The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Dan is dus alle spanning al weg, je weet dan wie er wel of niet spelen en hoe de spelers in vorm zijn. Diegene die een achterstand moeten inlopen hebben dus een probleem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dan is dus alle spanning al weg, je weet dan wie er wel of niet spelen en hoe de spelers in vorm zijn. Diegene die een achterstand moeten inlopen hebben dus een probleem.

Een goede beslissing derhalve :razz:
Reply
Tja, met die verrassende prestatie van Hrbaty wordt mijn kans op de top 20 nu wel erg klein. Zeker nu deze regel is ingesteld. Ik moet nu wel hele rare keuzes gaan maken om het te halen. En dan nog, ik sta 45 punten achter de nummer 20. Dan moet ik sowieso een andere halve finalist hebben dan de rest. Dan moet je dus iemand gaan nemen die al verloren heeft en dan moet je hopen dat hij de andere twee potten wint en doorgaat.

Heel jammer dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Onbegrijpelijke beslissing. iedereen neemt de mensen die al gewonnen hebben natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga een mailtje sturen naar SD.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom vorig jaar niet???

Feli Tampie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote:Beste Ad,
Bedankt voor je mail.
De deadline voor het Masters Cup toernooi is inderdaad verlengd, dit omdat in het schema stond dat het toernooi al 6 november begint, terwijl dit pas 12 november is. De deadline is op maandag gehouden, omdat dit al heel het jaar zo is en het managers in de war zou kunnen brengen als we de deadline ineens naar een zaterdag bijvoorbeeld halen. Er zouden dan gegarandeerd managers zijn die dat niet weten en op maandag hun team aan willen passen en dan zou blijken dat dat niet meer kan. Dat is de reden waarom we gekozen hebben voor de maandag, 22.00 uur. Het klopt inderdaad dat het toernooi al op zondag begint. Hier hebben we dit seizoen vaker mee te maken gehad en hebben dus eerder genoemd argument hierbij zwaarder laten wegen. Nu blijft net namelijk voor iedereen hetzelfde; de deadline is net als anders en dus duidelijk en iedereen heeft de zelfde voorwaarden/ gebeurtenissen om zijn of haar team op te baseren.

We hopen dat je onze redenering begrijpt en wensen je veel succes met de laatste ronde van Tennismanager!

Sportieve groet,
Team Sportdreams


Plausibel antwoord, maar dus geen top 20 voor mij :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat antwoord slaat helemaal nergens op. Van een organisatie, die jaarlijks tonnen opstrijkt aan inschrijfgelden, mag je wat meer professionaliteit verwachten. Ik heb dit seizoen al een aantal discussies met ze gevoerd, maar dat is vaak onbegonnen werk. Uiteindelijk gooien ze het er toch op dat zij beslissingen kunnen nemen als het regelement niet voorziet.

Het is natuurlijk lachwekkend. Op deze manier verkrachten ze het spel, ontnemen ze de managers een mooie finale van het spel, waardoor wijsneus Tampie een walkover krijgt in de laatste ronde :cry:

Ze missen bij Sportdreams de kennis en leunen schijnbaar achterover. Ze moeten hier vooraf over nadenken en daarop inspelen. Dan zet je dus in het regelement dat in de laatste ronde de tijd van de deadline anders is. Nu gaan ze er vanuit dat mensen zich gaan vergissen. Maar de mensen die zich vergissen, spelen het spel niet serieus. Nu worden de serieuze managers niet serieus genomen.

PRUTSERS!!!!
Reply
Ik zou zeggen, zet dit in een mail en haal ze over! Mooi betoog.

Ik snap je punt op zich wel, en ik vind het ook jammer, maar om het lachwekkend te noemen vind ik een beetje ver gaan.

Ik zie SD een beetje als Rita Verdonk van een tijdje terug. Ik ben het absoluut niet met hun beleid eens, maar ze zijn wel consequent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zou zeggen, zet dit in een mail en haal ze over! Mooi betoog.

Ik snap je punt op zich wel, en ik vind het ook jammer, maar om het lachwekkend te noemen vind ik een beetje ver gaan.

Ik zie SD een beetje als Rita Verdonk van een tijdje terug. Ik ben het absoluut niet met hun beleid eens, maar ze zijn wel consequent.

Ad, dat is dweilen met de kraan open. Als ze bij Sportdreams een beslissing hebben genomen, dan komen ze daar zelden op terug.

En ik heb alle reden om het lachwekkend te vinden, want ik vind dit dus weer typisch Sportdreams.

En Tampie is is de lachende derde, de profiteur. Hij is zich waarschijnlijk al aan het aftrekken op zijn overwinning :wink:
Reply
Ik heb ook geen hoge pet van SD, maar ze zijn wel bereikbaar dit jaar, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Nu antwoorden ze tenminste op mails en veranderen de puntentelling als ze weer eens een foutje hebben gemaakt.

Ik zou het typisch SD vinden, als ze zouden zeggen: "wij hebben het zo besloten en zo zal het blijven". Nu geven ze in ieder geval nog een redelijke verklaring. Of je het ermee eens bent, is een tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb ook geen hoge pet van SD, maar ze zijn wel bereikbaar dit jaar, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Nu antwoorden ze tenminste op mails en veranderen de puntentelling als ze weer eens een foutje hebben gemaakt.

Ik zou het typisch SD vinden, als ze zouden zeggen: "wij hebben het zo besloten en zo zal het blijven". Nu geven ze in ieder geval nog een redelijke verklaring. Of je het ermee eens bent, is een tweede.

Ze zijn altijd bereikbaar geweest, dus dat was het probleem niet. Maar het is wat mij betreft geen discussie hoor, ik heb genoeg eigen ervaringen om een mening te kunnen vormen.
Reply
Ik zit er over te denken om volgend jaar ook maar eens mee te doen.
Is het een beetje eenvoudig voor nieuwe lui, en is het een beetje een leuk spel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ben trouwens nog wel benieuwd wat ze zullen doen met mij als dit de eindstand is. Ik sta 21e, maar heb evenveel punten als de nr.20. Waarom sta ik 21e, is daar in het regelement in voorzien??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik ben trouwens nog wel benieuwd wat ze zullen doen met mij als dit de eindstand is. Ik sta 21e, maar heb evenveel punten als de nr.20. Waarom sta ik 21e, is daar in het regelement in voorzien??

In het geval van meerdere deelnemers met een gelijke, hoogste score is de winnaar degene met het hoogste "nog te besteden" budget. Als het "nog te besteden" budget even hoog is dan wordt de winnaar bepaald middels het houden van kennisquiz met betrekking tot de sport van de game. Winnaars krijgen persoonlijk bericht.

Beetje raar allemaal, maar ik denk dat het dan gewoon loten wordt.
Reply
Die regel is nog van de tijd dat TM op budget gespeeld werd. Lang, lang geleden. Ik vind dat ze bij gelijke stand ook de nummer 21e de credits moeten geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:wijsneus Tampie

Tripplexxx Wrote:En Tampie is is de lachende derde, de profiteur.

Zit je iets dwars :roll:
Reply
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:wijsneus Tampie

Tripplexxx Wrote:En Tampie is is de lachende derde, de profiteur.

Zit je iets dwars :roll:

Nee hoor, zo denk ik gewoon over je. Krijg altijd het idee dat jij praat alsof je het tennisspelletje hebt uitgevonden....
Reply
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:wijsneus Tampie

Tripplexxx Wrote:En Tampie is is de lachende derde, de profiteur.

Zit je iets dwars :roll:

Nee hoor, zo denk ik gewoon over je. Krijg altijd het idee dat jij praat alsof je het tennisspelletje hebt uitgevonden....

1 Je bedoelt waarschijnlijk het spelletje tennismanager. Ik heb het niet uitgevonden, ik heb wel een manier uitgevonden op dit succesvol te spelen. En een aantal met mij (zie de top 15 van de afgelopen jaren: arco, Buurs, Elikian, cor, Genomico en een paar anderen).

2 Dus ben ik een profiteur?
Reply
En nu is de TM-site van SD zelfs helemaal niet bereikbaar...... :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Zie ik het nu goed dat er gewoon helemaal niemand een team voor TM heeft, of is de deadline nog niet geweest?
Reply
Zie boven. Deadline is maandag 22:00
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Wel of geen Federer???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lastig Buurs. Als Fedje wint dan ben je een eind op weg. Cruciaal is natuurlijk de keuze van de overige (1 of 2 ) spelers.

Een team zonder Fedje moet natuurlijk de andere finalist hebben. Velen denken aan Davydenko, maar laten we eerst maar even de uitslagen van morgen afwachten.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Lastig Buurs. Als Fedje wint dan ben je een eind op weg. Cruciaal is natuurlijk de keuze van de overige (1 of 2 ) spelers.

Een team zonder Fedje moet natuurlijk de andere finalist hebben. Velen denken aan Davydenko, maar laten we eerst maar even de uitslagen van morgen afwachten.

Federer ligt heel erg voor de hand, maar aangezien er 4 partijen gespeeld zullen zijn, zijn er meer opties mogelijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:Lastig Buurs. Als Fedje wint dan ben je een eind op weg. Cruciaal is natuurlijk de keuze van de overige (1 of 2 ) spelers.

Een team zonder Fedje moet natuurlijk de andere finalist hebben. Velen denken aan Davydenko, maar laten we eerst maar even de uitslagen van morgen afwachten.

Federer ligt heel erg voor de hand, maar aangezien er 4 partijen gespeeld zullen zijn, zijn er meer opties mogelijk.

je zult moeten forceren om Tampie nog voorbij te gaan. hetzelfde team nemen is dus uit den boze. misschien moet je dus ook maar niet het op het oog beste team nemen. die zou tampie dan ook weleens kunnen hebben. ben benieuwd naar jullie verschillen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:Lastig Buurs. Als Fedje wint dan ben je een eind op weg. Cruciaal is natuurlijk de keuze van de overige (1 of 2 ) spelers.

Een team zonder Fedje moet natuurlijk de andere finalist hebben. Velen denken aan Davydenko, maar laten we eerst maar even de uitslagen van morgen afwachten.

Federer ligt heel erg voor de hand, maar aangezien er 4 partijen gespeeld zullen zijn, zijn er meer opties mogelijk.

je zult moeten forceren om Tampie nog voorbij te gaan. hetzelfde team nemen is dus uit den boze. misschien moet je dus ook maar niet het op het oog beste team nemen. die zou tampie dan ook weleens kunnen hebben. ben benieuwd naar jullie verschillen.

Dat zal ook zeker mijn insteek zijn.
Tampie zal voor Federer gaan. Die zal zeker niet in mijn team staan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Precies. De weg van de zekerheid lijkt Fedje.

Maar Fedje kan zo een verkeerde mossel eten of over de douchemat struikelen. En dan is het met de bavianen logeren.

30 punten zijn slechts 2 voorronde uitslagen. Lastig, lastig....

Spannend.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik denk eigenlijk geen moment aan Federer. Tuurlijk zal straks blijken dat het ideale team uit Federer en Roddick/Ljubicic/Davydenko/Nalbandian of Blake&Robredo zal bestaan, maar het probleem is dat je persé dan ook de andere finalist moet hebben, anders kun je beter 5 'kleintjes nemen'. De kans dat je de andere finalist ook hebt, is toch vrij klein als je naast Federer er maar 1 kiest, want ik zie geen uitgesproken finalist.
Reply
Het probleem is dat, als je wilt forceren, dat je verrassingen moet nemen die bijv. de eerste wedstrijd verloren hebben. Maar het lastige daarvan is dat je dan ook al meteen 10 of 20 of zelfs 30 punten achter staat. Die moet je dan ook weer zien in te halen. Ik heb het al een tijdje opgegeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: