The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




The League editie IV -> NOG 2 DEELNEMERS GEZOCHT!
#1
Afgelopen weekend is de finale van Editie IV gespeeld. Ondergetekende versloeg Waf met 69-61 en pakte daarmee de winst van The League editie III. Tijd voor editie IV die meteen na de winterstop zal aanvangen (het weekend van 16-18 januari) en heeft in principe dezelfde opzet als editie III (even afwachten op welk deelnemersaantal we uitkomen)!

Aan de afgelopen League deden 24 forummers mee. Deze zijn allemaal zeker van een plek in The League editie IV, mits ze zich in dit topic wederom aanmelden. Mensen die Editie III hebben gemist kunnen zich ook aanmelden, zodat deze editie mogelijk met 32 forummers gespeeld kan worden. Deze mensen dienen zich dan wel, naast de inschrijving in dit topic, ook aan te melden voor de The League Subleague (login en ww = theleague). Deelname kan voor hen overigens niet gegarandeerd worden. Als we op een raar deelnemersaantal uitkomen waar geen poules mee te maken zijn moeten we helaas mensen teleurstellen waarbij geldt dat wie het eerst komt het eerst maalt. 32 deelnemers lijkt me echter misschien wel haalbaar aangezien er nog 2 weken ingeschreven kan worden.

De inschrijving loopt t/m zondag 11 januari, waarna ik of Gitter op maandag 12 januari de pouleindeling en het speelschema voor de 1e ronde zal posten.

Inschrijven maar!


Deelnemers editie III (* = ook weer ingeschreven voor editie IV):
gittermaster*
Peter*
Kuiper*
Treesong*
Vret mien gras
RR*
Kleine Jan*
Harry Bierdop*
Kennemerland*
Micha*
Adder*
Ijzeren Henkie*
Waf*
Winstonicus*
AssyriskaFF*
Balthazar
Cruijff*
Riekki*
Chiel-Montagne*
Quatro*
BIERTEAM.NET*
Deshotas*
Dre*
de nieuwe*
Reply
#2
Ik ben er weer bij Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#3
En ik natuurlijk zelf ook om mijn titel te verdedigen. Hakkuh
Reply
#4
present!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Uiteraard doe ik weer mee.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#6
gef peter!!! =D>


ik doe mee
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#7
Ben er ook weer bij.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#8
Uiteraard doe ik ook weer mee. Ik draai nu iig beter dan in het begin Big Grin.
Reply
#9
Present
Reply
#10
je, hehe, kheb wat goed te maken. \Big Grin/
Reply
#11
present
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#12
Aanwezig
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#13
Wil er ook weer bij zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
IN!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
Check, de halve finale smaakt naar meer!
Reply
#16
Ben ook weer van de partij.
Reply
#17
Kan een gekke vraag zijn, maar kan ik meedoen als nieuweling?

Wat moet ik hiervoor doen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
je in dit topic opgeven en je inschrijven in de supliek.... Smile welkom nieuweling Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Als ik wist om welk spel het ging, zou handig zijn? Smile!
Waar kan ik de supliek vinden? (ik zie dat je nog aant pokeren bent, dus antwoord maar even :wink: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
zie oude topic "the league" voor regels etc... kan ik ff rustig verder pokeren Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#21
zie oude topic "the league" voor regels etc... kan ik ff rustig verder pokeren Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Met alle respect, maar dat topic kan ik niet vinden..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Voor als Gitter het nog niet bij het pokeren heeft vertelt quotes uit het topic van editie III om eea te verduidelijken. Heb zelf ook al een PM gehad van Feits, dus blijkbaar was het voor meer mensen niet helder. Wink:
Quote:Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen we het aantal poules bepalen.
Voor degene die niet precies weten hoe dit spel gaat;
Je speelt gewoon tegen elkaar met je reguliere cm-team. Haal jij 28 punten en jouw tegenstander 26 punten dan heb je gewonnen. Zo kun je met het meeste aantal behaalde punten in een periode toch 2e of 3e eindigen met een beetje pech.
In dit topic zal de indeling komen en zullen elke week de uitslagen en verwerkingen worden gedaan.
Om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen heb ik samen met Peter een aantal regels opgesteld. Lees deze goed door, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan....
- Voor aanvang van de zaterdagwedstrijden moet je team in ieder geval bij je tegenstander kenbaar zijn gemaakt (het liefst natuurlijk gewoon open gooien, zodat iedereen mee kan kijken, maar in ieder geval je tegenstander moet op de hoogte zijn). Wil je vanuit tactisch oogpunt niet je team vrijgeven, pb dan dus tijdig je tegenstander. Indien dit niet gebeurd krijg je voor die wedstrijd 10 punten aftrek.
- Inschrijving in de supliek is verplicht. Er is nog steeds een aantal dat zich niet heeft ingeschreven. (Login = theleague, ww = theleague).
- We beginnen met een poulesysteem (6 poules) en alle nummers 1 en 2 gaan door en de 4 beste nummers 3. Hierbij wordt eerst gekeken naar punten, dan naar doelsaldo en dan naar doelpunten voor. Onderling resultaat telt in dit spel NIET mee. In het onwaarschijnlijke geval dat er dan nog geen duidelijkheid is, gaan we loten.
- Bij eventuele onduidelijkheden beslissen Peter en ik wat er gebeurt.
Reply
#24
i'm in
Make tea, not war
Reply
#25
ben derbij
Wie dit leest is gek
Reply
#26
Nog een week de tijd om aan te melden. Deelnemers uit editie 3 die zich nog niet hebben aangemeld zijn:
Treesong
Vret mien gras
Micha
Balthazar
Quatro
BIERTEAM.NET
Dre
Reply
#27
present sergeant!
Reply
#28
Micha Wrote:present sergeant!
Kun je je dit keer dan wel inschrijven in de supliek Mo.. uuuh Misja Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#29
heet moker nu mietja?
Reply
#30
ben weer van de partij...
Reply


Forum Jump: