The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2009
#31
ik neem Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
:-$
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Stille = geen stille meer
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Waarom heb ik nou 't idee dat er deze week bijna niemand rendabel gaat zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Gonzalez / Roddick / Haas / Querrey
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Nadal + een hoop Grut
Of een groter pakkie Grut :dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#37
Gasquet. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Het is toch niet te geloven hoe Kim staat te prutsen tegen fucking Jenkins, daar gaat weer een must pick ](*,)
Reply
#39
Kim herstelt het gelukkig, mooi, dan staat er zovast 1 keuze vast :8:
Reply
#40
Nadal, Murray of Federer?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Djokovic natuurlijk.
Reply
#42
o ja, is ook zo :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
mindlight Wrote:Het is toch niet te geloven hoe Kim staat te prutsen tegen fucking Jenkins, daar gaat weer een must pick ](*,)
Een must-pick ja, net als in Acapulco Undecided

En fucking Jenkins?! [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Wel geinig dat Nadal iig een van zijn angtgegners Nalbandian, Berdych of Youzhny tegenkomt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
mindlight Wrote:Het is toch niet te geloven hoe Kim staat te prutsen tegen fucking Jenkins, daar gaat weer een must pick ](*,)

Wat dacht je dan van Korolev? Die gaat eraf tegen Monroe en dat is niet eens een talent.

Quali's ga ik in de gaten houden vandaag. Phau en Becker spelen nu nog.
Reply
#46
De q's staan erin!
Reply
#47
Hartelijk dank OD!
Reply
#48
No worries, ik stond nog bij je in het krijt van de vorige week. Wink
Reply
#49
Pfff, ik vind het vreselijk lastig. Of je kiest voor een van de grote jongens, maar dan heb je te weinig budget om andere jongens te nemen die je graag wilt hebben, of je kiest niet voor een van de grote jongens en dan heb je weer zoveel budget dat je bijna noodgedwongen moet gokken of gasten moet nemen waar je niet echt achter staat.

Die puntenverdeling is hier ook wel idioot zeg, net als bij de AO. In het begin is het echt sprokkelen, maar vanaf de halve finale loopt het zo achterlijk op: 360 - 600 - 1000. De winnaar krijgt nu bijna 2x zoveel als de finalist man! Je moet dus eigenlijk gewoon de winnaar hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Dus toch Nadal? :wink:
Murray wint het toernooi, of niet? :roll:

Ik ben weer enorm nieuwsgierig vanavond. Ik ben pas laat online, ik moet om 19.00 bij een klant zijn.
Ik heb mijn team staan, als er niets ernstigs meer gebeurt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
Ik heb maar 6 spelers waarvan 1 qualie #-o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Ik ben nu helemaal op hol geslagen.. Undecided

Geef mij maar een herhaling van de AO 2008!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Ik ben ook helemaal niet tevreden en zit nog steeds te denken aan een last-minute wissel. Ik heb nu wel een heel verrassend, niet-standaard team Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Niemand heeft hier iets zinnigs te melden..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Haggie Wrote:Niemand heeft hier iets zinnigs te melden..

Nee, nog geen week gehad waarin ik zo weinig aan mijn team heb aangepast. Hij stond gelijk. Ik weet nog niet of dit een goed teken is. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#56
Voor mij is er nog geen week geweest, waarin ik juist wel zoveel aan m'n team heb gesleuteld. Dat is meestal geen goed teken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ja hoor, en de last-minute wissel is een feit: Kohl en Haas eruit, Cilic erin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ik vind het lastig hoor.
Nadal is erg duur, Federer en Djokovic ook en lang niet zeker van de finale, Murray mogelijk niet helemaal fit en de rest komt niet ver.
Het enige zekerheidje is eigenlijk Tsonga.
Het is bij mij een groot team geworden, maar het team met de winnaar haalt meer punten.
Reply
#59
Ik heb Nadal, dus hij moet winnen idd. En ik zag idd ook alleen Tsonga als zekerheid, en Ferrer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Buursmans.. licht eens toe =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: