The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ordina open 2009
#1
Spaans trio naar Ordina Open

'S HERTOGENBOSCH - De Spanjaarden Fernando Verdasco, Tommy Robredo en David Ferrer zullen dit jaar hun opwachting maken tijdens de Ordina Open, die van 14 tot 20 juni wordt gespeeld op de grasbanen van Autotron bij Rosmalen.

Voor het vrouwentoernooi zijn nummer twee van de wereld Dinara Safina en Michaëlla Krajicek vastgelegd. Krajicek won in 2006 het toernooi door in de finale Safina te verslaan in twee sets. Momenteel is de Nederlandse bezig terug te keren in de top-100, na een seizoen vol blessures en vormverlies. Op eigen kracht gaat Krajicek waarschijnlijk niet het hoofdtoernooi halen, daarom kreeg zij de toezegging dat zij gebruik kan maken van een wildcard, mocht dat nodig zijn. Ook Dominika Cibulkova doet mee in Rosmalen.

Ferrer komt zijn titel verdedigen op het gras van Rosmalen. Na zijn winst vorig jaar zei de Spanjaard: “Ik begrijp niet waarom men zegt dat Spaanse jongens niet op gras kunnen spelen. Dat kunnen we best!” Na zijn winst liet de huidige nummer 12 van de wereld al voorzichtig weten dat hij terug wilde keren om zijn titel te verdedigen.

Fernando Verdasco baarde dit seizoen opzien tijdens de Australian Open, door de halve finale te bereiken. Daarin ging hij strijdend ten onder tegen de latere kampioen Rafael Nadal. Hij staat momenteel tiende op de wereldranglijst. Tommy Robredo mag zich de nummer 15 noemen.

Toernooi-directeur Marcel Hunze wil in ieder geval twee Nederlandse toppers via een wildcard toelaten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Verdasco =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
buurs Wrote:Toernooi-directeur Marcel Hunze wil in ieder geval twee Nederlandse toppers via een wildcard toelaten.
Dat gaat een probleem worden Big Grin
Reply
#4
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Welke dag moet ik vrijnemen? :-({|=
Reply
#6
De warmste.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
Ja precies, dat is altijd zo beroerd. Maar om nou een week vrij te gaan nemen voor 1 dag tennis gaat me te ver.
Reply
#8
het duurt nog 3 maanden, dus.. Maar als we binnenkort voor de geïnteresseerden weer een datum prikken, komt dat zeker goed. (hopelijk is seppi ook aanwezig!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
en granollers =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Maar ik moet echt vroeg vrijnemen aangezien ik de komende maanden veel bij klanten zit. Moet helaas maanden vooruit plannen. Dus vandaar.

Seppi en Granollers mogen idd niet ontbreken. Maar ook helden als Clement, Ljubicic en vooral Gasquet hoop ik terug te zien.
Reply
#11
phm ga ik verrot schelden!!!

net als die kut melzer!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Tsja om die reden mag bij mij Gasquet niet ontbreken, hoewel ik vermoed dat het voornamelijk bij uitlachen zal blijven. Prutser =P~
Reply
#13
Woensdag is wel een mooie dag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
zondag (de 1e dag) kan ook.

heb afgelopen jaar leuke partijen gezien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Woensdag of donderdag heeft ook mijn voorkeur inderdaad
Reply
#16
Op woensdag ben ik er bij!
Reply
#17
Ik ook!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Ik pak zovast een potlood en ga voorzichtig aan dingen in de agenda noteren.
Reply
#19
1: woensdag vrij vragen
2: strijdlied maken voor Seppi
3: geld meenemen voor bier
4: zonnebril + creme meenemen
5: Haggie feliciteren met zijn leidende positie in de FTM stand
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
6. Tip als je met de trein gaat: vóór 9 uur mag je niet met korting reizen OSmile
Reply
#21
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: