The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis / Marseille / Buenos Aires
Wat een ontzettende nerd is die Stepanek toch ook :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komen de mensen zonder Stepanek goed weg zeg, en daar is natuurlijk Ad Wim weer bij.
Reply
andre Wrote:Komen de mensen zonder Stepanek goed weg zeg, en daar is natuurlijk Ad Wim weer bij.

En Buurs ook, het is niet te geloven, wat een geluk heeft die jongen. :|
Reply
Die prijsuitreiking Undecided
Reply
Wat was er dan? Ik heb de tv meteen uitgezet na dit frustrerende einde.
Reply
Roddick en Stepanek kregen de verkeerde bekers uitgereikt? Big Grin
Stepanek greep de microfoon weer en zei dat Roddick de goede beker mocht hebben, maar dat hijzelf de 300K in zijn zak zou houden
Reply
Blijft een mooi figuur, jammer dat ie het hier net niet kon bolwerken.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:dit gaat roddick nooit winnen!
Wat heb je er toch kijk op =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Komen de mensen zonder Stepanek goed weg zeg, en daar is natuurlijk Ad Wim weer bij.
Haha, gaat de tendens van je posts nu van nutteloos en onbegrijpelijk naar dit soort? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Komen de mensen zonder Stepanek goed weg zeg, en daar is natuurlijk Ad Wim weer bij.

Dit was een soortgelijke wedstrijd aan die van Del Potro qua verhoudingen.

Toen was Del Potro vooral 1e set veel beter en had dus moeten winnen.
Nu vond ik Stepanek beter en wint Roddick.

Mensen met Stepanek komen dus eigenlijk goed weg, want 210 punten extra is niet verkeerd....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Komen de mensen zonder Stepanek goed weg zeg, en daar is natuurlijk Ad Wim weer bij.
Haha, gaat de tendens van je posts nu van nutteloos en onbegrijpelijk naar dit soort? :lol:
Het is een reactie op je eigen post. Bij vrijwel elke close-partij die Buurs zijn kant op valt, kom je met zo'n reactie en heb je het weer over zijn eeuwige geluk. Echt geloofwaardig is dat niet.
En als je mijn posts onbegrijpelijk vindt, ligt dat meer aan jezelf denk ik.

EDIT: ik heb de laatste posts van mij nog eens bekeken, ik zou niet weten welke jij daarvan onbegrijpelijk vindt.
En nutteloos: het is wat je er zelf van vindt, maar dat valt denk ik ook wel mee. Mijn posts zijn vooral de standaard posts (poll etc.) en de reacties op mensen die b.v. vinden dat ze pech hebben gehad. Aan punt-voor-punt verslagen van partijen doe ik niet vaak mee.
Reply


Forum Jump: