The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 21
#1
Lekker weer een dubbele ronde.

2 x PSV
2 x Ajax
2 X AZ
2 x Utrecht
3 x van alles wat


en jullie ????
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#2
2xPSV, 2xAjax, 2xAZ, 2xUtrecht, 1of2xHeerenveen, 1xWillemII en/of1xFeyenoord
Geen geld voor Twente.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#3
Twe heeft een makkelijker programma dan Ajax :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#4
Wat Willem II betreft zal iedereen zn lesje toch wel geleerd hebben afgelopen weekend? :razz:
Reply
#5
Hier zijn mijn mannen...
Géén Groningen, géén Feyenoord, géén NEC.
Kleine Jan veel succes.

Romero

Bréchet
Rajkovic
Schut

Svec
Brama
Gabri
Silberbauer

Cvitanich
Toivonen©
Dembélé
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#6
Denk niet dat iemand NEC heeft hoor. :p
Reply
#7
Peter Wrote:Denk niet dat iemand NEC heeft hoor. :p


gittermaster Wrote:...ik vind schone ook echt een koopje....

En Harry ? Ook Schone...
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#8
Harry heb zn team nog nie gemaakt. :p Kheb nou trouwens toch een stille willie in mn team. :-k Overigens oa Suarez, Tim Cornelisse en Demouge op scherp. Dat u t weet.
Reply
#9
Het is geen dubbele ronde maar een extra ronde :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#10
????

Let op!! De database sluit dinsdag 3 februari om 19.00!! Dit in verband met een dubbele speelronde. Tussen dinsdag 03-02 en donderdag 05-02 staat een volledige speelronde in de eredivisie op het programma. Deze speelronde valt voor Competitie Manager samen met de wedstrijden in de speelronde van 7 en 8 februari. Het team dat je hebt geselecteerd tussen maandag 2 en dinsdag 3 februari scoort punten voor beide speelronden. Maandag 9 februari is de database weer geopend. Ga naar het speelschema voor een overzicht van de wedstrijden.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Quote:Let op!! Extra speelronde tussen dinsdag 03-02 en donderdag 05-02. De database sluit dinsdag 03-02 om 19.00. Voor meer informatie ga naar game info!

Deze zin gaf even wat verwarring, maar bij game info staat inderdaad wat jij zegt. Ik heb niks gezegd... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#12
Tripplexxx Wrote:
Quote:Let op!! Extra speelronde tussen dinsdag 03-02 en donderdag 05-02. De database sluit dinsdag 03-02 om 19.00. Voor meer informatie ga naar game info!

Deze zin gaf even wat verwarring, maar bij game info staat inderdaad wat jij zegt. Ik heb niks gezegd... :wink:

ik dacht idd ook eerst dat ze hem uit elkaar getrokken hadden.
Reply
#13
Even voor mijn overzicht.

Vitesse sc Heerenveen
Willem II FC Volendam
Ajax Heracles Almelo
FC Twente NAC Breda
AZ Roda JC
FC Groningen NEC
FC Utrecht De Graafschap
Feyenoord Sparta Rotterdam
PSV ADO Den Haag

Roda JC Sparta Rotterdam
sc Heerenveen NAC Breda
AZ Willem II
Heracles Almelo NEC
FC Utrecht ADO Den Haag
Vitesse Ajax
FC Volendam PSV
Feyenoord FC Groningen
De Graafschap FC Twente
Reply
#14
Peter Wrote:Even voor mijn overzicht.

Vitesse sc Heerenveen
Willem II FC Volendam
Ajax Heracles Almelo
FC Twente NAC Breda
AZ Roda JC
FC Groningen NEC
FC Utrecht De Graafschap
Feyenoord Sparta Rotterdam
PSV ADO Den Haag

Roda JC Sparta Rotterdam
sc Heerenveen NAC Breda
AZ Willem II
Heracles Almelo NEC
FC Utrecht ADO Den Haag
Vitesse Ajax
FC Volendam PSV
Feyenoord FC Groningen
De Graafschap FC Twente

kun je geen pb aan jezelf sturen dan?
Reply
#15
had ook gekund. :p
Reply
#16
We houden trouwens weer massaal van mosterd.. meer dan 1000 Afellay'tjes deze week. Maar wanneer heeft die gast voor t laatst 3 of 4 duels op rij gescoord? :-k
Reply
#17
Peter Wrote:We houden trouwens weer massaal van mosterd.. meer dan 1000 Afellay'tjes deze week. Maar wanneer heeft die gast voor t laatst 3 of 4 duels op rij gescoord? :-k

ik had hem gelukkig op het laatse moment uit mijn team gehaald vorige week..... maar onder lodeweges en naast toivonen lijkt hij toch op te gaan bloeien. lodeweges had dat vooraf aangegeven dat hij hem meer naar voren wilde laten spelen.

ik draai trouwens enorm kut de laatse weken. als ik zo doorga moet ik dat fototoestel terugsturen vrees ik...
Reply
#18
Naast Toivonen? PSV speelt nu 4-3-3 waarin Ibi een van de middenvelders is. Tis wel zo dat Mendez en Simons volledig in dienst van Ibi spelen en alles moeten dichtlopen. Maar goed.. Ibi heeft me de afgelopen weken genoeg opgeleverd dus ik laat m eens thuis. Hopelijk maak ik daar t verschil mee. Hijs bv. al verdacht lang fit. :razz:

En als je er toch geen tasje bij krijgt kun je die camera sowieso net zo goed terugsturen. :-"
Reply
#19
Ibi [gay]
Reply
#20
Peter Wrote:tasje :-"

[gay]

ik heb het niet verzonnen, lodeweges zei het voor de wedstrijd. appelvlaai speelt dieper. dat je het zelfs beter dan lodeweges weet hoe ze spelen, vind ik toch knap. :razz:
Reply
#21
Dat zei ie voor de pot al en kheb t toch 90 minuten gezien? :p Of je moet vinden dat Sulejmani ook in de spits speelt op t moment. 8-[
Reply
#22
Peter Wrote:Dat zei ie voor de pot al en kheb t toch 90 minuten gezien? :p Of je moet vinden dat Sulejmani ook in de spits speelt op t moment. 8-[

als hij zegt dat hij dieper speelt, wil dat nog niet zeggen dat hij in de spits speelt. jumping to conclusions heet dat mannetje. met je tasje.
Reply
#23
Peter Wrote:We houden trouwens weer massaal van mosterd.. meer dan 1000 Afellay'tjes deze week. Maar wanneer heeft die gast voor t laatst 3 of 4 duels op rij gescoord? :-k
jij neemt m dus niet?
The great old Ludwig von...
Reply
#24
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:We houden trouwens weer massaal van mosterd.. meer dan 1000 Afellay'tjes deze week. Maar wanneer heeft die gast voor t laatst 3 of 4 duels op rij gescoord? :-k
jij neemt m dus niet?

Nope. Acht de kans zeker aanwezig dat PSV 2x de 0 houdt (en wint). Das 16 punten voor een verdediger. Moet Ibi 2x scoren of 3 assists geven om dat puntenaantal ook te halen. Verder verwacht ik gewoon meer van Toivonen dan van Afellay. Krijgt veel ballen van de vleugels, heeft een hele goeie vrije trap en is kopsterk.

Zag wel dat alle openstaande topteams Afellay hebben en vaak als ©, dus maak iig een verschil door hem niet te kiezen. Ben benieuwd of dat een positief of negatief verschil wordt.
Reply


Forum Jump: