The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fusie
#1
Roda en Fortuna gaan fuseren
Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub. Dat meldt De Limburger. De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van de clubs heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.

Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is dinsdagmorgen om 10:00 uur door directeur Hans Erkens van de Sittardse club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen.

Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken. De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden van de Limburgse krant maandagavond akkoord gegaan met het voorstel.

Het onderzoek van de stuurgroep leidde eerder al tot hevige protesten van een deel van de supporters van beide teams. Zij wilden dat de clubs zelfstandig blijven, ook al is de financiële toekomst onzeker. Roda JC staat in de Eredivisie op de zestiende plaats, terwijl Fortuna Sittard een niveau lager de vijftiende plaats bezet.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#2
Uiteindelijk beter voor beide partijen. Fortuna houdt zo niet op te bestaan en Roda JC krijgt er wat leuke reservespelers bij.
Reply
#3
ik denk ook dat het voor die limbo'ers alleen maar beter is als ze gaan samenwerken
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#4
Winstonicus Wrote:ik denk ook dat het voor die limbo'ers alleen maar beter is als ze gaan samenwerken

Zo is dat bij jou club toch ook gegaan? Als je het alleen niet redt moet je een goede partner zoeken en fuseren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Roduna?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Nooit meer tegen angstgegner Roda JC dus. =D> :razz:
Reply
#7
Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:ik denk ook dat het voor die limbo'ers alleen maar beter is als ze gaan samenwerken

Zo is dat bij jou club toch ook gegaan? Als je het alleen niet redt moet je een goede partner zoeken en fuseren.

PSV staat bij mij op 1 en vlak daar achter Twente
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#8
Winstonicus Wrote:
Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:ik denk ook dat het voor die limbo'ers alleen maar beter is als ze gaan samenwerken

Zo is dat bij jou club toch ook gegaan? Als je het alleen niet redt moet je een goede partner zoeken en fuseren.

PSV staat bij mij op 1 en vlak daar achter Twente

Het kan bijna niet erger........... :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
Bakke Wrote:Uiteindelijk beter voor beide partijen. Fortuna houdt zo niet op te bestaan en Roda JC krijgt er wat leuke reservespelers bij.

Fortuna houd niet op met bestaan? Dit is dé grootste misvatting bij een fusie.
Begreep dat er al een depot voor seizoenskaarthouders is neer gezet, dat die maar snel gevuld mag worden.

Bumme Wrote:Zo is dat bij jou club toch ook gegaan? Als je het alleen niet redt moet je een goede partner zoeken en fuseren.

Niks moet :wink: Dan liever het niet redden en falliet gaan..

Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:
Bumme Wrote:
Winstonicus Wrote:ik denk ook dat het voor die limbo'ers alleen maar beter is als ze gaan samenwerken

Zo is dat bij jou club toch ook gegaan? Als je het alleen niet redt moet je een goede partner zoeken en fuseren.

PSV staat bij mij op 1 en vlak daar achter Twente

Het kan bijna niet erger........... :wink:

Jawel hoor, fct op 1 :razz:
Reply
#10
Condoleanceregisters voor Roda JC en Fortuna
Fans van Roda JC en Fortuna Sittard hebben een condoleanceregister geopend voor hun club. Dinsdag werd bekend dat volgens de Stuurgroep Topvoetbal Limburg het samengaan van de twee formaties noodzakelijk is om te kunnen overleven.


De besturen van Roda JC en Fortuna Sittard omarmden de aanstaande fusie. Bij de aanhang leidde dit tot heftige reacties.

Op de website condoleanceregister.com hebben al honderden mensen een reactie geplaatst op het bericht dat de twee clubs zijn 'overleden'."Mijn eerste liefde, dood, verkwanseld door een directeur die geen enkele poging gedaan heeft om ons zelfstandig te laten leven. Maar één missie: zakken vullen en een mooie functie krijgen binnen nieuw Roda. Bedankt", schrijft een boze fan van Fortuna.

Ook een aanhanger van Roda JC uit zijn woede: "Roda JC, bedankt voor 35 jaar mooie herinneringen, helaas moet ik afscheid van je nemen, ik word er toe gedwongen door een bestuur dat je van achter heeft vermoord, heb er geen woorden voor, hoe durven ze nog naar ons Roda-logo te kijken als ze de oprijlaan naar het geweldig Roda Parkstad Stadion oprijden. Ik zal voor altijd met trots aan je blijven denken."
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#11
De fansite van Roda JC ziet er ook iets anders uit dan normaal:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rodajcfans.nl/">http://www.rodajcfans.nl/</a><!-- m -->
Reply
#12
wat een huilebalken :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Tis toch ook niks, wat schiet je nou met zo'n fusie op? Fortuna houdt eigenlijk gewoon op te bestaan, en Roda gaat onder een andere naam verder, maar waarom zouden ze dan ineens kunnen concurreren met de subtop en zouden ze nu ineens meer toeschouwers gaan trekken? Ik vrees voor ze eerder minder in de eerstkomende jaren. Zou wel een grap zijn als Roda ook degradeert trouwens, beginnen ze mooi in de Jupiler League.
Reply
#14
Treesong Wrote:wat een huilebalken :|

Er zijn mensen op de wereld met een clubhart, beste Treesong Wink

kratovsk Wrote:Tis toch ook niks, wat schiet je nou met zo'n fusie op? Fortuna houdt eigenlijk gewoon op te bestaan, en Roda gaat onder een andere naam verder, maar waarom zouden ze dan ineens kunnen concurreren met de subtop en zouden ze nu ineens meer toeschouwers gaan trekken? Ik vrees voor ze eerder minder in de eerstkomende jaren. Zou wel een grap zijn als Roda ook degradeert trouwens, beginnen ze mooi in de Jupiler League.

Laat Roda lekker degraderen, dat zou het allermooiste zijn. Normaal gesproken trekken ze in de eerste jaren sowieso minder publiek, de echte Roda en Fortuna supporters zullen walgen van de fusieclub. Zit je straks in een stadion met alleen maar mensen die komen als er goed voetbal gespeeld wordt, niks geen mensen met een echt clubhart. Mischien wordt het nog lachwekkender dan het AZ-publiek. Ik hoorde dat men riep dat de nieuwe club een begroting van 15 miljoen moest gaan krijgen. Haha, mogen ze wel een verdomd goed beleid hebben om in de sub-top te eindigen. Ik heb grote medelijden met de Fortuna en Roda aanhang.
Reply


Forum Jump: