The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Heerenveen
#1
Ajax met 10 man, terecht rood voor Vermaelen....

Gelijkspelletje behoort tot de mogelijkheden, misschien zelfs meer. [-o<
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Muk, gefeliciteerd. Wat een kutwedstrijd. Eerste 15 minuten waren nog prima en dacht echt dat t 3-0 zou gaan worden, maar daarna was t echt drama. Met alle respect voor Anita maar die heeft echt geen bal goed geraakt en wanneer mag Silva nou eens beginnen in de plaats van vd Wiel. Bij Heracles willen ze Schilder graag hebben geloof ik, direct cadeau doen. En dan die fucking kou, gaan in de 75e minuut de deuren open omdat een stelletje trutten geen zin heeft om in de file te staan. Oprotten, deuren open na het laatste fluitsignaal, dan lopen die t*****lijers ook niet 20 keer voor me langs.
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Wat mij vooral opviel dat Ajax met 31 miljoen euro aan spitsen nauwelijks kansen heeft gehad.....tenminste niet de kansen die Ajax normaalgesproken in de Arena krijgt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
inderdaad. welgeteld 1 kans... heel erg. Heerenveen heeft Ajax afgetroefd op slimheid. Ook weinig tot geen kansen gehad, maar wel scoren en slim uitspelen
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Fabian was ook teleurgesteld :wink:
[Image: 33w4p38.gif]
Wat een topper. Vent gaat heulemaal door het lint. Zegt iemand naast de camera: "Waar maak je je nou druk om, het is maar een spelletje...." Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Lekkere reactie van de Ajax-muur bij die vrije trap.....
[Image: 2hz6bl4.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Dit was van Ajax echt de allerslechtste wedstrijd die ik ooit live heb gezien. Heerenveen was slecht maar Ajax was trippel kut. Het wisselbeleid van Van Basten was ook echt onnavolgbaar. Als je dan toch Oleguer wilt brengen, doe dat dan net nadat Vermaelen er af is gestuurd. Kon het niet goed maar ga er van uit dat het terecht rood was, ook zo lekker onprofessioneel van Vermaelen. Beter 1-0 achter in de 50e minuut dat vanaf dat moment met 10 man..
Kampioenschap weg, dat lijkt me wel duidelijk
Reply
#9
Sinds Stekelenburg weer op doel staat gaat het bergafwaarts, ik vraag me af of dat toeval is.
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
Je kunt het ook aan Wielaert koppelen als je t zo bekijkt, of aan de rode kaarten. Overigens vond ik dat Stekelenburg er niet goed bij zat. Hij had m best mogen hebben,
The great old Ludwig von...
Reply
#11
en t muurtje dan, dat springt gewoon uit elkaar #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
gittermaster Wrote:Je kunt het ook aan Wielaert koppelen als je t zo bekijkt, of aan de rode kaarten. Overigens vond ik dat Stekelenburg er niet goed bij zat. Hij had m best mogen hebben,


Kijk ff naar Urby, die was gewoon bang dat hij de bal voor zijn koppie krijgt. Vond niet dat Stekelenburg hier iets aan kon doen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#13
gittermaster Wrote:Je kunt het ook aan Wielaert koppelen als je t zo bekijkt, of aan de rode kaarten. Overigens vond ik dat Stekelenburg er niet goed bij zat. Hij had m best mogen hebben,

Zullen we het dan maar aan MvB. koppelen met z'n achterlijke opstellingen?!
Ik hoop wel dat ze Stekel voor een mooi bedrag kunnen verkopen aan het eind van het seizoen en dat Stanley 2 gewoon vast in die goal komt.
Ondanks het verschil in lengte vind ik dat er iemand in die goal "staat" als Stanley 2 er in staat.
Een donkere jongen met een knalgeel shirt of zo'n grijze muis met zo'n vaal blauw shirt.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
whahahahahahahahaha oleeeee az
Reply
#15
Hoef Wrote:Kon het niet goed maar ga er van uit dat het terecht rood was, ook zo lekker onprofessioneel van Vermaelen. Beter 1-0 achter in de 50e minuut dat vanaf dat moment met 10 man..

Ik had ook het idee dat als hij gewoon mee was blijven lopen dat hij het Beerens nog aardig lastig had kunnen maken (alhoewel die wel fuckin snel is natuurlijk). Hij had hem idd beter kunnen laten lopen, want dit was zeker niet 100% een goal geweest en je kunt in de 50e minuut idd beter met 11 man staan. Lijkt me duidelijk dat het nu een terechte rode kaart was.

Die muur... daar word je als keeper ook niet vrolijk van. Kijk die Schilder :eeeek:
Ook ik vind Stekelenburg er niet goed uitzien!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Hoef Wrote:Dit was van Ajax echt de allerslechtste wedstrijd die ik ooit live heb gezien.

Mmm, was jij niet in '99 mee bij de thuispot tegen Hapoel Haïfa? Volgens mij zal het nooit meer zo kut worden als toen (hoe kut het gisteren ook was)...
Reply
#17
Ekslem Wrote:
Hoef Wrote:Kon het niet goed maar ga er van uit dat het terecht rood was, ook zo lekker onprofessioneel van Vermaelen. Beter 1-0 achter in de 50e minuut dat vanaf dat moment met 10 man..

Ik had ook het idee dat als hij gewoon mee was blijven lopen dat hij het Beerens nog aardig lastig had kunnen maken (alhoewel die wel fuckin snel is natuurlijk). Hij had hem idd beter kunnen laten lopen, want dit was zeker niet 100% een goal geweest en je kunt in de 50e minuut idd beter met 11 man staan. Lijkt me duidelijk dat het nu een terechte rode kaart was.

Die muur... daar word je als keeper ook niet vrolijk van. Kijk die Schilder :eeeek:
Ook ik vind Stekelenburg er niet goed uitzien!

Stekel heeft in de afgelopen jaren, op het stoppen van enkele pingels na, vrijwel nooit op een belangrijk moment een lastige maar niet volstrekt onhoudbare bal gestopt. Die van gisteren had hij best mogen pakken, nog los van het feit dat de muur idd rampzalig handelde. Doe mij maar weer Vermeer!
Reply
#18
Kijk, dat was pas kut!


Publiek keert zich tegen zwak Ajax
Door onze redacteur KOEN GREVEN
AMSTERDAM, 5 NOV. De Deense scheidsrechter Fisker fluit af in de Arena. Ajax heeft Hapoel Haifa uitgeschakeld in tweede ronde van de UEFA-Cup. Maar doelman Awat van Hapoel steekt juichend de handen omhoog. De spaarzame Israelische supporters wapperen met hun vlaggen en zingen, maar hun gezang is niet te horen. Veertigduizend Ajax-aanhangers belonen Ajax met een striemend fluitconcert en overstemmen het Israelische gezang.

De wedstrijd tussen Ajax en de Israelische kampioen Hapoel Haifa was nooit een wedstrijd. Negentig minuten lang 'wil niet' tegen 'kan niet'. De Ajacieden die twee weken geleden in Israel al met 3-0 hadden gewonnen, namen gisteren massaal een baaldag op. De Israeliers wilden wel, maar konden het karwei niet afmaken. Een zestal opgelegde kansen, inclusief een penalty, was niet aan de spelers van Hapoel besteed.

Dat Ajax maling had aan de toeschouwers in de Arena werd na een paar minuten in de eerste helft al duidelijk. Volkomen lusteloos speelden de Ajacieden de bal rond op het middenveld. Met een minimale inspanning wilde Ajax, dat door een elftal blessures met een veredeld B-team speelde, een maximaal resultaat bereiken. Dat de wèl fitte publiekslieveling Brian Laudrup door Wouters aan de kant werd gehouden, was veelzeggend.

Maar Ajax verloor gisteren meer dan het won. In de 24ste minuut werd de Roemeense verdediger Chivu met een rode kaart van het veld gestuurd nadat hij Turjeman in het strafschopgebied onderuit had getrokken. Rosso schoot uit de toegekende strafschop tegen de paal. Het was de enige keer van de avond dat het publiek kon juichen. Het spel van Ajax, dat meer dan uur met tien man verder moest, werd vervolgens nog slaapverwekkender.

Volgens Ajax' coach Jan Wouters kon Ajax na de rode kaart van Chivu "geen druk meer zetten". "We speelden nu met een verdediging met een gemiddelde leeftijd van negentien jaar. Hapoel kwam naar Amsterdam om de nederlaag zo klein mogelijk te houden. We hebben geluk gehad dat Hapoel niet een extra spits inzette, want dan hadden wij het nog heel moeilijk gehad", wist Wouters.

Terwijl het publiek in de Arena minutenlang 'Wij willen voetbal zien' scandeerde, begon Ajax na rust weer volkomen inspiratieloos aan de wedstrijd. De Amsterdammers kregen in de tweede helft welgeteld één kans. Wamberto schoot een paar minuten voor tijd tegen doelman Awat aan. De Ajax-supporters waren toen al op de hand van Hapoel. Het rondtikken van Hapoel Haifa werd begeleid met 'olé, olé'. Het in de Arena gebruikelijke gezang 'joden, joden' was dit keer bedoeld voor de echte joden uit Israel.

In de zestigste minuut had Ajax geluk dat het niet met negen man verder moest spelen. De doorgebroken Hapoel-verdediger Talker werd door Grim neergelegd. Maar de Deense arbiter trok dit keer geen rode kaart. Rosso benutte nu wèl de strafschop. Hapoel kreeg waarop het had gehoopt, maar waar het nooit rekening mee had gehouden. De Israeliërs schrokken zo van de 1-0 voorsprong dat ze zich aanpasten aan het lage tempo van Ajax.

Het laatste half uur begeleidde de aanhang het kinderlijke niveau van de UEFA-Cupwedstrijd met een passend 'slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap'. Op de noordtribune hadden honderden supporters allang geen oog meer voor de wedstrijd. Het vak vermaakte zich massaal met een opwindbare plastic vogel die onder luid gejuich rondjes fladderde in het stadion. Na negentig minuten verliet in dat deel van de Arena het publiek zingend het stadion: "Vogel bedankt, vogel bedankt."

Ondanks de uitschakeling was trainer Eli Gutman van Hapoel na afloop zeer tevreden. "We kwamen om te winnen en dat is gelukt. Dat we 4-0 zouden kunnen maken, hielden we voor onmogelijk. Achteraf is het gemakkelijk praten, want we hebben een strafschop gemist en daarnaast nog een aantal kansen. Onze tactiek was de juiste. In Haifa gaven we Ajax te veel ruimte. Nu niet meer en dat pakte goed uit. We hebben geleerd van Ajax en wij hopen dat Ajax de UEFA-Cup gaat winnen."

Man of the match Aron Winter - het had net zo goed de doelpaal kunnen zijn, want die stopte tenminste nog een penalty - had nauwelijks woorden voor de beschamende vertoning. Hij vatte in twee zinnen perfect de hele avond samen: "Dit was heel erg slecht. Dit was een wedstrijd om heel snel te vergeten."
Reply
#19
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:Dit was van Ajax echt de allerslechtste wedstrijd die ik ooit live heb gezien.

Mmm, was jij niet in '99 mee bij de thuispot tegen Hapoel Haïfa? Volgens mij zal het nooit meer zo kut worden als toen (hoe kut het gisteren ook was)...

Was ik inderdaad niet bij maar toen ging het ook nergens meer om
Reply
#20
Mukkus Wrote:Fabian was ook teleurgesteld :wink:
[Image: 33w4p38.gif]
Wat een topper. Vent gaat heulemaal door het lint. Zegt iemand naast de camera: "Waar maak je je nou druk om, het is maar een spelletje...." Undecided

http://www.dumpert.nl/mediabase/383741/d...nkoek.html
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#21
Tis voor alle Ajax-fans te hopen dat t gat zo blijft, wordt er dit jaar eindelijk weer eens een kampioensfeestje gevierd in de Amsterdam Arena. :oops:
Reply
#22
stekel zag er idd slecht uit bij die vrije trap. maar vermeer heeft nog ergere blunders gemaakt en die stekel greep gister ook een paar keer goed in.

wielaert had een pingel tegen moeten krijgen trouwens...

knap van heerenveen dat ze na de winterstop zo realistisch zijn gaan voetballen en dat ook goed volhouden.

mukkus noemt dat niet goed, ik wel. :razz:
Reply
#23
Wat noem ik niet goed?

Ze doen er ook alles aan in Amsterdam, om die 3 punten te krijgen.....
[Image: 25.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Ajax speelt zelfs in de Arena uit, dat is pas competitievervalsing. Het is een complot!
Reply
#25
Nee dat lijkt alleen maar zo met dat bioscooppubliek :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Mukkus Wrote:Wat noem ik niet goed?

Ze doen er ook alles aan in Amsterdam, om die 3 punten te krijgen.....
[Image: 25.jpg]

heerenveen speelde ook in de kuip zo. vond ik slim, toen sms te ik al dat jullie goed gespeeld hadden. toen kwam jij met de opmerking dat het niet goed was.
Reply
#27
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat noem ik niet goed?

Ze doen er ook alles aan in Amsterdam, om die 3 punten te krijgen.....
[Image: 25.jpg]

heerenveen speelde ook in de kuip zo. vond ik slim, toen sms te ik al dat jullie goed gespeeld hadden. toen kwam jij met de opmerking dat het niet goed was.

Heerenveen speelt niet meer met 3 lopende/aanvallende middenvelders (Grindheim, Pranjic en Vayrynen), maar nu met Svec op het middenveld als 'slot op deur'. Het heeft nooit aan de verdediging of aan de keeper gelegen, probleem lag op het middenveld. Organisatorisch gezien spelen we nu een stuk beter....Qua resultaten wordt het een ook stuk beter, qua voetbal zeker niet. Dat bedoelde ik toen. Maar goed, eerst punten, dan vertrouwen en dan later maar eens mooi gaan voetballen. Liever winnen met slecht voetbal, dan verliezen met sprankelen combinatievoetbal in de huidige situatie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus hoe is t met Elm? Morgen alweer in de spits te bewonderen in Arnhem of op de bank als het huidige middenveld zo goed staat? :-k
Reply
#29
Hoef Wrote:Ajax speelt zelfs in de Arena uit, dat is pas competitievervalsing. Het is een complot!

Met 5-2 verliezen in Heerenveen en dan de supporters toch laten denken dat Ajax eerder dit seizoen met 0-1 in Heerenveen won.....zieltjes winnen noem ik dat. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Peter Wrote:Mukkus hoe is t met Elm? Morgen alweer in de spits te bewonderen in Arnhem of op de bank als het huidige middenveld zo goed staat? :-k

Vayrynen raakte geblesseerd, dat leek redelijk ernstig, maar verder niks meer van gehoord. Elm schijnt morgen speelklaar te kunnen zijn....
Vayrynen niet, Elm wel. Even kort door de bocht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: