The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 26 alweer
#1
Programma:
Sparta Rotterdam - Willem II
De Graafschap - Heracles Almelo
FC Twente - PSV
SC Heerenveen - FC Groningen
Roda JC - FC Utrecht
NEC - AZ
ADO Den Haag - Ajax
FC Volendam - Vitesse
NAC Breda - Feyenoord
--
Best tricky weer. Beetje vertrouwen in NEC Harry? Wie gaat de doelpunten maken bij Ajax zo zonder Suarez? :-k
Reply
#2
Is die lelijke Oeroekwaajaanse nicht geschorst? Hakkuh

Dat verhoogt de kansen van ADO aanzienlijk...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#3
Peter Wrote:Wie gaat de doelpunten maken bij Ajax zo zonder Suarez? :-k
Gewoon, net als afgelopen weken de "verdedigers" :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#4
VerTonghen niet iig. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#5
NEC - AZ.. met al die terugkerende verdedigers wordt dit nog een lastig verhaal.. wie zullen t worden achterin?
Reply
#6
Hup NEC Wink
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#7
Quatro Wrote:NEC - AZ.. met al die terugkerende verdedigers wordt dit nog een lastig verhaal.. wie zullen t worden achterin?

Swerts en Romero gewoon.
Reply
#8
pffff, ik heb gewoon 20 miljoen over... Iemand nog iets nodig?
The great old Ludwig von...
Reply
#9
gittermaster Wrote:pffff, ik heb gewoon 20 miljoen over... Iemand nog iets nodig?

Geld heb ik niet nodig, tips wel. Wil normaal alleen spelers van thuisspelende ploegen, maar das dit weekend geen slimme tacktiek ben ik bang. :|
Reply
#10
Ik heb zo t vermoeden dat Urby gewoon speelt, hij heeft vandaag ook gewoon getraind.
Daarnaast denk ik dat Platje verrassende punten gaat opleveren deze ronde
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Ik denk eerder dat je gewoon Hofs, Stevanovic of Nilsson moet hebben. :razz: Volendam heeft straks bekervoetbal in de benen. Heb daarom bv. ook Utrecht nu.
Reply
#12
nee hoor, Vitesse denkt er precies zo over. Volendam is gebrand op eindelijk weer eens een thuisoverwinning en ze spelen de laatste weken gewoon erg goed voetbal. Ik vond ze in de Arena een van de betere teams die ik dit jaar gezien hebt. Maar goed, jij staat nummer 1, dus wie ben ik om jou tips te geven :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Paolo Henrique en Pranjic lijken me 2 zekerheidjes? Urby indien ie speelt ook. Wat dacht je vd combi Jansen/de Fauw? Knol ook een zekerheidje?
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Henrique = mosterd
Pranjic kan, maar waarom dan niet Elm?
Urby = mij te link
Roda = mij ook te link
Knol lijkt me zekerheidje ja. Wink
Reply
#15
Quote:Henrique = mosterd
Pranjic kan, maar waarom dan niet Elm?
Urby = mij te link
Roda = mij ook te link
Knol lijkt me zekerheidje ja.

Paolo; de man in vorm
Pranjic; assists en goasl beter dan Elm als budget geen probleem is
Urby; die speelt gewoon
Roda; Moet t van dit soort thuiswedstrijden hebben nu
Knol idd zekerheidje, gokje met Cassio erbij? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Pranjic beter dan Elm? Pranjic 109 punten in 20 duels = 5,5 per duel. Elm 37 in 6 duels = 6 per duel. En dan zitten der bij Pranjic (hoezo assists? die heeft ie pas 2 gegeven dit seizoen) nog een hoop pingels bij. Paolo man in vorm zal best, maar staat niet in de spits. Ik heb liever een spits dan een vleugelspeler. Roda moet t idd hebben van dit soort duels, maar dat wil nog nie zeggen dat ze gaan winnen. Zie hun best degraderen. :o
Reply
#17
Zoals je dat bekijkt moet je dat volgens mij niet doen. Als je echt een goeie vergelijkiong wilt maken, moet je naar de gewonnen wedstrijden kijken en dan naar het aantal gepakte punten. ALs Elm toevallig al zijn wedstrijden gespeeld heeft tegen makkelijke tegenstanders kun je dat niet zo bekijken.
Daarnaast kun je natuurlijk ook rekening houden met het aantal net niet gescoorde punten, jij doet aan scorebord journalistiek Icon_twisted Maar goed; jij staat eerste en ik bedroevend, dus ik kan maar beter :-$
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Elm heeft tegen PSV gespeeld, dus das geen makkelijk programma! Icon_twisted En Elm speelt in de spits, Pranjic op het middenveld. Niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb! :p
Mss neem ik m trouwens ook nog wel hoor, iedereen heeft m dus als ie per ongeluk scoort kan ik mn koppositie wel vergeten.


De Fauw trouwens gescoord net. Als t over de duivel hebt. :p
Reply
#19
Ik vind dit echt by far de moeilijkste ronde tot nu toe. Wel erg leuk, denk dat er in de top deze ronde aardig wat verschillen zullen zijn en als Petertje deze week een beetje goed gokt dat hij flink afstand kan gaan nemen.
The great old Ludwig von...
Reply
#20
En als ik fout gok kan ik zomaar weer 11e en buiten de prijzen staan. :razz: Verschillen zijn minimaal, maar des te leuker. Denk dat ik op safe ga spelen met van veel clubs 1 speler. Dead
Reply
#21
Peter Wrote:En als ik fout gok kan ik zomaar weer 11e en buiten de prijzen staan. :razz: Verschillen zijn minimaal, maar des te leuker. Denk dat ik op safe ga spelen met van veel clubs 1 speler. Dead

Stond ook aantal weken bovenaan, maar juist in die weken waren m´n scores het slechtst. Aan kop komen is makkelijker dan er blijven. Uiteraard een cliche, maar je gaat toch anders denken.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#22
Meest gekozen keeper: Romero (blessé)
Meest gekozen verdediger: Emanuelsson (twijfelachtig)
Op 1 na meest gekozen aanvaller: Suarez (geschorst)


Volgens mij zijn der niet reuze veel serieuze deelnemers meer. :razz:
Reply
#23
Peter Wrote:Paolo man in vorm zal best, maar staat niet in de spits.

Waar staat ie dan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Peter Wrote:Meest gekozen keeper: Romero (blessé)
Meest gekozen verdediger: Emanuelsson (twijfelachtig)
Op 1 na meest gekozen aanvaller: Suarez (geschorst)

Volgens mij zijn der niet reuze veel serieuze deelnemers meer. :razz:

Dat lijken me statistieken over de tot nu toe gespeelde wedstrijden dit seizoen?!
Reply
#25
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:Meest gekozen keeper: Romero (blessé)
Meest gekozen verdediger: Emanuelsson (twijfelachtig)
Op 1 na meest gekozen aanvaller: Suarez (geschorst)

Volgens mij zijn der niet reuze veel serieuze deelnemers meer. :razz:

Dat lijken me statistieken over de tot nu toe gespeelde wedstrijden dit seizoen?!

Nee wordt real-time bijgehouden.
Reply
#26
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Paolo man in vorm zal best, maar staat niet in de spits.

Waar staat ie dan?

Mi als linksbuiten die vaak naar binnen trekt om ruimte te maken voor Pranjic. Elm is echter de spits.
Reply
#27
Zou Wielaert trouwens de pingels nemen bij Ajax nu Suarez der niet bij is? Deed dat bij Twente toch ook wel s? :-k
Reply
#28
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Paolo man in vorm zal best, maar staat niet in de spits.

Waar staat ie dan?

Mi als linksbuiten die vaak naar binnen trekt om ruimte te maken voor Pranjic. Elm is echter de spits.

Pranjic speelt hangend op links, Beerens op rechts. Svec en Grindheim controleurs op het middenveld, waarbij Svec vooral verdedigende taken heeft en Grindheim van die 2 wat vaker de diepte zoekt. Elm speelt momenteel ipv Vayrynen op het middenveld als de aanvallende middenvelder. Paulo Henrique is dus de diepste spits.

Zodra er ruimte is komt voor Elm, trekt Henrique inderdaad wat naar de linkerkant, zodat Pranjic op het middenveld blijft hangen. Als Elm weer inzakt, trekt Henrique weer naar het centrum, waardoor er ruimte komt voor Pranjic.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Hmm nja toch maar Pranjic opgesteld.. risico van hem niet nemen is mij gewoon te groot aangezien hij meer dan 1000x gekozen is.
Reply
#30
Volgens mij kun je Urby gewoon nemen....
Veel twijfelgevallen en blessures bij Ajax

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 06-03-09 14:44 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 60 - Aantal reacties: 0

Met het bezoekje aan ADO Den Haag staat er voor Ajax zondag opnieuw een beladen duel voor de deur. Trainer Marco van Basten constateert dat er overal wel iets vijandigs jegens de Amsterdammers te proeven valt.

"Het zal vergelijkbaar zijn met de uitduels tegen NEC, Groningen en Utrecht", blikt de oefenmeester vooruit op het treffen in Den Haag. "Er heerst een aparte sfeer. Overal waar we komen, proef je iets vijandigs. Wij moeten proberen ons op onszelf te focussen."

Van Basten laat Kenneth Vermeer zondag opnieuw onder de lat plaatsnemen. Maarten Stekelenburg, die nog niet geheel fit is, neemt net als Dario Cvitanich vermoedelijk wel plaats op de bank. Gabri, Eyong Enoh en Jan Vertonghen zijn de belangrijkste afwezigen aan Ajax-kant. Rond de namen van Kennedy en Vurnon Anita staan nog vraagtekens.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: