The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2e ronde Marseille/Buenos Aires/Memphis
#31
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Wat is dit nou weer, Kuiper? :8:

Kansenspreiding noemen we dat. :wink:

Maar Vassallo is toch een zekerheidje :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Elikian Wrote:Zoals altijd is het mogelijk om wedstrijden als De Voest/Llodra - Mathieu/Monfils uit te splitsen he, maar dat is gewoon meer werk voor Mitch.
Da's geen probleem.
Reply
#33
Elikian Wrote:Zoals altijd is het mogelijk om wedstrijden als De Voest/Llodra - Mathieu/Monfils uit te splitsen he, maar dat is gewoon meer werk voor Mitch.

En zoals mijn baas altijd placht te zeggen: "Als jij een beter idee hebt, dan hoor ik dat graag" Smile

Laat het nou a.u.b. zo als het nu gaat. Ik vind het prima en het blijft voorspellen, geen wetenschap.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#34
Wat natuurlijk had gekund is vandaag de partijen van vandaag pollen en morgen die van morgen.
Reply
#35
Maar dat is nou juist wat we niet hadden afgesproken bij dit aantal deelnemers. Natuurlijk is het mogelijk de opzet aan te passen, maar eind vorig jaar was er eindelijk duidelijkheid wat te doen bij welk aantal deelnemers, en dit jaar wordt dat consequent toegepast.

Mijn voorkeur zou het hebben dit in ieder geval voorlopig door te zetten, anders blijf je bezig met wijzigingen van opzet, en dat komt de duidelijkheid niet ten goede.
Reply
#36
Mist Wrote:Wat natuurlijk had gekund is vandaag de partijen van vandaag pollen en morgen die van morgen.
Nee, want dan krijg je morgen te maken met "pollen met voorkennis".
Beter is als je zelf nog ff pollt, je zit nog in de race.
Reply
#37
mindlight Wrote:Maar dat is nou juist wat we niet hadden afgesproken bij dit aantal deelnemers. Natuurlijk is het mogelijk de opzet aan te passen, maar eind vorig jaar was er eindelijk duidelijkheid wat te doen bij welk aantal deelnemers, en dit jaar wordt dat consequent toegepast.
Aantal deelnemers is niet relevant voor mijn opmerking.
Ik bedoel gewoon dat je dan niet met voorspellingen als De Voest/Llodra - Mathieu/Monfils zou zitten.

@ Mitch, ja is ook waar, blijft lastig. En ik zal zo pollen Wink
Reply
#38
Duidelijk is niet zo aan de orde, want het is hier een selecte groep die meedenkt over het spel, en de rest (deelnemers) heeft hier niet zoveel last van; die vullen gewoon hun poll in in het topic dat Mitch aanmaakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Mist Wrote:Aantal deelnemers is niet relevant voor mijn opmerking.
Ik bedoel gewoon dat je dan niet met voorspellingen als De Voest/Llodra - Mathieu/Monfils zou zitten.

Nee, maar daar is wel voor gekozen eind vorig jaar, en toen had je dit natuurlijk ook al aan kunnen geven.
Voorspellingen zoals jij nu noemt kun je zoals gezegd uit elkaar trekken, en voor iedere mogelijkheid apart pollen.
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Duidelijk is niet zo aan de orde, want het is hier een selecte groep die meedenkt over het spel, en de rest (deelnemers) heeft hier niet zoveel last van; die vullen gewoon hun poll in in het topic dat Mitch aanmaakt...

Maar juist vorig jaar hebben we een evaluatie gehad en een voorstel van Eli, waar geen tegengeluid te horen is geweest. Ik zie het voordeel niet van de opzet weer omgooien, waarbij jou opmerking over een selecte, meedenkende groep dat imo juist onderstreept, aangezien het geen breed gedragen onvrede is over de huidige opzet.

En voor alle duidelijkheid, ik waardeer het in ieder geval wel dat er over het spel gedacht wordt, laat dat voorop staan.
Reply
#41
En ik wil ook helemaal niet de huidige opzet omgooien. Ik probeer alleen aan te zetten tot nadenken en evalueren, aangezien het niet ideaal verloopt deze weken. Voor mijzelf zegt het ook wel iets dat ik dacht dat het niet consequent werd toegepast, aangezien ik het altijd wel gewoon fanatiek volg. Dus er is wel enige onduidelijkheid, tenzij die alleen bij mij zit.
Maar ik besef ook wel dat het waarsch niet ideaal kan, en de huidige oplossing daar wel erg dichtbij komt. Dus laten we het voorlopig maar gewoon zo houden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Duidelijk is niet zo aan de orde, want het is hier een selecte groep die meedenkt over het spel, en de rest (deelnemers) heeft hier niet zoveel last van; die vullen gewoon hun poll in in het topic dat Mitch aanmaakt...

Maar juist vorig jaar hebben we een evaluatie gehad en een voorstel van Eli, waar geen tegengeluid te horen is geweest. Ik zie het voordeel niet van de opzet weer omgooien, waarbij jou opmerking over een selecte, meedenkende groep dat imo juist onderstreept, aangezien het geen breed gedragen onvrede is over de huidige opzet.

En voor alle duidelijkheid, ik waardeer het in ieder geval wel dat er over het spel gedacht wordt, laat dat voorop staan.

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Jou/jouw is op taalgebied een faalpunt bij mij, ik geef het direct toe.
Reply
#44
Ad Wim Wrote:En ik wil ook helemaal niet de huidige opzet omgooien. Ik probeer alleen aan te zetten tot nadenken en evalueren, aangezien het niet ideaal verloopt deze weken. Voor mijzelf zegt het ook wel iets dat ik dacht dat het niet consequent werd toegepast, aangezien ik het altijd wel gewoon fanatiek volg. Dus er is wel enige onduidelijkheid, tenzij die alleen bij mij zit.
Maar ik besef ook wel dat het waarsch niet ideaal kan, en de huidige oplossing daar wel erg dichtbij komt. Dus laten we het voorlopig maar gewoon zo houden...

Hmm ik denk toch echt dat dat dan bij jou ligt, want Eli zet het er steeds netjes bij, wat er gaat gebeuren, en waarom. En wellicht dat we iets van een suggestie/klachten etc draadje moeten openen, want over een maand vinden we dit natuurlijk nooit meer terug.
Reply
#45
mindlight Wrote:Jou/jouw is op taalgebied een faalpunt bij mij, ik geef het direct toe.


bezit met w en als pesoonlijk voornaamwoord is zonder w :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
BEGIN
1 Djokovic/Chardy - Hernych
1 Zverev - Clement
1 Tsonga/Golubev - Bolelli
1 Tursunov - Lopez
1 Youzhny - Seppi
2 De Voest/Llodra - Mathieu/Monfils
2 Bastl/Gicquel - Benneteau
2 Schuettler - Simon

1 Nalbandian - Gimeno-Traver
1 Ferrero - Granollers
2 M. Gonzalez - Dabul
1 Monaco - Vassallo Arguello
1 Cuevas - Ferreiro
2 Chela - Robredo
1 Acasuso - Fognini
2 Junqueira - Hernandez

1 Roddick/Darcis - Ginepri/Greul
2 Baghdatis - Haas/Querrey
1 Blake/Hewitt - Guccione
2 Rochus - Lu/Fish
2 Kunitsyn - Nieminen/Petzschner
1 Sela - Serra
1 Stepanek/Kim - Koubek
2 Gulbis - Del Potro
END

BV: Hoeveel games haalt Gulbis tegen Del Potro? 7
Reply
#47
Regeltechnisch heb ik geen uitleg nodig, het probleem is dat ik er niet over nadenk, en het dus consequent fout doe. Ik zal er eens op gaan letten de komende tijd.
Reply
#48
mindlight Wrote:Regeltechnisch heb ik geen uitleg nodig, het probleem is dat ik er niet over nadenk, en het dus consequent fout doe. Ik zal er eens op gaan letten de komende tijd.

hetzelfde probleem dus wat ik bij d en t heb. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik wil ook helemaal niet de huidige opzet omgooien. Ik probeer alleen aan te zetten tot nadenken en evalueren, aangezien het niet ideaal verloopt deze weken. Voor mijzelf zegt het ook wel iets dat ik dacht dat het niet consequent werd toegepast, aangezien ik het altijd wel gewoon fanatiek volg. Dus er is wel enige onduidelijkheid, tenzij die alleen bij mij zit.
Maar ik besef ook wel dat het waarsch niet ideaal kan, en de huidige oplossing daar wel erg dichtbij komt. Dus laten we het voorlopig maar gewoon zo houden...

Hmm ik denk toch echt dat dat dan bij jou ligt, want Eli zet het er steeds netjes bij, wat er gaat gebeuren, en waarom. En wellicht dat we iets van een suggestie/klachten etc draadje moeten openen, want over een maand vinden we dit natuurlijk nooit meer terug.
Het gaat mij er natuurlijk niet om hoe het schema er an sich uitziet, maar juist om hoe dit in de praktijk uitpakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Nee ok, maar je zegt in je vorige post dat je de indruk had dat het niet consequent werd toegepast, en er onduidelijkheid was. Doordat Eli het telkens weer opnieuw aangeeft, was die onduidelijkheid er juist niet volgens mij.

Hoe dit vervolgens in de praktijk uitpakt is een ander issue natuurlijk, maar dat heeft met consequent zijn, en duidelijkheid weer niets te maken.
Reply
#51
Ja, en die onduidelijkheid was dus gericht op de onduidelijkheid die ontstond bij het toepassen van dat schema. Die was er iig bij Mitch, andre en mij. Maar goed, die duidelijkheid is er nu dus meer, nav deze discussie.
Nu rest alleen nog de vraag of het wellicht nog 'beter' kan, maar misschien moeten we die discussie even opzij zetten en gewoon op deze voet verder gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Ja, en die onduidelijkheid was dus gericht op de onduidelijkheid die ontstond bij het toepassen van dat schema. Die was er iig bij Mitch, andre en mij. Maar goed, die duidelijkheid is er nu dus meer, nav deze discussie.
Nu rest alleen nog de vraag of het wellicht nog 'beter' kan, maar misschien moeten we die discussie even opzij zetten en gewoon op deze voet verder gaan.

Het ligt misschien aan mij, zou natuurlijk ook goed kunnen, maar wat is er onduidelijk aan het aantal deelnemers tellen, lijstje van Eli bekijken, en vervolgens op basis daarvan het weekschema uitvoeren?
Ik heb die onduidelijkheid gewoon niet opgemerkt de laatste weken.
Reply
#54
Ad is het allemaal even kwijt....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Waarom ontstaat deze discussie eigenlijk? Nergens voor nodig.
Het gebeurd idd wel meer dat er op woensdag nog 1e rondes gespeeld moeten worden, maar deze week is het wel heel extreem, er staan er nog 12 open. Normaal gesproken zullen dat er nooit meer zijn dan een stuk of 4-5. In dat geval wordt het ook al een stuk overzichtelijker.

Dus bij deze:
DISCUSSIE GESLOTEN !!!
Reply
#56
Dat vind ik onzin Mitch, waarom kan er niet gediscussieerd worden over de poll? Het gaat toch op een normale, inhoudelijke manier?
Reply
#57
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, en die onduidelijkheid was dus gericht op de onduidelijkheid die ontstond bij het toepassen van dat schema. Die was er iig bij Mitch, andre en mij. Maar goed, die duidelijkheid is er nu dus meer, nav deze discussie.
Nu rest alleen nog de vraag of het wellicht nog 'beter' kan, maar misschien moeten we die discussie even opzij zetten en gewoon op deze voet verder gaan.

Het ligt misschien aan mij, zou natuurlijk ook goed kunnen, maar wat is er onduidelijk aan het aantal deelnemers tellen, lijstje van Eli bekijken, en vervolgens op basis daarvan het weekschema uitvoeren?
Ik heb die onduidelijkheid gewoon niet opgemerkt de laatste weken.
Nou, zie deze quote van Mitch bijv:

Mitch Wrote:Voor de goede orde.
Kwartfinale poll: wedstrijden woensdag
Halve finale poll: wedstrijden donderdag en vrijdag
Finale poll: wedstrijden zaterdag en zondag.

Toch?
Als er al onduidelijkheid is bij een van de organisatoren...

Maar het ging mij dus niet alleen over de duidelijkheid, maar voornamelijk over de praktische invulling. Maar nogmaals, die lijkt me redelijk richting het ideale gaan dus dat zit wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ok wat mij betreft ook prima dan Smile
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Oke, dat had ik me niet zo gerealiseerd, dat dat het voorstel ook was. Beetje jammer dat er zo gereageerd wordt op een verder louter meedenkende (althans zo bedoeld) post...
Volgens mij vallen de reacties wel mee. Er wordt door het merendeel op een inhoudelijke manier gediscussieerd.
En ik sluit me aan bij Mindlight: discussie op zijn tijd is prima, maar voorlopig hebben we naar mijn idee een prima afspraak voor de poll.
Reply
#60
Daarom stond er aan het einde ook "Toch?". Omdat het dit seizoen volgens mij nog niet voor was gekomen.

Discussieren is prima, maar maak er dan een apart topic van.
Reply


Forum Jump: