The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Uitslag ronde 1; programma ronde 2
#31
Ik was gister alleen maar bezig met beeld krijgen met die klote eredivielive. Je kan wel netjes betalen( ondanks alles plat ligt bij hun ) maar beeld krijgen ho maar (omdat alles plat ligt). Dus toen als een idioot alle forums afgezocht voor illegale livestreams (sopcast nog geprobeerd te downen maar duurde ook een eeuwigheid) intussen had ik me al uit het forumtoernooi getilt :lol: . Uiteindelijk heeft eredivisie live maar om 9 uur alle kanalen gratis los gegooid en kon ik toch nog kijken dus alle stress voor niks geweest.

Over dat er maar 4 man waren en volgende keer bij minder als 6 telt ie niet mee? Tsja... Treesong heeft HEEEEL duidelijk aangegeven bij bekendmaking van de puntentelling dat dit ging gebeuren maar Gitter wilde het persé zo laten. Ik heb me er verder niet mee bemoeid omdat het me worst zal wezen maar als je nu ineens gaat zeggen dat het toernooi niet meetelt als er minder als 6 man aan meedoen krijg je dus toch dat het dalijk niet meer mogelijk is om iemand in te halen (omdat er maar 5 man zijn bv omdat de rest al mijlenver achterstaat en niet meer meedoet). Ik vond het best leuk gister ook al was je maar met 4, alleen door NEC had ik er gewoon ff geen zin in. Ik zou het gewoon altijd mee laten tellen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Quote:Over dat er maar 4 man waren en volgende keer bij minder als 6 telt ie niet mee? Tsja... Treesong heeft HEEEEL duidelijk aangegeven bij bekendmaking van de puntentelling dat dit ging gebeuren maar Gitter wilde het persé zo laten. Ik heb me er verder niet mee bemoeid omdat het me worst zal wezen maar als je nu ineens gaat zeggen dat het toernooi niet meetelt als er minder als 6 man aan meedoen krijg je dus toch dat het dalijk niet meer mogelijk is om iemand in te halen (omdat er maar 5 man zijn bv omdat de rest al mijlenver achterstaat en niet meer meedoet). Ik vond het best leuk gister ook al was je maar met 4, alleen door NEC had ik er gewoon ff geen zin in. Ik zou het gewoon altijd mee laten tellen.
:roll: das een mooi potje mosterd na de maaltijd Harry, bedankt daarvoor... Volgens mij is de puntentelling wel degelijk aangepast en had het verschil met de ptunentelling met treesong en zoals ie nu is, misschien enkele punten gescheelt. Beetje jammer als ik slechts met een suggestie kom daar zo op te reageren terwijl je vooraf zoals je zelf al aangeeft je er niet mee bemoeit. En dan klopt je commentaar ook nog niet eens, want i kheb het dus niet zo gelaten zoals t was. Daarnaast zeg ik ook niet dat t toernooi niet meetelt, ik stel slechts iets voor, en wil graag horen hoe anderen hierover denken.
The great old Ludwig von...
Reply
#33
Mac Wrote:yeps Smile

succes dan maar :razz:
@ Adder: lunchtijd Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Ekslem Wrote:Maar waren de niet afmelders vraag ik me dan af?
Mac, deshotas, kuiper, Jansoe, Adder, etc?????

Wat mij betreft tellen we deze niet mee....

Ik had het op mijn msn naam gezet dat ik er op het laatste moment niet bij kon zijn, maar ja, die kan dus niet iedereen zien, aangezien niet iedereen hier in mijn msn lijst staat
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#35
ag, we hebben even lol gehad. Alleen de HU duurde wat lang met de blinds :wink: .. Kan gebeuren dat er een keer wat minder zijn, hopelijk volgende keer meer animo.. Esk heeft zich iig nuttig gemaakt door een paar schooiers van 10 dollar te voorzien Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Kijk gitter.. mij zal het echt worst wezen, vooraf, nu en in de toekomst wie de pokerkampioen van SD wordt. Treesong heeft het echt haarfijn uitgelegd, waarom zou ik het dan nog een keer moeten komen vertellen? Dus als ik Treesong gelijk gegeven had was wel voor die opzet gekozen? Ik denk dat het toch héél duidelijk leek dat (op grond van zoals het altijd gaat bij zulke dingen + al eerdere forumtoernooien waarbij het ook altijd de 1e keer druk was en daarna niet meer) dit (en ook straks bij de laatste rondes) ging gebeuren.

En je hebt idd de puntentelling aangepast maar alleen op MEER deelnemers en niet op minder deelnemers. Eerst was het top 6 in de punten, daarna top 8. Jouw aanpassing geldt dus alleen in geval we 7 of meer deelnemers hebben want die hebben dan ook punten terwijl dat eerst niet zo was. Verschil tussen Treesongs telling en jouw telling vind ik toch aanzienlijk. Haggie heeft met jouw telling 11 punten, terwijl ie met treesongs telling 6 (of 7) had gehad. Zelfde geldt voor mij.. ik heb er 5 nu en anders had ik er 1.

Ik geef verder ook alleen maar aan hoe IK er over denk om toernooien niet mee te laten tellen als er 6 man of minder meedoen. Van mij mogen ze gewoon meetellen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
Haggie Wrote:ag, we hebben even lol gehad. Alleen de HU duurde wat lang met de blinds :wink: .. Kan gebeuren dat er een keer wat minder zijn, hopelijk volgende keer meer animo.. Esk heeft zich iig nuttig gemaakt door een paar schooiers van 10 dollar te voorzien Hakkuh

:lol: kwamen idd steeds van die onbekenden sloebers om een dollar schooien Undecided

Die HU ging ook nergens over. Afcallen met 4 hoog etc. Na 20 minuten had ik het helemaal gehad zoals je kon merken :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Die puntentelling die ik voorstelde is ook specifiek verzonnen door de cafébaas met wiskundeknobbel vanwege onze eigen live toernooiseries, waar de eerste 3x 30 man op afkomen en je op het einde van het jaar met 5 man zat te kaarten die nog kans maakten op de prijzenpot.

Afijn, volgende x beter. Het zal me verder ook echt jeuken :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
Wat ik aangeef harry is dat het achteraf altijd makkelijk praten is. Waar ik met Treesong voornamelijk over discussierde was dat hij het fair vond als meerdere deelnemers punten konden verdienen, vandaar die aanpassing naar dat er mensen punten konden krijgen.
Als ik t topic teruglees zie ik een post met een voorbeeld van 2 deelnemers. Ik heb daar niet goed over nagedacht en dat had inderdaad anders gekund.
En natuurlijk maakt het verschil als er meerdere mensen hun mening geven in een topic. Daarover discussieren we toch? Net als over andere onderwerpen, zoals deelnemers van buiten forum. Mijn mening was anders dan uiteindelijk besloten.
Waar het mij bij jouw post voornamelijk overgaat en wat mij een beetje irriteerde was dat je je buiten een discussie houdt vooraf, maar als er dan een situatie voorkomt die vooraf besproken had kunnen woorden, je dan vrij sarcastisch iets post. Dan denk ik bij mezelf "erg makkelijk, als je je er eerst niet mee wilde bemoeien omdat het je worst zou zijn, hou dan nu ook je mening voor je, nu het ter sprake komt" En als je dan toch je mening geeft, probeer dan wat minder sarcastisch te zijn...
Anyway, dat is wat ik dan denk.
Jij denkt er wellicht anders over, prima.
Het is alleen lichtelijk irritant als je een initiatief neemt om een pokerforum nieuw leven in te blazen en er uiteindelijk meer gezeik komt dan poker.
Laten we alles na de serie evalueren zodat deel II zonder kinderziektes zal zijn
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Ik houd me ook buiten de discussie... totdat ik las dat, eventueel, na 2 rondes al de regels worden aangepast als er te weinig mensen meedoen terwijl van te voren is aangegeven dat de kans 95% is dat dit ging gebeuren. Als er nergens geopperd was dat je met minder met als 6 man geen punten kan halen had je mij ook nergens over gehoord. Ik haal nu alleen aan wat Treesong al heeft gezegd.

Ik snap best dat de opzet, tijdens een serie, aangepast kan worden als je tegen dingen aanloopt waar niemand aan gedacht heeft. Hier is van tevoren duidelijk over gesproken (door jou en Tree) en jij hebt de keuze gemaakt om het van top 6 naar top 8 te doen. Goeie en afgewogen keuze maar dan vind ik niet dat er nu, na 2 rondes, alweer gestemd dient te worden om de regels aan te passen als er minder als 6 man meedoen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#41
fair enough. Alleen vind ik gestemd worden wel wat overdreven, vroeg gewoon om de mening van anderen.
Maar goed, laten we het afsluiten en de volgende ronde gewoon weer met 13 man meespelen.
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Belangrijker is, wat is nu de puntentoekenning geweest voor ronde 2? Dat zie ik namelijk nergens terug...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: