The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arantxa Rus
#31
Rus en Ewijk verliezen de eerste set...
Reply
#32
Ewijk is nog bezig toch?
Reply
#33
Obziler - Ewijk 6-2 *1-1
Larsson - Rus 6-4 3-1*

zonde allebei Sad
edit: Chayenne heeft nu wel bp
Reply
#34
edit: match statistics: Ewijk al 10 dubbele fouten ... Sad((( Zijn dat zenuwen?

Rus ook 6 trouwens.
Reply
#35
Ewijk break voor in de derde set. Zou leuk zijn als ze zich zou plaatsen. Rus misschien nog wel een LL-spot.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Hup!
Reply
#37
Ewijk mist bij een 4-2 voorsprong twee breakpoints voor de dubbele break. Nu staat ze 5-4 achter en moet ze serveren om in de wedstrijd te blijven...inmiddels 13 dubbele fouten.... :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#38
spannend..15-30, 40-30, bp, deuce (al een tijdje)
Reply
#39
Ewijk de 3e set trouwens verloren met 6-4...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Weblog Arantxa Rus: Blij voor Michaëlla Krajicek

Mijn blog komt deze week vanuit Zuid-Amerika, waar ik drie WTA-toernooien speel. De eerste week probeerde ik me te kwalificeren in Colombia. Het toernooi werd op hoogte gespeeld, dus de ballen vlogen in het rond. Even wennen dus. De eerste rondes gingen wel goed, maar in de het beslissende wedstrijd ging het minder, waardoor ik het hoofdtoernooi mis liep. Maar Colombia is wel een mooi land! Ik was er nog nooit geweest, maar de omgeving was fantastisch, met mooie natuur.

De andere twee toernooien speel ik in Mexico. In Monterrey doet Michaëlla Krajicek ook mee. Op dit moment ben ik dan de beste Nederlandse op de wereldranglijst, maar zij heeft al zoveel goede prestaties geleverd. Dat moet ik allemaal nog maar zien te bereiken. Ik vond het dan ook heel leuk om te horen dat ze vorige week de kwartfinales van Memphis haalde. Ze lijkt weer op de weg terug, goed voor het Nederlandse tennis.

Na mijn trip in Zuid-Amerika ga ik eerst een paar weken trainen in Nederland, om aan mijn fysiek te werken. Tijdens toernooien houd ik dat ook wel bij, maar ik kan een dag voor een wedstrijd geen vol krachtprogramma afwerken. Dan sta ik doodmoe op de baan. Nu ga ik in Nederland de basis verbeteren, zodat ik topfit het gravelcircuit van Europa induik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Rus en Krajicek beiden door de 1e ronde qualies weer.
Reply
#42
Rus en Krajicek plaatsen zich via 3 kwalificatierondes voor het hoofdtoernooi van Monterrey =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Ai, een slechte loting.

Krajicek tegen de als 2e geplaatste Bartoli.

Rus tegen Vinci.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Bartoli gaf haar laatste wedstrijd op...Misschien nog last...had pijn in der voet.
Vinci natuurlijk geen topper. Verliest van veel onbekende en dus heeft Rus met ritme zeker kans.
Kraai speelt pas vannacht om 4 uur Nl tijd. Rus eerder om 22uur ongeveer.
Reply
#45
Helaas allebei niet gered, maar Rus heeft nog wel een setje gepakt.

Maar allebei in ieder geval qualy punten Smile
Reply
#46
I'm going to Miami

ALMERE - "I'm going to Miami!" Ken je dat liedje van Will Smith? Dat slaat nu helemaal op mij, want vrijdag stap ik op het vliegtuig richting de stad in Florida. Ik heb namelijk een wildcard gekregen voor Key Biscayne en dat wordt gespeeld in Miami.

En dat is niet zomaar een toernooi, want het wordt ook wel het vijfde Grandslamtoernooi genoemd. Oftewel: alle toppers doen mee! Helaas speel ik in de eerste ronde nog niet tegen een Venus Williams of Ana Ivanovic, want de eerste 32 speelsters zijn geplaatst en hebben daardoor een bye. Hopelijk win ik dus een wedstrijd, want het lijkt me wel gaaf om tegen een toptienspeelster te tennissen.

Zelf ben ik nooit fan van iemand geweest en ik heb op dit moment dan ook geen idool. Maar ik ga wel altijd kijken bij goede tennissters. Tijdens het toernooi van Acapulco een paar weken geleden heb ik Venus Williams in actie gezien. Daar leer ik altijd veel van. Vooral op belangrijke momenten kun je zien waarom zij zo goed is.

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik nu volop voor het gravelseizoen zou gaan trainen, zoals ik al in mijn vorige weblog vertelde. Maar ja, een wildcard voor zo'n groot toernooi als Key Biscayne sla je natuurlijk niet af. Wat dat betreft ben ik erg blij met mijn managementbureau IMG, dat dat soort dingen voor mij regelt. Gravel is wel mijn favoriete baansoort, naast langzaam hardcourt. Na Miami ga ik naar de toernooien van Marbella en Barcelona om me voor te bereiden op Roland Garros, het hoogtepunt van het gravelseizoen. Spannend, want ik heb nog nooit een WTA-toernooi op gravel gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Qualifying - E Vesnina (RUS) vs [WC] M Krajicek (NED)

Staat voor 18.45uur vandaag gepland. Zou mooi zijn als de Kraai de Nederlandse deelname bij de vrouwen naar 2 kan opschroeven in het hoofdtoernooi in Miami.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
1e ronde: Rus - Rybarikova(47)
2e ronde eventueel Mauresmo
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Haggie Wrote:Qualifying - E Vesnina (RUS) vs [WC] M Krajicek (NED)

Staat voor 18.45uur vandaag gepland. Zou mooi zijn als de Kraai de Nederlandse deelname bij de vrouwen naar 2 kan opschroeven in het hoofdtoernooi in Miami.

Krajicek, 7-6 *1-0. prima =D> !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Kraai wint! Nu tegen Pin voor een plek in 't hoofdtoernooi.
Is Rybarikova te doen voor Rus?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Vesnina (eerlijk gezegd nog nooit van gehoord) was als eerste geplaatst btw.
Reply
#52
Rus breakt terug als haar tegenstander voor de wedstrijd serveert. 5-5 3e set nu. Volgende ronde wacht Mauresmo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
voor Rybarikova helaas .. 5-7 er alsnog af Sad
Reply
#54
Jammer zeg. GGG.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Andalucia tennis experience, wat een prachtige naam trouwens:

Qualy 1:
A. Rus 6 6
Y. Beygelzimer 2 3
Reply
#56
Rus in laatste Q-ronde tegen Sfar.

Ze mist zojuist 2 bp voor 4-4 in de 3e set.

Nu dus 3-5...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
ze overleeft 3 mp en breakt terug naar 5-5 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
A. Rus 6 3 7
S. Sfar 1 6 6

Hulde!
Reply
#59
Buurs had hier straks al een tijdje staan dat ze de 3e set met 6-4 had verloren. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Ja dat had ik ook gelezen, dus was erg verbaasd later dat er 7-6 voor Rus stond.
Reply


Forum Jump: