The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag ABN WTT
#31
Zie je mijn post. :lol:

Via de ATP site.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#32
O, dat was het programma. Aaaah fuck, geen Tsonga :cry:
Seppi-Murray en Monfils-Llodra is waarsch geen reet aan om naar te kijken...

Wel Ancic-Simon, dat wordt een mooie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
We zien dus Tsonga en Nadal niet. Missen we weinig aan :-({|= Wink
Reply
#34
Blijven jullie alleen overdag of houden jullie de avond open? Of was het uitverkocht?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Ik blijf sowieso alleen overdag. Ik baal wel echt van Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Gasten, veel plezier morgen en ik verwacht natuurlijk uitgebreid verslag.
Reply
#37
kuiper Wrote:Ancic - Simon (maakt me niet uit, tijd voor een pilsje dacht ik zo)
Monfils - Llodra (makkie Monfils, lekker relaxt kijken). Welllicht Mathieu nog zien choken \Big Grin/
Seppi - Murray (Vol voor Seppi!!!!!!!!! =D> )

Jongens ik ga slapen, morgen om 7.30 wel in de auto. #-o


[-X [-X
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Pilsje om 11 uur ook, ik heb het altijd achter je gezocht Kuip Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Zo het eerste telg van de FTM familie is weer thuis. Het was echt een topdag (op resulataten na dan). Eerst mijn held Simon zien verliezen van Ancic in een leuke partij waarin Simon ver onder zijn kunnen speelde. Daarna Monfils-Llodra, die viel wat tegen. Seppi-Murray was vervolgens een schitterende partij. Op Court 1 hebben ook een groot stuk van Ram/Knowle-Llodra/Clement gezien. Iedereen bedankt voor de leuke dag! Hey Haggie : ik heb last van mij linkeroor! Wil je voortaan niet meer zo hard schreeuwen :razz:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Yep het was idd een topdag, ik heb erg genoten :Big Grin
Met Rosmalen weer neem ik aan?? :8:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#41
De familie Kuiper is ook weer veilig thuis. Erg leuke dag, veel gelachen en het Forza Seppi klinkt ook nog in mijn oren. :lol:

Ik zal binnenkort ook nog even een foto plaatsen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#42
Het was zeker gezellig heren! Het FORZA SEPPI was natuurlijk schitterend :razz: Icon_twisted , hij genoot zichtbaar.... Er waren een aantal hoogtepunten en een opvallend puntje.

Llodra slaat een 1e service en krijgt een service van Monfils om de oren. Wat doet meneer? Hawk Eye op zijn eigen service om een tweede service te krijgen.. :lol: :lol: :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Na 2 uur in de trein met een potje kaarten en daarna een Mac-je ben ik ook weer in Baak aanbeland. Schitterende dag mannen, heb nog steeds de juichkreten voor Seppi in mijn gedachten :wink: Het gebaar dat hij na afloop naar ons maakte, deed mij, en vooral zijn grootste fan Haggie erg goed. Ook de Schotse vlag die wij toonden aan het begin en het eind van de wedstrijd deed uiteindelijk Murray besluiten een tennisbal naar ons af te weren, maar helaas mislukte deze poging en nam een ouwe taart de bal in bezit. Verrassing van de dag: Ancic, loser van de dag: Haggie (Simon)?

Helaas sukkelt Schwank nog steeds met zijn vorm en kan hij Chucho niet verrassen. Nu moet Dimitry het maar gaan doen zo. =D>
Reply
#44
Simon, wat een dramatische instelling.. :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Verrassing van de dag: Idd Ancic, loser van de dag: PHM. Ongelofelijk wat een niveau die man tentoonspreidde.

En als Haggie de loser van de dag is met Simon, mag Stille natuurlijk niet ontbreken :8:
Reply
#46
PHM, hoe kan ik die knuppel vergeten?? Zetten we die met z'n allen op de black-list?
Reply
#47
Bij mij komt hij daar inderdaad niet meer vanaf. Droevig gewoon.
Reply
#48
Ik vond het ook mooi mannen. Bedacht me in de auto terug wel even dat we wel wat langer bier hadden kunnen drinken, maar dat moeten we maar een andere keer doen.

Desalniettemin vond ik het een topdag, met als hoogtepunt de prachtige overwinning van Ancic tegen Simon, en dan voornamelijk vanwege de reacties van Haggie en Stille, en als dieptepunt dat Seppi Murray niet iets meer testte.

Bedankt allen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ik ben ook terug en weer na 3en :8:
Nog even ergens een shoarma gepakt =P~

Ik heb werkelijk genoten van Nadal - Dimitrov.
De ene rally was nog mooier dan de ander.
Dimitrov kreeg als eerste breakkansen in de 3e, maar Nadal maakte zijn kansen.
Echt geweldig om Nadal een keertje live te zien. Het was ook stijf uitverkocht.

Daarna Tursu - Tsonga.
We zijn op slimme manier in de VIP terechtgekomen bij die partij :razz:
Tursunov was de hele 1e set beter en kreeg ook de bp.
Tsonga nog 3x gevallen en maakte een ongeïnteresseerde indruk.
In de tb verspeelt Tursu een 6-4 voorsprong.
In de 2e set is Tsonga beter gaan spelen en daardoor was Tursunov kansloos.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
buurs Wrote:Ik ben ook terug en weer na 3en :8:
In de ene rally werd nog sneller een fout gemaakt dan in de ander.
Reply
#51
Inderdaad, Nadal was gewoon slecht :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Bedacht me in de auto terug wel even dat we wel wat langer bier hadden kunnen drinken, maar dat moeten we maar een andere keer doen.

Undecided Dat je dan achter het stuur dat besef ineens krijgt. Hé balen, we hadden kunnen zuipen.
Reply
#53
Zolang de politie niet controleert mag het Big Grin
Reply
#54
Ik typ vanavond even een verslagje. Hoogtepunt van de dag was uiteraard de meet & greet met de Feyenoordselectie. Dat ik op de foto kon met mijn held Gio was de ultieme jongensdroom. Op de foto waar ik met hem op sta is te zien dat ik nog net z'n broek uit z'n bilnaad trek. De foto wordt overigens nog gepost in dit topic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Even iets anders, aangezien ik echt vroeg moet plannen als ik een dag vrij wil hebben. Gaan we nog naar Rosmalen? Woensdag of Donderdag ofzo? Dan zet ik dat nu al in de agenda en ben ik die dag namelijk zeker vrij.

En hoe zit het met RG? Lijkt me toch wel erg mooi om daar ook een forum 2-daagse te hebben.
Reply
#56
Rosmalen stem ik voor de woensdag, dat is normaal gesproken de dag waarin de meeste partijen worden gespeeld. RG stem ik voor! Ik kan als reisorganisatie goedkoop hotel en evt Thalys boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar woensdagochtend vroeg heen, dan woensdag en donderdag naar tennis en dan 1) met de auto terug 2) vrijdagochtend terug met Thalys. Trein komt op denk ik ongeveer 75 euro pp, hotel is 60 euro pp voor nachten.
Zeg het maar. Ik heb helaas geen tijd om vanmiddag de reacties te checken. Loop nog 34 e-mails achter op werk.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
RG wil ik op zich 9 als de data uitkomen want ga ook op vakantie ook wel heen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Stille Wrote:Rosmalen stem ik voor de woensdag, dat is normaal gesproken de dag waarin de meeste partijen worden gespeeld. RG stem ik voor! Ik kan als reisorganisatie goedkoop hotel en evt Thalys boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar woensdagochtend vroeg heen, dan woensdag en donderdag naar tennis en dan 1) met de auto terug 2) vrijdagochtend terug met Thalys. Trein komt op denk ik ongeveer 75 euro pp, hotel is 60 euro pp voor nachten.
Zeg het maar. Ik heb helaas geen tijd om vanmiddag de reacties te checken. Loop nog 34 e-mails achter op werk.

Haha nou zo'n haast heeft het nou ook weer niet natuurlijk. Maar iig goed om alvast over de dagen na te denken.
Reply
#59
Prijs hotel is voor 2 nachten dus 135 totaal schat ik voor de trein en hotel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Rosmalen ga ik sowieso via mijn werk (Avero en/of Reaal) wel naar toe. Maar ik kijk dan nog wel even als ik ook dat kan combineren met jullie.
En RG lijkt me zeker wat. Ik wil daar graag een keer naar toe. En samen met jullie lijkt me dat helemaal fantastisch!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: