The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ado - Heracles
#1
Net terug uit Den Haag. Ik zit verdomme een jaar te wachten op een uitzege en dan presteren we het eindelijk is om een doelpunt meer te maken dan de thuisclub, zit die ****** grensrechter te slapen. Ik dacht dat ik na Heracles - Ajax dit seizoen gefrustreerd was, nou die wedstrijd komt niet eens in de buurt van de huidige frustratie. Met geen pen te beschrijven, wat een ***. Ik zeg overigens niet dat een overwinning terecht was geweest, want qua spelbeeld verdienden we zeker geen 3 punten. Maar verdomme die bal was overduidelijk over de lijn, het hele stadion zag het behalve die *****. Als ADO op het eind van de rit 15e wordt, 1 punt boven ons, wordt het pas echt lachwekkend. **************

En nu ben ik nog nuchter ook, volgens mij was ik anders echt uit m'n plaat gegaan.
Reply
#2
Bossen was dra-ma-tisch en die grens ook.

Na de 1-0 rent Bossen naar de hoekvlag om de bal op te halen voor de aftrap. Iedereen zat met verbazing te kijken. Speelt ie bij Heracles? :crazy:
Aan de 1-1 gaat een grove duwfout vooraf van Heracles.
Een terechte goal wordt afgekeurd (Piek liet gewoon de bal los)
Powel krijgt na 10 min (terecht) geel voor een late sliding, maar vervolgens geeft Bossen daarna 3x geen geel aan Heracles voor identieke tackles. Hierdoor stond een onnodige grimmige sfeer. De grens zat er qua offside constant naast (ik zat op één lijn).

Toen was de wedstrijd eigenlijk al kapot gefloten/gevlagd. In de rust Wetzel weggestuurd, omdat Bossen z'n ego te groot was. Zielig kutscheidsrechterje.

In de tweede helft heeft ADO na de 2-1 dom gewisseld en zelf de wedstrijd weggegeven.

Dat Heracles niet met 2-3 wint, mag ADO aan Bossen (en z'n grens) danken die zijn dramatische wedstrijd in stijl afsloot met een grote blunder.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#3
Of Piecke werd gehinderd bij de afgekeurde treffer (mijn subjectieve mening was van wel) zou ik in de herhaling terug moeten zien. Net als de duwfout, heb het niet zo snel gezien maar de subjectieve mening van mede supporters was dat daar niks aan de hand was :wink: Feit is wel dat Ado het na de 2-1 had moeten afmaken inderdaad, Heracles speelde weer eens bijzonder inspiratieloos in een uitwedstrijd. Het deed mij wel goed dat de Zwart-Witten nog vol voor de 3 punten gingen toen Ado overduidelijk de weg kwijt was na de gelijkmaker. Anyway, vooraf had ik getekend voor een punt dus ontevreden ben ik zeker niet. Alleen de frustratie van de niet toegekende treffer blijft nog wel even hangen. Op naar de Twentse derby...
Reply
#4
Ik moet de beelden ook nog terugzien van de 1-1 en 2-1. Dat je gefrustreerd bent over de niet toegekende 2-3 is volkomen terecht.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#5
EJR Wrote:Aan de 1-1 gaat een grove duwfout vooraf van Heracles.
Een terechte goal wordt afgekeurd (Piek liet gewoon de bal los)

Beide gevallen waren een goede beoordeling van de scheids. Er was geen sprake van een grove duwfout, gewoon een duel. Piek had de bal in het 5-metergebied vast en werd in zijn rug gesprongen. Eveneens terecht afgekeurd.

En dat Wetzel naar de tribune werd gestuurd leek me na op tv beide verhalen gehoord te hebben ook niet meer dan terecht. Zeker als de scheidsrechter achteraf gewoon gelijk blijkt te hebben in de situaties die Wetzel 'belachelijk' noemde. Een trainer moet zich gewoon beheersen en aan zijn team denken.
Mijn gras is groener
Reply
#6
Quote:Bossen: 'Morgen sta ik op met een slecht gevoel'

Hét moment van het duel tussen ADO Den Haag en Heracles Almelo speelde zich af in de blessuretijd. Vojteck Schulmeister van de Almeloërs kopte de bal achter ADO-doelman Robert Zwinkels, maar het arbitrale trio ontging dat de bal tientallen centimeters achter de lijn was.

"Na het bekijken van de beelden moet ik concluderen dat de bal over de doellijn was", zei Bossen na afloop van het duel voor de camera van de NOS. "Ik houd hier een slecht gevoel aan over en zal morgen met dat slechte gevoel opstaan. Wij zijn ook voetbalmensen en we hopen dat dit soort dingen niet voorkomt."

Bossen ging ook nog in op het wegzenden van ADO-trainer André Wetzel. "Hij begon in de rust te schreeuwen naar me. Zijn emoties waren te hoog, dus heb ik hem gezegd dat hij de tweede helft beter vanaf de tribune kon bekijken."

De beide voorvallen, die Bossen aanhaalt, lijkt me zijn reactie niet meer dan reëel. Wetzel in dat geval terecht naar de tribune verzonden en helaas voor Heracles, die goal had goedgekeurd moeten worden....maar daar doe je achteraf niks meer aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Ook niet onvermeld mag blijven dat Bossen voor de camera pleitte voor technische hulpmiddelen, juist om dit soort ongein te voorkomen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
Idd ronduit belachelijk dat we nog geen camera's op de doellijn hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Die samenvatting staat gvdgvd nog niet op Eredivisie Live, terwijl de andere wedstrijden van gisteren er al een halve dag op staan. Icon_evil

Hebben ze soms steekpenningen van de KNVB (lees Bossen) gehad?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#10
Kut voor je D'r an.

Maak jouw bost maar nat voor volgende week. Het zal ongetwijfeld een rare wedstrijd worden.
Ik heb vanmiddag nog tegen het Polman gepist, was toevallig in de buurt :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:Kut voor je D'r an.

Maak jouw bost maar nat voor volgende week. Het zal ongetwijfeld een rare wedstrijd worden.
Ik heb vanmiddag nog tegen het Polman gepist, was toevallig in de buurt :wink:

Dat was het. Gelukkig was het op de terugweg weer een mooie zooi in de bus wat de lange terugreis verzachtte :wink:
En bovendien, 2-2 is nog altijd een resultaat waar ik tevreden mee kan zijn.

Ik hoop op een rare wedstrijd volgende week. Op kwaliteit moeten wij het natuurlijk afleggen tegen jullie, dat het dus maar mag gaan spoken in het Polman.

p.s. Ik wil je vriendelijk verzoeken om in vervolg je blaas niet te legen over het mooiste gebouw van Twente. Dat is Tukker-onwaardig Vret.
Reply
#12
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Kut voor je D'r an.

Maak jouw bost maar nat voor volgende week. Het zal ongetwijfeld een rare wedstrijd worden.
Ik heb vanmiddag nog tegen het Polman gepist, was toevallig in de buurt :wink:

Dat was het. Gelukkig was het op de terugweg weer een mooie zooi in de bus wat de lange terugreis verzachtte :wink:
En bovendien, 2-2 is nog altijd een resultaat waar ik tevreden mee kan zijn.

Ik hoop op een rare wedstrijd volgende week. Op kwaliteit moeten wij het natuurlijk afleggen tegen jullie, dat het dus maar mag gaan spoken in het Polman.

p.s. Ik wil je vriendelijk verzoeken om in vervolg je blaas niet te legen over het mooiste gebouw van Twente. Dat is Tukker-onwaardig Vret.

Haha, in Almelo staat niks moois. Almelo is alleen mooi als het onder water staat :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Vret Mien Gras Wrote:Haha, in Almelo staat niks moois. Almelo is alleen mooi als het onder water staat :wink:

Internet hoolie :razz:
Had je vanmiddag moeten roepen, toen je in Almelo was...

Kunnen wij trouwens even het spandoek 'wij tegen iedereen' van jullie lenen?
Reply
#14
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Haha, in Almelo staat niks moois. Almelo is alleen mooi als het onder water staat :wink:

Internet hoolie :razz:
Had je vanmiddag moeten roepen, toen je in Almelo was...

Kunnen wij trouwens even het spandoek 'wij tegen iedereen' van jullie lenen?

Jawel, maar aankomende zondag mag je die niet gebruiken.
We hebben ook nog wel een spandoek met een klein kuikentje erop, wil je die ook lenen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
ssst dat mag je niet meer zeggen van Bumme [-X slaapkop :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#16
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Haha, in Almelo staat niks moois. Almelo is alleen mooi als het onder water staat :wink:

Internet hoolie :razz:
Had je vanmiddag moeten roepen, toen je in Almelo was...

Kunnen wij trouwens even het spandoek 'wij tegen iedereen' van jullie lenen?

Jawel, maar aankomende zondag mag je die niet gebruiken.
We hebben ook nog wel een spandoek met een klein kuikentje erop, wil je die ook lenen?

Gut, Bumme noemt jullie een calimero en in een poging om je zelfrespect te herwinnen wentel je je frustratie maar weer af op Heracles.
Nemen jullie je doekje 'since 1965' maar mee as zondag, dat doekje in combinatie met het 'helemaal niets in Almelo' doet het Polman altijd rollen van het lachen. Serieus, iedereen lacht naar het uitvak met een brede grijns. Aardig van ons he?
Reply
#17
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Haha, in Almelo staat niks moois. Almelo is alleen mooi als het onder water staat :wink:

Internet hoolie :razz:
Had je vanmiddag moeten roepen, toen je in Almelo was...

Kunnen wij trouwens even het spandoek 'wij tegen iedereen' van jullie lenen?

Jawel, maar aankomende zondag mag je die niet gebruiken.
We hebben ook nog wel een spandoek met een klein kuikentje erop, wil je die ook lenen?

Gut, Bumme noemt jullie een calimero en in een poging om je zelfrespect te herwinnen wentel je je frustratie maar weer af op Heracles.
Nemen jullie je doekje 'since 1965' maar mee as zondag, dat doekje in combinatie met het 'helemaal niets in Almelo' doet het Polman altijd rollen van het lachen. Serieus, iedereen lacht naar het uitvak met een brede grijns. Aardig van ons he?


"FC Twente; het Liverpool van het Oosten"
(spandoek gespot in Heracles uitvak, FCT-HER, 05mar'06)

Dat was pas lachen Undecided
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#18
Balthazar Wrote:"FC Twente; het Liverpool van het Oosten"
(spandoek gespot in Heracles uitvak, FCT-HER, 05mar'06)

Dat was pas lachen Undecided

Dat heb ik vaker gelezen! Je eigen draai geven aan een spandoek is dat aangezien deze tekst nooit op een spandoek van ons gestaan heeft!
De fct aanhang hield eerder dat seizoen in Almelo een spandoek omhoog met (H)AFC'A', oftewel de indentiteitslozen wouden ons vergelijken met die club uit Amsterdam. Sloeg nergens op natuurlijk, maar ach het stond wel stoer he? Anyway, later in Enschede ging er een spandoek omhoog met de tekst 'wie de bal kaatst kan hem terug verwachten'. Vervolgens spandoeken 'giet ijzeren hekken', 'YNWA', 'Rode shirts' en 'Fct = Liverpool 2'.

Waarom die gast op een fct forum trots een eigen draai heeft gegeven aan de spandoeken toen is mij ook een grote vraag. Blijkbaar vind hij het een eer om vergeleken te worden met een andere club #-o
Reply
#19
Sorry D'r an.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Waar sta jij dan D'r An?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cootjedesign.nl/index_cootjedesign_20082009_ado-her_2-2.htm">http://www.cootjedesign.nl/index_cootje ... er_2-2.htm</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
EJR Wrote:Waar sta jij dan D'r An?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cootjedesign.nl/index_cootjedesign_20082009_ado-her_2-2.htm">http://www.cootjedesign.nl/index_cootje ... er_2-2.htm</a><!-- m -->

Ga jij jezelf dan ook even kenbaar maken? :razz:
Leuk trouwens dat cootje zelfs in Den Haag bekendheid geniet. Deze man maakt de beste wedstrijdfoto's van Heracles.

Zonder gein, ik sta er voor de verandering niet al te gedetailleerd op. Wel paar keer onduidelijk met overzicht van het uitvak :wink:
Reply


Forum Jump: