The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
#1
Wildcard Haase voor Rotterdam

ROTTERDAM - Toernooidirecteur Richard Krajicek heeft drie spelers vastgelegd voor de komende editie van het ABN Amro World Tennis Tournament. De Franse spelers Jo-Wilfried Tsonga en Gaël Monfils en Robin Haase hebben deelname aan het evenement toegezegd. Het tennistoernooi in Ahoy Rotterdam vindt plaats van 9 tot en met 15 februari. Eerder contracteerde Krajicek al de Spaanse nummer één van de wereld Rafael Nadal en de Brit Andy Murray.

De 23-jarige Tsonga, begin dit jaar finalist bij de Australian Open, drong door zijn goede resultaten dit jaar top tien van de wereld binnen. Monfils is de huidige nummer veertien van de wereldranglijst. Haase kreeg van Krajicek een wildcard.

“Het is bekend dat Haase op dit moment hard aan zijn herstel werkt om binnenkort zijn rentree te maken op de ATP Tour. Een fitte Haase mag wat mij betreft niet ontbreken in Rotterdam, zeker omdat hij afgelopen jaar heeft laten zien een meerwaarde voor ons toernooi te zijn”, zei Krajicek over de uitnodiging voor de Nederlander.

Haase zorgde in de laatste editie voor een verrassing door Andy Murray in de eerste ronde te verslaan. Krajicek kreeg tevens te horen dat de Serviër Novak Djokovic (ATP/3) niet naar Rotterdam komt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
buurs Wrote:Krajicek kreeg tevens te horen dat de Serviër Novak Djokovic (ATP/3) niet naar Rotterdam komt.

Dat is dan wel weer erg jammer.
Reply
#3
Schitterend nieuws dit! Ik ga zeker 2x kijken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Nadal heeft voor een iets snellere bal dan de "Peking" bal gekozen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Djokovic heeft zeker iets tegen Nederland. Haalt eerst al ons ATP toernooi van Amersfoort weg. Wel opvallend, aangezien het het eerste 500 pt toernooi is.
Reply
#6
Komt er nog een forumdag op het ABN toernooi? Ik ben al bezig met kaarten voor de woensdag en donderdag.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
neeeeeTongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Don't know. Het duurt natuurlijk nog wel even Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Ik heb op het werk een enorme order die 1 april opgeleverd moet worden, dus vrije dagen zitten er voor mij niet in in februari Sad

En vanuit Maastricht naar een avondsessie alleen vind ik wat veel van het goede.
Reply
#10
Entry deadline: December 29, 2008
Seeding: February 2, 2009

1 Nadal, Rafael ESP 1
2 Murray, Andy GBR 4
3 Davydenko, Nikolay RUS 5
4 Tsonga, Jo-Wilfried FRA 6
5 Simon, Gilles FRA 7
6 Ferrer, David ESP 12
7 Monfils, Gael FRA 14
8 Soderling, Robin SWE 17
9 Andreev, Igor RUS 19
10 Berdych, Tomas CZE 20
11 Tursunov, Dmitry RUS 22
12 Gasquet, Richard FRA 25
13 Karlovic, Ivo CRO 26
14 Kohlschreiber, Philipp GER 28
15 Lopez, Feliciano ESP 30
16 Mathieu, Paul-Henri FRA 31
17 Youzhny, Mikhail RUS 32
18 Schuettler, Rainer GER 33
19 Melzer, Jurgen AUT 34
20 Seppi, Andreas ITA 35
21 Ancic, Mario CRO 36
22 Llodra, Michael FRA 40
23 Bolelli, Simone ITA 41
24 Benneteau, Julien FRA 43
25 Ljubicic, Ivan CRO 44
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC)
31 (WC)
32 (WC)

Alternates
1. Tipsarevic, Janko SRB 49
2. Hanescu, Victor ROU 50
3. Santoro, Fabrice FRA 52
4. Gicquel, Marc FRA 54
5. Troicki, Viktor SRB 57
6. Gabashvili, Teimuraz RUS 65
7. Petzschner, Philipp GER 66
8. Chardy, Jeremy FRA 75
9. Zverev, Mischa GER 80
Reply
#11
wie gaat er kijken naar dit deelnemersveld?
Reply
#12
Ik ga waarschijnlijk wel heen.

Wil Nadal nu toch wel graag een keer zien :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Ja ik ga ook zeker een dagje kijken, topveld zeg!
Reply
#14
Buurs, als jij nou even zegt wanneer jij gaat, weten wij wanneer we de forumdag niet moeten plannen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Het lijkt mij sowieso aardig de forumdag te plannen op het moment dat Nadal niet speelt :8:
Ik heb wel weer eens zin om Gasquet uit te schelden. Ik denk dat hij Stille nog wel zal herkennen :-k
Reply
#16
Ho ho, Gasquet is een held die ik sowieso die week gaan nemen. En ik ben dan ook voor om de forumdag vroeg in de week te plannen, dan zit ie er iig nog in Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik zal er sowieso niet bij zijn dit jaar. Ik kan geen vrij krijgen op het werk Sad
Reply
#18
Ik ga vrijdagavond.
Reply
#19
Ik ben er ook vrijdagavond
Reply
#20
Ik denk dat wij donderdag gaan.
Reply
#21
ik ga de dag dat navarro speelt Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
montanes!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Buurs, als jij nou even zegt wanneer jij gaat, weten wij wanneer we de forumdag niet moeten plannen.

morgen wordt mijn nieuwe lease-auto afgeleverd \Big Grin/

dus waarschijnlijk ga ik meerdere dagen heen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Ging je maar heen. :wink:
Reply
#25
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Overdune Wrote:Ging je maar heen. :wink:

we gaan uiteindelijk allemaal, OD.

maar bedankt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Jappiesevic Wrote:Entry deadline: December 29, 2008
Seeding: February 2, 2009

1 Nadal, Rafael ESP 1
2 Murray, Andy GBR 4
3 Davydenko, Nikolay RUS 5
Goh NOS teletekst is er na een week ook achter...
Reply
#28
Ik haat de NOS :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
dat kwalificatietoernooi wordt volgens mij ook wel aantrekkelijk.

Ik denk dat ik de zondag heen ga
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
met je lease auto'tje?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: