The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arantxa Rus
#91
serena williams is ondertussen uitgeschakeld, dus er is niemand meer die rus van de titel af houdt :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Als jij zoiets zegt belooft dat niet veel goeds voor de volgende ronde :wink:
Reply
#93
Idd Haggie, hou je harses :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#94
Ik moet de topics van de dames toch een beetje levend houden he. Bij de mannen heb ik zo goed als alle hoop opgegeven op een top20 speler in de komende 2a3 jaar. Bij de dames hoop ik stiekem op 2 top20 speelster :Big Grin !

Als Rus vandaag wint van Kanepi zou al onwijs mooi zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Haggie Wrote:Ik moet de topics van de dames toch een beetje levend houden he. Bij de mannen heb ik zo goed als alle hoop opgegeven op een top20 speler in de komende 2a3 jaar. Bij de dames hoop ik stiekem op 2 top20 speelster :Big Grin !

Als Rus vandaag wint van Kanepi zou al onwijs mooi zijn!

Ik zal je uit de droom helpen: zowel Rus als Krajicek halen de top 20 niet. Top 50 haalt Krajicek wel weer, voor Rus ook mogelijk maar top 20 is te hoog gegrepen voor onze dames.
Reply
#96
we shall see.. Mr Tampie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Succes Rus!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
*4-5 op service! Ze heeft een break achter gestaan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#99
Haggie Wrote:we shall see.. Mr Tampie

Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, maar hier mag je me de komende 10 jaar aan herinneren als het tegendeel is bewezen :wink: .
Reply
7-5 6-2 eraf.
Miste een 0-40 op 5-5...en toen ging het hard.
Reply
Weblog Rus: Ik kies voor Wimbledon

MARASKA - Deze week komt mijn web-log vanuit Kroatië. Na mijn trip door Spanje speel ik in Makarska twee grote challengers. Erg mooi hier, het ligt aan zee. Wel staat er veel wind, dat is niet zo lekker om in te tennissen.

Dit toernooi is wel een verschillend van de twee in Spanje. Nu ben ik tweede geplaatst, terwijl ik me toen eerst moest kwalificeren om in het hoofdtoernooi te komen. Dat lukte in Marbella wel, in Barcelona helaas niet. Veel verschil tussen de challengers en WTA-toernooien is er niet. Bij een WTA-toernooi is alles goed geregeld, maar daar spelen ook toptwintigspeelsters. Daar doen ze een stapje extra voor en is er bijvoorbeeld een groter centre court. Maar hier is het ook prima hoor!

Hiervoor was ik een weekje in Nederland. Ik train dan in Almere. Ik ben inmiddels begonnen met rijlessen, maar ben nog steeds afhankelijk van het openbaar vervoer. Als ik vanuit Monster kom dan moet ik al om 7.15 uur opstaan en duurt het twee uur voordat ik in Almere ben. Daarom slaap ik twee dagen per week bij de familie Trustfull. Dat is leuk en handig. Orlando Trustfull is zelf topvoetballer geweest en tennist nu. Ze snappen daardoor topsport. Maar het is ook een heel leuk gezin.

Ik zal dit jaar helaas niet de Ordina Open spelen. De afgelopen twee jaar kreeg ik een wildcard, maar dit jaar kies ik voor het kwalificatietoernooi voor Wimbledon. Het is heel jammer dat beide toernooien in dezelfde week worden gespeeld, maar ik kies nu voor het hoogste.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In één huis wonen met Quinty Trustfull. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In één huis wonen met Quinty en Arantxa Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
In één huis wonen met Quinty, Arantxa en een Oud-Feyenoordspeler. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bom dr op :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
61 61. Lekker hoor! Hakkuh

Op dit moment de enige met de nederlandse nationaliteit die lekker presteert...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Rus =D> =D>
En ook nog kans op een 3e ronde. [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Aardige column van Thijs Zonneveld:

Quote:Arantxa heeft geen snor meer

Eén meter hoog, een snor en een stel beentjes als knakworstjes. Een klein Spaans gravelmonstertje. Maar hoe lelijk ze ook was: tennissen kon ze. Haar naam: Arantxa Sanchez-Vicario. Typisch gevalletje pre-Koernikovatijdperk. Typisch gevalletje vroeger. Het lijkt tegenwoordig nauwelijks te geloven, maar een jaar of tien, vijftien geleden waren tennissters foeilelijk. Het was alsof mooie vrouwen niet aan tennis deden. Alsof meisjes met bovengemiddelde looks niet op de baan werden toegelaten. No pretty women allowed. Richard Krajicek bestempelde zijn vrouwelijke collega’s destijds niet voor niets als ‘vette varkens’.

Mini-Me
Noem ze maar op. Steffi Graf. Monica Seles. Miriam Oremans. Martina Navratilova. Lindsay Davenport. Conchita Martinez. Manon Bollegraf. En natuurlijk Arantxa Sanchez-Vicario. Het toppunt. Een combo van Mini-Me, Chiel Montagne en een blik Unox runderknaks. Maar ook al kwam ze amper boven de netband uit en struikelde ze regelmatig over haar worstenbeentjes: ze won drie keer Roland Garros. Op karakter. Door stof te happen. Door gravel te bijten. Door achter onhaalbare ballen aan te rennen.

Generatie B
De generatie gravelmonstertjes werd opgevolgd door de generatie B. Blond, Bloedmooi, Borsten, Billen en Benen tot in de hemel. En bijna allemaal uit Rusland. Koernikova. Hantuchova. Dementieva. Vaidisova. Sjarapova. De wereld stond op zijn kop. Het was alsof er ineens alleen nog maar playmates en stoeipoezen werden toegelaten. Ze droegen jurkjes die niet hadden misstaan in de collectie van Marlies Dekkers, schudden wulps de haren los na iedere kantwissel en poseerden voor de wellustig knippende fotografen als pin-ups.

Koernikova is de best betaalde tennisster van het afgelopen decennium. En dat is niet vanwege haar resultaten op de tennisbaan. Koernikova lijdt namelijk aan het generatie B-syndroom. Net als zoveel van haar blonde bloedmooie benen-tot-in-de-hemel-zusters.

Té mooi
Koernikova is té mooi. Té mooi om te zweten. Té mooi om achter onhaalbare ballen aan te rennen. Té mooi om dagenlang te trainen op achterafbaantjes zonder fotografen en lonkende mannen langs de kant. Té mooi om het karakter van Arantxa Sanchez-Vicario te hebben. Stof happen? Njet. Gravel bijten? Geen denken aan. Onderhand is Koernikova semi-gestopt. Kon ook niet anders. Karakter is iets van vroeger. Althans, dat dacht ik.

Kushandjes
Dit weekend heb ik kennis gemaakt met de allernieuwste generatie. De generatie Arantxa Rus, Neerlands hoop in bange tennisdagen. Zo mooi en blond als haar achternaam doet vermoeden. Maar dan zonder maniertjes. Geen overdreven gekreun, geen wulpse trekjes, geen kushandjes naar iedere vent op de tribune. Ze rende over de baan zoals die andere Arantxa in haar beste dagen, gedreven tot op het bot, een verbeten trek rond haar mond. Ze toonde iets dat veel weg had van karakter. Punt na punt na punt. Ze vernederde haar tegenstandster in de eerste ronde van het Roland Garros met twee keer 6-1.

Ik heb er naar gekeken met een mengeling van verbazing en euforie. Arantxa zonder snor: het bestaat. Ze houdt van gravel. En ze komt ook nog uit Monster. Benen tot in de hemel en toch met de voeten op de grond. Ze is het beste van twee werelden. Nu nog drie keer Roland Garros winnen. Een formaliteit.
Reply
Belediging wel voor Chiel-Montagne Wink
Reply
Weblog Rus: Mijn doel is top-100 LONDEN - Na het gravel speel ik nu een paar weken op gras. Ik vind het lastig spelen. De rally's gaan snel, de punten zijn kort, dus ik kom niet echt in mijn ritme. Mijn spel is dan ook heel wisselend.

Ik moest me kwalificeren voor het hoofdtoernooi van Wimbledon. Ik speelde tegen een lang meisje, met een goede service en sterke forehand, maar een mindere backhand en niet zo goed loopwerk. In de eerste set kreeg ik veel cadeautjes van haar en won ik die dan ook gemakkelijk. Helaas kwam zij veel beter in haar spel en maakte ik teveel onnodige fouten en verloor ik alsnog.

Gelukkig heb ik de eerste kwalificatiewedstrijd voor het dubbelspel wel gewonnen. Ik speel met Melanie Oudin die ik nog ken van de juniorentoernooien. In Londen word ik begeleid door Manon Bollegraf. Zij is ook Fedcupcoach en ik leer veel van haar, vooral hoe ik moet spelen op gras en van het dubbelspel. Ik heb de kritiek gehoord van Michaëlla Krajicek op Manon. Zelf wil ik me daar niet mee bemoeien, het is Misa's beslissing.

Tijdens Roland Garros heeft Richard Krajicek zijn column over mij geschreven. Ik ken hem zelf niet, maar dat soort dingen zijn altijd leuk om te lezen. Sinds ik de tweede ronde haalde in Parijs ben ik ook wat bekender in Nederland. Mijn naam wordt in de media vaak uitgesproken op de Spaanse manier, maar eigenlijk is het A-rant-ska. Ik ben niet vernoemd naar Arantxa Sanchez Vicario, de grote tennisster uit de jaren 90. Mijn ouders vonden het gewoon een mooie naam.

Na het grasseizoen stap ik over naar de WTA-toernooien op gravel om me vervolgens voor te bereiden in Amerika op de US Open eind augustus. Op dit moment ben ik de nummer 107 van de wereld. Mijn doel is om voor de US Open in de top-100 te staan, zodat ik me niet meer hoef te kwalificeren maar rechtstreeks in het hoofdtoernooi sta.

Groetjes Arantxa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze heeft zich als kwalificant geplaatst voor de 2e ronde in Palermo =D>

Nu tegen Groenefeld.

Top 100 komt nu wel heel dicht bij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rus nu live bij betfair.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
rus speelt dramatisch en wordt alle kanten heen gestuurd door de nr. 393 van de wereld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weblog Arantxa Rus: Spierpijn

ALMERE - De afgelopen zomer heb ik veel toernooien en dus veel wedstrijden getennist. Tijdens toernooien heb je niet echt de tijd om te werken aan je fysiek. Daarom heb ik samen met mijn trainers besloten dat het beter is om een paar weken in mezelf te investeren, zodat het zich over een tijdje uitbetaalt tijdens toernooien. Dat is de reden waarom ik nu een trainingsblok heb ingelast.

Ik tennis nu ’s ochtends zo’n 2,5 uur, om vervolgens na de lunch aan mijn lichaam te werken. Dan moet je denken aan krachttraining in de fitnesszaal, maar ook conditie opbouwen met rennen door het bos, sprinttraining of aan de slag met een medicinebal. De eerste week was ik behoorlijk moe van al die fysieke inspanning en had ik dus wel last van spierpijn.

Het afgelopen weekend heb ik genoten van de Davis Cup, waar Nederland tegen Frankrijk speelde voor een plekje in de Wereldgroep. Wat me opviel was de sfeer. Na elk punt zingt, joelt en juicht het publiek. Ik speel nu zelf een paar jaar Fed Cup, maar dat is niet te vergelijken. Wat wel hetzelfde is is het groepsgevoel en de goede sfeer. Het is lekker als teamgenoten je aanmoedigen tijdens een wedstrijd.

Ik ben helaas wat teruggezakt op de wereldranglijst, maar mijn doel van dit jaar blijft de top-100 halen en daarmee rechtstreekse kwalificatie afdwingen voor de Australian Open, begin 2010. Om dat te bereiken speel ik in oktober vier grote Challengers in Frankrijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze wint in 2 setjes van Nicole Vaidisova. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo... moest diep graven om een vrouwentopic tegen te komen.

Rus wint in 2 sets van de kleine Kraai vandaag. 6-1 6-4.

Iemand enig idee hoe de carrieres er van beide dames op staan tegenwoordig?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bertens won gister knap van Flipkens.

Ik verwacht er eerlijk gezegd niet al teveel meer van.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rus staat na reuzensprong nu op de 80e plek =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed nieuws. Bertens is nu bijna de nr 2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: