The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Mogen er ook gasten meespelen?
You do not have permission to vote in this poll.
Nee
33.33%
4 33.33%
Ja
16.67%
2 16.67%
Alleen bij minimaal 1 post
0%
0 0%
Alleen bij minimaal 1 posts
0%
0 0%
Alleen bij minimaal 100 posts
8.33%
1 8.33%
Vanavond nog niet en als ze actief zijn de volgende keer wel
41.67%
5 41.67%
Total 12 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

deelnemers pokertoernooi (poll)
#1
Bijgaan de poll.
Laat je stem horen en het zou leuk zijn als je deze onderbouwt.
Sjees het begint steeds meer van een echt forum met discussie weg te krijgen.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Mijn mening is duidelijk, alleen heb ik per ongeluk verkeerd gedrukt. Ik zeg bij 1 post minimaal in de hoop dat we er zo meer forummer bij krijgen. Dit moet een echte sociaalist als Treesong toch onderschrijven Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Nee, lijkt me duidelijk... Zijn geen lid van het forum en hoeven dat van mij ook niet 'ineens' te worden door 1 of 10 of 100 posts te plaatsen... Het is leuker om aan de tafel te zitten tegenover iemand die je 'kent' van het forum, en ook om te 'strijden in het klassement' met iemand die je van hier kent...
Reply
#4
Ze mogen zich eerst een tijd bewijzen als forummer, vind ik. Zo niet, pirma maar dan moeten we het beestje een andere naam geven. Aanwas op (poker) forum juich ik alleen maar toe, maar ik verwacht dat als men als niet forummer na 1 post eenmaal mee mag doen dat het geen nieuw aanwas gaat zijn. Daarnaast vind ik het leuker om tegen 'bekenden' te spelen.

Voor de chick vd baas maken we uiteraard een uitzondering :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ik heb op de laatste gestemd, maar onder actief versta ik dan ook echt actief en niet om de week eens een sinterklaasgedicht posten
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
hmmmm, dan moeten we toch ook ff gaan stemmen of deshotas wel mee mag doen...

Maar zonder dollen, het lijkt mij duidelijk en ik kan me er ook goed in vinden.
Natuurlijk had t mij leuker geleken om met meerdere mensen te spelen, maar na alles zo te horen en te lezen kan ik het zo heel goed begrijpen.
De eerste keer dus sowieso geen "newbies". Wellicht de volgende keer, mits... blablabla
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Ik heb voor de laatste optie gestemd, en dan neem ik aan dat er met 'volgende keer' een volgend toernooi bedoeld wordt en niet een volgende ronde.

Dus ik ben voor dit toernooi, dus die 10 rondes of zo, met de bekende jongens van het forum en als tegen die tijd de nieuwe mensen een beetje geïntegreerd zijn hier, zijn ze voor mij uiteraard van harte welkom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
gittermaster Wrote:De eerste keer dus sowieso geen "newbies". Wellicht de volgende keer, mits... blablabla
Maar bedoel je met de 'eerste keer' dit hele eerste toernooi of alleen de eerste ronde van vanavond?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
maakt mij niet veel uit, ik organiseer gewoon nog een toernooi.
"het iedereen die mee wilt doen kampioenschap"
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Het was een serieuze vraag, en ook nogal evident aangezien die optie de meeste stemmers heeft opgeleverd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
het was ook een serieus antwoord Ad.
The great old Ludwig von...
Reply
#12
ik ga anders wel ff een poll houden om uit te zoeken wat men vindt...
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Misschien in één keer een duidelijke poll :-k

En het lijkt me wel handig om voor de start vanavond iets besloten te hebben, dus 'maakt mij niet veel uit' heb je dan niet zoveel aan.

En mooie naam heb ik hè?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Wat heeft jouw naam er nou mee te maken?
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Je gebruikt hem zo vaak vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Jij quote mij ook vaak vandaag... Ad! Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Wat een leven in de brouwerij \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Ik heb nu alweer spijt dat ik mee doe :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
gittermaster Wrote:Jij quote mij ook vaak vandaag... Ad! Wink
Dat klinkt niet zo neerbuigend als steeds mijn naam noemen.

Maar goed, uit jouw posts maak ik op dat je denkt dat ik je zit te fucken of zo, maar dat is niet zo. Misschien achtervolgt het verleden me nu, maar het waren gewoon serieuze vragen en opmerkingen jouw kant op. Ik waardeer het enorm dat je zoiets organiseert (ik heb er zelfs een account op Stars voor aangemaakt :o), maar duidelijkheid voor vanavond lijkt me wel handig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
hahaha, nee hoor Ad, ik dacht helemaal niet dat je me zat te fucken.
Ik ben gewoon erg melig geworden en dat ik je naam vaak in posts gebruik vind ik helemaal niet neerbuigend, zo is het ook niet bedoeld. "Ad" is gewoon wat lekkerder te gebruiken dan bijvoorbeeld "centrecourt".
Vat t dus niet neerbuigend op en ik dacht dat je wel doorhad dat mijn reacties voortkwamen uit een bepaalde mate van meligheid. :/\
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Shit, ik wilde nog wel zo graag vijandschap creëren voor vanavond :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: