The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Kara breakt!
Reply
Volgens mij wordt het zo:

São Paulo (3) - Rest 3e
Kooltje/Musse - Rest 2e
Scholten! - Kuiper (6)/Kraai
Ad Wim (1) - Elikian

Mitch (7) - De Kabaggaan/Haggie
Chiel-Montagne - Rest 1e
Raging Bull - Rest 4e
Mist (1) - Buurs(5)/Andre (8)

De verliezer van Buurs/Andre is iig nog bij de beste 4, verder lijken me ook de verliezers van Kuiper/Kraai/Mindlight dat te zijn, en dan tot slot nog de verliezer van Kooltje/Musse denk ik
Reply
Ad Wim (1) - Kooltje - Bocaloca - Musse: 41-38-37-38
BV: 8-11-6-8
Ad Wim (1e) door naar de 2e ronde.

Buurs (5) - Andre (8) - Scholten!: 40-40-43
BV: 9-7-9
Scholten! (1e), Andre en Buurs door naar de 2e ronde.

São Paulo (3) - De Kabaggaan - Haggie: 41-35-35
BV: 7-15-6
Sao Paulo (1e) door naar de 2e ronde.

Centre Court (4) - Juan Zueco - Elikian - Raging Bull: 36-36-38-39
BV: 6-9-7-9
Raging Bull (1e) en Elikian (2e) door naar de 2e ronde.

Kuiper (6) - Chiel-Montagne - Mindlight - Kraai: 39-43-38-39
BV: 8-9-7-6
Chiel-Montagne (1e) door naar de 2e ronde.

Mist (2) - Mitch (7) - Cruijff: 39-38-32
BV: 10-10-11
Mist (1e) en Mitch (2e) door naar de 2e ronde.

Bij 4 poules (1, 2, 3 en 5) zal de 2e plaats beslist worden op basis van de BV.

De nr. 3 van poule 2 zal de beste van de rest zijn, gevolgd door de nr. 3 van poule 5. De 3e en 4e rest-plaats gaan naar Mindlight en de nr. 3 van poule 1, wie 3e en 4e wordt is weer afhankelijk van de BV.

De 2e rondes zien er dan alsvolgt uit:
Sao Paulo (3) - Kooltje/Musse/Mindlight
Kooltje/Musse - Kuiper (6)/Kraai
Scholten! - Kuiper (6)/Kraai
Ad Wim (1) - Elikian
Mitch (7) - De Kabaggaan/Haggie
Chiel-Montagne - Buurs (5)/Andre (8)
Raging Bull - Kooltje/Musse/Mindlight
Mist (2) - Buurs (5)/Andre (8)
Reply
Rochus games maken, Mist is mijn angstgegner.
Reply
andre Wrote:Rochus games maken, Mist is mijn angstgegner.

8 of minder games voor rochus betekent volgens mij dat ik tegen mist uitkom...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Altijd leuk, tegen Eli. Eens kijken hoeveel favorieten er nog van hem in zitten Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, dan wordt ik 2e in de poule en de nummer 2 moet tegen de winnaar van poule 6.
Het lijkt erop dat Rochus zijn 8 of 9 games niet haalt.
Reply
idd.

ach ja, je moet gewoon zelf goed pollen.

Chiel had een fantastische 1e ronde, dus als hij zijn vorm doortrekt, kun je beter Mist treffen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Altijd leuk, tegen Eli. Eens kijken hoeveel favorieten er nog van hem in zitten Wink
Niet veel meer Sad ... maar poll jij maar lekker tegen Murray hoor Wink
Reply
De 2e rondes zien er dan alsvolgt uit:
Sao Paulo (3) - Kooltje/Musse/Mindlight
Kooltje/Musse - Kuiper (6)/Kraai
Scholten! - Kuiper (6)/Kraai
Ad Wim (1) - Elikian
Mitch (7) - De Kabaggaan/Haggie
Chiel-Montagne - Buurs (5)/Andre (8)
Raging Bull - Kooltje/Musse/Mindlight
Mist (2) - Buurs (5)/Andre (8)

Het kan wel eens een confrontatie Musse tegen Kuiper worden. Icon_twisted
Strijd in huize Kuiper. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dat zou lachen zijn :lol:

Ik ga ervan dat jij wint op basis van ervaring :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik weet nog niet wat hij heeft uitgespookt vandaag. Maar ik voel een computer verbod voor vanavond aankomen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik weet nog niet wat hij heeft uitgespookt vandaag. Maar ik voel een computer verbod voor vanavond aankomen. :wink:

Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
de 2e rondes:
Sao Paulo (3) - Mindlight
Musse - Kuiper (6)
Scholten! - Kraai
Ad Wim (1) - Elikian
Mitch (7) - Haggie
Chiel-Montagne - Buurs (5)
Raging Bull - Kooltje
Mist (2) - Andre (8)
Reply
kuiper Wrote:Ik weet nog niet wat hij heeft uitgespookt vandaag. Maar ik voel een computer verbod voor vanavond aankomen. :wink:

succes!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij weet het nog niet. Hij zit tot 16.00 uur op school. De reactie zal straks wel komen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Buurs als laatste in de poule toch door.
Reply
andre Wrote:Buurs als laatste in de poule toch door.

tja, in de meeste andere poule's was ik als 2e sowieso doorgegaan.

En ik ben nu ook the best of the rest.

Ik moet altijd in het toernooi groeien :wink:

Succes tegen Mist :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Succes Haggie !!
Reply
Succes, buurs! Eens zien of ik ook in de tweede ronde nog aardig kan scoren.
Reply
Jij ook succes Chiel!

Doe het aub een beetje rustig aan, want die 1e ronde van jou was erg goed =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Jij ook succes Chiel!

Doe het aub een beetje rustig aan, want die 1e ronde van jou was erg goed =D>

Bedankt!

Haha, ik ga er niet echt vanuit dat ik weer zo'n goede ronde draai. Of de diverse gokjes moeten weer goed uitpakken. [-o<
Reply
kuiper Wrote:Ik weet nog niet wat hij heeft uitgespookt vandaag. Maar ik voel een computer verbod voor vanavond aankomen. :wink:

haha niet zo grappig doen, ik ben toch eerder thuis Undecided
maarja we praten na deze ronde wel verder :wink: eens kijken wie er dan kan lachen.
succes iig
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Mitch Wrote:Succes Haggie !!

The same ofcourse! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Musse Wrote:
kuiper Wrote:Ik weet nog niet wat hij heeft uitgespookt vandaag. Maar ik voel een computer verbod voor vanavond aankomen. :wink:

haha niet zo grappig doen, ik ben toch eerder thuis Undecided
succes iig
School stelt ook niks meer voor tegenwoordig.
Reply
4 verschillen met Sao, succes!
Reply
Nou Ancic moet het maar doen dan, enige verschil met Mitchy boy!


COME ON MARIO!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd Hag, come on Mario =D>
Reply
ivo!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Altijd spektakel tegen Eli, 5 verschillen maar liefst!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: