The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Hij doet het weer en heb mijn team gelijk opgezet.

Niet verrassend overigens, maar ja ik moet mijn 20e plaats ook verdedigen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Die van mij staat ook open.

Je reactie Tampie???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Die van mij staat ook open.

Je reactie Tampie???

Beetje jammer van je briljante actie, nu is het niet spannend meer....zeker niet voor Tampie....
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Nadal-Davy wordt dan redelijk cruciaal voor Buurs en Ad. Spannend hoor.
Meeste teams van managers die een plek moeten verdedigen zijn Federer, Robredo en Blake. Teams die moeten aanvallen bestaan meestal uit Nalbi, Davy, Robredo, Blake en Roddick.
De managers met nadal zijn wel heel wanhopig. oke, ze moeten iets forceren, maar nadal vliegt er natuurlijk uit in de 1e ronde. Hij verliest al van Blake die niet eens in vorm is. Davy is on fire, hij zal toch nadal wel verslaan en met blake naar de halve finale gaan. hun onderlinge duel zal uitmaken wie Federer ontloopt.

Mag het ook Ljubicic i.p.v. Nalbandian zijn?
Dat lijkt me niet slim. Ljubicic al verloren van Roddick en gaat er ook af tegen Federer. Die gaat dus sowieso niet door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is vooral voor Musse te hopen dat ik in de top-20 eindig, want ik heb hem een voetbalshirt beloofd. Hij heeft al stiekum één uitgezocht.
Dat kan dan wel eens weer teleurstellend worden als ik per ongeluk toch 21e wordt. :oops: :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:Die van mij staat ook open.

Je reactie Tampie???

Redelijk opgelucht dat je Davydenko niet hebt, en licht verbaasd dat je op Nadal hebt gegokt.

Er waren 3 teams die ik had verwacht:

Davydenko,Nikolay
Roddick,Andy
Nalbandian,David
Blake,James
Robredo,Tommy

Federer,Roger
Roddick,Andy

Federer,Roger
Davydenko,Nikolay

Ik vreesde met name Roddick en Davydenko, een van hen of Blake zie ik in de finale komen.

Het was inderdaad logisch dat ik voor Federer zou gaan, opties waren zoals nu met Blake en Robredo (als Robredo van Davydenko had gewonnen was dit zelfs een absolute zekerheid), met Davydenko of met Roddick. Blake en Robredo halen minimaal 40 punten, maar dit zou hun max kunnen zijn, terwijl Davydenko of Roddick bij een finale plaats 80 zou halen en ik dus verloren zou hebben als je de goede koos.

De enige vrees die er nu nog is, is dat Federer het toernooi niet wint. Als hij dat wel doet, ben je van Nadal afhankelijk namelijk om nu nog tweemaal te winnen. Redt Nadal het wel, moet nog altijd de finalist niet Davydenko of Blake zijn.

Federer 130
Robredo 0

Nalbandian 20
Roddick 100
Nadal 20

Als Federer het toernooi niet wint ben ik echter meteen gezien.
Ik schat de kans op toernooiwinst voor Federer in op 70 a 80 %.
Je hebt dus redelijke kans.
Ik snapte overigens niet helemaal waarom je al als kansloos werd bestempeld.

Succes deze week en moge de beste winnen.
Reply
kuiper Wrote:Het is vooral voor Musse te hopen dat ik in de top-20 eindig, want ik heb hem een voetbalshirt beloofd. Hij heeft al stiekum één uitgezocht.
Dat kan dan wel eens weer teleurstellend worden als ik per ongeluk toch 21e wordt. :oops: :oops:

Je zal minimaal 1 plaatsje moeten stijgen om in de top 20 te komen :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Die van mij staat ook open.

Je reactie Tampie???

Redelijk opgelucht dat je Davydenko niet hebt, en licht verbaasd dat je op Nadal hebt gegokt.

Er waren 3 teams die ik had verwacht:

Davydenko,Nikolay
Roddick,Andy
Nalbandian,David
Blake,James
Robredo,Tommy

Federer,Roger
Roddick,Andy

Federer,Roger
Davydenko,Nikolay

Ik vreesde met name Roddick en Davydenko, een van hen of Blake zie ik in de finale komen.

Het was inderdaad logisch dat ik voor Federer zou gaan, opties waren zoals nu met Blake en Robredo (als Robredo van Davydenko had gewonnen was dit zelfs een absolute zekerheid), met Davydenko of met Roddick. Blake en Robredo halen minimaal 40 punten, maar dit zou hun max kunnen zijn, terwijl Davydenko of Roddick bij een finale plaats 80 zou halen en ik dus verloren zou hebben als je de goede koos.

De enige vrees die er nu nog is, is dat Federer het toernooi niet wint. Als hij dat wel doet, ben je van Nadal afhankelijk namelijk om nu nog tweemaal te winnen. Redt Nadal het wel, moet nog altijd de finalist niet Davydenko of Blake zijn.

Federer 130
Robredo 0

Nalbandian 20
Roddick 100
Nadal 20

Als Federer het toernooi niet wint ben ik echter meteen gezien.
Ik schat de kans op toernooiwinst voor Federer in op 70 a 80 %.
Je hebt dus redelijke kans.
Ik snapte overigens niet helemaal waarom je al als kansloos werd bestempeld.

Succes deze week en moge de beste winnen.

Ik moest kiezen tussen Davy/Robredo en Nadal.

Nadal schat ik hoger in dan Davy en Robredo zal 0 punten halen (hoop ik)
Verder kan Davy ook zomaar verliezen van Blake natuurlijk.

En als Nadal eenmaal in de halve zou staan, kan hij zomaar stunten.

En ik wist natuurlijk zeker dat jij Nadal niet zou kiezen :wink:

Jij ook veel succes toegewenst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Blake en Robredo halen minimaal 40 punten.
Dat klopt en daar heb ik ook over nagedacht. Maar de kans is redelijk aanwezig dat Nadal beide partijen wint en Davy van Blake wint en dan gaan Nadal en Davy door. Dat is mijn ideale scenario.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Blake en Robredo halen minimaal 40 punten.
Dat klopt en daar heb ik ook over nagedacht. Maar de kans is redelijk aanwezig dat Nadal beide partijen wint en Davy van Blake wint en dan gaan Nadal en Davy door. Dat is mijn ideale scenario.

Ik baal er wel van dat jij Blake erbij genomen hebt. Nu raakt hij geen pepernoot meer en zullen Davy en Nadal waarschijnlijk de halve halen. Of is die wens van jou juist de reden dat je Blake erbij nam, opdat hij dan meteen geen bal meer goed slaat?
Reply
Nu ja, ik had Blake in Parijs niet en daar verloor hij al in de derde ronde. Dus de vloek lijkt een beetje over. Maar stiekem hoop ik nog steeds op die vloek, dat zou goed zijn voor Davy en Nadal!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Het is vooral voor Musse te hopen dat ik in de top-20 eindig, want ik heb hem een voetbalshirt beloofd. Hij heeft al stiekum één uitgezocht.
Dat kan dan wel eens weer teleurstellend worden als ik per ongeluk toch 21e wordt. :oops: :oops:

Je zal minimaal 1 plaatsje moeten stijgen om in de top 20 te komen :Big Grin

Ja ik heb hierover geen antwoord gekregen van SD. Ik sta weliswaar 21e, maar met een gelijk aantal punten als de nummer 20. En dat verhaal over dat er gekeken zou worden naar het bugdet lijkt me ook een beetje achterhaald.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nogmaals, ik denk dat de kans klein is dat jullie gelijk op de 20e plek eindigen na dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick gaat nu al de hele zooi op de kop zetten. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb nog een escape.

Ik kreeg deze mail van SD nadat mijn team niet open kon.

Beste René,

"Er wordt aan gewerkt! Bedankt voor je opmerking! Je team is als het goed
is wel correct overgezet, zo niet, laat het ons dan nog eens weten!"

Sportieve groet,
Team Sportdreams

Volgens mij had ik geen Federer??? :lol: :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nu zeker weer wel Wink

Echt heel spijtig dat Roddick niet van Federer won, want dan had het er erg goed uitgezien voor mij tegenover jou.

Maar ja, het was ingecalculeerd en in deze vorm zal Andy toch ook wel van Nalbi winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat laatste denk ik ook. Roodick is goed in vorm en kan zomaar de finale halen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nalbi gaat winnen van Ivan. Ook al kut. Geen goede dag dit, maar morgen wordt een stuk belangrijker.
Nadal en Davy moeten allebei winnen, dan kan het nog. Als Nadal verliest, dan lig ik eruit.

Echt balen van vandaag, want winst van Roddick en Ljubicic was al de halve stap geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nalbi gaat winnen van Ivan. Ook al kut. Geen goede dag dit, maar morgen wordt een stuk belangrijker.
Nadal en Davy moeten allebei winnen, dan kan het nog. Als Nadal verliest, dan lig ik eruit.

Echt balen van vandaag, want winst van Roddick en Ljubicic was al de halve stap geweest.

Ik weet geen tussenstanden of zo, maar heb natuurlijk van te voren al aangegeven dat Ljubicic zou gaan winnen van Nalbandian :Big Grin
Reply
Dan nog gaat hij niet door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijg je trouwens 40 punten voor een halve finaleplek of bij winst in de halve finale en dus een finaleplek? Volgens mij dat laatste maar het staat niet helemaal duidelijk in de spelregels.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
40 punten bij winst in de halve finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je krijgt 20 punten voor iedere pot die je wint in de poulefase, dus je hebt er 40 of 60 als je de SF haalt

Win je die SF, dan krijg je er nog 40 bij.

Win je dan ook nog de finale, krijg je er nog 50 bij.. dus een ongeslagen winnaar haalt er 60+40+50 = 150 punten.
Reply
Blake =D> =D> =D> =D>

Dat is een opluchting voor mij. De 20e plaats komt nu wel heel dichtbij natuurlijk.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat een geluk heb jij dit toernooi :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mag ook wel een keer. Ik heb de laatse weken, op het laatste toernooi na, niet echt veel geluk gehad.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tja, je bent niet de enige die niet gelukkig was de laatste weken.
Ik heb nog nooit zoveel pech gehad in een paar weken tijd.

En daar zwoeg je dan het hele seizoen voor, ik kan wel janken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ik baalde al, want ik had onderweg ook nog een keer 15 punten laten liggen op die stomme quiz.
Ik dacht op gegeven moment dat mij dat nog de kop zou kosten.

Ik weet ook niet of ik nu al zeker ben, maar het gaat er wel steeds meer op lijken.
Straks Robredo stunten tegen Nadal en klaar is kees.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kap eens met dat slappe gelul iedere keer dat een ander geluk hebt en jij pecht hebt ada. EN als je een keer een goede week heb heb je het goed gekozen en is het zeker geen geluk van jou.

je bent echt zo Puke
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Stel je niet aan, man! Ik ben nooit te beroerd om iemand te feliciteren met een overwinning en ik aarzel ook nooit om toe te geven dat ik gelukkig ben als het daadwerkelijk zo is.

Maar deze laastste weken heb ik echt alleen maar pech. Het heeft natuurlijk ook te maken met slechte keuzes, maar zoveel partijen pakken verkeerd uit op een ontzettend ongelukkige manier.
Misschien klaag ik te veel, waarvoor mijn excuses dan, maar het is en blijft wel een forum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: