Threads: 312
Boschker en N'Kufo weer inzetbaar
ENSCHEDE - FC Twente kan in de belangrijke slotfase van deze spannende competitie weer over doelman Sander Boschker beschikken. Boschker is hersteld van zijn kuitblessure, die hem weken aan de kant hield.
Ook spits Blaise Nââ¬â¢Kufo trainde weer mee. Maar de verwachting is, dat hij pas weer in de halve finale van het bekertoernooi tegen NAC inzetbaar is.
:-k
Threads: 21
Tegen Heracles zat ik er dichtbij, zal 't nog eens proberen: Uitslag 1-1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Heb vernomen dat Feyenoord gaat aanvallen morgen:
Timmer-Leerdam, Landzaat, Bahia, De Cler-Wijnaldum, Tomasson, van Bronckhorst-Slory, Makaay, Biseswar.
Dan wordt 't dus 4-0 of 0-4. :razz:
Threads: 93
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole
De hele Kuip gaat uit z'n bol, van Feyenoord, Feyenoord
Ja, alle vakken zitten vol, bij Feyenoord, ole
Ze worden zeker kampioen, Feyenoord, Feyenoord
Geen club kan daar nog wat aan doen, Feyenoord, ole
Hup Feyenoord!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Bumme Wrote:Hup Feyenoord!
Die moet in het grote boek van Treesong. :8:
En speciaal voor Petert het ''carnavalsnummer'' dat vlak voor de aftrap wordt gedraaid. \  /
Super Feyenoord
You make us happy
Hé ho voor Feyenoord
En als ze scoren
Dan laten we ons horen
Hé ho voor Feyenoord
Super Feyenoord
You make us happy
Hé ho voor Feyenoord
En als ze scoren
Dan gaan we zingen
Hé ho voor Feyenoord
We juichen met z'n allen wanneer Feyenoord heeft gescoord
Heel Nederland heeft van ons gehoord
We zijn het legioen en we worden kampioen
En iedereen komt naar Rotterdam
Super Feyenoord
You make us happy
Hé ho voor Feyenoord
En als ze scoren
Dan laten we ons horen
Hé ho voor Feyenoord
Super Feyenoord
You make us happy
Hé ho voor Feyenoord
En als ze scoren
Dan gaan we zingen
Hé ho voor Feyenoord
1e helft twente, 2e helft feyenoord. scheidsrechter had zijn dag niet echt. al met al een lekkere overwinning. na de wedstrijd probeerden nog een paar honderd tukkers uit te breken maar ze werden vakkundig teruggestuurd door een handjevol stewards.
Threads: 0
Die Wiedemeyer was echt een drama, de helft van de gele kaarten leek helemaal nergens op (vooral die twee van Tioté waren allebei lachwekkend). Niet dat dat heel verrassend is, als je bij een wedstrijdje van Cambuur al compleet de weg kwijt raakt (2x direct rood waarbij er niks aan de hand was, en die achteraf ook geseponeerd werden, 2 weken terug ofzo). Schandalig.
Maar Twente liep natuurlijk ook zelf te falen door die kansen in de 1e helft te missen en net zoals in alle wedstrijden na de winterstop een ontzettend slappe 2e helft te spelen.
Threads: 93
Fans FC Twente misdragen zich in Rotterdam
Uitgegeven: 19 april 2009 9:26
Laatst gewijzigd: 19 april 2009 9:26
AMSTERDAM - Ongeveer 200 tot 300 gefrustreerde Twentesupporters hebben zich na afloop van de wedstrijd Feyenoord - FC Twente misdragen nabij de Rotterdamse Kuip.
Dat meldt het AD zaterdag op haar website. FC Twente verloor de wedstrijd van de Rotterdammers en dat was reden voor de supporters om door de hekken te breken en de confrontatie te zoeken met het Feyenoordpubliek.
Projectielen
Zeker twaalf Twentefans zijn gearresteerd omdat ze projectielen naar de politie gooiden. Na een half uur keerde de rust terug.
Stewards konden de Twentenaren amper stoppen. Dat lukte wel met hulp van de mobiele eenheid die zeker twee charges uitvoerde. Twee stewards raakten gewond.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 76
fantastisch.
ik heb me wel geergerd aan dat monotono mongoloide gezang en getrommel van die tukkers. dat je nou echt denkt dat je daar een ploeg mee aanmoedigt. :roll: maar het mooie is dat als je ziet dat het legioen de wedstrijd wel beinvloedt. de spelers van feyenoord hadden peper in de reet nodig en dat kregen ze doordat het legioen de scheidsrechter en kenneth perez (wiens moeder een h..r schijnt te zijn) als zondebok bestempelden. ze raakten de weg kwijt, hoewel ik vind dat die kaarten voor tiote en douglas wel terecht waren hoor. ik had en heb mijn tiwijfels bij de 2 kaarten voor gio. de 1ste kreeg hij omdat perez zich als een mongool gedroeg.
al met al, heerlijke pot.
Threads: 137
waf Wrote:fantastisch.
ik heb me wel geergerd aan dat monotono mongoloide gezang en getrommel van die tukkers. dat je nou echt denkt dat je daar een ploeg mee aanmoedigt. :roll: maar het mooie is dat als je ziet dat het legioen de wedstrijd wel beinvloedt. de spelers van feyenoord hadden peper in de reet nodig en dat kregen ze doordat het legioen de scheidsrechter en kenneth perez (wiens moeder een h..r schijnt te zijn) als zondebok bestempelden. ze raakten de weg kwijt, hoewel ik vind dat die kaarten voor tiote en douglas wel terecht waren hoor. ik had en heb mijn tiwijfels bij de 2 kaarten voor gio. de 1ste kreeg hij omdat perez zich als een mongool gedroeg.
Nee dat mogoloide Feyenoord publiek wat lekker stil is en na de goal wat van zich laat horen en bij de rode kaarten als een stel kleuters aan het zwaaien zijn, is fijn; zucht. Lijken wel Ajcieden!
En Tiote werd wel heel zwaar bestraft. Douglas was gewoon terecht, Steve had allang een snellere op Diego moeten zetten.
Ik snap dat je het een heerlijk pot vond, alleen het voetbal van Feyenoord is om te huilen; met 9 man waren we nog beter.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:fantastisch.
Nee dat mogoloide Feyenoord publiek wat lekker stil is en na de goal wat van zich laat horen en bij de rode kaarten als een stel kleuters aan het zwaaien zijn, is fijn; zucht. Lijken wel Ajcieden!
En Tiote werd wel heel zwaar bestraft. Douglas was gewoon terecht, Steve had allang een snellere op Diego moeten zetten.
Ik snap dat je het een heerlijk pot vond, alleen het voetbal van Feyenoord is om te huilen; met 9 man waren we nog beter.
optisch overwicht heet dat. wij lieten twente hun gang gaan, en na een tactische omzetting was het gedaan met het gevaar. feyenoord speeld idd niet best, kun je nagaan als we dat wel gedaan hadden!
ik heb het je al vaker gezegd, publiek is imo geen goed publiek als je de hele tijd aan het zingen bent. publiek moet een wedstrijd kunnen kantelen en dat gebeurde gewoon, met dank aan perez.
en oh ja, ado had wel twee vakken vol.
Volgens mij is dat overschatte legioen ook verantwoordelijk voor heel wat puntverlies van Feyenoord. Te hoge verwachtingen en morren en fluiten als het niet loopt werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Kuipvrees is toch zo'n modewoord? Waarschijnlijk hebben de Feyenoord spelers daar meer last van dan de spelers van de bezoekende partij. Dan toch echt liever na achterstand weer uit volle borst achter de club. Spelers te over die aangeven dat gezang zeker wel wat losmaakt bij de spelers. Beetje 'zuigen' etc hoort er ook bij natuurlijk, daarom ben ik ook zo blij met onze Engelse tribunes. Combinatie van beide lijkt mij het beste
D'r an met de lippe Wrote:Beetje 'zuigen' etc hoort er ook bij natuurlijk, daarom ben ik ook zo blij
[gay]
Threads: 114
D'r an met de lippe Wrote:onze Engelse tribunes.
Nu nog 'engels gras'.
Oh, my god, we bought Kenny!
waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:fantastisch.
optisch overwicht heet dat. wij lieten twente hun gang gaan, en na een tactische omzetting was het gedaan met het gevaar. feyenoord speeld idd niet best, kun je nagaan als we dat wel gedaan hadden!
ik heb het je al vaker gezegd, publiek is imo geen goed publiek als je de hele tijd aan het zingen bent. publiek moet een wedstrijd kunnen kantelen en dat gebeurde gewoon, met dank aan perez.
Dat is dan mooi dat het Feyenoord publiek de wedstrijd deed kantelen mede door lekker stil te zijn. Wil je dat geheim even verklappen aan ons, dan kunnen wij nog meer punten halen dan we al hebben en worden we volgend jaar kampioen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
D'r an met de lippe Wrote:Volgens mij is dat overschatte legioen ook verantwoordelijk voor heel wat puntverlies van Feyenoord.
dit jaar zeker, als het legioen zich op de eigen spelers richt werkt dat natuurlijk ook averrechts. dat zou bij jou fc hercules niet kunnen, daar staan ze in alle gevallen blij te springen, interesseert niemand of ze in de 1ste of eredivisie spelen, daar mag je gewoon falen voor het saaie almose klapvee.
wat ik ook wel leuk vond:
na de 1-0: waar istie trommel nou :-({|=
(twentesupporters laten zich niet kennen en komen weer met die kuttrommel)
jostijostijostiband :-({|=
Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:fantastisch.
Dat is dan mooi dat het Feyenoord publiek de wedstrijd deed kantelen mede door lekker stil te zijn. Wil je dat geheim even verklappen aan ons, dan kunnen wij nog meer punten halen dan we al hebben en worden we volgend jaar kampioen.
we hadden net afscheid genomen van gerard meijer he. even uitrusten. overigens vijr treurig dat de twente nerds niet even konden applaudiseren voor een verzorger van 73 jaar.
voor de rest een beetje saaie eerste helft he. twente speelt de bal een beetje rond en verder gebeurde er weinig.
de tweede helft was leuk. en toen kantelde de wedstrijd. niet door stil te zijn overigens, dus hoe je daar bij komt is me onduidelijk. :-k
waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Volgens mij is dat overschatte legioen ook verantwoordelijk voor heel wat puntverlies van Feyenoord.
dit jaar zeker, als het legioen zich op de eigen spelers richt werkt dat natuurlijk ook averrechts. dat zou bij jou fc hercules niet kunnen, daar staan ze in alle gevallen blij te springen, interesseert niemand of ze in de 1ste of eredivisie spelen, daar mag je gewoon falen voor het saaie almose klapvee.
wat ik ook wel leuk vond:
Het zal wel jaloezie zijn dat je telkens andere clubs en supporters afzeikt.
Vooralsnog hebben jullie een kutseizoen. Waarschijnlijk ben je volgend jaar jood!
Vret Mien Gras Wrote:Het zal wel jaloezie zijn dat je telkens andere clubs en supporters afzeikt.
Vooralsnog hebben jullie een kutseizoen. Waarschijnlijk ben je volgend jaar jood!
oh, is dat het. #-o
en waarom 'zal dat dan wel'. kun je dat uitleggen? als jullie zo'n kutseizoen hadden werd er vast minder getrommeld. of was er een half vakje meegekomen. :razz:
utrecht en ado publiek heb ik weinig op aan te merken trouwens.
Vret Mien Gras Wrote:Dat is dan mooi dat het Feyenoord publiek de wedstrijd deed kantelen mede door lekker stil te zijn. Wil je dat geheim even verklappen aan ons, dan kunnen wij nog meer punten halen dan we al hebben en worden we volgend jaar kampioen.
Mischien doet waf er een keer goed aan om een wedstrijd te bezoeken tussen 2 clubs met een fanatieke aanhang. De Twentse derby lijkt mij zeer geschikt. Weet hij ook meteen wat dat voor een ambiance is. Als dat niks meer los maakt bij de spelers..
waf Wrote:dit jaar zeker, als het legioen zich op de eigen spelers richt werkt dat natuurlijk ook averrechts. dat zou bij jou fc hercules niet kunnen, daar staan ze in alle gevallen blij te springen, interesseert niemand of ze in de 1ste of eredivisie spelen, daar mag je gewoon falen voor het saaie almose klapvee.
Wat een onzin staat hier. Wij keren ons ook wel is tegen de ploeg (zeker in de eerste divisie gebeurde dit) maar alleen als dit terecht is. Ik heb het idee dat ze bij Feyenoord nog wel is met te hoge verwachtingen kampen. Ga toch achter je club staan denk ik dan, begin de wedstrijd in ieder geval met een positieve opvatting. En dat het ons niks intresseert of wij ere of eerste divisie spelen, hahaha. De emoties zijn de dagen voorafgaand de wedstrijd Heracles - nac behoorlijk opgelopen, de sfeer in het uitvak bij bv. Sparta werd behoorlijk grimmig. Het laat ons koud hoor  En ons publiek saai noemen is al helemaal grappig. Ons saai klapvee noemen nog grappiger. Vraag maar aan Huntelaar die een biertje in zijn nek kreeg, Atteveld die een stok op zijn hoofd kreeg en zo nog voorbeelden. Keur dat overigens niet goed.
Ik was niet eens van plan om het Feyenoord publiek de grond in te boren, dat je alleen vocal support de grond in boort vind ik zwaar onterecht. Verder vind ik het oprecht dat de Kuip een charme heeft dat voetbal ademt, maar iets meer respect voor een aanhang die op hun eigen manier de club fanatiek supporten zou je niet mistaan.
waf Wrote:wat ik ook wel leuk vond:
Humor inderdaad!
Ik trek mij nu terug uit deze discussie want ik ga genieten van het zonnetje op het terras :wink:
D'r an met de lippe Wrote:Ik was niet eens van plan om het Feyenoord publiek de grond in te boren, dat je alleen vocal support de grond in boort vind ik zwaar onterecht. Verder vind ik het oprecht dat de Kuip een charme heeft dat voetbal ademt, maar iets meer respect voor een aanhang die op hun eigen manier de club fanatiek supporten zou je niet mistaan.
nou, maakt wel indruk als jij dat zegt.
ik heb deze mening altijd al. in de kuip haten wij trommels. en het was geenszins sfeerverhogend, het was irritant. als dat nou het doel was ok, maar ze vinden zichzelf hele helden (maak ik op uit de reacties van vmg). en dat ze het zelf heel leuk vinden is prachtig en ze moeten dan vooral doorgaan.
mijn stelling is gewoon dat je niet opeens goeie supporters bent als je de hele wedstrijd geluid maakt. dus ik moet nogal lachen om de supporters van andere clubs die het niet uit kunnen staan dat het legioen indruk maakt vooral als ze het overschat noemen. :razz:
en ik bezoek graag zo min mogelijk wedstrijden van twente, want ik zeg net dat ik ze irritant vind en helegaar niet sfeerverhogend. dus ik blijf lekker weg bij die nep derby. 8-[
Jammer dat je niet zo'n wedstrijd wil bezoeken, ik zie kleine Shinji al naast me staan:
shinji (die zaterdag 5x gescoord heeft, maar dat terzijde) draagt altijd witte sokken in zijn jezus nikes. en hij wil niet naar de paardenlullenclub.
waf Wrote:mijn stelling is gewoon dat je niet opeens goeie supporters bent als je de hele wedstrijd geluid maakt. dus ik moet nogal lachen om de supporters van andere clubs die het niet uit kunnen staan dat het legioen indruk maakt vooral als ze het overschat noemen. :razz:
Je leeft in de omgekeerde wereld. Volgens mij is het het legioen dat zichzelf de beste supporters van NL vind. En ja, dat vind ik dan overschat. Minstens evenveel respect voor de Sparta en vooral Excelsior aanhang. En hoezo onder de indruk? Feyenoord - Heracles leek vorige week wel een begravenis. Dat ik zeg dat ik vind dat jullie stadion voetbal ademt wil nog niet zeggen dat ik ook meteen onder de indruk ben van de jochies met capuchon achter het doel.
Maar eens zullen we het toch niet worden.
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:mijn stelling is gewoon dat je niet opeens goeie supporters bent als je de hele wedstrijd geluid maakt. dus ik moet nogal lachen om de supporters van andere clubs die het niet uit kunnen staan dat het legioen indruk maakt vooral als ze het overschat noemen. :razz:
Je leeft in de omgekeerde wereld. Volgens mij is het het legioen dat zichzelf de beste supporters van NL vind. En ja, dat vind ik dan overschat. Minstens evenveel respect voor de Sparta en vooral Excelsior aanhang. En hoezo onder de indruk? Feyenoord - Heracles leek vorige week wel een begravenis. Dat ik zeg dat ik vind dat jullie stadion voetbal ademt wil nog niet zeggen dat ik ook meteen onder de indruk ben van de jochies met capuchon achter het doel.
Maar eens zullen we het toch niet worden.
het gaat er mij niet om of we het eens worden, maar je zit compleet langs me heen te praten. de wedstrijd tegen hercules was het niet nodig om indruk te maken. slecht spel en van de mat geveegd. daar was het legioen niet nodig. wij gaan bij zo'n onbeduidende tegenstander niet 90 minuten een concert geven, wat denk je wel. :roll:
wie zegt dat ik geen respect heb voor sparta of excelsior fans? wat is dat nou voor aanname?
de enige stelling die ik heb geponeerd is dat de wedstrijd zaterdag mede gekeerd is door het legioen. ook tegen grun was dat het geval, daar heeft ron jans ook nog een opmerking over gemaakt. dat zie je bijna nergens in nederland. het gaat mij ook niet om de beste of niet de beste, ik lees gewoon vaak: 'maar als het legioen er achter gaat staan kan het spoken'. en dat klopt gewoon en volgens mij steekt dat bij andere supportersgroepen. dat heeft helemaal niets met overschatten te maken.
nac supporters reageren hetzelfde als jij en die twente trommels. die nieuwe legioentjes, die er 20 jaar geleden nog lang niet zo groot waren. die hebben bedacht dat ze de hele wedstrijd gaan zingen en dat daardoor iets moois ontstaat. die zeggen: 'nou nou, waar is dat legioen nou, wij zijn veel beter'. nou, ik heb nieuws voor jullie, het legioen hoeft niet een hele wedstrijd te zingen, het legioen doet doorgaans wat de wedstrijd in het belang voor feyenoord nodig heeft. en dat is niet 90 minuten lang op een trommel slaan op de wijs van 'twente enschede'.
ik zou je aanraden eens een wedstrijd te gaan kijken in engeland. moet je het verschil eens zien in de beleving tussen een spurs supporter op whl, of een arsesnal supporter in emirates. misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
waf Wrote:het gaat er mij niet om of we het eens worden, maar je zit compleet langs me heen te praten. de wedstrijd tegen hercules was het niet nodig om indruk te maken. slecht spel en van de mat geveegd. daar was het legioen niet nodig. wij gaan bij zo'n onbeduidende tegenstander niet 90 minuten een concert geven, wat denk je wel. :roll:
Als wij zo onbeduidend waren hadden jullie vast een keer in Almelo gewonnen de laatste 3 jaar, ipv met 2 keer een ruime nederlaag naar huis terug te gaan. Deze moest ik inkoppen, uiteraard zijn we maar een klein cluppie wat net een paar jaartjes weer terug is op het hoogste niveau. Anyway, gewoon een verschil in beleving dan. Als wij voorstaan is het feest in het stadion en vermaakt iedereen zich met de heerlijke voetbalsfeer.
waf Wrote:wie zegt dat ik geen respect heb voor sparta of excelsior fans? wat is dat nou voor aanname?
Verkeerd begrepen. Ik zeg dat ik minstens evenveel respect voor de Sparta en Excelsior aanhang heb. Staat los van deze discussie.
waf Wrote:de enige stelling die ik heb geponeerd is dat de wedstrijd zaterdag mede gekeerd is door het legioen. ook tegen grun was dat het geval, daar heeft ron jans ook nog een opmerking over gemaakt. dat zie je bijna nergens in nederland. het gaat mij ook niet om de beste of niet de beste, ik lees gewoon vaak: 'maar als het legioen er achter gaat staan kan het spoken'. en dat klopt gewoon en volgens mij steekt dat bij andere supportersgroepen. dat heeft helemaal niets met overschatten te maken.
Waarom zou zoiets mij steken? Heb ik als Heraclied geen enkele reden toe. Ik geloof best dat het legioen een wedstrijd kan kantelen, ongetwijfeld. Ik zou er ook niet graag staan als scheidsrechter wanneer het begint te spoken. Mij gaat het er om dat je vocal support de grond in trapt terwijl dit in mijn optiek ook erg belangerijk voor een ploeg kan zijn. Leuk dat je Ron Jans aanhaalt, hij heeft ons ook een keer een compliment gegeven. In 2005. 'Ik dacht dat de Heracles aanhang na de 0-1 wel stiller zou worden, maar ze begonnen alleen maar harder te zingen. Ondanks de nederlaag heb ik zelden zo'n heerlijke voetbalmiddag meegemaakt'. Was ook een geweldige sfeer toen, en ik ben er van overtuigd dat mede het gezang de spelers dreef om tot het gaatje door te gaan. De achterstand werd ook pas in de slotminuten omgebogen naar winst, ik vraag me af of dit was gebeurd als we allemaal onze mond dicht hadden gehouden. Denk dat de koppies bij de spelers dan ook eerder gaan hangen. En dan kun je met je onzin aankomen dat het ons niet uitmaakt als we achterstaan omdat we toch wel blij doen bla bla maar dat is echt flauwekul. Zolang Heracles op achterstand staat tegen een ploeg die meer kwaliteit heeft blijven wij onvoorwaardelijk onze trots steunen.
waf Wrote:nac supporters reageren hetzelfde als jij en die twente trommels. die nieuwe legioentjes, die er 20 jaar geleden nog lang niet zo groot waren. die hebben bedacht dat ze de hele wedstrijd gaan zingen en dat daardoor iets moois ontstaat. die zeggen: 'nou nou, waar is dat legioen nou, wij zijn veel beter'. nou, ik heb nieuws voor jullie, het legioen hoeft niet een hele wedstrijd te zingen, het legioen doet doorgaans wat de wedstrijd in het belang voor feyenoord nodig heeft. en dat is niet 90 minuten lang op een trommel slaan op de wijs van 'twente enschede'.
nac heeft ook een goede aanhang. Niet in de stijl van het legioen dus, maar ze staan zeker fanatiek achter hun club.
Het getrommel hoeft van mij overigens ook niet, kan ook wel schreeuwen zonder het ritme van zo'n trommeltje. Maar het is ook niet zo dat ik er tegenstander op ben, merk het getrommel niet eens door het gezang heen. Maar bij Heracles hebben we dan ook maar 2 trommels, valt mee..
waf Wrote:ik zou je aanraden eens een wedstrijd te gaan kijken in engeland. moet je het verschil eens zien in de beleving tussen een spurs supporter op whl, of een arsesnal supporter in emirates. misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Ik begrijp wel wat je bedoeld. Zoals ik eerder heb aangegeven ben ik ook blij met onze Engelse tribunes omdat 'gezuig' etc er gewoon bij hoort. Zo heb je ook de Everton aanhang die voetbal intenser schijnen te beleven van de Liverpool aanhang, terwijl op Anfield doorgaans meer gezongen wordt. Ik ga dan ook niet roepen dat de ene aanhang beter is dan de ander, tenzij je dooie dakduifen publiek hebt dat zowel niet zingt alsmede stil op het stoeltje zit zonder te reageren op wat er gebeurd in het veld.
Volgens mij denk jij dat ik het legioen maar niks vind, wat niet zo is. Ik noem het overschat omdat ik echt moet lachen om Feyenoorders die hun publiek benoemen tot beste supporters van Nederland. Enige wat mij steekt is dat je vocal support devalueert, iets dat in mijn ogen zwaar onterecht is.
|