The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerkampioen van SD
present!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
done Treesong
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Treesong Wrote:Ik heb het ww ook nog nodig :oops:

als t goed is in je inbox Wink
had je nog zo leuk op gereplied
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Treesong Wrote:Ik heb het ww ook nog nodig :oops:

als t goed is in je inbox Wink
had je nog zo leuk op gereplied

Denk dat ie inmiddels een bericht of 30 heb met het ww... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mogen we trouwens in Nederlands praten in de chat?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hehehe heb je m al tree, of moet ik m nog eens sturen
The great old Ludwig von...
Reply
Haggie Wrote:Mogen we trouwens in Nederlands praten in de chat?

Ja, en je mag ook mensen kuttyfusdonk noemen en zo :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Haggie Wrote:Mogen we trouwens in Nederlands praten in de chat?

Ja, en je mag ook mensen kuttyfusdonk noemen en zo :wink:


ah...ik mag eindelijk mezelf zijn?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
gittermaster Wrote:hehehe heb je m al tree, of moet ik m nog eens sturen

Nee, nou weet ik het wel Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
daar weet tree inmiddels alles van... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Zetten we ook allemaal ff de msn aan? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
voeg me ff toe dan Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:voeg me ff toe dan Wink

<!-- e --><a target="_blank" href="mailto:mickeyismijnheld@yahoo.com">mickeyismijnheld@yahoo.com</a><!-- e -->? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hehe, check ff bij gitter
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oke dan, ik ben er klaar voor. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
gl all
Reply
Jij ook, moker van me
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
kuiper Wrote:Oke dan, ik ben er klaar voor. :wink:

Je was er ook redelijk snel klaar mee :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:Als Harry bijv. in het café van z'n ma een toernooi organiseert speciaal voor alle stamgasten en er komen 3 'bekenden' mee uit Arnhem die verder niemand kent, gaat dat feest vast ook niet door :wink:

Ik betwijfel of het toernooi dan uberhaupt nog doorgang kan vinden :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik ga er toch nog een post aan wijden en daarna laat ik het ook rusten.

Ruim 5 jaar geleden hebben Jazz en ik dit forum opgericht om vrij te zijn van SD. Iedereen mocht doen wat hij wil, geen gezeik meer over gesloten topics, offtopic gaan en bans. Sindsdien is dit uitgegroeid tot een heel hecht groepje waar zelfs vriendschappen uit voortgekomen zijn. Sterker nog, indirect heb ik er mijn huidige vriendin aan te danken.

Wat er gister echter gebeurde past niet in de visie waarmee ik (en ik denk dat ik voor jazz kan spreken hier) dit forum heb opgericht. Dit forum hoort open te zijn voor iedereen die interesse toont in de dingen waar we ons op dit forum mee bezig houden en dan maakt het niet uit of je 1 post of 15687 posts hebt.

Vorige week hoorde ThePainter over het kleine forumtoernooitje waar ik, gitter, ekslem en tree aan meededen. Hij vond het hardstikke leuk om ook eens online met bekenden te spelen en wij nodigden m uit om de volgende keer eens mee te doen. Sam is gisterochtend speciaal naar hem toegelopen om een account te regelen op het forum aangezien hij daar zelf niet zo goed mee is. Hij zette een leuke eerste post neer en verheugde zich op een leuk toernooitje met bekenden. Vervolgens 2 uur later moet Sam hem meedelen dat hij helaas niet mee kan doen omdat er een aantal hier het er niet mee eens zijn.

Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik begrijp dat men niet wil dat jan en alleman meedoet aan een 'sd pokertoernooi' maar dit is niet jan en alleman. Er zijn zeker 4 man die aan het toernooi meededen, die deze personen goed kennen en in mijn opinie moet dat meer dan voldoende zijn.

Langzaam lijkt het wel of men het hier een soort elite club wilt houden en dat is nooit mijn bedoeling geweest met dit forum. Ik weet nog niet wat ik met deze informatie ga doen maar ik hoop dat ik er niets mee hoef te doen en dat jullie volgende keer gewoon iets meer open staan voor nieuwelingen. Het is niet voor niets dat er al tijden nauwelijks meer nieuwe gebruikers komen op dit forum. Persoonlijk had ik dit forum namelijk ook een dikke vinger toegestoken als ik zo ontvangen werd als thepainter gister.

Ik weet dat vele van jullie nu zullen denken dat ik er nu een big deal van maak omdat dit mensen zijn die ik ken. Dat ik dit waarschijnlijk niet had gepost als het vrienden van iemand anders waren geweest. Dat is misschien nog wel waar ook maar ik zie dit probleem al langer hier op het forum en nu het me ook nog eens persoonlijk raakt dringt het natuurlijk nog eens extra door.

Anyway, ik hoef geen hele discussie hier op te starten. Ik hoop gewoon dat jullie hier even over nadenken. Waarschijnlijk zal ik er het volgende toernooitje gewoon weer bij zijn maar gister voelde ik gewoon niet echt de behoefte om mee te doen.
Reply
Goed onderbouwd verhaal Mac. Kan me voor een heel groot deel vinden in je uitleg en kan me je teleurstelling voorstellen. Will give it a thought....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mac Wrote:Ik ga er toch nog een post aan wijden en daarna laat ik het ook rusten.

Ruim 5 jaar geleden hebben Jazz en ik dit forum opgericht om vrij te zijn van SD. Iedereen mocht doen wat hij wil, geen gezeik meer over gesloten topics, offtopic gaan en bans. Sindsdien is dit uitgegroeid tot een heel hecht groepje waar zelfs vriendschappen uit voortgekomen zijn. Sterker nog, indirect heb ik er mijn huidige vriendin aan te danken.

Wat er gister echter gebeurde past niet in de visie waarmee ik (en ik denk dat ik voor jazz kan spreken hier) dit forum heb opgericht. Dit forum hoort open te zijn voor iedereen die interesse toont in de dingen waar we ons op dit forum mee bezig houden en dan maakt het niet uit of je 1 post of 15687 posts hebt.

Vorige week hoorde ThePainter over het kleine forumtoernooitje waar ik, gitter, ekslem en tree aan meededen. Hij vond het hardstikke leuk om ook eens online met bekenden te spelen en wij nodigden m uit om de volgende keer eens mee te doen. Sam is gisterochtend speciaal naar hem toegelopen om een account te regelen op het forum aangezien hij daar zelf niet zo goed mee is. Hij zette een leuke eerste post neer en verheugde zich op een leuk toernooitje met bekenden. Vervolgens 2 uur later moet Sam hem meedelen dat hij helaas niet mee kan doen omdat er een aantal hier het er niet mee eens zijn.

Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik begrijp dat men niet wil dat jan en alleman meedoet aan een 'sd pokertoernooi' maar dit is niet jan en alleman. Er zijn zeker 4 man die aan het toernooi meededen, die deze personen goed kennen en in mijn opinie moet dat meer dan voldoende zijn.

Langzaam lijkt het wel of men het hier een soort elite club wilt houden en dat is nooit mijn bedoeling geweest met dit forum. Ik weet nog niet wat ik met deze informatie ga doen maar ik hoop dat ik er niets mee hoef te doen en dat jullie volgende keer gewoon iets meer open staan voor nieuwelingen. Het is niet voor niets dat er al tijden nauwelijks meer nieuwe gebruikers komen op dit forum. Persoonlijk had ik dit forum namelijk ook een dikke vinger toegestoken als ik zo ontvangen werd als thepainter gister.

Ik weet dat vele van jullie nu zullen denken dat ik er nu een big deal van maak omdat dit mensen zijn die ik ken. Dat ik dit waarschijnlijk niet had gepost als het vrienden van iemand anders waren geweest. Dat is misschien nog wel waar ook maar ik zie dit probleem al langer hier op het forum en nu het me ook nog eens persoonlijk raakt dringt het natuurlijk nog eens extra door.

Anyway, ik hoef geen hele discussie hier op te starten. Ik hoop gewoon dat jullie hier even over nadenken. Waarschijnlijk zal ik er het volgende toernooitje gewoon weer bij zijn maar gister voelde ik gewoon niet echt de behoefte om mee te doen.

Mac, ik snap jouw frustratie wel. Maar we moeten het met z'n allen niet op de spits drijven vind ik. Daar is het allemaal veel te leuk voor. Ik vermaak me namelijk kostelijk met dit hele forum. Ik ben daardoor ook aanwezig op diverse onderdelen en help ook graag mee om dingen te organiseren.
Ik denk dat sommigen standaard graag een beetje rebels willen reageren (maar dat maakt het soms ook weer extra leuk).

Mijn eerste reactie was er ook wel van één van "waarom moeten nu niet-forummers meedoen". Maar ik wil natuurlijk niemand hier op het forum uitsluiten, hoe meer zielen hoe meer vreugd. De timing was wellicht niet goed en de reacties van sommigen iets te ongenuanceerd. Echter ik snapte beide kampen eigenlijk wel, vandaar dat ik het ook lastig vind om een oordeel te vellen.
Elke forummer is natuurlijk een keer begonnen en dat moet ook voor jouw vrienden gelden.

Ik hoop dat dit niet tot allerlei frustaties en daardoor misschien afvallers gaat leiden!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik vind het goed dat je nog even uitgebreid reageert, Mac, maar ik denk wel dat je er iets te veel een big deal van maakt. Als jij het zo voelt, kan ik daar natuurlijk niet tegenin gaan, maar volgens mij was het gros van de reacties in de trant van 'leuk, nieuwe forummers erbij, maar liever nu even een toernooitje met de voor iedereen bekende mensen'. Volgens mij heeft alleen bierteam wat feller gereageerd, maar dat is één op de zoveel, de rest was volgens mij gewoon positief over nieuw bloed, maar sprak alleen hun voorkeur uit voor de bekende forummers.
En je zegt dat je geen enkel goed argument ziet om ze niet toe te laten, maar het argument dat je het nu nog liever doet met de voor iedereen bekende mensen is toch wel valide?
En los van of dit forum wel of geen eliteclub is of begint te worden, dat lijkt me niet van toepassing op deze discussie. Als ik voor mezelf spreek, is dit gewoon een leuk toernooitje met gasten waarmee ik regelmatig over poker heb geouwehoerd hier, maar nooit echt tegen gespeeld heb. En dat vind ik juist het leuke eraan.

Anywho, ik vind het jammer dat je hierdoor niet mee hebt gedaan gisteren, maar snap het wel als ik je verhaal zo lees. Ik denk alleen niet dat je het zo moet zien, en hoop dan ook dat je er de volgende keer gewoon bij zult zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wie heeft er gisteren goed gescoord?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:wie heeft er gisteren goed gescoord?

Ik, binnen twee minuten aan de rail.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mac,

Laat ik voorop stellen dat ik aanwas van nieuwe leden die iets bijdragen op het (poker) forum alleen maar toejuich. Initieel idee was echter om met vaste groep (poker) forummers die elkaar 'kennen' en die elkaar hier analyseren/afzeiken/etc of die ook eens een keer een potje willen pokeren een keer tegen elkaar te pokeren. Als er dan ineens 'buitenstaanders' die de meeste forummers hier helemaal niet kennen en die ook nog niks hebben toegevoegd aan het forum mee gaan doen, vind ik dit in eerste instantie niet gepast kijkende naar het initiele idee.

Ik begrijp jouw gedachtengang met een iets andere insteek echter ook. Wat mij betreft zijn de hopelijk nieuwe forummers dan ook van harte welkom in de volgende ronde van het toernooi. Zoals gezegd zijn nieuwe forummers meer dan welkom (eliteclubje ervaar ik btw totaal niet zo, maar dat kan aan mij liggen). Ik hoop echter wel dat de nieuwe leden aanwinsten voor het (poker) forum zullen zijn en niet 20 berichten posters om zodoende maar een alibi te hebben om eens met een aantal bekenden te pokeren. Dan moet je het beestje een andere naam geven (zoals Gitter al opperde en waar ikzelf evt. ook graag aan deelneem), maar niet pokerkampioen vh forum.

PS is de painter of je vriendin gister persoonlijk afgezeken of zo? Dat vind ik namelijk niet...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als eerste: ik heb het hier niet alleen over dit specifieke geval. Dit is een frustratie bij mij die al langer loopt op dit forum en die nu nog eens extra kracht wordt bijgezet omdat het mensen zijn die ik persoonlijk ken.

De reacties waren voor forumbegrippen misschien niet zo heel raar nee, maar lees het topic nog eens en dan uit de ogen van iemand die ons allemaal niet kent. Ik weet dat ik de posts van ad wim zelfs iets moet nuanceren voor ik ze lees maar als je ad niet kent komt dat vrij bot over. Ik weet dat als ekslem een Wink neerzet hij het als grapje bedoeld maar als nieuweling weet je dat niet zomaar. Dat bedoel ik met een beetje rekening houden met nieuwelingen. @ad: ik heb geen echt positieve post gezien hoor

Het gaat me er gewoon om dat er iets meer open gestaan mag worden voor nieuwelingen. Ok dan doet er een keer iemand mee die 10 posts plaatst en verder niet meer. So what? Als er iemand was geweest die zich had aangemeld en gewoon op t forum had gezegd ik wil ook graag meedoen! hadden jullie er dan ook zo'n probleem van gemaakt? Hadden jullie dan ook gezegd nee jij mag niet meedoen jij bent te kort op t forum? Dat is toch van den zotte? Waar ga je de grens dan leggen? Ik heb helemaal geen zin om dat soort grenzen te bepalen. Als iemand de moeite neemt om een account aan te maken op het forum en een leuke introductie post neerzet moet dat toch voldoende zijn?

Als hier iets openbaar op het forum staat moet gewoon iedereen mee mogen doen die op het forum zit en de moeite neemt om het te lezen. Als we een prive pokertoernooi willen houden regelen we dat maar via pb.

Nogmaals het gaat me niet eens zozeer om dit specifieke geval. Het gaat me meer om het hele idee achter dit forum. Ik wil niet een of andere studentenvereniging worden waar de feuten niet mee mogen doen omdat ze niet lang genoeg op t forum zitten.
Reply
Ekslem Wrote:Ik begrijp jouw gedachtengang met een iets andere insteek echter ook. Wat mij betreft zijn de hopelijk nieuwe forummers dan ook van harte welkom in de volgende ronde van het toernooi. Zoals gezegd zijn nieuwe forummers meer dan welkom (eliteclubje ervaar ik btw totaal niet zo, maar dat kan aan mij liggen). Ik hoop echter wel dat de nieuwe leden aanwinsten voor het (poker) forum zullen zijn en niet 20 berichten posters om zodoende maar een alibi te hebben om eens met een aantal bekenden te pokeren. Dan moet je het beestje een andere naam geven (zoals Gitter al opperde en waar ikzelf evt. ook graag aan deelneem), maar niet pokerkampioen vh forum.

Hier ben ik het helemaal mee eens... Ik was een van de eerste en degene die wellicht iets te fel reageerde, maar dat was zeker niet bedoelt om nieuwe leden (in dit geval vrienden & vriendin van jou Mac) af te zeiken en/of weg te jagen... Nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom, maar het moet idd niet zo zijn dat ze zich ff aanmelden om mee te kunnen doen aan het "SD Pokerkampioenschap"... En blijkt na een tijdje (tjah, wat is een tijdje?) dat het inderdaad leuke nieuwe forummers zijn die iets bijdragen zijn ze wat mij betreft ook van harte welkom in het toernooi...
En zoals Ad Wim ook zegt, dit is slechts mijn mening, daar is iedereen gewoon vrij in, en als (bijv.) 9 man zeggen ze mogen er wel bij en ik ben er 'tegen', wie ben ik dan om alles te dwarsbomen?!
Reply
Was toch via pb Wink

Anyhow, point taken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: