The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van SD
Nou Mac, het wordt een beetje hysterisch allemaal... :razz:

En nou ben ik toch wel heel benieuwd hoe die frustratie al langer leeft... nieuwelingen krijgen geen kans? Wie zijn dat dan nog meer geweest? Ik kan me alleen herinneren dat Bor de Wolf vorig jaar Ad Wim zat af te kakken de hele tijd en Bor is nu weg en Ad niet :lol: Besides, als je de hoop verbale stront die ad over zich heen kreeg, vergelijkt met die paar opmerkingen van gister... kan me niet voorstellen dat iemand daardoor afgeschrokken is. :-s

Je bekijkt dit toch echt door een te gekleurde bril volgens mij. En dat is puik :wink:
Bedacht mezelf vanochtend ook dat het me eigenlijk geen reet kon schelen... nieuwe aanwas is altijd leuk. Maar die opmerking dat men hier niet openstaat voor nieuwelingen is gewoon dikke BS... Jij zegt min of meer dat als er opeens een Gekke Gerrit uit het niets verschijnt en z'n eerste post is: "Ik ben gekke Gerrit. Ik wil meedoen.", men hier zegt: JAAAAAAAA! Tof, doe mee! Nee, natuurlijk niet. Dan denken de meesten dattet zo'n stakker van Pokerstars is die de private tourneys afstruint. Of zo. En dan had jij ook zo iets gehad van: de keutel, makker. En dat weet je zelf ook best... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kan me goed voorstellen dat jij dat niet weet tree aangezien jouw scope zich op dit forum redelijk beperkt tot voetbal, kantine en poker. Mijn frustraties hebben vooral te maken met de travian periode, tennisforum en footstar forum. Denk dus dat jij idd niet goed kan oordelen over mijn frustraties in deze. Misschien wel niemand hier aangezien er maar weinig zijn die op alle forumdelen actief zijn. Enige forumdeel waar men echt open staat voor nieuwelingen is het hattrick deel. Niet voor niets dat dat lange tijd het favoriete forumdeel was van zowat iedereen die daar aan meedeed. Ik wil die sfeer gewoon over het hele forum hebben.

Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ik het waarschijnlijk nu iets meer door een gekleurde bril bekijkt omdat het mensen zijn die ik persoonlijk ken. Feit blijft dat het onzin is. Waarschijnlijk had ik jouw laatste voorbeeld ook ok gevonden ja. Minder ok dan wanneer een vriend van Ekslem mee had gedaan bijvoorbeeld maar waarom niet? wat heb je te verliezen? Als iemand zo zielig is dat hij fora afstruint voor private tourneys bij pokerstars zal hij echt niet zo goed zijn dat hij ons volledig wegspeelt. Er zit geen maximum aan de toernooien, so what's the problem? Zolang er maar niet 50 gekken zich aanmelden.

Snap trouwens ook niet dat je de stront die ad wim over zicht krijgt vergelijkt met de reacties op nieuwelingen. De nieuwelingen werden bij voorbaat 'buitengesloten', ad wim mengt zichzelf constant in discussies.

Maar goed dit is mijn laatste reactie hierop. Heb geen zin in een ellenlange welles nietes discussie.

Ik stel voor om de volgende keer dat we zoiets organiseren dit of via pb doen of iedereen toelaten die op het forum komt (zoals gitter ook al eigenlijk zei in z'n eerste post dat iemand zich tenminste even moet voorstellen). Zo is iedereen tevreden volgens mij.
Reply
Ik ben dan voor om iedereen toe te laten die ook daadwerkelijk op het form komt (voor wat betreft pokerorganisatiedingetjes). latersssssss
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mac Wrote:Ik weet dat ik de posts van ad wim zelfs iets moet nuanceren voor ik ze lees maar als je ad niet kent komt dat vrij bot over. Ik weet dat als ekslem een Wink neerzet hij het als grapje bedoeld maar als nieuweling weet je dat niet zomaar. Dat bedoel ik met een beetje rekening houden met nieuwelingen. @ad: ik heb geen echt positieve post gezien hoor
Dat men mijn posts af en toe wat moet nuanceren, dat geloof ik best, maar in dit topic geloof ik echt niet dat ik iets heb gezegd dat iemand zou kunnen wegjagen of beledigend zou kunnen zijn. Dat ik er niet constant Ekslem-smileys bijzet, betekent niet meteen dat ik iemand keihard af wil zeiken. En dan nog, ik heb het topic terug gelezen en zie dan deze posts van mij en ik snap echt niet dat je mij persoonlijk noemt.

Ad Wim Wrote:Ik dacht dat het een forumtoernooi zou worden?

Ad Wim Wrote:Dat is zeker waar, maar het is ook leuk om een toernooi te houden met mensen die je al kent, al is het alleen maar van dit forum...

Ad Wim Wrote:Mee eens? Volgens mij hebben wij drieën liever dus een toernooitje met de huidige forummers...

Ad Wim Wrote:Ik zie 0,0 onderscheid tussen de post van Eks en die van mij. Volgens mij zeggen we beiden dat het leuk is om nieuwe forummers erbij te krijgen, maar beiden ook dat we liever nu nog tegen bekende forummers spelen.

Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijken me toch echt geen beledigende, felle posts die je moet nuanceren en/of bot over komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: