twijfel om over te stappen van OZ naar National Academic.

Momenteel betaal ik € 102,20 voor een basisverzekering met 75% teruggave tot € 350,- aan declaraties. OZ verhoogt de € 350,- naar € 450,- in 2007. National Academic biedt me € 87,90 basisverzekering, waarbij de premie met T(andarts)1 oploopt tot € 96,45 (100% teruggave aan declaraties tót € 350,-) en met T(andarts)2 oploopt tot € 101,85 (100% teruggave aan declaraties tót € 750,-).

In de eerste week van het nieuwe jaar krijg ik direct een behandeling voor de kiezen Wink die me, net als de vorige behandeling, tussen de € 300,- en € 350,- zal kosten. Heeft overstappen nu wel of geen zin?
Reply
#50
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Blijf dan ook van die Methanon af Bakke Wink

Eeeehhhhhh...bedoel je methadon? :wink:
Nee, methanon... Methadon ga je ook raar van doen maar van methanon nog wat raarder denk ik Wink

Bedoel je methanol? Ook wel methylalcohol, ook wel spiritus geheten.
Reply


Forum Jump: