The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Want die gaan er allebei uit vannacht, dus het is nu de laatste kans!
Reply
Als ze er beide vannacht uit gaan, is er toch geen laatste kans.. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrer gaat van Ancic winnenSmile
Reply
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Zou me nix verbazen en zou ook niet gek zijn :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ancic, Blake, Ljubicic en Roddick gaan vanacht winnen.
Santoro, Nieminen, Simon, Benneteau en Baghdatis gaan eruit.. :8:

Moet kunnen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waar kan ik tekenen??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
......................................................

Op de stippellijn :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Laten we het hopen! :lol:
Reply
Haggie Wrote:Ancic, Blake, Ljubicic en Roddick gaan vanacht winnen.
Santoro, Nieminen, Simon, Benneteau en Baghdatis gaan eruit.. :8:

Moet kunnen :wink:
Helemaal mee eens behalve Santoro. Maar ik accepteer zijn verliest als het zo gaat als jij hierboven beschrijft.
Reply
Haggie Wrote:Op de stippellijn :Big Grin

[Image: handtekening.jpg]
.................................................................
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Blake en Roddick eruit. Ancic, Santoro, Simon, Baghdatis, Ljubo en Nieminen door.

Dan wordt ik gek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
-t
Reply
+ Nalbandian door :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat kan dus niet als Nieminen doorgaat! Is meteen mijn sleutelpartij! Come on Jarkko!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
'Nieminen upsets Nalbandian' :razz: :8:
Roofmagic
Reply
Ik heb er wel vertrouwen in.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2006-01-19/200601191137631052195.html">http://www.australianopen.com/en_AU/new ... 52195.html</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je avatar zegt van niet Wink
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het liefst heb ik dat Nalbi wint, omdat veel mensen Nieminen hebben. Aan de andere kant wordt Nalbi met elke wedstrijd gevaarlijker en dan kan hij ook zomaar Blake en Ancic uitschakelen en dat zou kut zijn.
Reply
Hij gaat zelfs Federer uitschakelen.
Reply
Update, nu ook met Tampie:

Vos - 195 pnt
In 10: Haas (15) - Blake (15) - Ljubicic (15) - Roddick (15) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Nieminen (15) - Simon (18) - Vliegen (15) - Baghdatis (15)
Uit 6: Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Marach (4) - Monfils (1) - Sluiter (7) - Tipsarevic (10)

Buurs - 187 pnt
In 10: Benneteau (18) - Roddick (15) - Nalbandian (15) - Simon (18) - Ljubicic (15) - Blake (15) - Ancic (15) - Santoro (15) - Haas (15) - Vliegen (15)
Uit 4: Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10) - Sluiter (7)

Tafeltennis - 183 pnt
In 9: Ljubicic (15) - Ancic (15) - Blake (15) - Santoro (15) - Andreev (15) - Vliegen (15) - Nieminen (15) - Benneteau (18) - Simon (18)
Uit 9: Moodie (7) - Burgsmuller (10) - Seppi (1) - Volandri (1) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Murray (1) - Monfils (1) - Ginepri (7)

Tampie - 174 pnt
In 9: Nalbandian (15) - Ljubicic (15) - Hrbaty (15) - Ancic (15) - Blake (15) - Baghdatis (15) - Santoro (15) - Simon (18) - Benneteau (18)
Uit 6: Ginepri (7) - Monfils (1) - Murray (1) - Burgsmuller (10) - Tursunov (7) - Berdych (7)

Genomico - 173 pnt
In 9: Haas (15) - Blake (15) - Benneteau (18) - Santoro (15) - Ancic (15) - Andreev (15) - Ljubicic (15) - Roddick (15) - Simon (18)
Uit 5: Monfils (1) - Malisse (7) - Garcia-Lopez (7) - Tursunov (7) - Burgsmuller (10)

Kuiper - 161 pnt
In 9: Ljubicic (15) - Roddick (15) - Haas (15) - Baghdatis (15) - Vliegen (15) - Benneteau (18) - Ancic (15) - Blake (15) - Nieminen (15)
Uit 5: Monfils (1) - Berdych (7) - Tursunov (7) - Seppi (1) - Sluiter (7)

Mailman - 143 pnt
In 7: Blake (15) - Nieminen (15) - Lopez (15) - Ljubicic (15) - Hrbaty (15) - Simon (18) - Benneteau (18)
Uit 8: Volandri (1) - Monfils (1) - Ginepri (7) - Seppi (1) - Tursunov (7) - Marin (1) - Rochus (7) - Verdasco (7)

Ad Wim - 137 pnt
In 8: Ancic (15) - Santoro (15) - Roddick (15) - Hrbaty (15) - Haas (15) - Blake (15) - Vliegen (15) - Ljubicic (15)
Uit 5: Seppi (1) - Monfils (1) - Starace (1) - Tursunov (7) - Berdych (7)

Centre court - 101 pnt
In 6: Federer (15) - Ljubicic (15) - Benneteau (18) - Santoro (15) - Ancic (15) - Nieminen (15)
Uit 2: Tursunov (7) - Monfils (1)

Scholten - 87 pnt
In 5: Federer (15) - Ljubicic (15) - Ancic (15) - Andreev (15) - Benneteau (18)
Uit 3: Monfils (1) - Tursunov (7) - Seppi (1)

Haggie - 69 pnt
In 4: Ljubicic (15) - Blake (15) - Federer (15) - Santoro (15)
Uit 3: Monfils (1) - Ginepri (7) - Murray (1)

Juan Zueco - 60 pnt
In 4: Ljubicic (15) - Blake (15) - Roddick (15) - Federer (15)
Uit 0:
Reply
die stand ziet er niet al te fraai uit :wink:
Reply
Scholten! Wrote:die stand ziet er niet al te fraai uit :wink:

Wat mij betreft ziet die stand er heel goed uit !!!!! :Big Grin
Reply
Hier even een overzichtje van hoevaak welke speler (nog in de strijd in de 3e ronde AO) is gekozen door de 12 deelnemers in onze TM-subleague:

Ljubicic 12x
Blake 10x
Ancic 9x
Benneteau 9x
Santoro 7x
Simon 6x
Roddick 6x
Haas 5x
Vliegen 5x
Nieminen 5x
Federer 4x
Baghdatis 3x
Hrbaty 3x
Andreev 3x
Nalbandian 2x
Lopez 1x
De overige spelers staan niet in de TM-teams van bedoelde spelers.

Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.
Andere spelers die opvallen doordat ze helemaal niet gekozen zijn:
Davydenko, Grosjean, Coria, Kiefer, Ferrero.

Hieruit blijkt dat het gros van de deelnemers naar mijn (bescheiden) mening gekozen hebben voor de onderste helft van de sheet.

Ik denk dat we na de 3e ronde meer zullen weten welke toppers er nog in zitten en welke tobbers naar huis moeten.

Your Mailman.

:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.


--> Haas vergeten? Of bedoelde je iets anders?
Reply
Ik vraag het me ook af wat mailman daarmee bedoeld. Gelukkig heb ik nog gewoon de 9 meest gekozen spelers van ons, dus het vertrouwen is er zeker...
Reply
Elikian Wrote:Opvallend is dat er dus best veel vertrouwen is (volgens de berichten in dit forum), maar dat dat niet tot uitdrukking komt in de teams.


--> Haas vergeten? Of bedoelde je iets anders?

Ik bedoel dat er veel geschreven wordt over vertrouwen in spelers, maar dat deze weinig of niet in de teams staan.
En dan met name spelers in de bovenste helft van het speelschema (maar dat zal wel te maken hebben met de aanwezigheid van een zwitser die onoverwinnelijk wordt geacht).
En daar kan (volgens mij) ook meneer Haas geen verandering in teweeg brengen. Duidelijk?

Maar wat mij betreft mogen Hrbaty, Simon en F. Lopez gerust nog een rondje (of 2) verder komen.
Hrbaty in de kwart tegen Federer, Lopez (of Simon) tegen Benneteau, Nieminen-Ferrer en Ferrero-Grosjean.
Dat zijn toch mooie affiches voor de kwartfinales op deze AO 2006?



:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Haas - Andreev
Kiefer - Horna
Ancic - Blake
Ljubicic - Roddick

Lijkt me een beter plan voor de kwartfinales :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ancic wordt et niet meer. Echt onbegrijpelijk hoe hij zodik heeft kunnen verliezen van nota bene Ferrer. Ongelofelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:Ferrer gaat van Ancic winnenSmile

Zoals voorspeld :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Reply


Forum Jump: