The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Veranderingen
#12
Eén schone vertaling van de Mental Skill Bible Mental Skill Bible

Hier zijn de belangrijke details over mental skills dat wel/nog niet duidelijk genoeg was, nadat je alle forums bent nagelopen.
Sommige details zijn nog niet gepubliceerd, dus ik raad aan om dit goed door te lezen, als je je SP verstandig wilt spenderen.

Dit is wat de mental skill doen (in de match engine):

- Anticipation:

For field players,
Voor de veldspelers,

Anticipatie vervangt iets in de match engine wat hiervoor gebruikt werd door het positiespel van spelers, specifiek:

* Gedurende het bewegen van de speler, positiespel is de tijd dat de speler nodig heeft om besluiten te maken voor een andere actie, als hij positiespel
nog niet heeft geoptimaliseerd.

Anticipatie heeft positiespel overgenomen in deze berekening. Een speler met een lage anticipatie skill doet er langer over om zijn beweging te realiseren. Een voorbeeld: Een back (DL/DR) gaat 'up in to the field', omdat zijn team aanvalt over die kant. In de match engine, voor een bepaalde tijd (cycles). Als het team een pass geeft, bijvoorbeeld een pass over de breedte, dan geeft anticipatie de speler een snellere reactie op deze pass.

Voor keepers,

Anticipatie werkt nu in samenwerking met reflexes om keepers sneller te laten starten met hun reddingen (hiervoor telde reflexes deze skill). Een keeper met een lage anticipatie en reflexen gaat pas veel later een reflex maken, dan een keeper met hoge anticipatie en reflexen.

- Concentration

Veldspelers,

Concentratie vervangt spelinzicht in een bijzondere (belangrijke) berekening.

* Spelinzicht heeft direct effect op hoe goed een speler begrijpt waar andere spelers in het veld staan. Hij kan dat later zien (bril nodig?), doordat de speler soms geen idee heeft waar zijn teamgenoten zijn, door het misberekenen van hun posities.

Concentratie neemt de plaats over van spelinzicht in deze berekening. Wat dit inhoudt is dat een speler met een lage concentratie dus het spel slechter leest en dus niet goed weet waar zijn teamgenoten zijn en dus fouten maakt.

Voor keepers,

Concentratie werkt met een nieuw concept. Keepers worden geholpen bij het uitkomen (out of area), ze zullen minder grote fouten maken.

- Consistency

Consistentie werkt met een heel nieuw concept. Wanneer een speler het veld betreed, elke wedstrijd, de match engine zal bepalen of je consistent bent of niet, gebaseerd op hoeveel SP je hebt op consistentie.
Als een speler 0 consistentie heeft, dan heeft hij een kans op 50% onder de maat preseteren, als je het op 20 hebt staan, zal de speler niet onder presteren.
Elke consistentie SP vergroot de kans op onderpresteren met 2,5%. Om deze onder de maat presteren te situeren, als een speler niet de consistentietest doorstaat, krijgt hij een penalty op al zijn skills (ook zijn mental skills (MS)) gedurende zijn tijd op het veld, vergelijkbaar met een te laag niveau van vertrouwen (gemiddeld).

- Flair voorheen "Unpredictable"

Flair is een coole MS om te hebben. Een speler met een Flair skill van 20 heeft een kans van 50% (elke minuut opnieuw berekent) dat alles met 10% wordt verbeterd, een boost. Dus een speler met 20 flair heeft de kans dat al zijn skills 10% beter zijn een halve wedstrijd, als hij een hele wedstrijd speelt. Statistisch gezien zal het gebeuren of niet. Opmerkelijk, een speler met 0 flair zal 0% kans hebben op een boost. Elke flair SP vergroot de boost kans met 2,5%.

- Decisions

Voor veldspelers,

Wanneer een speler de bal heeft, en beslist wat hij gaat doen, hij zal al zijn mogelijke acties bij langs gaan en kijken welke hij het beste kan gaan doen. De besluitskill is waar we hier over praten: een speler met een lage besluitingslevel zal random werken.
Dit heeft waarschijnlijk niet zoveel effect op dingen als een actie is beter dan alle andere, als er twee acties lijken even goed te zijn, zal een speler met een lage besluitingsgraad de slechtste uitkiezen. Een speler met 20 besluitvaardigheid zal natuurlijk voor de betere kiezen, als je actie natuurlijk niet wordt onderbroken door een andere actie.
Een belangrijke punt is dat alle mogelijke besluiten zijn gemeten door de speler z'n andere skills. Een 'slechte' speler die niet een pass goed in schat of die een verkeerde kant op dribbelt, door zijn lage skills, zal niet beter presteren door zijn besluitvaardigheid SP. Hij kiest op dat moment gewoon de beste optie met het inzicht van zijn eigen skills.

Voor keepers,

Besluiten is het spelinzicht van keepers (wanneer beslist om te passen), omdat keepers altijd zullen afwegen wat de beste actie is afhankelijk wat de match engine van te voren heeft bedacht. Dit is misschien de kans om in de toekomst te kijken of het voor veldspelers ook wat is (jullie zijn dus proefkonijnen!). Nu is het alleen nog geldig voor jullie.

- Composure

Voor veldspelers,

Beheersing is de tijd dat een speler nodig heeft om te herstellen van een actie die hij zojuist heeft gedaan. Deze skill vervangt vaste gegevens in de match engine. Wanneer een speler passt, tackelt, hij zal voor even 'ingesloten' zijn op een bepaalde plek (cycles). Het aantal 'cycles' waarin de speler opgesloten zit hangt af van de beheersings skill (een de type actie waarin hij net zat). Een voorbeeld: een speler met een hoog beheersingsgraad die zojuist een bal heeft ingegooid naar een teammaat, zal sneller weer bij het spel betrokken zijn, in tegenstelling tot een speler met een lage beheersing.

Voor keepers,

Beheersing, net als anticipatie, werkt in samenloop met reflexen. De reflexeskills van een keeper alleen werkte voorheen als hoe lang een keeper bezig was om op te krabbelen van een actie. Van nu af aan zal het 'ingesloten' in de cycles afhangen van het aantal beheersingsskills.

- Bravery, Creativity and Influence

Deze mental skills geven je de mogelijkheid om een scala van verschillende talenten te kopen. Ze beinvloeden niet de match engine. De reden dat ze wel bestaan is om de balans van mental skills te geven. Sommige mental skills vergroten de 'kost' van skills. Hier zal verder niet in de toekomst veranderd worden.

Dat is het. Hopelijk neemt dit jullie een hoop twijfel weg. De waarheid is, ze zijn allemaal handig, elk op een andere manier, en het maakt je tot een unieke topplayer.
Je krijgt in je hele carrière slechts 120 skill point (plus een aantal als je geen homies wilt (blijf alleen)), het is onmogelijk om alles te maxen. Als je toch wat wilt, kan je alle skills waarbij de match engine betrokken is, maxen. Het is aan jou! Het nadeel is dat je dan geen talenten gebruikt.

Dit gezegd te hebben, eens maar weer, een vriendelijk (en belangrijk) advies, spendeer je SP deugdzaam!

Bron: Nino Blog
What, me worry?
Reply


Messages In This Thread
Veranderingen - by Box Brother - 19-03-2009, 07:55 PM
Re: Veranderingen - by Dre - 19-03-2009, 08:06 PM
Re: Veranderingen - by Gerben Zonderland - 19-03-2009, 10:36 PM
Re: Veranderingen - by Mukkus - 20-03-2009, 01:58 AM
Re: Veranderingen - by Adder - 20-03-2009, 07:53 AM
Re: Veranderingen - by Voyou - 20-03-2009, 12:45 PM
Re: Veranderingen - by Royalty - 20-03-2009, 07:08 PM
Re: Veranderingen - by dspenkel - 21-03-2009, 09:47 AM
Re: Veranderingen - by Adder - 21-03-2009, 10:05 AM
Re: Veranderingen - by Forever - 21-03-2009, 11:24 AM
Re: Veranderingen - by Fred Naaigaren - 23-03-2009, 12:08 PM
Re: Veranderingen - by Fred Naaigaren - 25-03-2009, 09:19 AM
Re: Veranderingen - by Gerben Zonderland - 31-03-2009, 05:49 PM
Re: Veranderingen - by Adder - 31-03-2009, 09:02 PM
Re: Veranderingen - by Lib - 01-04-2009, 12:07 PM
Re: Veranderingen - by Antidote - 02-04-2009, 04:16 PM
Re: Veranderingen - by Aragorn - 03-04-2009, 12:59 PM
Re: Veranderingen - by Ronnie D. - 03-04-2009, 08:20 PM
Re: Veranderingen - by Mukkus - 03-04-2009, 08:59 PM
Re: Veranderingen - by Lib - 01-07-2009, 01:14 PM
Re: Veranderingen - by Gerben Zonderland - 01-07-2009, 02:19 PM
Re: Veranderingen - by Adder - 01-07-2009, 02:27 PM
Re: Veranderingen - by Ronnie D. - 01-07-2009, 11:34 PM
Re: Veranderingen - by Lib - 13-09-2009, 07:42 PM
Re: Veranderingen - by Adder - 13-09-2009, 08:17 PM
Re: Veranderingen - by Lib - 23-09-2009, 11:57 PM
Re: Veranderingen - by Adder - 24-09-2009, 07:07 AM
Re: Veranderingen - by Forever - 24-09-2009, 11:15 AM
Re: Veranderingen - by Lib - 28-09-2009, 12:59 PM
Re: Veranderingen - by Adder - 28-09-2009, 01:35 PM
Re: Veranderingen - by Gerben Zonderland - 24-11-2009, 02:44 PM
Re: Veranderingen - by Box Brother - 22-12-2009, 04:17 PM
Re: Veranderingen - by Gerben Zonderland - 22-12-2009, 05:18 PM
Re: Veranderingen - by Forever - 24-12-2009, 01:37 PM
Re: Veranderingen - by gittermaster - 24-12-2009, 02:54 PM
Re: Veranderingen - by Box Brother - 24-12-2009, 03:18 PM
Re: Veranderingen - by gittermaster - 24-12-2009, 04:11 PM
Re: Veranderingen - by Ronnie D. - 24-12-2009, 06:44 PM

Forum Jump: