The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GRA - AJX
#1
0-1 Cvitanich (Sulejmani)
0-2 Sulejmani (Enoh)
Ik heb een droom.
Reply
#2
Volmer : ROOD (35 min)

Gespeeld.....
Ik heb een droom.
Reply
#3
Ajax is idd niet sterk maar tegen deze roversbende is dat ook niet nodig. Niet te geloven hoe die verdediging op de benen van Suarez aan het spelen is. Op die manier krijgt hij alleen maar zoals hij het hebben wil.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
hup superboeren rood voor suarez
Reply
#5
0-3 Luis
Ik heb een droom.
Reply
#6
0-4 Luis Suarez
Reply
#7
Urby 0-5
Ik heb een droom.
Reply
#8
Dat worden er 10!!! 0-6 Cvitanich (Sulejmani)
Ik heb een droom.
Reply
#9
Heerlijke middag, lekker eigen vervoer, leuke spreekkoren over en weer....
Genoten !
Reply
#10
Graafschap harde kern die meejuicht wanneer de ajax spelers de supporters bedanken.. Undecided :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Ach ze zongen ook dat we kampioen zouden worden, en wij weer dat ze op de trekker naar Madrid zouden gaan, etc.... Beetje meligheid troef!
Het had bij rust overigens net zo goed 3-3 kunnen staan... Heerlijk hoe er verdedigd werd vandaag.
Reply
#12
Jullie hadden geluk dat Den Ouden alleen maar wilde stiften.. :roll: Knuppel!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Met stiften kun je veel geld winnen :waf:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#14
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ycSEIX1jAT8[/youtube]
May The Schwartz Be With You
Reply
#15
Haggie Wrote:Jullie hadden geluk dat Den Ouden alleen maar wilde stiften.. :roll: Knuppel!!

Ach, net zoals dat graafschap geluk had dat die bal er na 15 sec niet al in lag, en 1 minuut later alweer aan de andere kant.
Ging als een gek op en neer, zodoende wel een leuke pot!
Reply
#16
Quote:Volmer : ROOD (35 min)
Quote: Joost Volmer heeft maandagmiddag van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel van zes duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk) gekregen. De mandekker van De Graafschap velde afgelopen zondag in het thuisduel tegen Ajax (0-6) spits Dario Cvitanich met een ordinaire elleboogstoot.

Naar aanleiding van de rode kaart heeft de verdediger besloten zijn aanvoerdersband in te leveren. "Ik heb een voorbeeldfunctie voor de groep en voor De Graafschap in het algemeen. Na het terugzien van de beelden van mijn domme overtreding, ben ik erg geschrokken en heb ik besloten mijn aanvoerdersband in te leveren. Deze actie valt niet goed te praten", aldus de verdediger op de officiële website.

"Door middel van deze verklaring wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die de voetbalsport een warm hart toedraagt, een dergelijke overtreding hoort niet thuis op een sportveld, ik heb er dan ook spijt van." Volmer, die onlangs tegen Sparta ook al een rode kaart kreeg, wordt dan voor vijf duels geschorst en mist de wedstrijden tegen Heracles Almelo, Willem II, FC Dordrecht (beker), AZ en PSV.

Op woensdag 4 februari, in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, is de verdediger dan weer inzetbaar bij De Graafschap. Volmer kreeg tot dit lopende seizoen geen enkele rode kaart in dienst van de Doetinchemmers, die een na laatste staan op de ranglijst.
Voorop gesteld: alleen al de beweging die hij maakte vond ik voldoende voor rood. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat Volmer Cvitanich ook daadwerkelijk raakte. Ik heb wel wat beelden teruggezien, maar die geven me geen uitsluitsel wat mij betreft.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#17
Hij raakte hem wel en Cvitanich mag nog blij zijn dattie hem niet vol raakte. Dan had ie nu de komend half jaar vla door een rietje kunnen zuigen....

Overigens een eerlijke reactie van Volmer. Beter dan dat: "ja, maar hij wou mij vastpakken en ik wilde me alvast losrukken"-theorieën, die je regelmatig hoort.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
MOoi VOlmer er niet bij tegen Dordt \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
de nieuwe Wrote:
Quote:Volmer : ROOD (35 min)
Quote: Joost Volmer heeft maandagmiddag van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel van zes duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk) gekregen. De mandekker van De Graafschap velde afgelopen zondag in het thuisduel tegen Ajax (0-6) spits Dario Cvitanich met een ordinaire elleboogstoot.

Naar aanleiding van de rode kaart heeft de verdediger besloten zijn aanvoerdersband in te leveren. "Ik heb een voorbeeldfunctie voor de groep en voor De Graafschap in het algemeen. Na het terugzien van de beelden van mijn domme overtreding, ben ik erg geschrokken en heb ik besloten mijn aanvoerdersband in te leveren. Deze actie valt niet goed te praten", aldus de verdediger op de officiële website.

"Door middel van deze verklaring wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die de voetbalsport een warm hart toedraagt, een dergelijke overtreding hoort niet thuis op een sportveld, ik heb er dan ook spijt van." Volmer, die onlangs tegen Sparta ook al een rode kaart kreeg, wordt dan voor vijf duels geschorst en mist de wedstrijden tegen Heracles Almelo, Willem II, FC Dordrecht (beker), AZ en PSV.

Op woensdag 4 februari, in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, is de verdediger dan weer inzetbaar bij De Graafschap. Volmer kreeg tot dit lopende seizoen geen enkele rode kaart in dienst van de Doetinchemmers, die een na laatste staan op de ranglijst.
Voorop gesteld: alleen al de beweging die hij maakte vond ik voldoende voor rood. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat Volmer Cvitanich ook daadwerkelijk raakte. Ik heb wel wat beelden teruggezien, maar die geven me geen uitsluitsel wat mij betreft.

??
Cvitanich was behoorlijk naan t bloeden, kwam denk ik niet door de wind van de elleboog
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Wou net zeggen !
Reply
#21
de nieuwe Wrote:
Quote:Volmer : ROOD (35 min)
Quote: Joost Volmer heeft maandagmiddag van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel van zes duels schorsing (waarvan één voorwaardelijk) gekregen. De mandekker van De Graafschap velde afgelopen zondag in het thuisduel tegen Ajax (0-6) spits Dario Cvitanich met een ordinaire elleboogstoot.

Naar aanleiding van de rode kaart heeft de verdediger besloten zijn aanvoerdersband in te leveren. "Ik heb een voorbeeldfunctie voor de groep en voor De Graafschap in het algemeen. Na het terugzien van de beelden van mijn domme overtreding, ben ik erg geschrokken en heb ik besloten mijn aanvoerdersband in te leveren. Deze actie valt niet goed te praten", aldus de verdediger op de officiële website.

"Door middel van deze verklaring wil ook mijn excuses aanbieden aan iedereen die de voetbalsport een warm hart toedraagt, een dergelijke overtreding hoort niet thuis op een sportveld, ik heb er dan ook spijt van." Volmer, die onlangs tegen Sparta ook al een rode kaart kreeg, wordt dan voor vijf duels geschorst en mist de wedstrijden tegen Heracles Almelo, Willem II, FC Dordrecht (beker), AZ en PSV.

Op woensdag 4 februari, in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht, is de verdediger dan weer inzetbaar bij De Graafschap. Volmer kreeg tot dit lopende seizoen geen enkele rode kaart in dienst van de Doetinchemmers, die een na laatste staan op de ranglijst.
Voorop gesteld: alleen al de beweging die hij maakte vond ik voldoende voor rood. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat Volmer Cvitanich ook daadwerkelijk raakte. Ik heb wel wat beelden teruggezien, maar die geven me geen uitsluitsel wat mij betreft.

dit was imo nou duidelijk een opzettelijke elleboog. die van guzman destijds tegen hercules en die 400 van huntelaars vind ik nog steeds twijfelachtig. ik heb er ook ooit 1 gezien van bromfiets die ik als opzettelijk kwalificeerde.
Reply
#22
5 wedstrijden schorsing. Ff tellen, die kan tot maart op betaald verlof. Als ik opzettelijk een fout maak, waardoor ik 2 maanden niet productief ben, kan ik m'n koffers pakken. :crazy:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#23
Ok, dan is het duidelijk dat ie wel geraakt werd. Nogmaals ik had het zelf dus niet duidelijk gezien en ik vond dat wat ik wel zag ook al voldoende voor een rode kaart. Bedankt voor jullie toevoegingen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#24
EJR Wrote:5 wedstrijden schorsing. Ff tellen, die kan tot maart op betaald verlof. Als ik opzettelijk een fout maak, waardoor ik 2 maanden niet productief ben, kan ik m'n koffers pakken. :crazy:

heb jij je koffers op de zaak staan?

tot maart maar 5 wedstrijden? en hij is nog productief. hij kan meetrainen, zodat de rest kan sparren en profiteren van zijn ervaring. :razz:
Reply


Forum Jump: