The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Heracles Almelo
#1
0-1 Ricky van den Bergh....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
=D> netjes heraclieden
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#3
Heb stekelenburg maar toch erg leuk dit. Wink
Reply
#4
yo mukkus je hebt 2 topics aan gemaakt, wis ff 1 van de 2
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#5
Winstonicus Wrote:yo mukkus je hebt 2 topics aan gemaakt, wis ff 1 van de 2

Thanks.

0-2, Schoolmeester.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
hij maakt het meteen waar in de spits =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#7
nu al wissels bij ajax, urbi eruit De Jong er in
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#8
Hup Fledderus :Big Grin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#9
Deze wedstrijd verdiend anders best 2 topics tot dusverre Wink zou dat gastje er weer zijn? En dran? Maar goed nog tijd zat om t recht te zetten voor ajax.
Reply
#10
Ik denk dat D'ran dit niet overleefd....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Nu alleen nog rood voor Sneuarez [-o<
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#12
1-2 Soemeljani
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
kut 1-2
maar wat een schitterende aankoop die wielaert, 4 wedstrijden tot nu toe 2 maal verlies 1 x gelijk en 3 x rood in het team Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#14
tering penalty
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#15
zieligares scoort
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#16
Wordt er toch nog even een 100% zuiver doelpunt afgekeurd in de laatste minuut, hoerenzooi!
En het dan altijd maar hebben over lucky-Ajax [-(
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
maakt niet ze hadden het niet verdiend een overwinning
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#18
Winstonicus Wrote:maakt niet ze hadden het niet verdiend een overwinning

Heb je volledig gelijk in, na zo'n wanvertoning verdiend je geen overwinning... Maar als je gewoon de 3-2 maakt en die schele grens um afvlagt dan weet ik ut ook niet meer...
Reply
#19
Lucky Ajax
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
:lol:
Reply
#21
Na 010 uit sowieso weer een wedstrijd waarin Ajax genaaid wordt door de arbitrage.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#22
Schandalig dit....
Reply
#23
Erg zuur idd, was een zuivere goal!

Wat me opviel (heb alleen laatste 20 min van beide helften gezien):
Leren die jongens nou niks van zo'n rode kaart van Verthongen tegen Groningen?? Ze blijven maar blaten en gebaren tegen het arbitrale trio (en dan bedoel ik niet na de afgekeurde goal want dat is logisch). Met als beste voorbeeld eigelijk van der Wiel, die net als Verthongen vs Groningen, al geel heeft redelijk heftig gebarend en pratend naar een grensrechter loopt (vrijwel net als Verthongen) als Ajax (onterecht) geen corner krijgt.

Afgezien van het feit of daar nou wel of geen kaart voor gegeven dient te worden, ze WETEN intussen dat er kaarten voor worden getrokken en ze weten dat het ook gedaan wordt als iemand al geel heeft. Zo dom... en daarna weer klagen dat ze makkelijk rode kaarten krijgen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
BIERTEAM.NET Wrote:
Winstonicus Wrote:maakt niet ze hadden het niet verdiend een overwinning

Heb je volledig gelijk in, na zo'n wanvertoning verdiend je geen overwinning... Maar als je gewoon de 3-2 maakt en die schele grens um afvlagt dan weet ik ut ook niet meer...

Als er gewoon voor zorgt dat je bij de rust niet 0-2 achter staat weet ik het wel: dan boeit het niemand van Ajax dat die goal afgekeurd wordt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Haha, ik ben er ook een keer niet bij hoor Undecided
Gisteren de wedstrijd op tv gekeken, onwerkelijk die tussenstand van 0-2. Dat de wedstrijd kantelt in 3 minuten tijd is zuur, maar ben al lang blij dat we een punt vast wisten te houden. Natuurlijk wel een zuivere goal in de 94e minuut, ik weet hoe het voelt. Paar weken geleden in Den Haag waren wij de klos, nu zit het mee. En zoals vd Bergh aangaf: als Heracles een punt pakt in Amsterdam is dat altijd terecht.

Enorme opsteker dit. Het kan dus wel in uitwedstrijden...
Leuk detail: toen Heracles in 2005-2006 een mindere periode kende (thuis verloren van RKC, uit bij Sparta onderuit en vervolgens een 0-4 nederlaag tegen fct) speelden de Zwart-Witten ook opeens gelijk in Amsterdam (0-0)!
Reply
#26
Pfff, na 10 minuten MOET je gewoon op 2-0 staan door Suarez. 2x ALLEEN voor de keeper zou toch een goal moeten zijn......

Die 0-2 was dan ook echt onverdiend, hoe dramatisch klote Ajax ook speelde. Dat je terugkomt tot 2-2 is wat geluk, omdat ze wel wilden, maar niets meer lukte. Erna was het vol knallen met wat kansjes en kansen. En dat je dan als grens een goal afkeurt omdat het 'randje' is oké, maar hij stond er een METER achter....

Maar goed, feit blijft natuurlijk dat het totaal belachelijk is om tegen zo'n provincieclubje met 0-2 te gaan rusten. Echt een rustpunt en een leider van de verdediging die Wielaert...

@Harry, zag je wie er naartoe rende om ze weg te halen bij de grens... Juist ja, Vertonghen... :Big Grin
Reply
#27
hoe blind ben je als grensrechter.....

ik vermoed dat hij uit utrecht komt. Undecided omdat het zo zelden gebeurt is het wel terecht uiteraard dat ajakkes een keertje benadeeld wordt. maar het is nog lang niet in evenwicht, dat zal (als het al gebeurt) nog jaren duren.
Reply
#28
Ik heb het alleen op het journaal gezien vanmorgen, maar zag die Stekelenburg er nou weer zo beroerd uit??

Afgekeurde goal is natuurlijk te triest voor woorden, maar zal wel compensatie zijn van bepaalde dingen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Klote van die goal (was gisteren een keer niet gegaan en heb gisteren ook de samenvatting niet gezien, dus hoorde het n.b. van Waf! :o ), dit is verder niet zo'n geval dat te maken heeft met de discussie over elektronische hulpmiddelen. Daar gaat het over twijfelgevallen: dit was een dikke meter! Maar we hebben dat (zoals Waf terecht opmerkt) ook wel eens in ons voordeel meegemaakt, nog bedankt Kloeg! :razz: En verder: waarom staat Ajax (zoals velen al hebben opgemerkt) in de 94e minuut niet gewoon met 3 of 4-0 voor tegen Heracles?

@Ekslem: ook imo zag Stekel er toen ik vanochtend keek weer kut uit. Probleem van Stekel blijft steeds maar weer (heb dat al vaker gezegd), dat hij nooit "moeilijke" ballen pakt... Zeker de eerste treffer had hij best mogen houden, deze iets betere versie van izaakzoon! :roll:
Reply
#30
Staat die afgekeurde goal ergens online? Ik wil de dag graag goed beginnen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: