The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - Feyenoord
#1
Ben d'r bij!
Samen met waf en Gittermaster even de Wijdbroeken naar de overwinning schreeuwen.
Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
1-2. 2x Makaay en Platje maakt der vast ook wel weer 1. :razz:
Reply
#3
Spaatje rood ook goed Bumme?
Heb nog anderhalve week om die paar laatste kilotjes kwijt te raken :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#4
gittermaster Wrote:Spaatje rood ook goed Bumme?
Heb nog anderhalve week om die paar laatste kilotjes kwijt te raken :razz:

Tuurlijk, neem jij lekker een spaatje bij die vette paling.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
:razz: Zat meer aan een bruin broodje kipfilet zonder boter te denken
The great old Ludwig von...
Reply
#6
zo, het wordt gezellig zie ik al.....

wat is er met teveel kilo's, heb je weer een fotoshoot of zo? ontzettende modepop. :razz:
Reply
#7
Smile Nee, ik ga volgende week donderdag naar Berlijn, naar mijn nieuwe sinds kort opgedane schatje...
The great old Ludwig von...
Reply
#8
gittermaster Wrote:Smile Nee, ik ga volgende week donderdag naar Berlijn, naar mijn nieuwe sinds kort opgedane schatje...

en die heeft als eis gesteld dat je niet meer mag wegen dan 72 kilo of zo?

dat belooft een prachtige relatie te worden!
Reply
#9
Nee hoor Waf, ik ben haar vorige week tegen gekomen, dus ze weet precies hoe ik eruit zie, maar ik vind zelf dat ik iets te zwaar weeg, alleen heb nooit echt een motivatie om die kilo's kwijt te raken; nu wel :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:Nee hoor Waf, ik ben haar vorige week tegen gekomen, dus ze weet precies hoe ik eruit zie, maar ik vind zelf dat ik iets te zwaar weeg, alleen heb nooit echt een motivatie om die kilo's kwijt te raken; nu wel :razz:

je gaat je anders voor doen dan je bent. je zet zeker ook het hele weekend je bril niet op?

dat kan niet goed gaan gitter! :razz:
Reply
#11
gittermaster Wrote:Smile Nee, ik ga volgende week donderdag naar Berlijn, naar mijn nieuwe sinds kort opgedane schatje...

Berlijn... Brattwurst und Bier. Komt helemaal goed!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#12
Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Ekslem Wrote:Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!

Sportneuken zal je bedoelen :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!

Sportneuken zal je bedoelen :-"

ge je nou de grap van ekslem uitleggen? :razz:
Reply
#15
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!

Sportneuken zal je bedoelen :-"

Wat zou ik er anders mee bedoelen? Icon_twisted
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!

Sportneuken zal je bedoelen :-"

ge je nou de grap van ekslem uitleggen? :razz:

Ekslem kennende zou die opmerking zomaar eens serieus bedoeld kunnen zijn :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gitter je kunt ook in Berlijn je kilo's wegwerken. Veel sporten!!

Sportneuken zal je bedoelen :-"

ge je nou de grap van ekslem uitleggen? :razz:

Ekslem kennende zou die opmerking zomaar eens serieus bedoeld kunnen zijn :wink:

Was ook heel serieus :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Idea Ik weet ook nog een leuke! Hihi: Gitter gaat met z'n bratwurst in de sauerkraut roeren! Undecided
Reply
#19
Slechts 750 kaarten én een combi naar Volendam. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Hoezo slechts 750? Das (veel) meer dan de verplichte 5% van de capaciteit denk ik zo.
Reply
#21
Bumme Wrote:Ben d'r bij!
Samen met waf en Gittermaster even de Wijdbroeken naar de overwinning schreeuwen.
Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?

Dat zou er wat mij betreft best in zitten als ik kan, maar ben dan wel benieuwd waar deze opmerking op slaat......
In welk vak zitten jullie?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Bumme Wrote:Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?

Ik ga voor het laatste...... met die teringherrie uit de speakers en mijn vetlaag hoor je en voel je zo een smsje niet.

Heb ik je gekwetst?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#23
Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?

Dat zou er wat mij betreft best in zitten als ik kan, maar ben dan wel benieuwd waar deze opmerking op slaat......
In welk vak zitten jullie?

Ach, Bumme ging ook naar Volendam - PSV. De wedstrijd die jij hebt gemist voor een badminton wedstrijd (shame on you :!: ) Bumme wilde een biertje doen. De avond daarvoor waren wij met z'n allen naar dat feestje in P3. Dus ik wist dat een biertje doen lastig ging worden. Heb ik ook keurig gemeld en ik heb aangegeven dat ik er ook was voor Metro en Runningball. Veel tijd om iets te doen is er dan voor mij niet.

Die zondag was ik onze lieve Bumme al helemaal vergeten. Bumme stuurde mij 25 minuten voor de wedstrijd een sms, om te vragen of ik nog een biertje ging doen. 5 minuutjes voor de wedstrijd spot ik het smsje pas. Ik dacht: "geen tijd meer voor bier, Davydoff moet werken." Mooie wedstrijd gezien. Jack Tuyp heel dom rood. En na afloop een ultra saaie persconferentie bijgewoond en toen naar huis.

Ik heb Bumme toen geen sms teruggestuurd en daar was (is) hij nogal gepikeerd over. Ik heb ook netjes sorry gezegd. Maar het zit blijkbaar erg diep.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#24
Davydoff Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?

Dat zou er wat mij betreft best in zitten als ik kan, maar ben dan wel benieuwd waar deze opmerking op slaat......
In welk vak zitten jullie?

Ach, Bumme ging ook naar Volendam - PSV. De wedstrijd die jij hebt gemist voor een badminton wedstrijd (shame on you :!: ) Bumme wilde een biertje doen. De avond daarvoor waren wij met z'n allen naar dat feestje in P3. Dus ik wist dat een biertje doen lastig ging worden. Heb ik ook keurig gemeld en ik heb aangegeven dat ik er ook was voor Metro en Runningball. Veel tijd om iets te doen is er dan voor mij niet.

Die zondag was ik onze lieve Bumme al helemaal vergeten. Bumme stuurde mij 25 minuten voor de wedstrijd een sms, om te vragen of ik nog een biertje ging doen. 5 minuutjes voor de wedstrijd spot ik het smsje pas. Ik dacht: "geen tijd meer voor bier, Davydoff moet werken." Mooie wedstrijd gezien. Jack Tuyp heel dom rood. En na afloop een ultra saaie persconferentie bijgewoond en toen naar huis.

Ik heb Bumme toen geen sms teruggestuurd en daar was (is) hij nogal gepikeerd over. Ik heb ook netjes sorry gezegd. Maar het zit blijkbaar erg diep.

jezus man, wat neem jij het toch allemaal serieus. Undecided
Reply
#25
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Zit er vooraf nog een biertje in met Davydoff en Lamme Lenie of hebben jullie weer een goede reden om af te zeggen of niet te reageren op sms?

Dat zou er wat mij betreft best in zitten als ik kan, maar ben dan wel benieuwd waar deze opmerking op slaat......
In welk vak zitten jullie?

Ach, Bumme ging ook naar Volendam - PSV. De wedstrijd die jij hebt gemist voor een badminton wedstrijd (shame on you :!: ) Bumme wilde een biertje doen. De avond daarvoor waren wij met z'n allen naar dat feestje in P3. Dus ik wist dat een biertje doen lastig ging worden. Heb ik ook keurig gemeld en ik heb aangegeven dat ik er ook was voor Metro en Runningball. Veel tijd om iets te doen is er dan voor mij niet.

Die zondag was ik onze lieve Bumme al helemaal vergeten. Bumme stuurde mij 25 minuten voor de wedstrijd een sms, om te vragen of ik nog een biertje ging doen. 5 minuutjes voor de wedstrijd spot ik het smsje pas. Ik dacht: "geen tijd meer voor bier, Davydoff moet werken." Mooie wedstrijd gezien. Jack Tuyp heel dom rood. En na afloop een ultra saaie persconferentie bijgewoond en toen naar huis.

Ik heb Bumme toen geen sms teruggestuurd en daar was (is) hij nogal gepikeerd over. Ik heb ook netjes sorry gezegd. Maar het zit blijkbaar erg diep.

jezus man, wat neem jij het toch allemaal serieus. Undecided

Bumme is er ook heel serieus in Undecided

En ik vind dat LL de waarheid moet weten Undecided
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Undecided

Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#27
Undecided
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#28
Verder alles goed heren? :-s
Reply
#29
Peter Wrote:Verder alles goed heren? :-s

Natuurlijk. Met Peter ook alles goed?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#30
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Verder alles goed heren? :-s

Natuurlijk. Met Peter ook alles goed?

Nog ff wennen aan de zomertijd, verder prima hoor. Bedankt voor het vragen.
Reply


Forum Jump: