The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 6)
#91
Na 5 overwinningen op rij, een verdiende MOTW award.
Sta nog 1 punt achter op de nummer 1 en zoals Matador al zegt... Volgende week de clash, echter volgens mij dinsdag ipv donderdag. Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#92
dr wordt ff een grote schoonmaak gehouden qua cheaters.
heeft te maken met meerdere teams en transfers.

Thorpemyster, Ollie, mkusicka en aukewind zijn reeds geband, meer gaan er volgen.

ik hoop maar dat ze die uitverkoop/inkoop van Antidote wel als 'legaal' bestempelen Wink
Reply
#93
T00L Wrote:dr wordt ff een grote schoonmaak gehouden qua cheaters.
heeft te maken met meerdere teams en transfers.

Thorpemyster, Ollie, mkusicka en aukewind zijn reeds geband, meer gaan er volgen.

ik hoop maar dat ze die uitverkoop/inkoop van Antidote wel als 'legaal' bestempelen Wink

Ik kan er iig nog steeds op :wink:
Reply
#94
niet verkeerd dat dat eens gebeurt, al werk je t wel in de hand door meerdere teams goed te keuren als t maar niet in dezelfde divisie is....
The great old Ludwig von...
Reply
#95
T00L Wrote:dr wordt ff een grote schoonmaak gehouden qua cheaters.
heeft te maken met meerdere teams en transfers.

Thorpemyster, Ollie, mkusicka en aukewind zijn reeds geband, meer gaan er volgen.

ik hoop maar dat ze die uitverkoop/inkoop van Antidote wel als 'legaal' bestempelen Wink

Ik heb wel een mail gehad die over de bovenstaande reden ging. Heb de persoon uitgelegd hoe het zat en heb daarna niks van vernomen.

Heb net ingelogd en ik kan er gewoon nog opkomen, alleen wat we wel opviel was dat in min inbox tussen alle berichten al één was bekeken. Dat heb ik niet gedaan. Het ging over de speler die Dre heeft gekocht. Dus we kunnen eruit opmaken dat ze wel onderzocht hebben.

Verder sta ik met mijn C-team gewoon 7de met 4pnt achter op nr.1. Heb het gehele seizoen mijn team nog niet veranderd en al mijn spelers staan in de rode cijfers wat betreft conditite. Dit seizoen kon ik gewoon met 2 vingers in de neus winnen.
Reply
#96
ze zijn nog bezig, dus kan goed later nog komen..
Reply
#97
Gdvrdegdvr! Meteen alweer met 3-0 verloren en dit keer niet omdat ik mijn tactics niet aangepast heb. Volgens het wedstrijdverslag had ik bij de rust al 3-0 voor kunnen staan, maar mijn spits vond het beter om voor open doel naast te schieten en op de paal. Gedaald naar plaats 11 en voor de verandering ook maar weer es een blessuregeval erbij. 4 wedstrijden maar dit keer, maar ik heb er nog 2. #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
En m'n 3de nederlaag op rij geleden: 3-2.. Bij rust stond ik nog met 2-0 voor. Ik ben nu gezakt naar plek 6, vannacht een zware wedstrijd tegen de koploper.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#99
2-2 gespeeld tegen een laagvlieger...

Morgen de clash tegen gitter, al mijn beste spelers hebben rust gekregen en dus zal het een eitje moeten worden :wink:

Overigens is mijn keeper als hij is uitgetraind een 95/100 keeper. Da's toch niet verkeerd dacht ik zo... =D>
Reply
hehe, morgen de clash tegen matador. Al mijn beste spelers krijgen rust en dan zal t nog te doen moeten zijn Wink
Vannacht overigens mijn 6e overwinning op rij geboekt.
The great old Ludwig von...
Reply
en de reserves van gittermaster hebben met 1-3 gewonnen van Seitaart Wink
Ik heb trouwens een 35-jarige keeper van 87/100 in de aanbieding, ik wil daar een jonge rechtshalf voor hebben. Na 1 nacht maarliefst 22 keer op geboden...
Iemand hier interesse?
The great old Ludwig von...
Reply
Mijn grootste overwinning (4-1) van het seizoen tot nu toe geboekt en weer gestegen van 11 naar 10. Ik ga inmiddels weer richting de 50 miljoen cash, dus als ik zometeen weer spelers kan kopen (ik heb nu 37 spelers, maar 1 aflopend contract), dan heb ik genoeg 'money to spend' voor wat versterkingen in de breedte en eventueel een toppertje, waarbij ik vooral een RM, een extra CF en een jonge LB wil hebben.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
1-1 thuis, volgens mij m'n eerste puntverlies in een thuiswedstrijd.
morgen de kraker tegen EB, nummer 2 tegen nummer 1.
Reply
gittermaster Wrote:en de reserves van gittermaster hebben met 1-3 gewonnen van Seitaart Wink
Ik heb trouwens een 35-jarige keeper van 87/100 in de aanbieding, ik wil daar een jonge rechtshalf voor hebben. Na 1 nacht maarliefst 22 keer op geboden...
Iemand hier interesse?

Gezakt naar plaats 6 door een onterechte nederlaag tegen gitter. Feli :wink: .

Nou moet ik echt een grote achterstand gaan proberen goed te maken, tegen de ongenaakbare gitter...
Reply
Quote:Gezakt naar plaats 6 door een terechte nederlaag tegen gitter. Feli .
Dank Smile
Succes verder en tot over 19 wedstrijddagen en dat jouw wraak zoet moge zijn Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Eindelijk weer eens een punt gepakt, 2-2 tegen de koploper. Ik sta nog steeds 6de, maar heb slechts 4 punten gepakt de laatste 5 wedstrijden..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik ben weer ff terug. Alle verkopen aan jullie zijn afgerond. Het enige waar ik nog ruimte voor heb is 2 aankopen. En om die aankopen te doen heb ik 22M in de bank. Ik had in ieder geval Gitter nog beloofd om een speler van hem over te nemen. Dan blijft er nog 1 plek over. Moet ik hiervoor gaan loten of bepalen jullie dat zelf wel wie mag. Hoe dan ook, ik lees het morgen wel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
1-2 gewonnen tegen EB =D>
nu 5 punten los op de nr 2 (nog steeds EB) en 8 op de nummer 4... maar nu nog volhouden

@Antidote: ik mag niks meer verkopen, dus 1 kandidaat minder. als het aan mij ligt koop je een speler van GZ, zodat die <37 spelers komt.
Reply
T00L Wrote:@Antidote: ik mag niks meer verkopen, dus 1 kandidaat minder. als het aan mij ligt koop je een speler van GZ, zodat die <37 spelers komt.

Als je keuze op mij valt mag je die dure spits wel voor 95% overnemen, dan hou je ook nog cash over voor een andere aankoop.
Edit: gewoon op beide bieden en dan eindig je in de min, maar who cares? :wink:

Voor de verandering maar es gelijkgespeeld trouwens en ik blijf dus in de middenmoot hangen. :x

Edit2: Ik heb trouwens wel een pareltje in de dop. Een CM van 21 die minimaal op een rating van 90 uitkomt met nu al 100 op stamina, skill, strength, passing (en morgen ook op heading) en 90 op speed. Nu allleen hopen dat die andere skills ook op minimaal 80 uitkomen, dan eindigt hij op 95. =D>
Reply
weer een nederlaag, nu 2-1. Gitter blijft maar winnen... Ik sta 9e. :letitallout:
Reply
Hehe, eindelijk weer een overwinning, 3-0. Ik stijg nu direct naar de 4de plek, maar er is een klein gaatje met de top 3, dus vanaf nu weinig punten meer verspelen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
zo weer een overwinning. Heb nu 10 overwinningen op rij. Vannacht mijn volledige B-team. Moet makkelijk kunnen winnen. En die nacht daarna eigenlijk ook, dus 12 overwinningen op rij ligt in t verschiet. Iemand enig idee waar t record op staat?
The great old Ludwig von...
Reply
wat SD IAG manager betreft weet ik niet. maar op IAG zijn er genoeg teams die een seizoen lang geen puntverlies geleden hebben
Reply
T00L Wrote:wat SD IAG manager betreft weet ik niet. maar op IAG zijn er genoeg teams die een seizoen lang geen puntverlies geleden hebben

:eeeek: Ik heb wel es ongeveer 3/4 van een seizoen niet verloren, maar geen puntverlies is wel heel absurd.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
T00L Wrote:wat SD IAG manager betreft weet ik niet. maar op IAG zijn er genoeg teams die een seizoen lang geen puntverlies geleden hebben

:eeeek: Ik heb wel es ongeveer 3/4 van een seizoen niet verloren, maar geen puntverlies is wel heel absurd.

Lijkt me niet onmogelijk. Er zijn vast wel wat competities waar de gehele competitie op 1 team na gestopt is, omdat er te weinig vernieuwing in het spel zit.
Reply
Div 107 / 221 / 293 / 304 / 314 hebben een koploper met 39 uit 13. daarna had ik geen zin meer om verder te kijken (via tables->other league tables)
Reply
5-1 overwinning tegen de nr 4 (net als EB een oud div1 team). Inmiddels 6 punten op de nr 2, 8 op nr 3 en 9 op nr 4.
dit lijkt een erg leuk seizoen te worden Wink
Reply
Vergeten mijn team aan te passen (drukdrukdruk), maar desondanks met 2-0 gewonnen, omdat mijn assistent het zaakje aangevuld had, dus nu weer naar plaats 9 met 5 punten achter op de nummer 4 Haastige Spoed.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Eindelijk weer winst (1-0) en gestegen naar plaats 8.

Een CM blijkt toch wel een leuke speler te zijn. Gehaald met 100 passing en 70 strength, blijkt-ie op strength niet gemaxed en na vandaag ook niet. Sowieso 90 dus. En ook tackle (90) nog niet gemaxed. Rest is 60 of lager....
Reply
Zo weer terug op plaats nr 1 (3-1 gewonnen en nr 2 heeft verloren) Smile. Daarnaast ook weer een speler verkocht Smile
Reply


Forum Jump: