The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord ( De Klassieker)
#1
Twee teams in tobvorm! Toch denk ik dat Feyenoord voor ons precies is wat we nodig hebben om uit deze zeer slechte reeks te komen. 3-1 derhalve!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Is er vooraf nog een forum-bijeenkomst in de Kleine ArenA?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#3
jullie mogen bij mij pannenkoeken komen eten!
Reply
#4
Ik ben zeker in de kleine ArenA. Gaat Waf nou ook eens mee?
The great old Ludwig von...
Reply
#5
gittermaster Wrote:Ik ben zeker in de kleine ArenA. Gaat Waf nou ook eens mee?

neen. ik heb daar niets te zoeken.

bovendien ben ik ergens in het buitenland. waar weet ik nog niet.
Reply
#6
de Arena ligt in Zuidoost, ook een soort buitenland..
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:de Arena ligt in Zuidoost, ook een soort buitenland..

pcies, een lelijk stadion van een lelijke club op een lelijke plek.

ik ga ergens heen waar het hoop ik wel leuk is, ik laat me verrassen. maar we sms-en wel ff zondag, misschien wil ik wel op de hoogte gehouden worden. misschien ook niet.
Reply
#8
:lol: is goed Waf, elk doelpunt....

Ajax-fans steunen Van Basten onvoorwaardelijk
Na een lang onderhoud tussen vijf afgevaardigden van supportersgroepen, algemeen directeur Rik van den Boog en trainer Marco van Basten staan de neuzen bij Ajax weer dezelfde kant op.


Van Basten hoeft niet te vrezen voor de druk van de supporters. "De fans staan onvoorwaardelijk achter Van Basten", zegt voorzitter van de Supporters Vereniging Ajax Daniël Dekker. "Het gesprek was vrij pittig, er kwam veel emotie bij kijken, maar daarom zaten we ook bij elkaar."

"Er is geen supporter die aan zijn kwaliteiten twijfelt", vervolgt Dekker in De Telegraaf. "Ook niet als we zondag van Feyenoord verliezen. We zijn boos over de resultaten en de inzet van de spelers. We hebben Marco gevraagd niet zelf de handdoek te gooien en de directie verzocht Marco te steunen. Hij wil hier minimaal vier jaar werken en dan moeten we niet na een half jaar al stoppen, omdat het even tegenzit. De club moet niet in oude fouten vervallen. Al die ontslagen hebben ons de afgelopen jaren niets verder geholpen."

De onvrede binnen de supporterskringen van Ajax nam dankzij de prestaties van de afgelopen weken toe. De Amsterdammers wisten slechts één punt uit vier duels te halen en zagen de aspiraties op de titel daarmee als sneeuw voor de zon verdwijnen.
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Gabri weet zeker dat Ajax van Feyenoord gaat winnen Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 10-feb-2009 11:13

Ajax-middenvelder Gabri (foto, links) weet het zeker, Ajax gaat zondag de thuiswedstrijd tegen Feyenoord winnen. ‘We moeten winnen en we gaan ook winnen,’ meldt Gabri dinsdag op de website van Ajax. ‘We willen de supporters natuurlijk iets moois laten zien.’

De Spanjaard weet dat de voetbalklassieker van Nederland speciale gevoelens oproept. ‘Het maakt niet uit of je bovenaan of onderaan staat. Dat speelt geen rol. Bij een klassieker komen zoveel emoties en andere dingen los dan alleen de stand op de ranglijst.’

Gabri is wel gewend om klassiekers te spelen. De middenvelder speelde vaak genoeg met Barcelona tegen Real Madrid. Dat de Portugees Luis Figo van de Barcelona-fans een varkenskop naar zijn hoofd kreeg toegeworpen, staat de Ajacied het meeste bij. Omdat Figo kort daarvoor Barcelona had verlaten om te gaan spelen bij Real Madrid, werd hij verafschuwd in Camp Nou. ‘Ik kan me ook niet herinneren dat er ooit een Catalaan van Barcelona naar Real Madrid is gegaan. Dat doe je als Catalaan niet zo snel. Je weet het nooit in het voetbal, maar ik denk niet dat ik het zou doen. Ik heb er sowieso nooit over nagedacht. (TS)
The great old Ludwig von...
Reply
#10
zo nu weer ff genoeg slap geleuter....
dit is de laatste
'Ajax-supporters zaterdag weer aanwezig op de training' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 10-feb-2009 11:31

Ajax-supporters hebben te kennen gegeven aanstaande zaterdag weer aanwezig te zijn op de training van de club uit Amsterdam. Deze keer komen de supporters echter met een positievere insteek. Na de gesprekken van vorige week vrijdag en afgelopen maandag willen de supporters zich weer van hun beste kan laten zien.

Zondag wacht voor Ajax de belangrijke ontmoeting met Feyenoord. Na het grote puntenverlies van de laatste vier wedstrijden is het voor Ajax een must om deze wedstrijd te winnen.

De supporters verzamelen zich daarom op zaterdag bij het trainingsveld om de spelers en de trainer een hart onder de riem te steken. Op deze manier willen zij laten zien dat zij nog altijd achter de club staan, ook in tijden waarin het resultaat achterblijft. (MH)
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Die gasten die vorige week op het trainingsveld stonden zijn GEEN supporters! Dat zijn gasten die niets beters te doen hebben dan rotzooi maken. Op het veld hadden ze stoer hun mutsen opgezet maar daarvoor zijn ze mooi in beeld gebracht. Zoals verwacht had meer dan de helft een stadionverbod.

Gisteren op AT5 bij Godenzonen waren Urby Emanuelson en Peter R de Vries te gast. Peter was heel duidelijk in zijn mening en zal zich bij deze groep totaal niet geliefd gemaakt hebben, bij Urby was de angst in zijn ogen te lezen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Nou als Gabri het zeker weet zal het wel zo zijn. 2x Ajax in mn team dan maar. Hakkuh

En dat Van Basten onvoorwaardelijk gesteund wordt is het beste PSV-nieuws van dit seizoen.
Reply
#13
Je valt in herhaling, Peter :-$
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Gitter ook. :p
Reply
#15
jij, jij, jij, jij Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Vanaf 10.45 zal ik in de Kleine Arena zijn.
Reply
#17
Hoef Wrote:Vanaf 10.45 zal ik in de Kleine Arena zijn.

Mooi, dan ben ik er ook rond die tijd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Hoef Wrote:Vanaf 10.45 zal ik in de Kleine Arena zijn.

Fuck t begint zeker weer om 12:30....
10:45 ga ik echt niet redden, dan moet ik om 09:30 mijn nest uit komen op zondag. Rond 11:15 a 11:30 zal ik er zijn voor mijn bakkie koffie of spatje rood Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Ajax op de Belgische toer

Opstelling
Doel: Verkrampen
Verdediging: Vermaelen, Vertonghen, Vergissen, Vergeten
Middenveld: Verzaken, Verstoppen, Vertikken
Aanval: Verknallen, Verprutsen, Vergallen

Wissels
Vertrekken, Verkopen, Verhelpen, Verkneukelen, Verstoren

Staf
Fysiotherapeut: Vertroetelen
Assistent-trainer: Vervangen
Teamarts: Verbinden
Looptrainer: Vergalopperen
Hoofdtrainer: Vergooien
Perschef: Verstommen

Directie
Financieel directeur: Verpatsen
Commercieel directeur: Vermarkten
Algemeen directeur: Verhandelen

Bestuur
Voorzitter: Verzakelijken
Commerciële zaken: Vernieuwen
Financiële zaken: Verloederen

Publiek
Vervelen, Verstommen, Veranderen?
Reply
#20
Peter Wrote:Ajax op de Belgische toer

Opstelling
Doel: Verkrampen
Verdediging: Vermaelen, Vertonghen, Vergissen, Vergeten
Middenveld: Verzaken, Verstoppen, Vertikken
Aanval: Verknallen, Verprutsen, Vergallen

Wissels
Vertrekken, Verkopen, Verhelpen, Verkneukelen, Verstoren

Staf
Fysiotherapeut: Vertroetelen
Assistent-trainer: Vervangen
Teamarts: Verbinden
Looptrainer: Vergalopperen
Hoofdtrainer: Vergooien
Perschef: Verstommen

Directie
Financieel directeur: Verpatsen
Commercieel directeur: Vermarkten
Algemeen directeur: Verhandelen

Bestuur
Voorzitter: Verzakelijken
Commerciële zaken: Vernieuwen
Financiële zaken: Verloederen

Publiek
Vervelen, Verstommen, Veranderen?

Kan dit niet in het 'Kleuter, al dan niet met maten' topic? Wat een hemeltergend laag niveau heb je toch ook...
En bovendien, scheer je weg uit het Klassiekertopic, heb je niets te maken.
Reply
#21
ja Peter, reageer eens met inhoud \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
en zo wordt dit prachtige topic ook weer vernaggeld...... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Even off topic, als mensen op zondag een keertje een kaartje over hebben om naar de Arena te gaan, wil ik ook wel weer een keer daar naartoe.
De klassieker zit ik al vol geboekt Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
Bocaloca Wrote:Even off topic, als mensen op zondag een keertje een kaartje over hebben om naar de Arena te gaan, wil ik ook wel weer een keer daar naartoe.
De klassieker zit ik al vol geboekt Tongue
:lol: :lol: als jij mij dan meeneemt naar dordrecht-rbc hebben we een deal... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Ben je RBC fan dan Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Misschien is het handig als je de bron erbij vermeldt, Peter.
Voor de overige lezers van dit topic : Dit is nl. een ingezonden brief in VI van een Amsterdammer Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
Eens kijken hoe laat we zondag in A'dam zijn.

8.30 gaat we wekker, 9.15 rijden we weg dus ik zal wel rond 10.30 bij de Arena zijn ongeveer. Lekker brak. :x
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
de nieuwe Wrote:Misschien is het handig als je de bron erbij vermeldt, Peter.
Voor de overige lezers van dit topic : Dit is nl. een ingezonden brief in VI van een Amsterdammer Undecided

Ging der vanuit dat iedereen wel slim genoeg zou zijn om te snappen dat ik dit niet helemaal zelf heb zitten typen, maar bleek tegen te vallen.
Reply
#29
Zondag Vermeer op doel? Wederom blunder Stekelenburg. Dead
Reply
#30
Peter Wrote:Ging der vanuit dat iedereen wel slim genoeg zou zijn om te snappen dat ik dit niet helemaal zelf heb zitten typen, maar bleek tegen te vallen.

Undecided Alsof bijvoorbeeld ik dacht dat jij dat zelf had verzonnen. Het gaat er natuurlijk om dat jij het blijkbaar een interessant of grappig stukje vond [baby]
Reply


Forum Jump: