The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 4e ronde Miami
#1
BEGIN
in Nadal - Wawrinka
in Ferrer - Del Potro
in Murray - Troicki
in Stepanek - Verdasco
in Simon - Tsonga
in Berdych - Djokovic
in Roddick - Monfils
in Dent - Federer
END

BV1: Hoeveel games haalt Dent tegen Federer?
BV2: Hoeveel aces slaat Dent tegen Federer?

Puntentelling:
4e ronde: 2+1
kwartfinales: 3+1

Voorspellingen per PM naar mij toe.

Hoe gaan we nu om met de verschillen? Als ik ze vermeld dan krijgen we weer een gevalletje pollen met voorkennis als er gepollt moet worden voor de kwartfinales. Laten we dat zo, of doen we de kwartfinales er meteen bij?
Reply
#2
We kunnen ook de kwartfinales bij de finale doen, zoals we in een GS deden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Daar ben ik op tegen, dan zit je weer een week te wachten tot je iets weet over wat er gepolled is...
Reply
#4
Mij maakt het allemaal weinig uit Smile
Reply
#5
In dit geval is het geen week. En anders zit je nu ook een dag te wachten...

Tevens lijkt me een verdeling 12 partijen voor de SF en 3 voor de F ook niet echt ideaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Maar dan wel de KF, HF, en F in 1 x Pollen?
Reply
#7
Het voorstel wat er voor deze week lag is 4R + QF, en daar zou ik bij houden.

En dit uitsplitsen nu wordt wel erg veel werk, dus ik zou zeggen QF pollen per PM.
Reply
#8
Ad Wim Wrote:In dit geval is het geen week. En anders zit je nu ook een dag te wachten...

Tevens lijkt me een verdeling 12 partijen voor de SF en 3 voor de F ook niet echt ideaal.

Een dag wachten is natuurlijk fors minder lang dan van woensdag tot zaterdag...
Qua verdeling ben ik het met je eens, alleen was dat voor dit toernooi al duidelijk natuurlijk.
Reply
#9
Mij maakt het niet uit overigens hoor, los van dat het feit dat ik niet eens meer meedoe Wink Maar lijkt wel wel essentieel een besluit te nemen voor de partijen beginnen.
Reply
#10
Mijne is onderweg Wink
Reply
#11
Ik heb het aan het begin van de week al aangegeven dat ik 3 partij voor de finale veel te weinig vind, maar ik vind het nu prima hoor. Ik poll nu wel 4R. Maar het lijkt me niet goed om de verschillen al bekend te maken, laten we daar nog een dag mee wachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Wat jullie willen .. Maakt mij weinig uit.. Ik poll toch wel wat ik denk ...
Reply
#13
Ok, ik zal de verschillen van de 4e ronde pa sbekend maken als de kwartfinales zijn gepolld.

Voorspellingen van Cruijff en Omyaca heb ik inmiddels binnen.
Reply
#14
Ik kan me voorstellen dat je de QF per PM pollt, omdat anders sommigen gaan letten op de voorspelling van de tegenstander.
Maar ik vind het onzin om de scores van R4 niet bekend te maken. Zijn er dan mensen die gaan letten op wat ze denken wat de voorspelling van de tegenstander is?
Reply
#15
Ad Wim is volop aan het posten, maar wanneer zal hij zijn voorspellingen voor de poll doorsturen??
Reply
#16
Omyaca en Buurs hebben 4 verschillen. 2x een verschillende winnaar en 2x een verschil in sets.
Reply
#17
heel mooi!!

succes Omyaca!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Van mij mag je de verschillen direct bekend maken.

Weet ik iig voor wie ik moet juichen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
buurs Wrote:Van mij mag je de verschillen direct bekend maken.

Weet ik iig voor wie ik moet juichen.
Dat lijkt me niet zo moeilijk voor wie je moet juichen, dat zijn degene die jij als winnaar hebt voorspeld. :-"
Reply
#20
Ad Wim en Cruijff hebben 3 verschillen, 1x een verschillende winnaar, 2x een verschil in sets.
Reply
#21
Ik geef dan maar een aanzet:

BEGIN
1 in 2 Nadal - Wawrinka
1 in 3 Ferrer - Del Potro
1 in 3 Murray - Troicki
1 in 3 Stepanek - Verdasco
2 in 3 Simon - Tsonga
2 in 3 Berdych - Djokovic
2 in 3 Roddick - Monfils
2 in 2 Dent - Federer
END
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Ik had wel verschillen met jou gehad buurs.

Ik denk dat Del Potro, Verdasco, en Roddick gaan winnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#23
zijn eigenlijk allemaal 50-50 wedstrijden.

roddick gaat er denk ik af met dat gepiel van hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Ferrer vind ik lief van je, maar Roddick kan echt niet..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Voor Federer is het beter dat Roddick doorgaat. Met Monfils weet je het nooit. En Roddick schijt al in de broek als hij tegen Fedex staat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
kuiper Wrote:Voor Federer is het beter dat Roddick doorgaat. Met Monfils weet je het nooit. En Roddick schijt al in de broek als hij tegen Fedex staat.

Dat denk ik ook niet. Roddick voelt zich juist sterk en heeft vorig jaar Fedex hier ook verslagen en is er op gebrand het dit jaar weer te doen Notworthy ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
kuiper Wrote:Ik had wel verschillen met jou gehad buurs.

Ik denk dat Del Potro, Verdasco, en Roddick gaan winnen.


:-({|= :-({|=
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
Ik had ook wel Buurs al tegenstander willen hebben nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik had wel verschillen met jou gehad buurs.

Ik denk dat Del Potro, Verdasco, en Roddick gaan winnen.


:-({|= :-({|=
Beetje goedkoop om te gaan gloryhunten op logische voorspellingen.
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Ik had ook wel Buurs al tegenstander willen hebben nu...

ja?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: