The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Panini voetbal-stickers
#61
Mukkus Wrote:Neuh, hij kende dat fenomeen 'Panini' helemaal nog niet. We kwamen het boek zaterdag toevallig tegen bij mijn ouders....

Ach, misschien.... 8-[

Dat wordt weer diep in de buidel tasten Muk =P~
Die Mertesucker heb ik al. Ik moet alleen de keepers van Duitsland nog. Jammer dat Olli er niet meer bij is.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#62
Mukkus Wrote:Maar binnenkort is de legendarische zin in huize Mukkus te horen, als papa of mama op het punt staan boodschappen te gaan doen: "Neem je ook plaatjes mee?"

Neeneeneenee, dan moet-ie ook de frustratie leren die wij vroeger hadden. Ruilen, ruilen en nog eens ruilen en dan helemaal gek worden als je dat laatste plaatje maar niet kan vinden en sparen voor die zakkies en dan een godsgruwelijke rothekel krijgen aan een bepaalde Italiaan omdat je die 400x hebt en niemand em van je wil.... Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Maar binnenkort is de legendarische zin in huize Mukkus te horen, als papa of mama op het punt staan boodschappen te gaan doen: "Neem je ook plaatjes mee?"

Neeneeneenee, dan moet-ie ook de frustratie leren die wij vroeger hadden. Ruilen, ruilen en nog eens ruilen en dan helemaal gek worden als je dat laatste plaatje maar niet kan vinden en sparen voor die zakkies en dan een godsgruwelijke rothekel krijgen aan een bepaalde Italiaan omdat je die 400x hebt en niemand em van je wil.... Icon_evil

Het erge is dat je nu nog steeds welke je altijd dubbel had. Ruggeri van Argentinie had ik 10x. Die stond met zijn bek open op de foto.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#64
Ik kwam een paar weken geleden in een supermarkt waar ik normaal nooit kom en kreeg ook een pakkie voetbalplaatjes mee.
Ik open vol verwachting het pakje en wat kom ik tegen.
Het Feyenoord logo.
Meteen maar weer weggetyft
The great old Ludwig von...
Reply
#65
Legion Wrote:Het erge is dat je nu nog steeds welke je altijd dubbel had. Ruggeri van Argentinie had ik 10x. Die stond met zijn bek open op de foto.

Mijn record is Bud Brocken, die had ik wel 27x met die achterlijke kutspleet tussen ze tanden Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#66
gittermaster Wrote:Ik kwam een paar weken geleden in een supermarkt waar ik normaal nooit kom en kreeg ook een pakkie voetbalplaatjes mee.
Ik open vol verwachting het pakje en wat kom ik tegen.
Het Feyenoord logo.
Meteen maar weer weggetyft

Die plaatjes zijn zeer waterbestendig dus je had em ook in de plee kunnen plakken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
gittermaster Wrote:Ik kwam een paar weken geleden in een supermarkt waar ik normaal nooit kom en kreeg ook een pakkie voetbalplaatjes mee.
Ik open vol verwachting het pakje en wat kom ik tegen.
Het Feyenoord logo.
Meteen maar weer weggetyft

Heb besloten alleen de EK en WK te sparen. Krijg je gelukkig geen ajaks logo. KJH en Hijtinga heb ik toch maar erin geplakt. Uiteraard heel erg hard aangestampt :waf:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#68
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:Ik kwam een paar weken geleden in een supermarkt waar ik normaal nooit kom en kreeg ook een pakkie voetbalplaatjes mee.
Ik open vol verwachting het pakje en wat kom ik tegen.
Het Feyenoord logo.
Meteen maar weer weggetyft

Die plaatjes zijn zeer waterbestendig dus je had em ook in de plee kunnen plakken

Daar heeft ie al genoeg kakkerlakken zitten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#69
Een handige site om je plaatjes te ruilen
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stickermanager.com">http://www.stickermanager.com</a><!-- m -->
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#70
iemand die mijn EK stickers wil hebben doe er niets mee Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
ja graag, mijn zoontje is heel geinteresseerd. hoeveel heb je er?
Reply
#72
k heb er 16 ofzo maar Mukkus had gisteren al gerageerd erop.

Mijn schoonouders hebben er geloof ik ook nog een zooi. Zal dat eens bekijken dan zijn die voor je zoontje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#73
Bocaloca Wrote:k heb er 16 ofzo maar Mukkus had gisteren al gerageerd erop.

Mijn schoonouders hebben er geloof ik ook nog een zooi. Zal dat eens bekijken dan zijn die voor je zoontje

ik ga mukkus vermoorden.
Reply
#74
waf Wrote:ik ga mukkus vermoorden.

Waarmee? Ga je de sticker van de dubbele Deco op mijn hoofd plakken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Ik moet er nog 3. Iemand die 183,237 of 283 dubbel heeft.
Als ik het boek vol heb kan ik wel ff wat richting mini-Waf sturen. Alhoewel ik denk dat Waf ze zelf in gaat plakken. En dan niet omdat de kleine scheef plakt. :waf:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#76
Legion Wrote:Ik moet er nog 3. Iemand die 183,237 of 283 dubbel heeft.
Als ik het boek vol heb kan ik wel ff wat richting mini-Waf sturen. Alhoewel ik denk dat Waf ze zelf in gaat plakken. En dan niet omdat de kleine scheef plakt. :waf:

ik uh shinji heb uh heeft alle duitsers, huntelaars en stekelvarken ondersteboven ingeplakt.
Reply
#77
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik moet er nog 3. Iemand die 183,237 of 283 dubbel heeft.
Als ik het boek vol heb kan ik wel ff wat richting mini-Waf sturen. Alhoewel ik denk dat Waf ze zelf in gaat plakken. En dan niet omdat de kleine scheef plakt. :waf:

ik uh shinji heb uh heeft alle duitsers, huntelaars en stekelvarken ondersteboven ingeplakt.

Gewoon niet dat stickertje loshalen, dikke groene keelsnot ophoesten, die achterop het voetbalplaatje spugen en vervolgens zo hard in dat boek stampen dat de groene keelsnot door het stickertje heen uit de oren, ogen, neus en mond van de betreffende spelers komt en dan in de zon leggen te drogen. Echt mooi wordt het niet, maar geeft een hoop voldoening.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Legion Wrote:Ik moet er nog 3. Iemand die 183,237 of 283 dubbel heeft.
Als ik het boek vol heb kan ik wel ff wat richting mini-Waf sturen. Alhoewel ik denk dat Waf ze zelf in gaat plakken. En dan niet omdat de kleine scheef plakt. :waf:

ik heb ze alledrie niet. ik heb wel nog 3x deco over. altijd al een hekel gehad aan die tiefesportugees.
Reply
#79
Ik heb inmiddels 24x Ribery. En hoe vaker je hem ziet, hij wordt er niet knapper op....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Heeft iemand ook Bok de Korver en Leo Halle?
May The Schwartz Be With You
Reply
#81
Bok de Korver wel....
[Image: portret(3).jpg]

Toen hadden ze nog geen camera's, dus kreeg je hele grote getekende platen met een tube lijm erbij.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#82
Dit plaatje heb ik ooit gehad....
May The Schwartz Be With You
Reply
#83
En nu heb je hem weer terug!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
Jammer dat ik het niet meer heb, is een collector's item denk ik.
May The Schwartz Be With You
Reply
#85
Verkocht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
Nee zeker niet verkocht, gewoon een keer weggegooid denk ik (toen ik nog jong was), ik weet het niet meer.
May The Schwartz Be With You
Reply
#87
Boek is vol. Mensen die nog dubbele willen moeten maar ff de lijstjes PM-en
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#88
Ik zoek oude WK en EK boeken, uiteraard tegen vergoeding. Mn broer spaart ze en heeft er al vrij veel vanaf jaren '50 - '60.
Reply
#89
Ze zijn er weer. Vanaf maandag bij de AH.

Zojuist de reclame gezien van AH. Gabri, Gio, Perez, Den Ouden, Van den Bergh en vele andere als AH medewerker. Wel geinig!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: