The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederlanders op de tour
Is dat Vassallo Arguello of is dit een nieuwe?
Reply
Een nieuwe. Facundo Arguello, 20 jaar jong, randje top 200.

Vassalo Arguello is trouwens alleen z'n achternaam, hij heet Martin.
Reply
(11-10-2012, 09:04 AM)_Tampie Wrote: San Juan, Argentina... sowieso niet zo vervelend om daar een challengertje te spelen.
Bezetting is niet eens zo heel zwak, Thiemo is niet geplaatst en de cut is 237. Weet niet hoeveel weken hij er blijft?

Als je dat vergelijkt met die indoor challengers in Europa. Dat zijn net 250-toernooien. Dan maken die jongens in Zuid-Amerika meer kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja die indoor challengers in Orleans en Mons zijn weer het andere uiterste, maar die zijn ook een stuk hoger gedoteerd. Daar lopen de mannen die het atp circuit aflopen maar tussen Metz en Wenen niet de reis naar Aziƫ willen maken, of alleen voor de verplichte beurt in Shanghai even overvliegen. Verder is de bezetting niet veel beter toch?
Reply
Die twee zijn idd idioot goed bezet, dat bedoel ik. Daar hebben die Nederlanders dus niet zoveel te zoeken imo. Dan kun je beter op je favoriete ondergrond spelen in een minder bezet toernooi met veel meer onzekere knakkers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thiemo weer HF en dus 29 pnt in de pocket. Speelt vanavond laat tegen Rufin. Winnaar tegen Navarro-Alund
HF = 29 pnt
FI = 48 pnt
W = 80 pnt

Als ie vanavond verliest dan komt ie rond plek 125-127 uit. Finale is plek 121-122 en wint ie het toernooi dan staat ie rond 117-18 (ligt er wel aan wat andere gasten allemaal doen natuurlijk)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je punten kloppen maar de posities niet, je rekent denk ik met de race ranking. Op de atp ranking komt hij bij toernooiwinst op 130 ongeveer.
Reply
Ik heb de ranking van atp site gehaald
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar staat alleen op dit moment de YTD ranking als je op Ranking klikt. Doen ze altijd op het eind vh jaar, heel irritant
Reply
Gewoon hier kijken mannen: Gewone ranking ipv YTD ranking
Reply
De Bakker wint ook van Rufin, nu finale tegen Alund. Hij is goed bezig. Nog een dikke 130 te gaan voor de top 100 en dus directe plaatsing AO.
Reply
Schoorel kan het niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hij verliest van Alves is tot daar aan toe, maar dit is wel een flinke schrobbering. Zou De Bakker nog genoeg energie in de tank hebben voor nog een goede week? Misschien is dit wel een goeie week om er eens vroeg uit te liggen en dan nog twee weken de knallen daarna.
Reply
Vorig jaar rond deze tijd zag ik hem echt als top 100-waardig met potentie tot meer.
Dat is nu helemaal weg. Hij mag hopen dat ie het jaar in de top 250 eindigt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij heeft in ieder geval niks meer te verdedigen. Ik weet niet wat er loos is bij hem, weinig gezien van hem. Zonde dat hij niet heeft kunnen doortrekken, misschien komt hij straks weer sterker terug?
Reply
Schouderblessure en sindsdien zijn servicebeweging aangepast.
Reply
Thiemo wint van Reister 61 75
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-10-2012, 07:28 PM)rhubarb Wrote: Schouderblessure en sindsdien zijn servicebeweging aangepast.

Aha, nu ik dit weer hoor heb ik dat geloof ik wel een keer meegekregen.

Netjes van Thiemo. Trek hem maar gelijk weer door dan.
Reply
Thiemo vandaag alweer tegen Alves. Hij krijgt geen rust van de organisatie terwijl er morgen ook 2e ronde is. Ze willen gewoon dat hun landgenoot door gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-10-2012, 07:28 PM)rhubarb Wrote: Schouderblessure en sindsdien zijn servicebeweging aangepast.

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je opeens geen pot meer hoeft te winnen. Djokovic heeft 2 jaar geleden ook zijn servicebeweging aangepast.
Tenzij die service nu opeens zoveel in kracht is afgenomen, dat zijn baselinespel te veel onder druk komt te staan. Dat zou wel wat verklaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-10-2012, 10:09 AM)Stille Wrote: Thiemo vandaag alweer tegen Alves. Hij krijgt geen rust van de organisatie terwijl er morgen ook 2e ronde is. Ze willen gewoon dat hun landgenoot door gaat
De Bakker wint tie-break derde set, dus blijkbaar is 'ie nog niet al te vermoeid Smile
Reply
Thiemo on court 4-3 voor 1e set (na ik meen 1-3)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Uiteindelijk 3e set tiebreak verloren, tank was leeg. Hij stond in de 3e nog 3-1 voor. Nu even rust en dan weer knallen.
Reply
Schoorel eindelijk weer eens een potje gewonnen. Wint 6-4 3e set van Cervenak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Thiemo en Antal winnen beiden de 1e set. Vooral Antal prima tegen Trungelliti (scheelt 267 plaatsen op ranking)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haase deze week 180 punten te verdedigen. Dag top 50 voorlopig.
Reply
En Robin is alweer naar huis, volgende week rond plaats 80.
Reply
Rond die plek hoort ie ook zo'n beetje thuis. Moet je nagaan als ie dadelijk 1e ronde Kitzbuhel zou verliezen. Dan gaan er nog eens 250 af en zie je hem niet meer terug op de ATP toernooien.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zonder die 250 staat hij ruim buiten de top 100, kijkend naar zijn prestaties de afgelopen tijd hoort hij daar thuis.
Reply
Huta Galung is sterk bezig dit jaar, heeft vorige week z'n 4e challenger gewonnen. Die staat binnenkort keurig in de top 100.
Reply


Forum Jump: