The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ik zie net dat de nummer 23 mij gewoon gaat inhalen als Murray wint. Ik dacht dat ik nog een troef in de strijd had met Grosjean, maar...

HET IS ME ECHT NIET GEGUND :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Wat een geluk voor Buurs als 't om de strijd om de 1e plaats gaat hier bij Grosjean-Robredo. Maar dan hoor je 'm niet klagen. :8:

Geluk???

Wat had Grosjean mogen winnen, als ToJo, Djokovic, Vliegen en Clement ook 1 van de vele kansen hadden gepakt. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Buurs
1 Clement,Arnaud €695 20
2 Soderling,Robin €928 11
4 Tursunov,Dmitry €1280 1
7 Vliegen,Kristof €930 0

Ik
4 Mathieu,Paul-Henri €725 1
5 Gabashvili,Teimuraz €365 1
11 Gonzalez,Fernando €1850 35
12 Grosjean,Sebastien €910 11

Het was dus 1-4 in spelers tot aan de choke van Grosjean? Dan had Tampie 'm zo goed als binnen, want ik zie Tursu (helaas) toch wel verliezen van Davy. Nu kan Buurs de schade beperkt houden. Moet Gonzo zo eigenlijk wel verliezen van Benneteau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ToJo stond 1e set met 5-3 voor...

Clement break voor in de 3e en 0-40 toen Blake voor de partij serveerde...

Vliegen 6-3 4-4 en 3 bp op de service van Ancic...

Soderling een set en een break voor...

Djokovic met 6-4 voor in de 1e set TB en op 5-4 in de 2e set 2 setpoints gehad...


Alleen goed wegkomen met Grosjean stelt dan niet zoveel voor volgens mij :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind niet eens dat ik het de laatste weken heb weggegeven eerlijk gezegd.

Op onverklaarbare wijze pakt alles verkeerd uit.
Niet te geloven...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Even een lijstje vanaf Madrid:

Madrid:

-Blake die een 3-0 voorsprong in de derde en een kans om voor de wedstrijd te serveren verkloot
-Benneteau die 5-2 voorstaat in de derde tegen Nalbi
-Srichaphan die tegen een geblesseerde Gonzo niet weet door te drukken


St. P/Basel/Lyon:

-Fish die 6 mp's verkloot tegen Gonzo
-Lopez die een mp krijgt tegen Nalbi
-Henman die 5-2 voorstaat in de TB tegen Wawrinka
-Nieminen die moet opgeven tegen Starace


Parijs:

-Grosjean die een 6-3 5-2 voorsprong verkloot
-Djokovic die in beide sets meerdere setpoints krijgt
-Srichaphan die moet opgeven
-Clement die een break voorsprong in de derde set weggeeft en ook nog eens 0-40 heeft als Blake voor de wedstrijd serveert


Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind het nogal wat in drie weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:ToJo stond 1e set met 5-3 voor...

Clement break voor in de 3e en 0-40 toen Blake voor de partij serveerde...

Vliegen 6-3 4-4 en 3 bp op de service van Ancic...

Soderling een set en een break voor...

Djokovic met 6-4 voor in de 1e set TB en op 5-4 in de 2e set 2 setpoints gehad...


Alleen goed wegkomen met Grosjean stelt dan niet zoveel voor volgens mij :roll:

nee ok. had de tussenstand tussen jullie ook niet echt in m'n hoofd. Zag toevallig dat Tampie Grosjean had en dat jij dus goed weg kwam in deze partij. Lijkt erop de Tampie dus 1e gaat worden en dat Ad de top 20 kan vergeten. Hoe gaat 't met Kuiper en Mailman dan in die race? Zie dat Kuiper Gonzo en Hrbaty heeft tegen Ancic van Mailman. Dan kan de kraker Ancic-Gonzo weleens cruciaal worden. Zowel voor hun als voor de spelers zelf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:ToJo stond 1e set met 5-3 voor...

Clement break voor in de 3e en 0-40 toen Blake voor de partij serveerde...

Vliegen 6-3 4-4 en 3 bp op de service van Ancic...

Soderling een set en een break voor...

Djokovic met 6-4 voor in de 1e set TB en op 5-4 in de 2e set 2 setpoints gehad...


Alleen goed wegkomen met Grosjean stelt dan niet zoveel voor volgens mij :roll:

nee ok. had de tussenstand tussen jullie ook niet echt in m'n hoofd. Zag toevallig dat Tampie Grosjean had en dat jij dus goed weg kwam in deze partij. Lijkt erop de Tampie dus 1e gaat worden en dat Ad de top 20 kan vergeten. Hoe gaat 't met Kuiper en Mailman dan in die race? Zie dat Kuiper Gonzo en Hrbaty heeft tegen Ancic van Mailman. Dan kan de kraker Ancic-Gonzo weleens cruciaal worden. Zowel voor hun als voor de spelers zelf.

Even iets rechtzetten:
Kuiper heeft Ancic en Hrbaty en Mailman heeft Gonzalez.
Maar dat maakt de wedstrijd tussen Ancic en Gonzo niet minder spannend.
Vamos Gonzo.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Kuiper heeft Gonzalez niet, Mailman heeft Gonzo. Maar in principe ga ik nog wel beter dan Kuiper en Mailman, kun je nagaan hoe zij gaan...
Maar zij hadden Grosjean en Clement niet, dus voor hun een minder zure dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kuiper heeft Gonzalez niet, Mailman heeft Gonzo. Maar in principe ga ik nog wel beter dan Kuiper en Mailman, kun je nagaan hoe zij gaan...
Maar zij hadden Grosjean en Clement niet, dus voor hun een minder zure dag.

Maar op welke manier kan jij 't dan nog wel halen? Dan moet er nog een mogelijkheid zijn toch? Of hebben jouw concurrenten van buiten 't forum nog dezelfde spelers als jou? Anders moet je hopen dat jou troef of troeven gewoon de finale halen. Kan best in zo'n raar toernooi. Durf hier de winnaar niet te voorspellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik sta 22e. Kuiper staat 21 en die ga ik zeer waarschijnlijk wel voorbij. Maar ja, dan sta ik pas 21e.
Dan heb je de nummer 20 die nog Blake, murray en Tursunov heeft tegenover mijn Gabashvili en Ginepri plus 32 punten. Die ga ik dus zeer waarschijnlijk niet voorbij. Dan sta ik nog steeds 21e.
Dan heb je de nummer 14. Die staat weliswaar 106 punten voor, maar die heeft alleen nog maar PHM en Wawrinka plus 20 punten tegenover mijn Gabashvili, berdych, Ancic en Gasquet. Die zou ik dus nog voorbij kunnen. Dan zou ik 20e staan.
Maar ik zie net dat de nummer 23, waarop ik 14 punten voorsta, nog Murray en Hrbaty heeft tegenover alleen maar mijn Gabashvili. Als Murray straks wint, gaat hij me dus voorbij. Dan sta ik dus weer 21e...
Er is alleen nog 1 team van de nummer 19 die niet open staat. Daar zou ik nog een sprankje hoop in kunnen liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wauw wat een spanning. Murray is dus nog wel cruciaal. Speelt hij en is hij fit dan pakt hij 25 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben vooral zo bang dat straks de loting van Shanghai zou duidelijk wordt dat er geen of nauwelijks verschillende teams komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Veel vragen voor Sjanghai:

- Passen ze die waardes met TM nog aan?
- Hoe gaan ze de poules loten? 1,3,5,7 bijv?
- Wie gaat er nog afzeggen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben vooral zo bang dat straks de loting van Shanghai zou duidelijk wordt dat er geen of nauwelijks verschillende teams komen.

Als de keuze's voor handen liggen, dan ga je toch gokken.
Ze kunnen allemaal van elkaar winnen op eentje na :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt 't dat Sjanghai niet komende week maar die week daarop is? Wanneer is dan de deadline? Zag namelijk dat ze vorig jaar op zondag begonnen met de eerste poulewedstrijden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Veel vragen voor Sjanghai:

- Passen ze die waardes met TM nog aan?
- Hoe gaan ze de poules loten? 1,3,5,7 bijv?
- Wie gaat er nog afzeggen?

@vraag 1:
Ik dacht dat het vorig jaar gewoon 12500 was.
@vraag 2:
Vorig jaar was het 1,5,7,8 en 2,3,4,6
@ vraag 3:
Ik denk dat Nadal weer een Icon_question is
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Veel vragen voor Sjanghai:

- Passen ze die waardes met TM nog aan?
- Hoe gaan ze de poules loten? 1,3,5,7 bijv?
- Wie gaat er nog afzeggen?

@vraag 1:
Ik dacht dat het vorig jaar gewoon 12500 was.
@vraag 2:
Vorig jaar was het 1,5,7,8 en 2,3,4,6
@ vraag 3:
Ik denk dat Nadal weer een Icon_question is

Vraag 1: Ik bedoel eigenlijk de waarde van de spelers. Dat je 12500 mag gebruiken weet ik wel zeker.
Vraag 2: Dat is een gekke loting. Dan wordt Federer wel erg gematst.
Vraag 3: Nadal en Roddick zal wel een moeilijk verhaal worden. Federer+ 2 andere spelers nemen dus. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom is Nadal een vraagteken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorig jaar won Nalbandian
Reply
centre court Wrote:Veel vragen voor Sjanghai:

- Passen ze die waardes met TM nog aan?
- Hoe gaan ze de poules loten? 1,3,5,7 bijv?
- Wie gaat er nog afzeggen?

1,3,5,7 (=16) tegenover 2,4,6,8 (=20) kan natuurlijk nooit bij een indeling zonder loten. Het eerlijkste is natuurlijk 1,4,5,8 tegenover 2,3,6,7, maar ze zullen het dan wel gewoonweg loten. De nr. 1 en 2 in beide poules, de nr. 3 en 4 loten, etc...
Reply
Even een update omtrent de nummer 20 positie:

Als Hrbaty nu wint en verliest van Berdych, staan Kuip en ik precies gelijk :|
Als Hrbaty verliest, sta ik dus 10 punten voor op Kuip voor de TMC.

Als Murray of Hrbaty van Berdych verliest, sta ik precies gelijk met de nummer 23, die Murray en Hrbaty nog heeft.

Als Murray nu verliest, kom ik op 6 punten achter de huidige nummer 20.

Als de finale Berdych-Ancic wordt, pak ik de huidige nummer 14. Als Ancic verliest van Davy en Berdych wint het toernooi, kan het ook.


Wat een spanning. Stel nou dat Hrbaty vanavond wint en verliest van Berdych, dan staan Kuiper, Smashing Pils en ik alledrie gelijk in punten. En het hangt dan af van wat Ancic en Berdych doen of het op plek 20 is of 21.
Wat een spanning :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We hebben 't wel over Hrbaty ad he. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heel gek, maar ik ben gewoon voor Murray :eeeek:

Als Murray wint, pak ik namelijk sowieso Kuiper. Dan sta ik dus al 21e. Als Murray dan verliest van Berdych, waar ik wel vanuit ga, gaat de nummer 23 me niet voorbij. Als Berdych dan het toernooi wint, pak ik de nummer 14 en sta ik in de top 20. Er is gewoon nog hoop. En dat na de zure verliezen van Grosjean, Gabash en Clement :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heel gek, maar ik ben gewoon voor Murray :eeeek:

Als Murray wint, pak ik namelijk sowieso Kuiper. Dan sta ik dus al 21e. Als Murray dan verliest van Berdych, waar ik wel vanuit ga, gaat de nummer 23 me niet voorbij. Als Berdych dan het toernooi wint, pak ik de nummer 14 en sta ik in de top 20. Er is gewoon nog hoop. En dat na de zure verliezen van Grosjean, Gabash en Clement :|

Precies, Berdych wint het toernooi!! Alleen heb ik toch liever dat hij dat via Hrbaty doet.
Reply
Het wordt nog echt spannend de laatste week.

De strijd om de 1e plaats is nog niet definitief beslist en het gevecht om de 20e plaats barst nog in volle hevigheid los.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Met de verliezen van Blake, Murray en Tursunov is het alleen nog maar spijtiger dat Gabashvili gisteren niet won. Een winst van een van de drie jongens Grosjean, Clement of Gabash was gewoon genoeg geweest om de nummer 20 voorbij te gaan. Nu kom ik op 6 punten van hem :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De nummer 19 heeft zijn team open gezet. En dat heeft hij niet zomaar gedaan, hij heeft Haas, Safin, Berdych en Ancic nog :cry:
Als Haas vandaag verliest, heb ik wel 2 punten meer deze week, maar dat is niet genoeg. Ik ga dus definitief niet alleen naar de nummer 20 positie toe. Enige kans is nog om de nummer 14 in te halen, maar dan sta ik gelijk in punten met Kuiper op nummer 20.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De nummer 19 heeft zijn team open gezet. En dat heeft hij niet zomaar gedaan, hij heeft Haas, Safin, Berdych en Ancic nog :cry:
Als Haas vandaag verliest, heb ik wel 2 punten meer deze week, maar dat is niet genoeg. Ik ga dus definitief niet alleen naar de nummer 20 positie toe. Enige kans is nog om de nummer 14 in te halen, maar dan sta ik gelijk in punten met Kuiper op nummer 20.

Als Hrbaty vandaag natuurlijk niet voor een verrassing zorgt. :lol:

Hup Hrbaty!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
We hebben dus komende week een weekje rust.

"In het speelschema stond een foutieve datum vermeld voor de Tennis Masters Cup in Shanghai. Het toernooi begint zondag 12 november en niet al 6 november en duurt één week. Je kunt je team voor de Tennis Masters Cup dan ook aanpassen tot maandag 13 november 22.00 uur, net als anders."

Dan zijn er dus al wel wedstrijden gespeeld.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: