The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arantxa Rus
#61
Nou zo verbaasd hoef je daar niet over te zijn natuurlijk. Voorbarige conclusies trekt onze vriend wel vaker. Daarom altijd zelf nog maar even de uitslagen controleren...
Reply
#62
het was 5*-4 40-0....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ja precies, dat is dus geen 6-4...
Reply
#64
Goeie loting voor Rus in ieder geval, spaanse Wildcard Maria-Theresa Torro-Flor, en bij eventuele winst Kanepi/(ll)Soler.
Reply
#65
Rus worstelt zich naar hoofdtoernooi

MARBELLA - Arantxa Rus heeft zich geplaatst voor het hoofdtoernooi van Marbella. De Nederlandse tennisster, deze week voorbij gestreefd op de wereldranglijst door Michaëlla Krajicek, won moeizaam van Selima Sfar in de derde ronde van het kwalificatietoernooi.

Rus begon uitstekend aan de partij en won de eerste set met 6-1. Op 1-1 in de tweede set kreeg de 18-jarige Nederlandse kansen op een break, maar die kon ze niet verzilveren. Het bleek het keerpunt in de wedstrijd. Sfar kwam uitstekend terug, won de tweede set met 6-3 en brak Rus in de beslissende set, waardoor de Tunesische zelf de partij kon uitserveren op 5-4. Daarin liet ze vijf matchpoints onbenut.

Rus kon echter terugbreken, maar verloor opnieuw haar eigen service. Op 6-5 voor Sfar kreeg de Tunesische een matchpoint, maar opnieuw bleek de Nederlandse onaangeslagen. Ze brak opnieuw terug en sleepte een tiebreak uit het vuur.

In de tiebreak bleek Rus ongenaakbaar. Ze stoomde naar een 5-1 voorsprong, liet Sfar nog terugkomen tot 6-4, maar trok toen de wedstrijd naar zich toe met 7-4 in de tiebreak.

Rus treft in het hoofdtoernooi wildcardspeelster Maria Teresa Torro-Flor, de nummer 806 van de wereld. Een gunstige loting dus. Verder is het toernooi erg sterk bezet. Wereldranglijstaanvoerster Serena Williams is als eerste geplaatst, gevolgd door Jelena Jankovic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
mentaal heel sterk =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
mentaal heel zwak van Sfar
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Elikian Wrote:Goeie loting voor Rus in ieder geval, spaanse Wildcard Maria-Theresa Torro-Flor, en bij eventuele winst Kanepi/(ll)Soler.
Tor : 4
Rus : 4 *
Reply
#69
Dat had ik beter niet kunnen posten Sad

Tor : 6 2 *
Rus : 4 1
Reply
#70
4-2 Rus =D>
Reply
#71
kom op rusje
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
6-2...derde set...kom op!
Reply
#73
Link scoreboard kool?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
gewoon bij de atp...
Reply
#75
haha sorry 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Rus gaat nu door knallen! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
2-0 \Big Grin/
Reply
#78
en 3-0..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Dit komt goed! 4-0!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
4-0!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
5-0 :Big Grin , pak nu die laatste game ook maar meteen Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Zo gezegd, zo gedaan!

46 62 60 =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
netjes hoor! 11 games op rij! Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Netjes idd!

S. Sfar 6 7
E Candela 3 6

Is dat nu dezelfde Sfar als LL? Smile
Reply
#85
Rus speelt morgen tegen de winnaar van;

3 (WC) KANEPI, Kaia (EST-21)
SOLER ESPINOSA, Silva (ESP-194)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
was al bekend
Reply
#87
Bedankt voor deze geweldige bijdrage......
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Haha nee je eigen bijdrage was top Undecided

Kanepi wint...6-4 6-2
Reply
#89
Ik vermeld als extra de ranking van de dames waar ze tegen kan spelen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Weblog Rus: Lekker spelen op gravel

MARBELLA - Deze week schrijf ik mijn weblog vanuit het Spaanse Marbella. Na mijn trip naar het hardcourt van Miami, waar ik een wildcard had gekregen voor wat ook wel het vijfde grandslamtoernooi wordt genoemd, ben ik nu definitief begonnen aan het gravelseizoen.

Gravel ligt me wel, het is sowieso mijn favoriete ondergrond. Ik denk ook dat mijn spel er het beste op uit komt. Dat is ook wel te zien aan de resultaten. Ik moest me via de kwalificaties naar het hoofdtoernooi slaan en dat is gelukt.

De laatste wedstrijd van het kwalificatietoernooi was erg spannend, want ik kreeg zelfs matchpoints tegen. Gelukkig kon ik op die momenten mijn beste spel uit de kast halen. Op dit moment kom ik op de WTA-tour alleen maar meisjes tegen die beter zijn dan ik. Het is dan wel fijn om te merken dat ik steeds beter tegen hen ga spelen en dat ik goed mee kan komen.

Na Marbella, waar ik zeker nog een paar rondjes verder wil komen, speel ik in Barcelona een WTA-toernooi. Vervolgens vertrek ik naar Kroatië voor twee grote challengers en dan staat Roland Garros alweer voor de deur. Helaas zit ik nog niet direct in het hoofdtoernooi, maar ik heb nu al zin om me via de kwalificaties te plaatsen voor het grandslamtoernooi op mijn favoriete ondergrond.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: