The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




voetbalrellen Binnen/buitenland 2009
#1
Er is volgens mij nooit een topic geweest hier over, maar de laatste tijd weten de supporter/hooligans elkaar weer te vinden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#2
Supporters slaags in Breda

BREDA - Aanhangers van PSV en FC Twente zijn zondagmiddag slaags geraakt tijdens een zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen in de Bredase wijk Princenhage. De supporters van beide clubs zouden elkaar met knuppels, stokken en riemen te lijf zijn gegaan.

Er vielen enkele gewonden. Er zijn echter geen aangiftes binnengekomen, meldt de politie en er zijn ook geen aanhoudingen verricht. Een aantal auto's is beschadigd. De politie was met een groot aantal mensen ter plaatse en zette de Doelen en straten in de omgeving af. Voor de aanhangers van PSV werden bussen gecharterd en toen die eenmaal weg waren, keerde volgens de politie de rust in de wijk terug.

Een omwonende van het sportcentrum merkte rond half twee dat er iets mis was. " We wilden weg, maar er stond een BMW op onze oprit. De eigenaresse was zo zenuwachtig dat ze niet meer verder durfde te rijden en ze vroeg of ze bij ons mocht schuilen ", vertelt de buurvrouw. "Toen begon ze te gillen en op dat moment zagen we een man of dertig voorbij komen met stokken, knuppels en riemen. Nog geen idee wat er aan de hand was en wij wilden weg. Maar de straat was aan beide kanten afgezet. Toen ben ik de Dreef in gereden. Meteen politie achter ons aan en voor ons. Nee, zoiets hebben we hier nog nooit meegemaakt." Van een buurvrouw hoorde ze dat er 'iemand die genoeg op had' de sporthal binnen was gegaan die een scheidsrechter onder handen zou hebben genomen. Dat zou een vechtpartij in De Doelen tot gevolg hebben gehad, waarna de strijd zich naar buiten verplaatste. Een overbuurman, die ook niet met zijn naam in de krant wil zegt: "Ze zaten hier rond half twee al op mijn raamkozijn te drinken. Tientallen mensen met drank op. Ik zeg nog: 'die zijn er vroeg bij'. Volgens mij mag dat helemaal niet, drinken op straat, maar als het verkrijgbaar is... We hebben hier in de buurt sowieso in toenemende mate overlast van het sportcentrum. Tot na 1.00 uur in de nacht wordt er geschonken, worden er karaoke- en andere muziekevenementen georganiseerd, met alle overlast van dien. Ik begrijp best dat de beheerder zijn geld moet verdienen, maar de leefbaarheid in de buurt komt er door onder druk te staan."

Volgens de politie waren er ook aanhangers van NAC bij de wedstrijden aanwezig, maar zij zouden zich voorbeeldig gedragen hebben. Ze hielpen zelfs mee om de rommel op te ruimen die in de buurt werd achtergelaten na de rellen tussen de aanhangers van PSV en FC Twente.

Een aanwezige PSV-supporter houdt er een heel andere lezing op na. "Tijdens een wedstrijd tussen supporters van NAC en FC Twente ontstond een vechtpartij, waarbij een Twente-fan op de grond werd toegetakeld. Toen gingen PSV-supporters zich ermee bemoeien en zij hebben die jongen ontzet." Vervolgens raakten de PSV- en NAC-supporters slaags met elkaar, aldus de PSV-fan. "Uiteindelijk hebben de NAC-supporters de zaal verlaten."
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#3
Das gewoon een knokpartij die niks met die eredivisieclubs te maken heeft. Als er in de kroeg 2 gasten met elkaar op de vuist gaan en de 1 bleek achteraf voor Ajax en de ander voor Feyenoord dan is dat toch ook niks bijzonders.
Reply
#4
Winstonicus Wrote:zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen
Winstonicus Wrote:"Tijdens een wedstrijd tussen supporters van NAC en FC Twente ontstond een vechtpartij

Wel degelijk, Peter. Dit lijkt op een zaalvoetbaltoernooi tussen supportersverenigingen, dus de eredivisieclubs zijn er wel degelijk bij betrokken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
vind ik ook, en al helemaal dat ze met knuppels aan komen zetten, dus het was gepland. Kan haast niet anders
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#6
Knuppels? Stokken? Misschien waren ze mekaar alleen maar aan het swaffelen... [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen
Winstonicus Wrote:"Tijdens een wedstrijd tussen supporters van NAC en FC Twente ontstond een vechtpartij

Wel degelijk, Peter. Dit lijkt op een zaalvoetbaltoernooi tussen supportersverenigingen, dus de eredivisieclubs zijn er wel degelijk bij betrokken.....

Als een willekeurig team uit Breda moet ballen tegen een willekeurig team uit Enschede is de kans daarop nogal groot he, hoeft t geen toernooi tussen supportersverenigingen voor te zijn lijkt me.
Reply
#8
Treesong Wrote:Knuppels? Stokken? Misschien waren ze mekaar alleen maar aan het swaffelen... [gay]
heb jij daar knuppels en stokken voor nodig Icon_twisted
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#9
Blijkbaar zijn er in Twente niet zo heel veel synoniemen voor fallus :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
ik weet niet hoor, maar ik noem het geen stok of knuppel
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#11
Winstonicus Wrote:ik weet niet hoor, maar ik noem het geen stok of knuppel

Hoe noem jij hem dan? Spiering? Picollini?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
in ieder geval geen stok
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#13
Fluitje van een cent.
May The Schwartz Be With You
Reply
#14
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen
Winstonicus Wrote:"Tijdens een wedstrijd tussen supporters van NAC en FC Twente ontstond een vechtpartij

Wel degelijk, Peter. Dit lijkt op een zaalvoetbaltoernooi tussen supportersverenigingen, dus de eredivisieclubs zijn er wel degelijk bij betrokken.....

Als een willekeurig team uit Breda moet ballen tegen een willekeurig team uit Enschede is de kans daarop nogal groot he, hoeft t geen toernooi tussen supportersverenigingen voor te zijn lijkt me.

Heb het nog even wat opgezocht;
Het waren wél onderlinge wedstrijden tussen teams bestaande uit supporters van NAC, Twente, PSV en Lokeren. Maar geen officiële supportersverenigingen.
Iig géén willekeurige teams uit Breda en Enschede, dus je kunt dit wel linken aan de voetbalclubs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Winstonicus Wrote:zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen
Winstonicus Wrote:"Tijdens een wedstrijd tussen supporters van NAC en FC Twente ontstond een vechtpartij

Wel degelijk, Peter. Dit lijkt op een zaalvoetbaltoernooi tussen supportersverenigingen, dus de eredivisieclubs zijn er wel degelijk bij betrokken.....

Als een willekeurig team uit Breda moet ballen tegen een willekeurig team uit Enschede is de kans daarop nogal groot he, hoeft t geen toernooi tussen supportersverenigingen voor te zijn lijkt me.

Heb het nog even wat opgezocht;
Het waren wél onderlinge wedstrijden tussen teams bestaande uit supporters van NAC, Twente, PSV en Lokeren. Maar geen officiële supportersverenigingen.
Iig géén willekeurige teams uit Breda en Enschede, dus je kunt dit wel linken aan de voetbalclubs.

Bedankt. Kun je ook even voor me uitzoeken hoe de achtehoede van ADO er komend weekend uit zal zien? En of Sahar en den Ouden samen de aanval van de Graafschap gaan vormen. Hakkuh
Reply
#16
Peter Wrote:Kun je ook even voor me uitzoeken hoe de achtehoede van ADO er komend weekend uit zal zien? En of Sahar en den Ouden samen de aanval van de Graafschap gaan vormen. Hakkuh

Nee, bel je maat maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kun je ook even voor me uitzoeken hoe de achtehoede van ADO er komend weekend uit zal zien? En of Sahar en den Ouden samen de aanval van de Graafschap gaan vormen. Hakkuh

Nee, bel je maat maar.

Waarom zou die dat weten?
Reply
#18
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kun je ook even voor me uitzoeken hoe de achtehoede van ADO er komend weekend uit zal zien? En of Sahar en den Ouden samen de aanval van de Graafschap gaan vormen. Hakkuh

Nee, bel je maat maar.

Waarom zou die dat weten?

Weet ik veel, het is jouw maat. Ik ken hem niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Dat was wel degelijk een voetbalrel, uiteraard ook gewoon afgesproken werk. Snap alleen niet dat die politie hier elk jaar weer intrapt. Elk jaar is er weer ergens een "supporterstoernooi" en elk jaar wordt het matten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
ik was in breda en heb zeker een paar gloeilampen het lampje uitgeslagen
Reply
#21
Meazza Wrote:ik was in breda en heb zeker een paar gloeilampen het lampje uitgeslagen

So wee, jij bent echt een coole gast :roll:
Reply
#22
Hoef Wrote:
Meazza Wrote:ik was in breda en heb zeker een paar gloeilampen het lampje uitgeslagen

So wee, jij bent echt een coole gast :roll:

[Image: 11_gloeilamp_230507.jpg][Image: 11_gloeilamp_230507.jpg][Image: 11_gloeilamp_230507.jpg][Image: 11_gloeilamp_230507.jpg][Image: 11_gloeilamp_230507.jpg]
Alle 5 zwaargewond opgenomen in de lampenherstelfabriek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EUpnX-AScos[/youtube]
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#24
zo, mazzel voor ajakkes, die zullen nu wel geschorst worden. dit mag toch niet van platini?
Reply
#25
waf Wrote:zo, mazzel voor ajakkes, die zullen nu wel geschorst worden. dit mag toch niet van platini?

Wat ? Die rellen op de oude markt in Enschede ?
Reply
#26
Fabian Wrote:
waf Wrote:zo, mazzel voor ajakkes, die zullen nu wel geschorst worden. dit mag toch niet van platini?

Wat ? Die rellen op de oude markt in Enschede ?

als dit bij feyenoord of ado gebeurt wordt dit echt niet zo gebagatelliseerd hoor.

twentesupporters rellen in parijs, fransen hier. en je hoort er vast niet meer van. kennelijk is dat minder erg dan dat 1 iemand een pool in de de gracht lazert.
Reply
#27
Zou wel terecht zijn als Marseille wordt uitgesloten Icon_twisted
Reply


Forum Jump: