The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cheaters
#1
Ik kreeg dit mailtje van Pokerstars.....
Ik kreeg bijna 200 dollar teruggestort op mijn account. Vind dit wel erg goed van die gasten....

Hello, PokerStars has become aware of two players who were working together in our Sit & Go tournaments to the detriment of other players. You were involved in at least one tournament with these players and as a result you may have been adversely affected. The players' accounts were closed and their funds frozen pending a thorough investigation, which is now complete. Fortunately the problem was identified quickly and they had only played in a few tournaments before the accounts were closed. In a case such as this it is our policy to confiscate the colluders' winnings or balances and to distribute them to the players affected by their actions in as fair a way as possible. To confirm your credit, log onto your PokerStars account, go to the 'Cashier' screen and click the 'History' button. Your share will be shown "ADMIN CREDIT", followed by the amount of the credit. I regret that we will be unable to answer questions as to how your specific credit amount was calculated. Likewise, we are not at liberty to identify the specific games or players in question. Suffice to say that they have been barred from the site and you will not encounter them again. The integrity of the games at PokerStars is of paramount importance to us and we will not abide cheating or collusion in our games. We work hard to police our games and prevent such instances. In the rare cases where collusion has actually occurred, we make sure that any players affected are compensated appropriately. Thank you for your continued play here on PokerStars. Please do not hesitate to let us know any time we can be of help. Best Regards, RichardRPokerStars Game Security
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Netjes =D>

Snelle en goede support zorgt er mede voor dat dit toch de meeste geliefde site is bij mij (en vele anderen denk ik)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Ik heb dat ook wel eens gehad een jaar of twee terug... dus nu weet je dat je niet té vaak met de shotas aan één tafel moet gaan zitten... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
dat doe ik in principe nooit, maar als we een 180 mans spelen, dan komt t weleens voor.
Zoals gisteren Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#5
gittermaster Wrote:dat doe ik in principe nooit, maar als we een 180 mans spelen, dan komt t weleens voor.
Zoals gisteren Smile

En SD pokerkampioen.... Deshotas dumpt steeds chips aan je en gaat dan weer verder met het serieuze werk :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Smile nee hoor Eks, Deshotas wilt niets liever dan van mij winnen en ik van hem, anders moeten we koffie zetten en liever 10 dollar kwijt dan koffie zetten
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:Smile nee hoor Eks, Deshotas wilt niets liever dan van mij winnen en ik van hem, anders moeten we koffie zetten en liever 10 dollar kwijt dan koffie zetten

:lol: :lol: Pak je toch gewoon een biertje uit de koelkast. Smerige koffie ook :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Zeer netjes trouwens van Stars. Ze hadden dat geld ook in de zak kunnen steken. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Wat mij nou gebeurd is...
Ik had een account geopend bij Ultimate bet, om een bonusje in te koppen en voor rakeback te spelen.
Had wat gestort en was bezig, maar ging echt dramatisch. Had wel iets van een meijer rakeback, dus wilde weer inloggen om te gaan spelen, was mijn account geblokkeerd.
Ik dus mijn junkmail checken, had ik een mailtje gekregen dat mijn account gedelete is wegens frauduleuze zaken???
Ik dus terug mailen, dat ik heel benieuwd was wat er dan verkeerd is gegaan en of ze mij die handhistories kunnen doen toekomen... geen reactie..
Ik nog een keer mailen... Krijg ik precies hetzelfde antwoord (na 3 dagen).
Ik ze bellen; krijg ik iemand aan de telefoon die me over de telefoon precies hetzelfde verteld. Ik vraag hem dus wat er dan aan frauduleuze zaken heeft plaatsgevonden, maar daar kon hij niets over zeggen.
Wat een eikels. Mijn account blocken en geen uitleg geven.
nu begreep ik gisteren dat deshotas zijn account ook geblocked is en hij had ook net een account aangemaakt. Aangezien hij boven mij woont en wij van het zelfde internet gebruik maken, zal het ongetwijfeld daarmee te maken hebben gehad, maar we hebben daar helemaal niet eens aan een zelfde toernooi meegedaan.

Ik vind het echt schandalig dat ze zonder je in te lichten, zomnaar je account opheffen en gewoon geehn uitleg geven waarom dit het geval is. Das toch belachelijk, of ligt dat aan mij?
Verbinding over de telefoon as heel slecht, maar ik dacht te begrijpen dat mijn geld was teruggestort op mijn Visa, ga dit zeker controleren. Ik sta echt perplex gewoon. De manier van communiceren, niet reageren op je mail en gewoon zonder reden iets doen, zonder je uitleg te geven. Echt vergeleken met Pokerstars zijn dat echt prutsers aan de customerservice kant.
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Meerder accounts opzelfde IP adres??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Dat denk ik dus ook, aangezien hij zijn account heeft aangemaakt op zijn laptop bij mij thuis, maar ik vind dat ze daar iig naar kunnen informeren, kan me niet voorstellen dat met al die studenten tegenwoordig die pokeren vanuit studentenhuizen dit niet vaker gebeurd en omdat zomaar je account te blokkeren zonder er verdere uitleg aan te geven vind ik echt slecht
The great old Ludwig von...
Reply
#12
zowiezo al stom om te gaan pokeren op absolute poker of ultimate bet.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#13
hoezo??
The great old Ludwig von...
Reply
#14
al 2 jaar op rij met afstand uitgeroepen tot meest onbetrouwbare sites.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
oke, dat wist ik niet...
ook echt amteuristisch zooitje daar. Wat zijn naast ps leuke sites met mooie bonussen en eventueel rakeback?
echt dat pokerstars... ik win gewoon niets meer, maakt niet uit of ik favoriet ben of niet, dik of niet dik, verlies gewoon alles. Zowel gisteren als vandaag ongeveer 12 sit and go's gespeeld en 1 x 2e. Terwijl ik echt 8 vd 10 x all in ga met de beste hand, het is gewoon te droevig voor woorden.
Ga stoppen met die sit and go's en alleen nog mtt's spelen
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Full Tilt...

IK wil je wel refereren dan krijg en jij en ik een bonus.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
daar heb ik al eens gespeeld eks... Jammer Wink
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: