The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 6)
Mac Wrote:Maar goed blijven jullie maar lekker IAG spelen waar het aantal supporters dat naar je stadion komt afhankelijk is van de grootte van je stadion

Nou dat is vreemd zeg, zal wel een bug zijn, er horen idd 100.000 mensen te komen naar mijn stadion waar er 92.000 inkunnen :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
huh?
Reply
Ja ik reageer slechts op een opmerking van jou..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
ja maar misschien moet jij mij mn eigen opmerking maar eens uitleggen want ik begrijp m anders
Reply
Oh ok.. Het is toch niet meer dan logisch dat het aantal mensen dat naar je stadion komt afhankelijk is van de grootte van je stadion? Er kunnen bijv toch moeilijk 60.000 man in de Arena terwijl de capaciteit maar iets van 50.000 is?

Zo vatte ik je opmerking op in ieder geval.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
hmmm nee zo bedoelde ik m zeker niet.
bij IAG komen er meer mensen naar je stadion naarmate je stadion groter is. als je stadion 70 000 man kan herbergen zullen er bijna nooit 20 000 komen (tenminste dat heb ik niet meegemaakt en anderen die ik spreek ook niet). Daarom ging iedereen toen ze begonnen als een gek dat stadion upgraden terwijl dat een beetje raar is dat je binnen 1 seizoen 30 000 man in je stadion kan krijgen
Reply
Ah op die fiets, nee realistisch is het niet echt nee :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
gittermaster Wrote:bij mij ook, maar om ff op de discussie in te haken. Ik vind hattrick zeker leuker dan itsagoal. Echter managerzone heb ik nog nooit gespeeld. De moeite waard?

Ik zou het zeker testen. Erg goed spel, je kan veel wedstrijden spelen en bovendien is het niet zo simpel als hettrik. Ik denk echter dat als je hettrik speelt dat je dan moeite hebt met het niveau van het spel van MZ... :wink:
Reply
daarom speelt EB ook zo hoog
Reply
Matador! Wrote:
gittermaster Wrote:bij mij ook, maar om ff op de discussie in te haken. Ik vind hattrick zeker leuker dan itsagoal. Echter managerzone heb ik nog nooit gespeeld. De moeite waard?

Ik zou het zeker testen. Erg goed spel, je kan veel wedstrijden spelen en bovendien is het niet zo simpel als hettrik. Ik denk echter dat als je hettrik speelt dat je dan moeite hebt met het niveau van het spel van MZ... :wink:

Klopt, heb ff MZ gespeeld, maar kon het niveau totaal niet aan. Want het vraagt wel ff tijd om het spel door te krijgen. Ook de grote hoeveelheid wedstrijden was me iets te veel. Dus ik speel lekker hettrik. 2 wedstrijdjes per week en dat past meer bij mijn niveau.
Reply
Mac Wrote:daarom speelt EB ook zo hoog

EB speelt helemaal niet hoog. Hij heeft van alle SD'ers het slechtste team en weet zich steeds op het nippertje te handhaven. Ook dit seizoen zal hij er wel weer met hangen en wurgen in blijven, door de nieuwe competitiestructuur, waarbij middelmatige div.3 teams zijn gepromoveerd naar div.2.
Reply
divisie 2 is toch hoog?
Reply
Divisie is redelijk hoog, maar als je weet dat hij begonnen is in div.1 in de tijd dat het spel net in Nederland werd opgestart, dan is div.2 niet hoog.
Reply
Matador! Wrote:Divisie is redelijk hoog, maar als je weet dat hij begonnen is in div.1 in de tijd dat het spel net in Nederland werd opgestart, dan is div.2 niet hoog.

Bovendien is hij weer begonnen met het spel toen de rest er nog niet van wist en wie het eerst kwam het eerst maalde. De lineaire divisie-structuur (i.t.t. het kerstboommodel van HT bijvoorbeeld) zorgt ervoor dat Dre, Forever en ik nu nog 52 keer moeten promoveren om in divisie 1 te komen. In IAG2 zal dat anders worden (als dat er ooit komt) en stapt men ook over op een kerstboomstructuur. Ik ben tot nu toe elk jaar gepromoveerd, dus ik beschouw mezelf wel als 1 van de succesvolste SD-IAG'ers en zeker beter dan EB. :8:
Reply
we hadden t over MZ GZ Wink
Reply
Mac Wrote:we hadden t over MZ GZ Wink

maar dit heeft ook betrekking op EB in IAG.
Oke, hij is 1 keer gepromoveerd naar div 1 (en meteen weer gedegradeerd), maar het zegt genoeg dat ik in m'n 2e volle seizoen bij Mean Machine op zeker gepromoveerd zou zijn...
Reply
Wil iemand mijn team voor een aantal dagen overnemen ????

Ik heb momenteel geen internet thuis.. zou iemand het tot die tijd eventje sover kunnen nemen. Hoeft weinig aan gedaan te worden, alleen even zorgen dat het team compleet staat ???
Reply
IK kan nog steeds niet op die fucking site...
Meer mensen problemen mee?
Ik krijg ineens flashbacks van een aantal jaar terug.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:IK kan nog steeds niet op die fucking site...
Meer mensen problemen mee?
Ik krijg ineens flashbacks van een aantal jaar terug.

Inmiddels doet-ie het weer en nu blijkt dat ik 3-2 heb verloren van de (voormalige) nummer laatst... :letitallout: Onvoorstelbaar.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Divisie is redelijk hoog, maar als je weet dat hij begonnen is in div.1 in de tijd dat het spel net in Nederland werd opgestart, dan is div.2 niet hoog.

Bovendien is hij weer begonnen met het spel toen de rest er nog niet van wist en wie het eerst kwam het eerst maalde. De lineaire divisie-structuur (i.t.t. het kerstboommodel van HT bijvoorbeeld) zorgt ervoor dat Dre, Forever en ik nu nog 52 keer moeten promoveren om in divisie 1 te komen. In IAG2 zal dat anders worden (als dat er ooit komt) en stapt men ook over op een kerstboomstructuur. Ik ben tot nu toe elk jaar gepromoveerd, dus ik beschouw mezelf wel als 1 van de succesvolste SD-IAG'ers en zeker beter dan EB. :8:
Beter dan mij? Ik dacht het niet.
Reply
EB Sports Wrote:Beter dan mij? Ik dacht het niet.

Beter dan IK! :lol:
Reply
Beter dan jou ja.
Reply
EB Sports Wrote:Beter dan jou ja.


Beter dan JIJ! Undecided
Reply
=D> =D>
Reply
Vandaag 2-1 gewonnen met een toeschouwersaantal van 184021! 2,2 M aan inkomsten...

Tikt toch wel lekker aan. Weer op 6 punten van de gelijkspelende gitter.
Reply
Gister en vandaag 3-1 gewonnen, blijf op 3 punten van de nr. 3 staan waar ik maandag tegen speel.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
2-0 gewonnen van laagvlieger en doordat 3 concullega's boven mij punten laten liggen schuift alles weer dichter in/bij elkaar en sta ik 6e op slechts 5 punten achter de nummer 2 (waar ik vanavond tegen moet) en 1 en 4 punten achter Forever en Dre.
Reply
niemand even overnemen? Icon_evil
Reply
cruijff Wrote:niemand even overnemen? Icon_evil

Ik had het wel willen doen, maar ik zit helaas net iets te druk om twee teams te gaan beheren. Voor hoeveel dagen is het en wanneer?
Reply
cruijff Wrote:niemand even overnemen? Icon_evil

Zelfde hier, ik heb het momenteel te druk om nog andere dingen erbij te doen. Doe bij IAG zelf ook niks anders dan auto-trainer, adverteerders controleren en een opstelling maken.
Reply


Forum Jump: