The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Carnaval 2009
#1
Het is weer bijna zover!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h_fTHlhuNE4[/youtube]

Zeikende westerlingen die niet van carnaval houden, aub posten in het Ajax vs Feyenoord topic en niet hier.......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Kan dit niet in het Rosenmontag topic? Carnaval in Nederland vindt plaats in het Zuiden...
Reply
#3
Hoef Wrote:Kan dit niet in het Rosenmontag topic? Carnaval in Nederland vindt plaats in het Zuiden...

Wat dat maar waar! Helaas ook in het Oosten hoor Sad
Saaiste weekend van het jaar aangezien ik dus echt niet ga stappen aankomend weekend :roll:

Vret, kom d'r maar in met je cultuurbarbaar etc :razz:
Reply
#4
Cultuurbarbaar!
Reply
#5
Ik vlucht tijdelijk naar de Randstad om deze ellende te ontwijken Icon_twisted Mooie is trouwens wel dat ik maandag een extra vrije dag krijg vanwege carnaval \Big Grin/
Reply
#6
Ben ik even blij dat ik dankzij mijn stage verlost ben van die olijke jongen uit Loo... die kon er ook al niet over ophouden. 'En dan bouwen we het hele jaar weer aan de wagen voor de kernevèl d'r op!'
Reply
#7
Vret Mien Gras Wrote:Het is weer bijna zover!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h_fTHlhuNE4[/youtube]

Zeikende westerlingen die niet van carnaval houden, aub posten in het Ajax vs Feyenoord topic en niet hier.......


Ben dan wel goed ziek, maar ben wel van de partij\Big Grin/
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#8
Winstonicus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het is weer bijna zover!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h_fTHlhuNE4[/youtube]

Zeikende westerlingen die niet van carnaval houden, aub posten in het Ajax vs Feyenoord topic en niet hier.......


Ben dan wel goed ziek, maar ben wel van de partij\Big Grin/

Goedzo, dan maar met de verrekijker op het balkon chick spotten!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Ik zit, net als vorig jaar, in Maastricht, maar pak alleen de (onverklede) vrijdag- en zaterdagavond mee. Zuipen prima, maar wel in mijn 'normale' kleren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Gerben Zonderland Wrote:Ik zit, net als vorig jaar, in Maastricht, maar pak alleen de (onverklede) vrijdag- en zaterdagavond mee. Zuipen prima, maar wel in mijn 'normale' kleren.

Noem je dit gewoon Wink ?

[Image: gerben.jpg]
Reply
#11
Bakke Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik zit, net als vorig jaar, in Maastricht, maar pak alleen de (onverklede) vrijdag- en zaterdagavond mee. Zuipen prima, maar wel in mijn 'normale' kleren.

Noem je dit gewoon Wink ?

[Image: gerben.jpg]

Waar ik vandaan kom is dat inderdaad 'normale' kleding.

Enneee.....pot vs ketel:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.inoudeansichten.nl/ansichten/showphoto.php/photo/27979">http://www.inoudeansichten.nl/ansichten ... hoto/27979</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
Gerben Zonderland Wrote:Ik zit, net als vorig jaar, in Maastricht, maar pak alleen de (onverklede) vrijdag- en zaterdagavond mee. Zuipen prima, maar wel in mijn 'normale' kleren.

In 'normale' kleren gaan carnavallen is echt not done! Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Ik vind dat verkleden ook niks, maar als ik er voor kies om het niet te doen dan vier ik carnaval lekker thuis op de bank :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Gerben Zonderland Wrote:Enneee.....pot vs ketel:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.inoudeansichten.nl/ansichten/showphoto.php/photo/27979">http://www.inoudeansichten.nl/ansichten ... hoto/27979</a><!-- m -->

Ja, dat zijn ook vrouwenkleren eh Wink.
Reply
#14
Ekslem Wrote:Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Nee, naast een praalwagen met papieren mache kabouters lopen met een E.T.-pak aan lopen lallen 'dat wij het licht wel uitdoen' met een dood biertje in je hand.......dan kom je lekker serieus over.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik zit, net als vorig jaar, in Maastricht, maar pak alleen de (onverklede) vrijdag- en zaterdagavond mee. Zuipen prima, maar wel in mijn 'normale' kleren.

In 'normale' kleren gaan carnavallen is echt not done! Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Ik vind dat verkleden ook niks, maar als ik er voor kies om het niet te doen dan vier ik carnaval lekker thuis op de bank :razz:

Ik ga dus ook niet echt carnavallen, maar gewoon met wat kennissen zuipen in Maastrichtse kroegen, met als enige 'ongemak' die hinderlijke carnavalsliedjes door de speakers. Op vrijdag en Maastricht is nog niemand verkleed en op zaterdagavond ongeveer de helft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Nee, naast een praalwagen met papieren mache kabouters lopen met een E.T.-pak aan lopen lallen 'dat wij het licht wel uitdoen' met een dood biertje in je hand.......dan kom je lekker serieus over.

Dat is idd helemaal kansloos. Mij dan ook niet gezien!

@Gerben: serieus de helft niet verkleed? Dan ga ik daar voortaan carnavallen! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Nee, naast een praalwagen met papieren mache kabouters lopen met een E.T.-pak aan lopen lallen 'dat wij het licht wel uitdoen' met een dood biertje in je hand.......dan kom je lekker serieus over.

Dat is idd helemaal kansloos. Mij dan ook niet gezien!

@Gerben: serieus de helft niet verkleed? Dan ga ik daar voortaan carnavallen! :8:

Dat hangt een beetje van de buurt en kroeg af waar je bent. In sommige wijken zijn ze fanatieker dan in andere qua uitdossing.

@Mukkus: Echte praalwagens doen ze sowieso niet aan in Maastricht. Daar gaat het meer om de persoonlijke uitdossing ('pekskes'), de carnavalsliedjes en de verschillende wijkverenigingen + thema's.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Nog 1 nacht slapen en dan gaan we beginnen !!!

Vrijdag t/m woensdag vrij \Big Grin/
Reply
#19
Iedereen die er naar uitkijkt: Veel plezier!
Iedereen die in die buurt woont maar er niets van moet hebben: Veel sterkte
Voor alle andere: Hup Ajax !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Hoe raar het ook klinkt, maar dan loop je echt voor lul.

Nee, naast een praalwagen met papieren mache kabouters lopen met een E.T.-pak aan lopen lallen 'dat wij het licht wel uitdoen' met een dood biertje in je hand.......dan kom je lekker serieus over.

Nee deze mensen kan je lekker serieus nemen.
[Image: WK2007Thialf2.jpg]

Maar ok je hebt wel een punt. Als je vastenavend wil vieren moet je in Bergen op Zoom zijn
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Da's het schaatsen, daar komen over het algemeen westerlingen op af....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
heerlijk! nu al zin in! hele week nauwelijks iets te doen op t werk omdat al die brabo's aan t carnavallen zijn :Big Grin
Reply
#23
Was er al een topic over dit pauperfeest? Vanavond gaat het los en ik zit al 3 dagen thuis met een griepje. Wat een giller :-"

Vanavond dus thuis en ongeacht hoe ik me morgen voel, vanaf smiddags gas erop. Ik zuip die ziektekiemen wel kapot :8:

Ik zeg alaaf

NB Ja het is idd een dom kut feest :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
De juiste remedie staat al in je post. Gewoon heel hard gaan zuipen vanavond.
Alaaf doe ik niet aan mee. Het is "agge mar leut et".
Have fun :beerbros:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#25
:crazy: :crazy: :crazy: [-(
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#26
Kan me allemaol maor weinig boeie wa andere dur van vinde.
Ik gaon in ieders geval los tot dun diensdag. En das dan zuipen, lat da alaaf maor zitte.

:beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros: :beerbros:
Reply
#27
de eerste dag gehad Dead
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#28
En nu alweer uit het mandje? Slappe avond zekr? :8:
Ik voel me nog steeds gaar, maar gelukkig staat vanmiddag niet het halve voetbalteam voor de deur Dead
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ekslem Wrote:En nu alweer uit het mandje? Slappe avond zekr? :8:
Ik voel me nog steeds gaar, maar gelukkig staat vanmiddag niet het halve voetbalteam voor de deur Dead


Was een zeer geslaagde avond...maar stond om elf uur alweer netjes op het veld voor de training.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#30
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:En nu alweer uit het mandje? Slappe avond zekr? :8:
Ik voel me nog steeds gaar, maar gelukkig staat vanmiddag niet het halve voetbalteam voor de deur Dead


Was een zeer geslaagde avond...maar stond om elf uur alweer netjes op het veld voor de training.

Chapeau.
Ik heb boerenkool met rookworst als ontbijt gehad, ik moest een stevige hap hebben; wat zuipen gisteren. Dadelijk FCT kijken, en vroeg naar bed.
Morgen word ik gekroond als Prins ;-)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: