The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van SD
#91
Het worden:
3 donderdagen, 2 vrijdagen, 2 dinsdagen, 2 woensdagen en 1 maandag
Exacte data bepaal ik dus in ander topic.
Ik ga dan geen rekening meer houde met iemand die niet kan, want dan wordt t onbegonnen werk...
The great old Ludwig von...
Reply
#92
gittermaster Wrote:wil iedereen ook ff zijn nickname posten.

GoldFish167
Reply
#93
Wat leuk zeg, kan ik hier nog bij? Wil ik zelfs wel een account op Stars voor aanmaken. Ik kan wel niet elke keer, maar dat maakt dus niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Wat leuk zeg

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#95
Lijkt me geen probleem Ad! Leuk zeg :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#96
Hmmm, zie nu dat ik sowieso 3x niet kan :-k

Wat zijn de blind levels, 10 minuten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
nee geen turbo, normale structuur, 15 minuten dus volgens mij.
uiteraard ben je nog welkom, zal wachtwoord naar je mailen. Wat is je nick bij stars (die je nog aan gaat maken)? gewoon adwim?
The great old Ludwig von...
Reply
#98
Oke, dan duurt een toernooi dus ongeveer 1,5 uur? Dat is nog wel te doen op donderdagen en vrijdagen als we om 20 uur beginnen. En ik lig er natuurlijk al veel eerder uit.

En ja, ik zal dan wel 'adwim' kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
oke, ik zet je bij de startpost van andere topic
The great old Ludwig von...
Reply
Overigens kan men zich nu inschijven...
The great old Ludwig von...
Reply
Onder Toernooi; Prive; en dan toch de 29e... ? Die staat nog niet in de lijst...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ja zeker, ik ben zelf al ingeschreven... misschine heb je je instellingen niet goed staan
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zie het al. Schrijf me nu nog niet in, nog niet 100% zeker van donderdag, al wil ik de 1e ronde natuurlijk niet missen.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben ook bang dat ik het eerste toernooi aan me voorbij zal moeten gaan. Al is dat nog niet helemaal zeker.
Reply
Kijk, daar begint het gelazer al :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hehe, maar heeft in dit geval niet te maken met dat t 10 dollar is ipv 5 Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je geld van je Everest-account naar je Moneybookers gestort is? Net laten uitbetalen, hopelijk red ik dat nog voor donderdag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
geen idee, anders stort je toch iets met je cc?
The great old Ludwig von...
Reply
Je had beter kunnen swappen met iemand die op beide sites speelt (Harry?) of wil je helemaal weg van Everest?
Mocht je het niet op tijd hebben, kan ik wel wat naar je transferen op Stars zolang. Dat staat er meteen op!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oke, thanks. Snap niet helemaal wat je met swappen bedoelt, maar normaliter als ik het van Moneybookers naar mijn rekening stort, duurt het 1 a 2 dagen. Als dat zo is, zou het goed zijn, want ik neem aan dat het van Moneybookers naar Stars wel snel gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stel wij spelen beide op Stars en EVP. Jij hebt geld nodig op Stars, dan maak ik wat over naar jouw Stars account en jij wat naar mijn EVP account. Zitten dan ook geen kosten aan verbonden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Aha, interessant. Maar ik heb nu al gedoneerd van mijn Everest naar Moneybookers en ik hoop dat dat het redt. Maar anders kan ik alsnog Harry vragen, zodat ik iig donderdag knaken heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#-o kan, maar volgens mij bood eksie t ook al aan Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Eks speelt niet op Everest, dus dat swappen gaat niet op.

En waarom deze smiley #-o ?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omdat ik niet begreep dat je dat met Harry wilde regelen terwijl eksie t je ook al had aangeboden, echter als hij niet bij Everest speelt, verklaart dat een hoop. Ik had die smiley anders geinterpreteerd dan "dooooh". Het leek mij meer iemand die ff op zijn koppie moest krabben, omdat ie iets niet begreep Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Jij in dit geval :razz:

Maar komt wel goed met die inleg, die 10 dollar moet wel te regelen zijn :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik bedoelde dat ik het evt. wel voorkan schieten op Stars en dat jij het dan terug transfert als je daadwerkelijk zelf cash hebt op Stars.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat snapte ik, en daar heb ik je ook al voor bedankt. Maar aangezien ik vrij veel op Everest heb staan, heeft dat de voorkeur. Maar mocht het zover komen, dan klop ik ook graag aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is zeker dat ik niet elke keer mee kan doen... maar mocht ik mij een keer in de strijd willen mengen... kan iemand mij het pw pb-en? Dan kan ik van keer tot keer zien of ik het ga redden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
leuk boxie, zal je het ww pb-en. Donderdagavond is de eerste, zie andere topic Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: