The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag ABN WTT
#61
Ja precies, je moet zeker mee Kuiper! En dan geen auto hoeven rijden \Big Grin/
Reply
#62
RG lijkt mij ook wel een plan eigenlijk. Moet ik ff kijken maandag op het werk Smile
Reply
#63
Rosmalen ben ik ook zeker weer bij. En RG lijkt me ook heel mooi. Ik kan alleen wel 'gratis' met de auto, dus dan doe ik dat. Maar die hotelaanbieding is goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ik denk dat ik er sowieso met RG als Rosmalen bij ben!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Dan rij ik met Ad mee 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
Ja ook ik kan 'gratis' reizen met de auto, dus zal ook ik daarvoor kiezen denk ik. Met 2 auto's komen we ook al een eind
Reply
#67
Ik heb een Peugeot 107, dus zover komen we daar niet mee Wink

Maar er kunnen zeker wel mensen meerijden dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
107?

Dat is toch zo'n 1-persoons wagentje? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Mijn contract loopt trouwens tot en met mei, en RG begint in de laatste week van mei, dus ik moet nog wel even kijken hoe ik dat ga regelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ik een Daihatsu Cuore :8:
Maar er kan zeker 1 persoon comfortabel achterin zitten, bij jou vast ook, dus kunnen er al 6 man reizen.
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Mijn contract loopt trouwens tot en met mei, en RG begint in de laatste week van mei, dus ik moet nog wel even kijken hoe ik dat ga regelen...

Vrij vragen voor 2 dagen? :roll: =P~
Reply
#72
Dat kan inderdaad, maar ik bedoelde meer dat RG dus precies midden in de overgang naar mei-juni valt en ik dan opeens in juni een andere baan of zo kan hebben. Ik weet gewoon nog niet zo goed hoe het allemaal loopt. We gaan in de eerste week, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Dat lijkt me wel inderdaad, grote keuze aan partijen, iedereen andere belangen, lijkt me wel het leukst. Maar laten we zo snel mogelijk principe-dagen neerzetten zodat iedereen voor wie dat nodig is vrij kan nemen.
Reply
#74
Eerste week sowieso, dan spelen er ook nog veel toppers op de buitenbanen. Of willen we tickets voor hoofdbanen? Voor mij hoeft dat niet. Hier zijn ook genoeg gekken om vol los te gaan op Hanescu - Bolelli.
Reply
#75
Mijn voorkeur zou dan ofwel maandag-dinsdag, ofwel donderdag-vrijdag zijn Smile
Reply
#76
Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
centre court Wrote:Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
Ben ik eigenlijk ook volledig voor!
Reply
#79
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Haggie Wrote:
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!
Reply
#81
Geregeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Ik ook, ik ben die dagen vrij Smile
Reply
#83
even alles weten en kijken hoe we het doen en dan kan ik ook vrij vragen \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
mindlight Wrote:Ik ook, ik ben die dagen vrij Smile

Ik heb nog geen vrij gevraagd ofzo hoor. Wil alleen even aangeven dat als we gaan dat we dan op maandag en dinsdag naar de buitenbanen gaan. Daar waren de meesten 't al wel over eens zo te zien. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Ik vraag ze maar liever vrij, en dan later toch niet, dan dat het andersom is Smile
Reply
#86
Maandag en dinsdag zijn gewoon ideale dagen. Lekker veel wedstrijden kijken op de buitenbanen, lijkt me helemaal super. Vraag is even wanneer cq hoe laat je die kant op gaat. Maandagmorgen vroeg die kant op gaan of misschien wel zondags en dan na het ontbijt vanuit het hotel die kant op lopen... :8:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#87
Tripplexxx Wrote:Maandag en dinsdag zijn gewoon ideale dagen. Lekker veel wedstrijden kijken op de buitenbanen, lijkt me helemaal super. Vraag is even wanneer cq hoe laat je die kant op gaat. Maandagmorgen vroeg die kant op gaan of misschien wel zondags en dan na het ontbijt vanuit het hotel die kant op lopen... :8:

Zondag lijkt mij inderdaad het beste. Wellicht moet ik al wel dinsdagavond de terugreis aanvangen trouwens, ivm verplichtingen op die woensdag.
Reply
#88
Dinsdag en woensdag is ook een optie? Zie nu dat ik die maandag jarig ben, wel leuke dag om nog thuis te zijn als je 25 wordt. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Voor mij in ieder geval niet, woensdag is echt niet mogelijk bij mij.
Reply
#90
centre court Wrote:Dinsdag en woensdag is ook een optie? Zie nu dat ik die maandag jarig ben, wel leuke dag om nog thuis te zijn als je 25 wordt. :-({|=

Nog mooier is het om jouw verjaardag met ons te vieren. :lol:
Mooier verjaardagscadeau kun je je niet wensen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: