The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Onjuistheden in de media
#61
Kennemerland Wrote:Enkele Engelse leenwoorden die in het Nederlands zowel de als het kunnen krijgen:

topic

http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.php

Het is alleen zowel de als het omdat een stelletje taalbarbaren consequent het topic heeft gebruikt ipv de topic, terwijl Engelse leenwoorden in principe de-woorden zijn. De Taalunie geeft als reden aan: het is ook het onderwerp, dus ook het topic. :roll:
Overigens, zegt iemand nog wel eens het floppy, het backoffice, het issue, het manual of het sheet? Ik niet!

En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#62
Gerben Zonderland Wrote:Overigens, zegt iemand nog wel eens het floppy, het backoffice, het issue, het manual of het sheet? Ik niet!

Ik ook niet, ik zeg CD of DVD, bak koffie, het onderwerp, de gebruiksaanwijzing en het blad.
May The Schwartz Be With You
Reply
#63
Gerben Zonderland Wrote:En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;

Dubbele bevoegdheid, ook leraar Nederlands.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#64
Kennemerland Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;

Dubbele bevoegdheid, ook leraar Nederlands.

godskolere, dat zijn de ergsten. die denken dat ze alles kunnen.
Reply
#65
waf Wrote:
Kennemerland Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;

Dubbele bevoegdheid, ook leraar Nederlands.

godskolere, dat zijn de ergsten, die alles kunnen.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#66
Kennemerland Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;

Dubbele bevoegdheid, ook leraar Nederlands.

Oh ja, zo ging dat vroeger: je werd leraar in het ene vak en ondertussen pikte je 'op de Kweek' ook een paar 'MO-aktes' van andere vakken mee waar je goed in was op de ULO/HBS. Of heette het in jouw tijd al PA? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#67
Gerben Zonderland Wrote:
Kennemerland Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En ik dacht dat jij leraar wiskunde was... =;

Dubbele bevoegdheid, ook leraar Nederlands.

Oh ja, zo ging dat vroeger: je werd leraar in het ene vak en ondertussen pikte je 'op de Kweek' ook een paar 'MO-aktes' van andere vakken mee waar je goed in was op de ULO/HBS. Of heette het in jouw tijd al PA? :wink:

Nee hoor, gewoon de tweevakkige lerarenopleiding.
Eerst wiskunde/engels, later veranderd naar wiskunde/nederlands (ik had geen zin in urenlang talenprakticum)
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#68
Over onjuistheden gesproken, wat een geweldige marketingactie =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.marketingfacts.nl/berichten/20100316_briljante_guerilla-marketingcampagne_van_heineken/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter">http://www.marketingfacts.nl/berichten/ ... um=twitter</a><!-- m -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
Een combinatie van niet snappen wat statistiek is, onjuistheden in de media en simpelweg 'dom gelul': zostraks op 3FM: "1 op de 10 mensen heeft wel eens een relatie gehad op het werk. Volgens betekent dat automatisch dat dat er 2 op de 10 zijn!" #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
Gerben Zonderland Wrote:Een combinatie van niet snappen wat statistiek is, onjuistheden in de media en simpelweg 'dom gelul': zostraks op 3FM: "1 op de 10 mensen heeft wel eens een relatie gehad op het werk. Volgens betekent dat automatisch dat dat er 2 op de 10 zijn!" #-o

1 op de 10 kan ook betekenen dat het 2 op de 20 kan zijn. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
Ekslem Wrote:Over onjuistheden gesproken, wat een geweldige marketingactie =D>

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.marketingfacts.nl/berichten/20100316_briljante_guerilla-marketingcampagne_van_heineken/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter">http://www.marketingfacts.nl/berichten/ ... um=twitter</a><!-- m -->

Notworthy
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#72
ik heb het stuk niet gehoord maar bedoelt die gozer niet gewoon dat 1 op de 10 eerlijk toegeeft een relatie te hebben gehad en dat nog eens 1 op de 10 wel een relatie heeft gehad maar dat niet durft toe te geven?
Reply
#73
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Een combinatie van niet snappen wat statistiek is, onjuistheden in de media en simpelweg 'dom gelul': zostraks op 3FM: "1 op de 10 mensen heeft wel eens een relatie gehad op het werk. Volgens betekent dat automatisch dat dat er 2 op de 10 zijn!" #-o

1 op de 10 kan ook betekenen dat het 2 op de 20 kan zijn. :wink:

Correct! Maar dat is dus niet 2 op de 10.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#74
Mac Wrote:ik heb het stuk niet gehoord maar bedoelt die gozer niet gewoon dat 1 op de 10 eerlijk toegeeft een relatie te hebben gehad en dat nog eens 1 op de 10 wel een relatie heeft gehad maar dat niet durft toe te geven?

Nee, hij bedoelde dat er niet 1 iemand een relatie op het werk kan hebben, omdat je voor een relatie altijd 2 mensen nodig hebt. Maar gemiddeld 1 op de 10 zegt natuurlijk niks over het specifieke aantal relaties op een bepaalde werkvloer. Als er in een bedrijf met 10 werknemers 2 relaties tussen 2 mensen zijn heeft een ander bedrijf met 10 mensen er geen. Maar dat was te moeilijk voor hem of hij wilde bijdehand zijn. Ik vermoed het eerste.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#75
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:ik heb het stuk niet gehoord maar bedoelt die gozer niet gewoon dat 1 op de 10 eerlijk toegeeft een relatie te hebben gehad en dat nog eens 1 op de 10 wel een relatie heeft gehad maar dat niet durft toe te geven?

Nee, hij bedoelde dat er niet 1 iemand een relatie op het werk kan hebben, omdat je voor een relatie altijd 2 mensen nodig hebt. Maar gemiddeld 1 op de 10 zegt natuurlijk niks over het specifieke aantal relaties op een bepaalde werkvloer. Als er in een bedrijf met 10 werknemers 2 relaties tussen 2 mensen zijn heeft een ander bedrijf met 10 mensen er geen. Maar dat was te moeilijk voor hem of hij wilde bijdehand zijn. Ik vermoed het eerste.

Ook dit is weer gedeeltelijk incorrect... Jij stelt als er in een bedrijf met 10 werknemers 2 relaties zijn is er inderdaad een bedrijf met 10 werknemers waar geen relaties zijn op de werkvloer. Dat klopt. Wat je vergeet is dat er dan nog 2 bedrijven zijn met 10 werknemers waar geen relaties zijn! Immers, 2 relaties = 4 personen (normaal, kan inderdaad ook 3 personen zijn Wink). Dus 4 op de 10 in dat bedrijf. Dan zijn er dus 3 bedrijven waar geen relaties zijn... Confusedig:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#76
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:ik heb het stuk niet gehoord maar bedoelt die gozer niet gewoon dat 1 op de 10 eerlijk toegeeft een relatie te hebben gehad en dat nog eens 1 op de 10 wel een relatie heeft gehad maar dat niet durft toe te geven?

Nee, hij bedoelde dat er niet 1 iemand een relatie op het werk kan hebben, omdat je voor een relatie altijd 2 mensen nodig hebt. Maar gemiddeld 1 op de 10 zegt natuurlijk niks over het specifieke aantal relaties op een bepaalde werkvloer. Als er in een bedrijf met 10 werknemers 2 relaties tussen 2 mensen zijn heeft een ander bedrijf met 10 mensen er geen. Maar dat was te moeilijk voor hem of hij wilde bijdehand zijn. Ik vermoed het eerste.

Ook dit is weer gedeeltelijk incorrect... Jij stelt als er in een bedrijf met 10 werknemers 2 relaties zijn is er inderdaad een bedrijf met 10 werknemers waar geen relaties zijn op de werkvloer. Dat klopt. Wat je vergeet is dat er dan nog 2 bedrijven zijn met 10 werknemers waar geen relaties zijn! Immers, 2 relaties = 4 personen (normaal, kan inderdaad ook 3 personen zijn Wink). Dus 4 op de 10 in dat bedrijf. Dan zijn er dus 3 bedrijven waar geen relaties zijn... Confusedig:

Dat is correct. Het ging mij meer om het begrip gemiddelde, maar rekenkundig heb je uiteraard gelijk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
Gaat het nu om relaties die op het werk zijn ontstaan of om relaties die al bestonden?
May The Schwartz Be With You
Reply
#78
Berend Botje Wrote:Gaat het nu om relaties die op het werk zijn ontstaan of om relaties die al bestonden?

Dat werd niet nader gespecificeerd. Ik vond het ook al wat gebrekkig qua info.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
Langdurige relaties of sexuele relaties. Als een is afgelopen en de werkneemster begint met een andere collega een relatie is dat dan een of twee?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#80
Dat is 3.
Reply
#81
Nee, dat is de plaats van PSV op de ranglijst.
May The Schwartz Be With You
Reply
#82
ach, na een lange stilte komen dit soort grappen en grollen nu plots tevoorschijn. Wacht eerst nog maar de definitieve eindklassering af want anders raak je nog meer gefrustreerd. Dat is namelijk de laatste jaren al vaker gebeurd. Icon_twisted
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#83
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s1-02.twitpicproxy.com/photos/large/445043079.jpg">http://s1-02.twitpicproxy.com/photos/la ... 043079.jpg</a><!-- m -->

:lol:
Reply
#84
Bakke Wrote:http://s1-02.twitpicproxy.com/photos/lar...043079.jpg

:lol:

Niks mis mee toch? De man heeft, net als ik, gewoon een 13e maand in zijn contract staan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#85
Quote:NOS-analyticus Ronald Waterreus heeft al heel zijn leven een antipathie voor Ajax. Gisteravond bij Studio Voetbal schoot de oud-doelman van onder meer Roda JC, PSV en AZ verbaal weer eens flink uit zijn slof toen de machtsstrijd bij Ajax ter sprake kwam.


© PRO SHOTS Waterreus is het gekonkel in en om de Arena volledig beu, zo spuide de analyticus van de NOS zijn woede. 'Weet je wat? Zullen we er eens over ophouden om over Ajax te praten? Ik stel voor: we praten er nooit meer over. De mensen daar zijn het niet waard om over te praten. Hoe ze zich naar buiten toe opstellen. Hoe ze de club naar buiten toe vertegenwoordigen....'

Waterreus had er wel een oplossing voor ook. 'Iedereen weg. De hele club weg. Dan hoeven we het er nooit meer over te hebben.' (Redactie

een beetje verkeerde interpretatie denk ik, waterreus wilde alleen die bestuurders doodzwijgen als je het mij vraagt, maar toch goed dat er een keer tegengeluid komt. dit is nota bene de enige niet ajakkessied in dat programma! hij heeft gevloekt in de kerk, sta dan haal je meteen de krant. hoe kan hij dat nou doen?
Reply
#86
Ik heb dus weer niks gemist gister? verrassend Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#87
Ik ben voor de oplossing van Waterreus.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#88
waf Wrote:
Quote:NOS-analyticus Ronald Waterreus heeft al heel zijn leven een antipathie voor Ajax. Gisteravond bij Studio Voetbal schoot de oud-doelman van onder meer Roda JC, PSV en AZ verbaal weer eens flink uit zijn slof toen de machtsstrijd bij Ajax ter sprake kwam.


© PRO SHOTS Waterreus is het gekonkel in en om de Arena volledig beu, zo spuide de analyticus van de NOS zijn woede. 'Weet je wat? Zullen we er eens over ophouden om over Ajax te praten? Ik stel voor: we praten er nooit meer over. De mensen daar zijn het niet waard om over te praten. Hoe ze zich naar buiten toe opstellen. Hoe ze de club naar buiten toe vertegenwoordigen....'

Waterreus had er wel een oplossing voor ook. 'Iedereen weg. De hele club weg. Dan hoeven we het er nooit meer over te hebben.' (Redactie

een beetje verkeerde interpretatie denk ik, waterreus wilde alleen die bestuurders doodzwijgen als je het mij vraagt, maar toch goed dat er een keer tegengeluid komt. dit is nota bene de enige niet ajakkessied in dat programma! hij heeft gevloekt in de kerk, sta dan haal je meteen de krant. hoe kan hij dat nou doen?

Toen ik het zag had ik echt wel het idee dat er jaren van opgekropte frustratie uitkwam.
Maar vond het wel grappig om te zien. Vooral toen de rest van de tafel geheel stilviel.
En voor wat betreft die bestuurscrisis heeft ie nog gelijk ook. Laat ze het lekker in de achterkamertjes uitvechten ipv openbaar. Het is toch allemaal non-nieuws.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#89
| Bron: IJsselmeervogels.nl
Met verbazing is kennis genomen van de berichtgeving over de Thomas van de Groep Memorialwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord op 7 januari jl. IJsselmeervogels hecht er waarde aan het beeld over het verloop van dit evenement is ontstaan te nuanceren.
In de media is het beeld opgeroepen dat de Thomas van de Groep Memorial is overheerst door spreekkoren, rellen en vernielingen. IJsselmeervogels benadrukt dat deze berichten ernstig geweld doen aan de werkelijkheid. De Thomas Memorial is een doorslaand succes geworden, waarbij alle eregasten, te weten de kinderen met hun gezinsleden die strijden of gestreden hebben tegen kanker en gezinnen die een kind aan deze ziekte hebben verloren via de VOKK hun grote dankbaarheid uitspraken naar de organisatie. Zij ervoeren een geweldige dag, waarin er grote verbondenheid heerste en de kinderen enorm hebben genoten. Van de vermeende onrust hebben zij en de ruim vijfduizend overige aanwezigen niets meegekregen. Ook mocht een mooie opbrengst voor de kanjerketting bekend gemaakt worden.
IJsselmeervogels hecht er waarde aan om de feiten realistisch te benoemen, om te voorkomen dat er een verkeerd beeld ontstaat over het verloop van dit evenement. In aanloop naar de wedstrijd hebben enkele tientallen mensen zich naar binnen gedrongen. In overleg met de aanwezige politie is besloten niet tot verwijdering over te gaan. De bewuste groep is gedurende de wedstrijd nauwlettend in het oog gehouden door stewards en politie. In de media is gerept over het roepen van, zeker voor onze ergasten, kwetsende scheldwoorden. Dit zal op individuele basis gebeurd zijn, maar er is absoluut geen sprake geweest van spreekkoren. Voor en tijdens de wedstrijd waren er zowel via de sociale media en zelfs het landelijke radionieuws berichten van onrust en rellen in het dorp. Deze bleken geen enkele grond van waarheid te hebben.
De vernielingen waarover in de media is bericht wekken de indruk dat de kantine volledig is vernield, maar in werkelijkheid zijn een spiegel en handdoekenautomaat in één van de toiletten gesneuveld. Het kantinepersoneel spreekt van een gezellige sfeer in de kantine waar de Feyenoord supporters zich voor, tijdens en na de wedstrijd prima hebben gedragen.
Voortijdig hebben enkele tientallen raddraaiers het sportpark verlaten om naar het dorspcentrum te gaan. Door de zeer adequate aanpak van de politie hebben zij geen centimeter ruimte gekregen en zijn zij snel en effectief afgevoerd naar Amersfoort en op de trein gezet.
Resumerend is de Thomas van de Groep Memorial zonder noemenswaardige incidenten verlopen. Zowel IJsselmeervogels als Feyenoord hebben zich maximaal ingespannen om de Thomas Memorial tot een succes te maken. De A-selectie en clubleiding van de Rotterdammers hebben zich zeer betrokken gevoeld bij het goede doel en gaven daarvan blijk middels de meet & greet met de eregasten in de sporthal, door veilingattributen beschikbaar te stellen die een mooi bedrag voor het goede doel opbrachten en door uitgebreid de tijd te nemen voor bezoekers die een handtekening of foto wilden. IJsselmeervogels is Feyenoord daar zeer erkentelijk voor.
Het bestuur is teleurgesteld in de kennelijke sensatiezucht van de media die de combinatie van een benefietduel en signalen van onrust aangrijpen om tot zeer overtrokken en suggestieve berichtgeving over te gaan. Dat dit zelfs tot kamervragen leidt is ronduit ridicuul.
Reply
#90
[Image: 07-minister.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: