The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heerenveen - Feyenoord
#1
Zo, dat ontslag van Verbeek heeft een behoorlijk schokeffect teweeg gebracht.... Heerenveen voetbalde niet eens goed, maar alleen Makaay kon zich weer een beetje aan de malaise onttrekken bij Feyenoord.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Tiendalli speelde ook een aardige wedstrijd.....rest was matigjes.

Mooiste was vlak na de wedstrijd:
Ik zei nog: "zullen ze het meegereisde publiek ook bedanken?" Eén voor één lopen ze twijfelend richting het uitvak, waarna de 1000 Feyenoord een massaal "SCHAAM JE KAPOT! SCHAAM JE KAPOT!" aanhaalden. Vanaf een metertje of 40 klapten de speler wat lafjes in de lucht om zich vervolgens weer om te draaien..... Undecided

Was tevens apart om 26.000 man de naam te horen scanderen van de ex-trainer van beide clubs. De naam werd aangehaald na elk doelpunt, veelal door de Feyenoord-supporters zelf.

Op naar dinsdag, ben benieuwd hoe de spelers in de eigen Kuip ontvangen worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
mooi vieze zakkenvullers die honden van feyenoord
Reply
#4
Mukkus Wrote:Tiendalli speelde ook een aardige wedstrijd.....rest was matigjes.

gio was prima. de eerste helft was op inzet niks aan te merken, sterker nog: ik vond feyenoord vrij goed spelen en eigenlijk hadden we heerenveen al de genadeklap moeten toebrengen.

jammer van die snelle eerste goal en vooral jammer dat we meteen na de 1-1 weer een doelpunt tegen kregen (dank je wel hofland). toen was het (achteraf) gespeeld.

ik mag hopen dat we dinsdag wel achter de ploeg gaan staan. ik schaam me voor het legioen. wat heeft het nou voor zin om de spelersgroep te laten vallen? daar worden we zeker beter van? en dat alleen maar omdat overal maar dom gesuggereerd wordt dat ze niet hard zouden willen trainen. ze vonden verbeek een rare vogel en verbeek heeft het tij niet kunnen keren. dan moet hij weg. dat er enkele spelers een dubbele agenda hebben zal best, maar het is onbestaanbaar dat je daar heel de selectie voor blijft achtervolgen. en nogmaals: het helpt geen reet.
Reply
#5
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.frfc1908.nl/fotos.php?wid=110">http://www.frfc1908.nl/fotos.php?wid=110</a><!-- m -->

Undecided

'IK LACH ME KAPOT, IK LACH ME KAPOT '
Reply
#6
Mukkus Wrote:Mooiste was vlak na de wedstrijd:
Ik zei nog: "zullen ze het meegereisde publiek ook bedanken?" Eén voor één lopen ze twijfelend richting het uitvak, waarna de 1000 Feyenoord een massaal "SCHAAM JE KAPOT! SCHAAM JE KAPOT!" aanhaalden. Vanaf een metertje of 40 klapten de speler wat lafjes in de lucht om zich vervolgens weer om te draaien..... Undecided

Te zien in onderstaande filmpje, ongeveer vanaf minuut 1:45.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=lwOBxvmwij0">http://www.youtube.com/watch?v=lwOBxvmwij0</a><!-- m -->

plus nog een leuke toegift:
[Image: huilebalken.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
Bredanaar Wrote:wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?

Doe het goed of doe het niet. Niet van dit laffe.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?

Doe het goed of doe het niet. Niet van dit laffe.

makkelijker gezegd dan gedaan. ik vond dit prima. ze wilden uiteraard weglopen maar dan was ze dat ook kwalijk genomen. nu ga je naar het vak en onderga je 'je straf'. dat wilden die supporters nu eenmaal graag.

ik denk dat iedereen er wel van overtuigd is dat het punt nu gemaakt is. kan best een mooie avond worden morgen.
Reply
#10
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?

Doe het goed of doe het niet. Niet van dit laffe.

makkelijker gezegd dan gedaan.

Bronkhorst, tenslotte toch de aanvoerder, had iedereen bij zich moeten roepen en als 1 team/selectie de wandeling naar het uitvak moeten maken. Wat ze nu deden was tenenkrommend. Alleen de laatste, Tiendalli, kreeg een spontaan applaus.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?

Doe het goed of doe het niet. Niet van dit laffe.

makkelijker gezegd dan gedaan.

Bronkhorst, tenslotte toch de aanvoerder, had iedereen bij zich moeten roepen en als 1 team/selectie de wandeling naar het uitvak moeten maken. Wat ze nu deden was tenenkrommend. Alleen de laatste, Tiendalli, kreeg een spontaan applaus.....

volgens mij deed hij dat ook hoor. dat was duidelijk te zien op tv. blijkt hier ook wel uit. dat tiendalli niet direct meeliep, daar kan hij ook niet veel aan doen.

[Image: m_066.jpg]
en daarbij, er is geen draaiboek voor. ik vind dat gio het onder omstandigheden prima doet. ik krijg steeds meer recpect voor hem. hoewel ik ben gaan twijfelen toen hij in die ah-rclame die gast met die ajakkessjaal niet subiet vierendeelt.
Reply
#12
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:wat moesten die spelers dan? Eigen supporters negeren en rechtstreeks naar de kleedkamer?

Doe het goed of doe het niet. Niet van dit laffe.

makkelijker gezegd dan gedaan.

Bronkhorst, tenslotte toch de aanvoerder, had iedereen bij zich moeten roepen en als 1 team/selectie de wandeling naar het uitvak moeten maken. Wat ze nu deden was tenenkrommend. Alleen de laatste, Tiendalli, kreeg een spontaan applaus.....

volgens mij deed hij dat ook hoor. dat was duidelijk te zien op tv. blijkt hier ook wel uit. dat tiendalli niet direct meeliep, daar kan hij ook niet veel aan doen.

[Image: m_066.jpg]
en daarbij, er is geen draaiboek voor. ik vind dat gio het onder omstandigheden prima doet. ik krijg steeds meer recpect voor hem. hoewel ik ben gaan twijfelen toen hij in die ah-rclame die gast met die ajakkessjaal niet subiet vierendeelt.

Ik weet niet wat jij op tv te zien kreeg, maar dat deed hij dus niet. Als zij een statement hadden willen maken, hadden ze als eenheid naar het uitvak moeten lopen. Het enige wat Gio hooguit deed, was zijn medespelers aansporen om 2x lafjes te klappen (vanaf 40 meter van het uitvak) om daarna om te draaien. Dit leek nu een beetje op met een half-harde stijve lul tijdens het zingen de kerk uitgaan. Het is het net niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:half-harde stijve lul

Wat een slap geouwehoer weer
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#14
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:half-harde stijve lul

Wat een slap geouwehoer weer

Half-slap geouwehoer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:half-harde stijve lul

Wat een slap geouwehoer weer

Half-slap geouwehoer.

Zwaffelarij van lik-me-vessie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Mukkus Wrote:Ik weet niet wat jij op tv te zien kreeg, maar dat deed hij dus niet. Als zij een statement hadden willen maken, hadden ze als eenheid naar het uitvak moeten lopen. Het enige wat Gio hooguit deed, was zijn medespelers aansporen om 2x lafjes te klappen (vanaf 40 meter van het uitvak) om daarna om te draaien. Dit leek nu een beetje op met een half-harde stijve lul tijdens het zingen de kerk uitgaan. Het is het net niet.

hij vroeg gewoon de selectie de supporters te bedanken en hij ging niet op 1 meter van het uitvak staan, nadat ze uitgejoeld werden en anderszins figuurlijk met pek en veren besmeurd werden.

ze gingen voldoende door het stof zo, prima. dat jij liever gewild had dat ze hun met hun broekje op de knieen voorovergebogen vrijwillig billenkoek kregen doet daar niet aan af.
Reply
#17
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik weet niet wat jij op tv te zien kreeg, maar dat deed hij dus niet. Als zij een statement hadden willen maken, hadden ze als eenheid naar het uitvak moeten lopen. Het enige wat Gio hooguit deed, was zijn medespelers aansporen om 2x lafjes te klappen (vanaf 40 meter van het uitvak) om daarna om te draaien. Dit leek nu een beetje op met een half-harde stijve lul tijdens het zingen de kerk uitgaan. Het is het net niet.

hij vroeg gewoon de selectie de supporters te bedanken en hij ging niet op 1 meter van het uitvak staan, nadat ze uitgejoeld werden en anderszins figuurlijk met pek en veren besmeurd werden.

ze gingen voldoende door het stof zo, prima. dat jij liever gewild had dat ze hun met hun broekje op de knieen voorovergebogen vrijwillig billenkoek kregen doet daar niet aan af.

Nee, dat zeg ik niet. Ze hadden als echte kerels een groep kunnen vormen en daadkracht kunnen tonen door als eenheid door het stof te gaan. Het leek nu wel een versnelde Idols-auditie voor slechte voetballers, en alleen Tiendalli is door naar de volgende ronde. Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: