The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote AH voetbalplaatjes topic!
Treesong Wrote:laat ik liever een AH-koelie komen

[gay]

Treesong Wrote:AH-koelie
Undecided

Overigens nog zeker 150 plaatjes te gaan hier. :oops:. Tijdens het EK was het toch wat makkelijker om gewoon 100 pakjes te gaan kopen :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik kom voor het eerst sinds de jaarwisseling weer eens een weekend bij mijn ouders, en tot mijn verbazing zie ik daar vijf pakjes plaatjes liggen. 'Voor wie zijn die, ma?', vraag ik. 'Oh, voor (...) (mijn 5-jarig neefje)', antwoordt ze. Ik overweeg even te zeggen: 'Anders weet ik wel iemand van het forum die ze wil.' Maar ja, ze heeft het al beloofd hè Wink.
Reply
mis opvallend nog wat Greaafschap / willem dos en stomme Luis Suarez + hofland en Pieters Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb nu ruim 100 plaatjes (tsja te veel buiten de deur gegeten lately), 10 dubbelen, maar vreemd genoeg nog helemaal geen plaatje van NEC.

Zaten die in dezelfde doos als Lex Immers? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Compleet =D> !

Moet alleen nog een spits voor me sterrenelftal maar is lastig kiezen dit jaar. Suarez staat er al in, El Ham op rechts maar wie dan in het centrum?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ik heb Beerens, El-Ham en Suarez in de voorhoede.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik heb vanochtend Jeroen Verhoeven gekregen! Hakkuh

Kreeg er ook een heftruck bij, zodat ik het boek kan vervoeren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb vanochtend Jeroen Verhoeven gekregen! Hakkuh

Wat Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question

Welke AH was dat Icon_question :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
harry_bierdop Wrote:Compleet =D> !

Moet alleen nog een spits voor me sterrenelftal maar is lastig kiezen dit jaar. Suarez staat er al in, El Ham op rechts maar wie dan in het centrum?

Huntelaar?
May The Schwartz Be With You
Reply
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb vanochtend Jeroen Verhoeven gekregen! Hakkuh

Wat Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question

Welke AH was dat Icon_question :wink:

Heerenveen, vond hem op de grond bij de visafdeling... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tsja Huntelaar.. normaal gesproken wel zou je zeggen maar dit jaar natuurlijk maar een half jaar bij Ajax waarvan ook nog eens de laatste maand geblesseerd en vond hem toch al minder dan voorgaande jaren. Denk dak die plek nog ff open laat... zit serieus aan Dembele te denken maar heeft natuurlijk ook nog amper gespeeld dus geef ik hem nog ff de tijd :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Er is maar 1 echte spits in Nederland en dat is ................

























































Makaay.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
harry_bierdop Wrote:Tsja Huntelaar.. normaal gesproken wel zou je zeggen maar dit jaar natuurlijk maar een half jaar bij Ajax waarvan ook nog eens de laatste maand geblesseerd en vond hem toch al minder dan voorgaande jaren. Denk dak die plek nog ff open laat... zit serieus aan Dembele te denken maar heeft natuurlijk ook nog amper gespeeld dus geef ik hem nog ff de tijd :wink:


Ik verwacht bij jou toch Tim Janssen in je sterrenteam :8:
Reply
Of oud NEC'er Demouge?
Reply
Bocaloca Wrote:mis opvallend nog wat Greaafschap / willem dos en stomme Luis Suarez + hofland en Pieters Sad

hofland heb ik in 2 boeken, uiteraard in 2 sterrenteams en dan nog dubbel. :razz:
Reply
Ik heb hem nu ook, Pieters ook
Lang leven de boodschappen van ZGister

Wederom jeroen verhoeven erbij

3 kee dubbel nu ](*,)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Tsja Huntelaar.. normaal gesproken wel zou je zeggen maar dit jaar natuurlijk maar een half jaar bij Ajax waarvan ook nog eens de laatste maand geblesseerd en vond hem toch al minder dan voorgaande jaren. Denk dak die plek nog ff open laat... zit serieus aan Dembele te denken maar heeft natuurlijk ook nog amper gespeeld dus geef ik hem nog ff de tijd :wink:

Ik verwacht bij jou toch Tim Janssen in je sterrenteam :8:

En Nicky Hofs, Stijn Schaars, Michael Dingsdag en uiteraard Theo Janssen. :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Update : jr. mist nog:

Swerts
Heijblok
Breuer
Douglas
Vorm
Volendam rechts
Verhoeven
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Volgens mij haalt iedereen hier ruim voor 8 maart a.s. een vol boek.
Reply
Bumme Wrote:Update : jr. mist nog:

Swerts
Heijblok
Breuer
Douglas
Vorm
Volendam rechts
Verhoeven


Op douglas na allemaal dubbel

ik mis nog 3X heracles 4x willem dos en graafschap :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
Bumme Wrote:Update : jr. mist nog:

Swerts
Heijblok
Breuer
Douglas
Vorm
Volendam rechts
Verhoeven


Op douglas na allemaal dubbel

ik mis nog 3X heracles 4x willem dos en graafschap :S

Boutahar Heerkes Fledderus Schuurman en van Stee iets voor je?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
SChuurman en Heerkes wil ik wel hebben ja Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Grote run op zeldzaam Lex Immers Voetbalplaatje.
Het Lex Immers Voetbalplaatje is een doorslaand succes. Afgelopen vrijdag kreeg ADO speler Lex Immers, onder grote publieke belangstelling, uit handen van ADO legende Lex Schoenmaker zijn eigen eredivisie-voetbalplaatje in een overvolle Marcello’s Art Factory / Galerie HAAGS. De nieuwe “Mister ADO” was duidelijk bijzonder in zijn nopjes (…) met deze eer.
Direct na deze officiële handeling was het plaatje was het plaatje gratis af te halen in de galerie. De dag daarop, zaterdag, had Galerie HAAGS een ongekende aanloop, iedereen kwam voor het voetbalplaatje. Vandaag, maandag, was het plaatje exclusief af te bij kunstvakhandel Artifac in Den Haag. Ook hier stonden de mensen in de rij voor dit bijzondere initiatief van kunstenaarsechtpaar Marcello en Els en kunstvakhandelaar Patrick Toet.
Kunstenaar Marcello: “We hebben 20.000 plaatjes laten drukken, die zijn na vandaag zo goed als op. Bijdrukken? Geen denken aan, het is en blijft een éénmalige actie. Wel delen we a.s. weekend de laatste plaatjes gratis uit op de kids-tribune voor de wedstrijd tegen de Graafschap. Trouwens, ik vind het schandalig dat onze gratis plaatjes op sites als Marktplaats te koop worden aangeboden. Sommige mensen snappen er echt niks van…”
Bij Galerie HAAGS en Artifac komen per post en email aanvragen voor het plaatje binnen uit het hele land, zelfs uit Amsterdam en Eindhoven. Er is ook een grensoverschrijdende aanvraag uit België bij.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Bumme Wrote:Update : jr. mist nog:

Swerts
Heijblok
Breuer
Douglas
Vorm
Volendam rechts
Verhoeven

Nog drie:

Swerts
Breuer
Verhoeven
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
verhoeven en breuer heb ik eventueel voor je.
Reply
heb ze alle 3

hier nog

Suarez, Castro en Oost
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ladies and Gentleman!! We have got him!!!


VERHOEVEN :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/


:eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote::eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten:

Pas je nog wel in je trouwpak?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:Ladies and Gentleman!! We have got him!!!


VERHOEVEN :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/


:eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten: :eten:

Heb je ook dat gevoel, dat Verhoeven maar 1x hebt, maar toch steeds denkt dat je hem dubbel hebt?!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nee dat heb ik niet. Maar hij heeft wel zijn stoere keeperspak aan. Ik ben er super blij mee.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: