The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van SD
Sam020 Wrote:Pas maar op! Ik ben heel goed in badbeats uitdelen \Big Grin/

Ik hoop voor Mac dat je em na die bad beat wel wat zalf op z'n billetjes smeert \Big Grin/

[Image: dominatrix44.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
voor mij maakt het niet uit
the painter of dichter
ik zal winnen
en maak jullie lichter
Reply
Mooie aanvulling op het forum, gitter... een dominatrix en een sinterklaasfan :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sam020 Wrote:voor mij maakt het niet uit
the painter of dichter
ik zal winnen
en maak jullie lichter

Dit bericht is van de painter maar die stond nog ingelogd onder mijn naam....
Reply
Undecided Hahaha
Wees gerust ik zorg heel goed voor hem!
Reply
En nog multi-accounten ook!!

Ban IMO
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hoeveel username vertegenwoordigt Mac hier Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Undecided Undecided
Sam was ff naar depainter te gaan om uit te leggen hoe dat werkt aangezien hij nog nooit een forum heeft gezien. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
harry_bierdop Wrote:En nog multi-accounten ook!!

Ban IMO

Je hebt gelijk, Harry. Het is geen zuivere koffie :-k [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zelfs het forum is rigged Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
sportdreamsstars...
Smile
The great old Ludwig von...
Reply
pfff hallo waar zien jullie mij voor aan?
Reply
Plaats maar eens een foto dan zullen we oordelen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ekslem, geile brabo, niet zo zitte geilen op de vriendin van de baas... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
En zo is het maar net Gitter!
Bart (thepainter63) is mijn buurman en goede vriend en die help ik gewoon even zodat hij ook snapt hoe hij moet posten....
Reply
Ik kan de reacties hier op zich wel begrijpen, alhoewel ik ze wel wat overdreven vind. ThePainter en Jeroen zijn namelijk niet zomaar mensen. Het zijn goede vrienden van zowel mij, Sam, Gitter en Deshotas. Het zijn dus niet zomaar onbekenden die meedoen. Zij wilden ook eens meedoen met een toernooitje met wat bekenden en toen hebben we ze uitgenodigd om hier eens te komen kijken.

Ik weet niet of het actieve forummers gaan worden maar het zijn leuke gasten en leuke pokeraars. Wat mij betreft is het dus geen probleem maar goed ik ben niet geheel objectief in deze.

edit: vind het trouwens wel raar dat hier zo fel gereageerd wordt maar als het over FTM, TTT oid gaat jullie allemaal behoorlijk open staan voor vrienden van forummers.
Reply
gittermaster Wrote:ekslem, geile brabo, niet zo zitte geilen op de vriendin van de baas... Wink

Dat doe ik alleen.... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Dat jij een viespeuk was wisten we al gitter dat hoef je niet te herhalen
Reply
Plannen zijn alsnog gewijzigd, dus ook ik ben vanavond van de partij. Lekker de pot spekken. :wink:
Reply
Mac Wrote:Ik kan de reacties hier op zich wel begrijpen, alhoewel ik ze wel wat overdreven vind. ThePainter en Jeroen zijn namelijk niet zomaar mensen. Het zijn goede vrienden van zowel mij, Sam, Gitter en Deshotas. Het zijn dus niet zomaar onbekenden die meedoen. Zij wilden ook eens meedoen met een toernooitje met wat bekenden en toen hebben we ze uitgenodigd om hier eens te komen kijken.

Ik weet niet of het actieve forummers gaan worden maar het zijn leuke gasten en leuke pokeraars. Wat mij betreft is het dus geen probleem maar goed ik ben niet geheel objectief in deze.

edit: vind het trouwens wel raar dat hier zo fel gereageerd wordt maar als het over FTM, TTT oid gaat jullie allemaal behoorlijk open staan voor vrienden van forummers.
Maar je begrijpt toch wel dat niemand van ons hen kent, en dit juist een leuk toernooitje is omdat er eindelijk een serieus en vrij breed gesteund online forumtoernooi georganiseerd wordt?

En van mijn kant is het helemaal niet fel bedoeld, maar het lijkt mij voor nu gewoon leuker om het met de regulars hier te doen, om maar in pokertermen te blijven. Maar ik vind het ook geen probleem als er besloten wordt dat ze wel mee mogen doen, als het maar duidelijk is voor vanavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
so? FTM doen er toch ook een aantal mee waarvan niet iedereen ze kent? Volgens mij zelfs nog een vriend van jou die verder niemand kende. Toen was dat ook geen probleem. Zo hebben we het altijd gedaan, onbekenden niet maar goeie vrienden mogen altijd meedoen, zie niet in waarom we daar nu opeens andere regels aan moeten verbinden.
Reply
Ik vind een spel dat over een jaar gaat wat anders dan zo'n eenmalige pokertoernooi. Bovendien deden de gasten bij FTM ook altijd al mee aan TM.

Maar goed, ik wil helemaal niet voor de boeman spelen, want ik ben helemaal niet zo fel tegen. Ik zeg alleen dat er nu eindelijk eens een wat groter en serieuzer toernooi is georganiseerd voor forummers (waarvoor dank Gitter), iets wat een aantal volgens mij al een tijdje wil, en dan lijkt het mij (en anderen) leuker om het dan met die mensen te doen. En dan kunnen we toch een volgend toernooi wel met externen (of inmiddels nieuwe forumleden) doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FTM???

Full Tilt watte
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als in t andere topic reeds gezegd, ik kan me in de argumenten vinden, al hadden er van mij best wat introducees mogen meedoen.
Dit toernooi maken we gewoon af met de huidige crew en een volgend toernooi bekijken we dan wel weer.
mocht er zich ineens een zeer actieve forummer melden die t leuk vind, kunnen we daar altijd nog over pollen.

@ Ekslem: Lijkt erg op ITM he Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een warm welkom krijgen nieuwe mensen hier zeg
Icon_question
Reply
Ekslem Wrote:FTM???

Full Tilt watte
Fuck The Money!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben altijd de money bubble :cry: .

Ach wat zal mij het ook.... dan doet iedereen mee onder de voorwaarde dat jij van de newbies een forum interview plaatst volgende week :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Forum Tennis Manager.

Je begint je in een beetje rare bochten te wringen Ad. spel dat een jaar doorgaat iets anders dan iets wat eenmalig is? terwijl dit toernooi meerdere keren georganiseerd wordt en dus meerdere weken, zelfs maanden duurt.

Maar goed ik ga er verder niet over discussieren. Ik heb nog geen goed argument gehoord waarom vrienden van forummers opeens niet mee mogen doen terwijl dat normaal wel altijd het geval is.

Gitter organiseert dit dus wat mij betreft beslist hij.
Reply
Sam020 Wrote:Wat een warm welkom krijgen nieuwe mensen hier zeg
Icon_question

Is dat een constatering of een vraag?

@Mac: als dat altijd zo is, vind ik het helemaal prima. Heb er alleen een persoonlijke kijk op.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mac Wrote:Ik kan de reacties hier op zich wel begrijpen, alhoewel ik ze wel wat overdreven vind.

Bwoah, het gaat gewoon om de initial set-up van dit specifieke toernooi. Als jij, gitter, de shotas etc. thuis bij iemand zitten te kaarten en er komen vrienden of bekenden mee spelen is het alleen maar gezellig als er meer mee doen. Dit is als ik het goed begrepen heb een SD-pokertourney voor alle pokeraars hier om met alle regulars eens de krachten te meten. Als Harry bijv. in het café van z'n ma een toernooi organiseert speciaal voor alle stamgasten en er komen 3 'bekenden' mee uit Arnhem die verder niemand kent, gaat dat feest vast ook niet door :wink:

Nogmals, ik ben de laatste om mensen te bannen en als er binnenkort een algemeen toernooi wordt gedaan, mag voor mijn part de hele wereld meedoen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: