The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Nadal is na de eerste ronde de nummer laatst in de poule, dus zal ze allebei echt moeten winnen. Hij is de enige die in 2 sets verloor.
Reply
En dat gaat ie doen ook.
Roofmagic
Reply
Pff, heel zuur dat je net te weinig budget hebt om Federer, Roddick en Blake te nemen. Dat lijkt mij het ideale team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het probleem is dat, als je wilt forceren, dat je verrassingen moet nemen die bijv. de eerste wedstrijd verloren hebben. Maar het lastige daarvan is dat je dan ook al meteen 10 of 20 of zelfs 30 punten achter staat. Die moet je dan ook weer zien in te halen. Ik heb het al een tijdje opgegeven...

Je kan gokken door geen Federer te nemen. Neem daarvoor 4 anderen en "ALS" Federer dan onverhoopt geblesseerd raakt of uitgeschakeld wordt door onderling tellen na een 2-0 nederlaag (hij heeft immers in 3-sets gewonnen) kun je zomaar 200 pnt inlopen als diegene ook nog eens de verkeerde keuze heeft naast Federer. Duidelijk is dat je mét Federer niet kan winnen.
Reply
Nou Davy wint gelukkig wel van Robredo. Anders was natuurlijk iedereen voor federer+blake+robredo gegaan. Nu heb je niet veel aan Robredo, denk dat ie 0 punten pakt. En dus moet je dan wat anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo, mijn teampje staat. Ik heb toch nog wel wat hoop, omdat er behoorlijk wat opties zijn. Een goede halve finalist die mijn concurrenten niet hebben en ik ben ze voorbij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zo, mijn teampje staat. Ik heb toch nog wel wat hoop, omdat er wel wat opties zijn. Een goede halve finalist die mijn concurrenten niet hebben en ik ben ze voorbij!

Ik weet niet of er wel zoveel opties zijn. Met of zonder Federer is een keuze. Mensen die moeten forceren zullen hem niet nemen, diegene die voor safe gaan zullen hem wel hebben. Een team zonder Federer bestaat dan waarschijnlijk uit 5 man. 't is dan niet moeilijk om aan te wijzen wie dat dat zijn.

je kan wel ljubo nemen, maar die heeft al van roddick verloren en verliest ook van Fedex, einde verhaal dus. Nalbi, Davy en Blake noem ik geen verrassende halve finalisten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eigenlijk heb je maar 3 opties:
Federer - Davydenko
Federer - Blake - Robredo
Davydenko - Blake - Robredo - Nalbandian - Roddick

Het eerste team heeft de grootste kans om de meeste punten te halen.
Met het laatste team heb je een grote kans op iets minder punten en een kleine kans opo veel meer punten.
De ranglijst bepaalt dus wat je moet doen.
Reply
Niemand zegt meer wat. Doodse stilte tot 22.00uur :roll: :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hij kan weer. De deadline is voorbij!!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tromgeroffel.....
Reply
Buurs heeft zijn team dicht. Briljant!! :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zet hem maar open Kuiper :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ha! Buurs heeft zijn team dicht!
Reply
Blake
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nalbandian
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat hoop je. Als ik niet jouw team nog even heb aangepast. :roll: :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het is echt eng. :oops:

Ik kan niet in jouw team. Hij geeft een error. Dus ik kan je team ook niet open zetten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik hoop dat er nog een beetje spanning is om de koppositie...
Wat verwacht je Tampie??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar is iedereen????????
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
tja :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb:

Davy
Roddick
Blake
Nadal

De enige keus voor mij was Nalbi en Robredo OF Nadal. Davy, Roddick en Blake leken me zekerheidjes in een team zonder Federer. Die eerste drie allemaal nog 0 punten. Ik moest gokken, dus nu hopen op 2 winstpartijen van Rafa en hopen dat Nalbi niet naar de halve finale gaat. Dan kan het nog leuk worden deze week. Ik zie alleen maar verschillende teams om mij heen op de ranglijst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal-Davy wordt dan redelijk cruciaal voor Buurs en Ad. Spannend hoor.
Meeste teams van managers die een plek moeten verdedigen zijn Federer, Robredo en Blake. Teams die moeten aanvallen bestaan meestal uit Nalbi, Davy, Robredo, Blake en Roddick.
De managers met nadal zijn wel heel wanhopig. oke, ze moeten iets forceren, maar nadal vliegt er natuurlijk uit in de 1e ronde. Hij verliest al van Blake die niet eens in vorm is. Davy is on fire, hij zal toch nadal wel verslaan en met blake naar de halve finale gaan. hun onderlinge duel zal uitmaken wie Federer ontloopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, wanhopig... Ik denk dat Robredo al zijn wedstrijden verliest, dus ook van Nadal. Dan win je dus al 20 punten. Nalbi_Ljubo zal belangrijk worden. Hopen dat Ivan dat wint, dan is mijn keuze al bijna goed. Dan moet Rafa nog even van Davy winnen. Dat zal moeilijk worden, maar hij was vandaag tegen Robredo ook wisselvallig. En Blake is natuurlijk gewoon goed, dus het verlies tegen hem zegt niet zoveel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Nadal-Davy wordt dan redelijk cruciaal voor Buurs en Ad. Spannend hoor.
Meeste teams van managers die een plek moeten verdedigen zijn Federer, Robredo en Blake. Teams die moeten aanvallen bestaan meestal uit Nalbi, Davy, Robredo, Blake en Roddick.
De managers met nadal zijn wel heel wanhopig. oke, ze moeten iets forceren, maar nadal vliegt er natuurlijk uit in de 1e ronde. Hij verliest al van Blake die niet eens in vorm is. Davy is on fire, hij zal toch nadal wel verslaan en met blake naar de halve finale gaan. hun onderlinge duel zal uitmaken wie Federer ontloopt.

Mag het ook Ljubicic i.p.v. Nalbandian zijn?
Reply
buurs Wrote:Ik hoop dat er nog een beetje spanning is om de koppositie...
Wat verwacht je Tampie??

Ik verwacht dat ik hier niets over zal zeggen zolang je team dicht staat.
Reply
Ik had mijn team ook even dicht gedaan, maar ik krijg hem niet weer open. Hij geeft een internal server error. :roll: :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: