The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#1
Federer heeft een WC gevraagd en gekregen voor dit toernooi =D>

Andere WC gaat naar Hewitt, derde en vierde nnb geloof ik.
Reply
#2
Kijk, dit vind ik prachtig van Roger. Zo graag willen spelen en winnen, dat ie gewoon zijn schema omgooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ik denk dat je als toernooi organisatie niet lang twijfelt als Federer een Wildcard aanvraagt voor het toernooi.
Ben het met Ad eens, vind het mooi dat hij toch wat extra gaat spelen op gravel om ritme op te doen.
Reply
#4
Zou wat zijn als ze hem hadden geweigerd :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Hoezo Hewitt trouwens?! :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Elikian Wrote:Ik denk dat je als toernooi organisatie niet lang twijfelt als Federer een Wildcard aanvraagt voor het toernooi.
Ben het met Ad eens, vind het mooi dat hij toch wat extra gaat spelen op gravel om ritme op te doen.
Aan de andere kant vond ik het idee van minder op gravel spelen zodat ie de volle energie op Wimbledon kon richten ook wel een goeie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Hoezo Hewitt trouwens?! :roll:

Hij heeft toch 2 mooie overwinningen staan al deze week Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Nog even geduld met Monte Carlo, het staat momenteel niet goed maar ik weet effe niet hoe nu verder
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Inmiddels heb ik alles uitgevogeld en gaat het goed. Succes met het kiezen van de juiste spelers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
aantal spelers zijn niet te kiezen, waaronder Hewitt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Ben even aan het knutselen geweest, zouden nu kiesbaar moeten zijn.
Reply
#12
thxs ml
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
COURT CENTRAL start 11:00 am
Qualifying - S Darcis (BEL) vs F Fognini (ITA)
E Gulbis (LAT) vs P Kohlschreiber (GER)
R Soderling (SWE) vs S Bolelli (ITA)
R Schuettler (GER) vs [11] T Robredo (ESP)

COURT DES PRINCES start 11:00 am
Qualifying - N Lapentti (ECU) vs M Youzhny (RUS)
Qualifying - J Nieminen (FIN) vs F Cipolla (ITA)
Qualifying - R Ramirez Hidalgo (ESP) vs A Martin (ESP)
[13] S Wawrinka (SUI) vs V Troicki (SRB)

COURT 2 start 11:00 am
Qualifying - N Devilder (FRA) vs A Beck (GER)
Not Before 1:00 PM
Qualifying - P Cuevas (URU) vs K Vliegen (BEL)

COURT 9 start 11:00 am
Qualifying - O Hernandez (ESP) vs P Andujar (ESP)

Er worden morgen dus 4 partijen uit het hoofdtoernooi afgewerkt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
valt mee gelukkig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Soderling Hakkuh
Die kan me dan niet nog eens naaien enkele uren na de deadline.
Reply
#16
Alsof je die ook maar een moment overwogen zou hebben. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Mey mindliht weet je het nooit. Die neemt geen Nadal dus die komt weer met kleppers zoals Soderling, Nabli, Youzhny, Berdych etc :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Die staan er momenteel alle vier in inderdaad :-({|=
Reply
#19
Gulbis wordt het lachertje van dit jaar
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Youzhny is er al uit.
Reply
#21
Nu pielt Vliegen er wel een wedstrijdje uit. Wat een knuppel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
Alleen Lapentti is momenteel vd qualifiers kiesbaar. Wie o wie kan de andere qualifiers ook kiesbaar maken? Ben er een half uur mee bezig geweest maar mij lukt het helaas niet Icon_evil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
ik kan er niet bij, maar je moet zorgen dat de namen in de draw en spelersbestand precies gelijk zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Dat weet ik, die staan ook gelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Het is toch gelukt. Heb de qualifiers eruit gehaald en er opnieuw ingezet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
goed bezig, stille =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Hey WTF? Ik had vanmorgen mijn team al gemaakt en nu issie weer leeg?
Reply
#28
Wat een voorbereiding. #-o #-o
Ik heb het hele weekend geen tijd gehad en nu snel in een half uurtje ingevuld. Ik ben er ook niet tevreden over, maar weet even niets anders.
Op hoop van zegen maar!!!!!

Ik ga nu weg, zit vandaag in de volgauto's bij de Hel van het Noorden. De Ronde van Drenthe voor amateurs en semi-profs. Eén van de grootste amateurklassiekers in Nederland.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#29
Veel plezier Kuiper, ben benieuwd wat voor team je hebt :lol:
Reply
#30
Weinig verschillen deze week denk ik.
Zullen er mensen zijn met Nadal, Verdasco en 7 q's?
Reply


Forum Jump: